Матеріали до бінарного уроку алгебри та інформатики у 8 класі на тему: "Розклад квадратного тричлена на множники"

Про матеріал
В архів входять: конспект уроку, презентація, таблиці Exsel для самооцінювання учнями виконання завдань та для знаходження коренів квадратних рівнянь. Також на уроці були використані програми для оцінювання знань учнів MyTest та онлайн-тести з QR-кодами
Перегляд файлу

Бінарний урок з алгебри та інформатики у 8 класі

Тема уроку. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники

Мета уроку.

1).Домогтися засвоєння формули розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; сформувати вміння відтворювати вивчені означення і формули та використовувати їх для розв'язування завдань на знаходження коренів квадратного тричлена, розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; розвивати пам’ять,  мислення, мову, пізнавальний інтерес, розумові операції;  виховувати культуру математичних  міркувань, та записів,   сприяти інтересу до предмету.

2) Сприяти розвитку логічного мислення та практичних вмінь та навичок при розв’язанні прикладних задач засобами програми Excel.

Сприяти вихованню всебічно розвинутої людини, здатної синтезувати знання з різних предметних галузей для розв’язання існуючих завдань.

Розвивати самостійну діяльність учнів, формувати інтелектуальний і організаційно-пізнавальні вміння.

 

Тип уроку:

Обладнання: комп’ютери, браузер,  проектор, телефон з підключенням до Інтернету та встановленою програмою Plickers, карточки з QR-кодами, комп’ютерні програми Excel, MyTest, Koeff_ABC.exe, мультимедійна презентація до уроку, таблиці, інтерактивні тести.

 

Хід уроку.

І. Організаційний етап

Пояснити, що це урок бінарний: алгебра та інформатика, який проводять два вчителя.

Пояснити, як буде оцінюватися робота учнів з алгебри. (таблиця Excel)

Нагадати про необхідність виконувати правила техніки безпеки у комп’ютерному класі.

 

ІІ. Тема і мета уроку.

 Будемо вчитися розкладати квадратних тричлен на лінійні множники за формулою, знаходячи для цього його корені, використовуючи знання та вміння з інформатики.

ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів

  1. Дати означення квадратного тричлена.
  2. Що спільного та відмінного в означеннях квадратного рівняння та квадратного тричлена?
  3. Онлайн-тест з використанням QR-кодами для відповідей. (Кожна  правильна відповідь – 1 бал)

Вчитель інформатики. Перейти за гіперпосиланням у таблицю та заповнити її відповідні комірки балами. Зберегти та закрити.

  1. Визначити коефіцієнти квадратного рівняння (компютерна програма Koeff_ABC.exe). Завдання виконати за 2 хвилини (4 і більше завдань –2 бали, менше 4 – 1бал.).

Вчитель інформатики. Перейти за гіперпосиланням у таблицю та заповнити її відповідні комірки балами. Зберегти та закрити.

ІІІ. Формування вмінь і навичок учнів

Фізкультхвилинка для очей

Виконання №897 підручника

Умова завдання у презентації є гіперпосиланням на файл «Корені» (Excel)

C:\Users\Сергей\Desktop\wwwwwwww.jpg

 

Вчитель інформатики. Завдання підручника на слайді презентації є гіперпосиланням  – перейти у таблицю.

Розглянемо таблицю. А, В, С –коефіцієнти квадратного тричлена (або відповідного йому квадратного рівняння), D – це дискримінант, Х1 та Х2 – корені. Вияснити які формули їм відповідають.

Уведіть коефіцієнти тричленів. Для зручності справа записані номери прикладів. За допомогою маркера заповнення знайти дискримінанти та корені тричленів.

Перевірте правильність виконання задання – оцінка 3 бала.

Робота в зошитах.

Записуємо приклад, нижче рівняння, нижче його корені. За формулою розкладаємо многочлен на множники.

Перевірити виконання завдання (3 бали)

Вчитель інформатики. Увели в таблицю бали за виконання завдання. За допомогою вбудовоної функції «Сума» обчислили оцінку з алгебри за урок.

Відкрийте щоденники : виставте за понеділок на алгебру олівцем за урок. Запишіть домашнє завдання.

Вчитель інформатики. Виконайте короткий тест ( 5 балів). За роботу з таблицями максимальна оцінка 7 балів (Разом 12 балів)

ІV. Підсумок уроку.

Домашнє завдання

Алгебра

Опрацювати §24, виконати № 898

Інформатика

Самостійно скласти таблицю для знаходження коренів квадратного тричлена

 

Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
ч.jpg
ч2.jpg
ч3.jpg
ч4.jpg
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розкладання квадратного тричлена на множники

Номер слайду 2

Правила поведінки та безпеки в комп’ютерному класі

Номер слайду 3

Дайте означення квадратному тричлену

Номер слайду 4

Означення. Квадратним тричленом називається многочленвиду ах2+вх+с, де х-змінна,а, в, с – числа, причому а≠0 Квадратним рівнянням називається рівняннявиду ах2+вх+с=0, де х-змінна,а, в, с – числа, причому а≠0 ВідмінностіКвадратний тричлен многочленх - змінна має безліч значень. Квадратне рівняння рівняннях – корінь рівняннямає цілком визначену кількість коренів

Номер слайду 5

Повторення. Koeff_ABC.exe. Оцінювання.xlsx

Номер слайду 6

Розкласти на множникиквадратний тричлен3х² – 4х+13х² – 4х+1=0 D=4² – 4·3·1=16 – 12=4х1=4−22·3 = 22·3 =13 х2=4+22·3 = 63 =23х² – 4х+1= 3(х –  13)(х – 2) = (3х – 1)(х – 2) 

Номер слайду 7

rr

Номер слайду 8

Робота з таблицями Exsel. Оцінювання

Номер слайду 9

Оцінювання.xlsxx2 – 5x +4 = (x – 1) (x – 4);x2 +7x –8 = (x + 8) (x – 1);2x2 – 5x +2 = 2(x – 0,5) (x – 2) = (2x –1) (x – 2);–x2 + 11x –24 = – (x – 8) (x –3) = (8 – x) (x –3);–3x2 + 8x +3 = –3(x –3) (x – 13) = (x –3) (1 –3x);4x2 + x – 3 = 4(x+1) (x – 0,75) = (x+1) (4x – 3). 

Номер слайду 10

Домашнє завдання. Алгебра. Опрацювати §24,Виконати № 898Інформатика. Самостійно скласти таблицю для знаходження коренів квадратного тричлена

Номер слайду 11

Виконайте завдання тесту. Таблиці.mtf

Номер слайду 12

zip
Додано
15 березня 2020
Переглядів
840
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку