Матеріали до уроків "Контрольні роботи з алгебри 8 клас"

Про матеріал

Всі контрольні роботи за курс алгебри в 8 класі. Роздатковий матеріал. Розроблено по два варіанти. Теми:"Раціональні вирази", «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь, та їх використання для розв'язування текстових задач»,"Узагальнююча за І сем.",

«Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс алгебри 8 класу»

Перегляд файлу

Тематична контрольна робота з теми «Арифметичний квадратний корінь з числа та його властивості. Тотожні перетворення ірраціональних виразів»

Варіант 1

Варіант 2

1. Обчисліть значення виразу:

а) ; б) ;

в) .

а) ; б) ;

в) .

2. Знайдіть значення виразу:

а) ; б) ; в) ;

г) .

а) ; б) ; в) ;

г) .

3. Розв'яжіть рівняння:

а) х2 = 4; б) ; в) 3х2 – 27 = 0;

г) (2х + 3)2 = 8;

д)

a) х2 = 9; б) ; в) 5х2 – 125 = 0;

г) (2х – 1)2 = 9;

д) .

4. При якому значенні х правильна рівність:

а)  ; б) ;

в) ?

а) ; б) ;

в) ?

5. Спростіть вираз:

а) ; б) ;

в)

а) ; б) ;

в)

6. Скоротіть дріб:

а) ; б) ; в) .

а) ; б) ;

в) (а > 0, b > 0)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота

Квадратні рівняння. Теорема Вієта

 

Варіант 1

Варіант 2

. Розв'яжіть квадратне рівняння:

а) х2 – 5х + 4 = 0; б) у2 + 9у = 0;

в) 2t2 72 = 0; г) 7z2 z 8 = 0

a) m2 – 7m + 6 = 0; б) х2 6х = 0;

в) 6у2 + у7 = 0; г) 5t2 125 = 0

2°. При яких значеннях t виконується рівність:

?

?

3*. Один із коренів даного рівняння дорівнює 4. Знайдіть другий корінь і число (коефіцієнт) b:

y2 – y – b  = 0

y2 + bу 8 = 0

4*. Складіть квадратне рівняння з цілими коефіцієнтами, якщо корені цього рівняння дорівнюють:

і -1

і 2

5*. Не розв'язуючи рівняння

 

3x2 – 7x – 11 = 0,

2х2 + 3х 13 = 0,

знайдіть значення виразу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь, та їх використання для розв'язування текстових задач»

 

 

Варіант 1

Варіант 2

1. Знайдіть корені рівняння:

 

а) х4 – 6x + 5 = 0;

б) (х2 + 5х + 1)(х2 + 5х + 3) + 1 = 0;

в) .

а) х4 – 8х2 + 7 = 0;

б) (х2 – 5х + 4)(х2 – 5х + 1) = 28;

в) .

2. Розкладіть на множники квадратний тричлен:

а) х2 – 9х – 10; б) 3х2 – 8х – 3

а) х2 – 5х – 6; б) 3х2 – х – 2

3. Скоротіть дріб:

 

4. Розв'яжіть задачу:

 

Турист планував пройти 24 км за деякий час. Збільшивши заплано­вану швидкість руху на 2 км/год, він подолав намічений шлях на 1 год швидше. За який час планував турист пройти 24 км?

Потяг, затриманий на 1 год, на перегоні 200 км ліквідував запізнен­ня, збільшивши швидкість на 10 км/год. Знайдіть час, за який потяг мав проїхати перегін із початковою швидкістю?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота з теми «Повторення і систематизація навчального матеріалу за курс алгебри 8 класу»

 

 

Варіант

Варіант 2

1. Спростіть вираз:

 

а) ;

б) .

а) ;

б) .

2. Розв'яжіть рівняння:

 

а) 2х2 + 9х – 5 = 0;

б) ;

в) х4 – 5х2 – 14 = 0.

а) 2х2 + 3х – 2 = 0;

б) ;

в) х4 – 2х2 – 24 = 0.

3. Побудуйте в одній і тій самій системі координат графіки функцій

у = х2 і

і

та знайдіть координати точок їх перетину.

4. Розв'яжіть задачу:

 

Пароплав пройшов 170 км за течією річки на 2 год швидше, ніж 210 км проти течії. Знайдіть власну швид­кість течії, якщо власна швидкість пароплава дорівнює 32 км/год

Теплохід пройшов 100 км за течією річки і 64 км проти течії, витра­тивши на це 9 год. Знайдіть власну швидкість теплохода, якщо швид­кість течії дорівнює 2 км/год

5. Не розв'язуючи рівняння

 

х2 + 12х + 6 = 0,

х2 + 10х – 4 = 0,

знайдіть значення виразу

 

,

,

де х1 і х2корені рівняння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота (узагальнююча за І сем.)

 

Варіант 1

Варіант 2

1°. Виконайте дії:

а) ;

б) ;

в) ;

г) .

а) ;

б) ;

в) ;

г) .

2°. Розв'яжіть рівняння:

а) ; б) .

а) ; б) .

3°. Спростіть вираз:

а) ;

б) .

а) ;

б) .

4. При якому значенні змінної справджується рівність

  ?

?

5••. Розв'яжіть рівняння відносно х:

 

.

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна роботи 1 з теми Раціональні вирази

 

Варіант 1

  1. Знайдіть, при яких значеннях змінної має зміст вираз: а) ; б) .
  2. Скоротіть дріб: а) ; б) ; в) ; г) .
  3. Виконайте дії: а) ; б) ; в) ;

г) .

  1. При яких натуральних значеннях п вираз набуває цілих значень.
  2. Доведіть, що при всіх допустимих значеннях змінних вираз тотож­но дорівнює нулю: .

 

Варіант 2

  1. Знайдіть, при яких значеннях змінної вираз мас зміст: а) ; б) .
  2. Скоротіть дріб: а) ; б) ; в) ; г) .
  3. Виконайте дії: а) ; б) ; в) ;

г) .

  1. При яких натуральних значеннях п вираз набуває цілих зна­чень?
  2. Доведіть, що при всіх допустимих значеннях змінних вираз тотож­но дорівнює нулю: .

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична контрольна робота №2 з теми Раціональні вирази

 

Варіант 1

Варіант 2

1°. Виконайте дії:

а) ;

б) ;

в) ;

г) .

а) ;

б) ;

в) ;

г) .

2°. Розв'яжіть рівняння:

а) ; б) .

а) ; б) .

3°. Спростіть вираз:

а) ;

б) .

а) ;

б) .

4. При якому значенні змінної справджується рівність

  ?

?

5••. Розв'яжіть рівняння відносно х:

 

.

.

 

docx
Додано
1 квітня 2018
Переглядів
4119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку