Шановні колеги! Пропоную Вашій увазі моє бачення щодо можливостей та шляхів впровадження сучасних педагогічних технологій в освітній процес на уроках фізики.
Засвоєння нових знань і способів дій. Робота з гіпотезами, висловленими учнями (проблемне навчання)Заохочення: створення яскравих наочно-образних уявлень, навчально-пізнавальна гра (особистісно орієнтоване навчання)Усвідомлення: читання тексту, лекція, перегляд відео, дослідження (розвиток критичного мислення)Сомоконструкція: індивідуальне створення гіпотез, малюнку, проекту (розвивальне навчання)Інтерактивна вправа: об'єднання в групи, робота в парах, колективна діяльність(інтерактивне навчання)
Первинна перевірка розуміння. Перевірка усвідомлення: обговорення, переоцінка, проговорення(розвиток критичного мислення)Соціалізація: обговорення, аналіз вивченого(розвивальне навчання)Осмислення: маркування тексту (відомо, викликає суперечність, цікаве, незрозуміле)(розвиток критичного мислення)
Підведення підсумків занять. Підведення підсумків, коментування роботи учнів вчителем(проблемне навчання)Встановлення зв'язків між вивченим і ще невідомим, планування майбутньої діяльності(інтерактивне навчання) Матеріальна презентація результатів: стінгазета, презентація, відеофільм (проектне навчання)