Бінарний урок з алгебри та інформатики у 8 класі
Тема уроку. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники
Мета уроку.
1).Домогтися засвоєння формули розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; сформувати вміння відтворювати вивчені означення і формули та використовувати їх для розв'язування завдань на знаходження коренів квадратного тричлена, розкладання квадратного тричлена на лінійні множники; розвивати пам’ять, мислення, мову, пізнавальний інтерес, розумові операції; виховувати культуру математичних міркувань, та записів, сприяти інтересу до предмету.
2) Сприяти розвитку логічного мислення та практичних вмінь та навичок при розв’язанні прикладних задач засобами програми Excel.
Сприяти вихованню всебічно розвинутої людини, здатної синтезувати знання з різних предметних галузей для розв’язання існуючих завдань.
Розвивати самостійну діяльність учнів, формувати інтелектуальний і організаційно-пізнавальні вміння.
Тип уроку:
Обладнання: комп’ютери, браузер, проектор, телефон з підключенням до Інтернету та встановленою програмою Plickers, карточки з QR-кодами, комп’ютерні програми Excel, MyTest, Koeff_ABC.exe, мультимедійна презентація до уроку, таблиці, інтерактивні тести.
Хід уроку.
І. Організаційний етап
Пояснити, що це урок бінарний: алгебра та інформатика, який проводять два вчителя.
Пояснити, як буде оцінюватися робота учнів з алгебри. (таблиця Excel)
Нагадати про необхідність виконувати правила техніки безпеки у комп’ютерному класі.
ІІ. Тема і мета уроку.
Будемо вчитися розкладати квадратних тричлен на лінійні множники за формулою, знаходячи для цього його корені, використовуючи знання та вміння з інформатики.
ІІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Вчитель інформатики. Перейти за гіперпосиланням у таблицю та заповнити її відповідні комірки балами. Зберегти та закрити.
Вчитель інформатики. Перейти за гіперпосиланням у таблицю та заповнити її відповідні комірки балами. Зберегти та закрити.
ІІІ. Формування вмінь і навичок учнів
Фізкультхвилинка для очей
Виконання №897 підручника
Умова завдання у презентації є гіперпосиланням на файл «Корені» (Excel)
Вчитель інформатики. Завдання підручника на слайді презентації є гіперпосиланням – перейти у таблицю.
Розглянемо таблицю. А, В, С –коефіцієнти квадратного тричлена (або відповідного йому квадратного рівняння), D – це дискримінант, Х1 та Х2 – корені. Вияснити які формули їм відповідають.
Уведіть коефіцієнти тричленів. Для зручності справа записані номери прикладів. За допомогою маркера заповнення знайти дискримінанти та корені тричленів.
Перевірте правильність виконання задання – оцінка 3 бала.
Робота в зошитах.
Записуємо приклад, нижче рівняння, нижче його корені. За формулою розкладаємо многочлен на множники.
Перевірити виконання завдання (3 бали)
Вчитель інформатики. Увели в таблицю бали за виконання завдання. За допомогою вбудовоної функції «Сума» обчислили оцінку з алгебри за урок.
Відкрийте щоденники : виставте за понеділок на алгебру олівцем за урок. Запишіть домашнє завдання.
Вчитель інформатики. Виконайте короткий тест ( 5 балів). За роботу з таблицями максимальна оцінка 7 балів (Разом 12 балів)
ІV. Підсумок уроку.
Домашнє завдання
Алгебра
Опрацювати §24, виконати № 898
Інформатика
Самостійно скласти таблицю для знаходження коренів квадратного тричлена