(Матеріали до уроку) Рольова гра «Суд з кримінальної справи»

Про матеріал

Дати уявлення про судовий процес у кримінальній справі та про права та обов'язки її учасників.

ХІД ГРИ

Розподіл на групи

1-2 групи — учасники судового процесу.

3-я група — експерти.

Підготовка до основної частини

Групи 1-2 отримують статті Кримінально-процесуального кодексу та ситуативні задачі і готуються на їх підставі розі­грати судовий процес, розподіливши ролі (потерпілий, під­судний, свідок(ки) (за бажанням), суддя, прокурор, захис­ник) та їхні дії.

Група 3 також отримує текст статей Кримінально-процесуаль­ного кодексу й опрацьовує їх, щоб потім проаналізувати змодельовані групами 1-2 ситуації.

Перегляд файлу

Рольова гра «Суд з кримінальної справи»

Мета: дати уявлення про судовий процес у кримінальній справі та про права та обов'язки її учасників.

 

 

ХІД ГРИ

Розподіл на групи

1-2 групи — учасники судового процесу.

3-я група — експерти.

 

Підготовка до основної частини

Групи 1-2 отримують статті Кримінально-процесуального кодексу та ситуативні задачі і готуються на їх підставі розі­грати судовий процес, розподіливши ролі (потерпілий, під­судний, свідок(ки) (за бажанням), суддя, прокурор, захис­ник) та їхні дії.

Група 3 також отримує текст статей Кримінально-процесуаль­ного кодексу й опрацьовує їх, щоб потім проаналізувати змодельовані групами 1-2 ситуації.

 

Основна частина

Групи 1—2 демонструють підготовлені ситуації, після чого гру­па експертів оцінює переглянуте.

 

Підбиття підсумків

Клас повинен коротко вказати основні етапи судового процесу,права та обов'язки його учасників.

 

 

ІНФОРМАЦІЙНІ УЧНІВСЬКІ ПРОЕКТИ

Мультимедійний проект

Тема. Правилаізакониунашомужитті

Мета: познайомити учнів з видами правил суспільного життя; з ознаками правової норми, закону, підзаконного акта; з поняттям «конституція» та її відмінностями від інших законів; набути нави­чок роботи у малій групі, колективного обговорення питань на­вчання; складання й виконання правил колективного життя; аналізувати правову ситуацію; формувати розуміння необхідності дотримання законів і правил суспільного життя; виховувати в уч­нів активну громадянську позицію.

 

Підготовка проекту до презентації

У ході підготовки, учні об'єднуються у малі групи для роботи над окремими аспектами загального завдання. Передбачається об'єднання зусиль школярів, учителів, родини.

1-а група. Готує матеріал на тему: «Що таке правила, коли вони виникли і чому їх необхідно дотримуватися? Якими повинні бутиправила. (у формі електронної презентації).

2-а група. Готує матеріал на тему: «Правила співіснувавші лю­дей у суспільстві. Класифікація правових норм».

3-я група. Готує матеріал на тему: «Закони та підзаконні акти. Хто приймає закони? Ознаки законів. Що таке конституція?»

 

 Після презентації та обговорення напрацьованого матеріалу за­пропонувати групам скласти проект малої конституції своєї шко­ли, придумати захист свого проекту.

Що потрібно для захисту?

1.   Папка документів.

2.   Матеріали, які розкривають зміст проблеми.

3.   Опис.

4.   Презентація науково-теоретичного узагальнення обраної проб­леми.

5.   Демонстраційний стенд, який складається з декількох план­шетів, кожний з яких відповідно ілюструє етани роботи над проектом.

 

Представлення матеріалів  дослідження

Може виконуватися у різних формах: виступ перед учнівським колективом; розігрування рольової гри; видання правового журналу.

Завдання проекту

Проінформувати аудиторію про важливість обраної проблеми;

познайомити присутніх з результатами етапу збору та аналізу

інформації;

розповісти про практичну діяльність у ході реалізації проекту.

Правила представлення результатів проекту

1.   Для усних повідомлень відводиться 4-5 хв., протягом яких по дається найважливіша інформація одного з етапів вирішення проблеми з використанням папки документів, демонстраційно­го стенду.

2.   Під час представлення необхідно у загальних рисах охаракте­ризувати зміст демонстраційного стенду або папки документів.

3.   У представленні проекту беруть участь всі учасники досліджен­ня, це буде переконливим свідченням того, що всі учні разом працювали над ним.

4.   Під час виступу можна використовувати наперед підготовлен: записи, але не бажано ними користуватися, відповідаючи ні поставлені питання.

5.   Представляючи проект, слід використовувати ті матеріали, як: розміщені на стенді або знаходяться у папці.

Критерії оцінювання проекту

1.   Значущість та актуальність порушених проблем.

2.   Коректність запропонованих методів дослідження і методів об робки отриманих результатів.

3.   Активність учасників проекту відповідно до їхніх індивідуаль них здібностей.

4.   Характер відносин та взаємодопомоги учасників.

5.   Глибина дослідження проблеми.

6.   Уміння аргументувати свої висновки, лаконічність відповідей.

7.   Завершеність. (Чи містить кожний розділ зібраних матеріалі] достатню кількість інформації  необхідної для розв'язання проблеми?)

8.   Зрозумілість, (Чи логічно розміщені матеріали? Чи забезпечує усвідомлення змісту форма представлення матеріалів?)

9.   Інформативність. (Чи достовірна інформація? Чи важлива ін­формація, зібрана для розуміння проблеми?)

10. Доказовість, (Чи використовували учні різноманітні джерела інформації? Чи доповнюють документи основні тези кожного розділу?)

11. Наочність. (Чи відображають демонстраційні матеріали спе­цифіку теми? Чи інформативні вони? Чи є у коленого матеріалу назва?)

12. Естетичне оформлення результатів виконаного проекту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
27 березня 2018
Переглядів
1833
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку