Матеріали до уроків з теми "Імпульс тіла. Закн збереження імпульсу"

Про матеріал
Матеріали до уроків з теми "Імпульс тіла. Закн збереження імпульсу". Роздатквий матеріал для учнів 9 та 10 класів
Перегляд файлу

Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу

  1. Рух матеріальної точки описується рівнянням  . Знайти імпульс точки через 4 с, вважаючи, що її маса дорівнює 4 кг.
  2. Снаряд масою 20 кг, що летить зі швидкістю 500 м/с, потрапляє у платформу з піском масою 10 т і застрягає в піску. З якою швидкістю розпочала рухатися платформа?
  3. Граната, що летіла зі швидкістю 10 м/с, розірвалася на два уламки масами 12 кг і 8 кг, які розлетілися в протилежних напрямках. Швидкість руху більшого уламка 25 м/с у напрямі руху гранати. Яка швидкість руху меншого уламка?
  4. Куля, маса якої дорівнює , і яка рухається зі швидкістю 8 м/с, наздоганяє кулю, що має масу і рухається зі швидкістю 2 м/с. Після зіткнення перша починає рухатися у зворотному напрямку зі швидкістю 1 м/с, а друга набуває швидкості 5 м/с. Визначте відношення маси двох куль?
  5. Порожній вагон, що рухався зі швидкістю 0,9 м/с, після зіткнення з нерухомим навантаженим вагоном почав рухатися у протилежний бік зі швидкістю 0,3 м/с. Навантажений вагон набув швидкості 0,6 м/с. З якою швидкістю рухалися б вагони, якби при зіткненні спрацювало автозчеплення?

 

 

Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу

  1. Рух матеріальної точки описується рівнянням  . Знайти імпульс точки через 4 с, вважаючи, що її маса дорівнює 4 кг.
  2. Снаряд масою 20 кг, що летить зі швидкістю 500 м/с, потрапляє у платформу з піском масою 10 т і застрягає в піску. З якою швидкістю розпочала рухатися платформа?
  3. Граната, що летіла зі швидкістю 10 м/с, розірвалася на два уламки масами 12 кг і 8 кг, які розлетілися в протилежних напрямках. Швидкість руху більшого уламка 25 м/с у напрямі руху гранати. Яка швидкість руху меншого уламка?
  4. Куля, маса якої дорівнює , і яка рухається зі швидкістю 8 м/с, наздоганяє кулю, що має масу і рухається зі швидкістю 2 м/с. Після зіткнення перша починає рухатися у зворотному напрямку зі швидкістю 1 м/с, а друга набуває швидкості 5 м/с. Визначте відношення маси двох куль?
  5. Порожній вагон, що рухався зі швидкістю 0,9 м/с, після зіткнення з нерухомим навантаженим вагоном почав рухатися у протилежний бік зі швидкістю 0,3 м/с. Навантажений вагон набув швидкості 0,6 м/с. З якою швидкістю рухалися б вагони, якби при зіткненні спрацювало автозчеплення?

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, Матеріали до уроків
Додано
16 квітня 2020
Переглядів
1518
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку