Кросворди сприяють розвитку пошуково-творчих здібностей учнів, вмінню застосовувати свої знання, швидко орієнтуватись в здобутих відомостях. Вони є хорошим тренінгом розумової діяльності, дають тому хто відгадує можливість для самовираження. Розв'язування кросвордів тренує пам'ять, покращує кмітливість, виробляє наполегливість, здатність логічно мислити, зіставляти, вчить працювати з додатковою літературою, енциклопедіями, розширює кругозір, стимулює інтерес до предмету.
Кросворд № 1
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
10. |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Фізика – наука про природу.
В затонованому стовпчику при правильних відповідях одержите назву однієї з природничих наук, що вивчає мегасвіт.
Кросворд № 2
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
3. |
|
|
|
|
|
|||||||||
4. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
5. |
|
|
|
|
|
|||||||||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
8. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
9. |
|
|
|
||||||||||||
Вимірювання фізичних величин
В затонованому стовпчику при правильних відповідях одержите назву приладу для вимірювання температури.
1.Основне поняття фізики, за допомогою якого описується взаємне розташування об’єктів.
2. Прилад для вимірювання площі.
3. Прилад для вимірювання маси.
4. Прилад для вимірювання атмосферного тиску.
5. Тягарець на нитці, яким визначають вертикальний напрям.
6. Прилад для вимірювання об’єму.
7. Прилад для вимірювання часу.
8. Основна одиниця довжини.
9. 1/1000 кілограма.
Кросворд № 3
|
1. |
|
|
|
|
|
|||
2. |
|
|
|
|
|
||||
|
3. |
|
|
|
|
||||
4. |
|
|
|
|
|
||||
|
5. |
|
|
|
|
||||
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
||
Маса. Густина речовини.
В затонованому стовпчику при правильних відповідях одержите характеристику речовини, що не залежить від маси речовини та її об’єму .
1. Рідина, продукт перегонки нафти використовується як паливо, має густину 800 кг/м3. 2. Речовина, густина якої дорівнює 8500 кг/м3.
3. Прозора на колір речовина, має густину 800 кг/м3. 4. Прилад для вимірювання маси.
5. Сріблястий метал 1 см3 якого має масу7.1 г.
6. Тіла, що не мають порожнин і складаються з однієї речовини.
7. Речовина, густина якої дорівнює 21500 кг/м3
Кросворд № 4
Взаємодія тіл
Якщо ви вірно розв’язали кросворд,то під цифрою 1 по вертикалі ви отримаєте слово,що означає зміну форми та об’єму тіла
Кросворд № 5
Взаємодія тіл
По вертикалі:
По горизонталі:
Кросворд № 6
Механічний рух
По горизонталі:
По вертикалі:
7.Максимальна відстань на яку відхиляється тіло від положення рівноваги в ході коливань
Кросворд № 7
Робота і енергія
1. Енергія, зумовлена рухом тіла.
2. Всесвітньовідомий вчений і конструктор,творець космічної зброї,засновник практичної космонавтики.
4.Простий механізм. Ним користувались ще в стародавньому Єгипті під час будівництва пірамід і храмів.
5 Видатний англійський фізик,експериментально довів закон збереження енергії,визначив механічний еквівалент теплоти.
6. Одиниця роботи в системі СІ.
18.Енергія, зумовлена взаємодією тіл або частин одного тіла