Матеріали до уроку виробничогог навчання

Про матеріал
Тема програми :. Виконання технологічних операцій з обробки анімацій. Тема уроку № 2. Створення графічних об’єктів.
Перегляд файлу

Інструкційно-технологічна картка 2

Тема програми № 6.10. Виконання технологічних операцій з обробки анімацій.

Тема уроку № 2. Створення графічних обєктів.

Мета уроку: навчитися створювати графічні об’єкти засобами програми для створення анімації Macromedia Flash MX;

Обладнання: персональний комп’ютер; програмне забезпечення: операційна система – Windows хр, програми створення анімації Macromedia Flash MX

Майстер в/н: Кручак Р.В.

Правила безпеки: виконувати завдання дозволяється з перервами 10 хв. після кожної академічної години, забороняється класти будь-які речі на вузли ПК, торкатися струмопровідних частин, закривати вентиляційні отвори, вести сторонні розмови, займати і залишати робоче місце дозволяється тільки з дозволу майстра.

Короткі теоретичні відомості

Пенель інструментів програми Macromedia Flash.

 


http://easy-code.com.ua/img/040920111200004901.gif

1 це “виділення” за допомогою нього можна виділяти прямокутні області графіки та об’єкти.

2 це так зване “суб виділення” за допомогою нього можна координувати

3 “пряма” – дозволяє намалювати пряму лінію.

4 “ласо” – можна захоплювати частину зображення.

5 “pen-tool” – дозволяє намалювати лінії по точках і задати кут між кожною.

6 “текст” – текстовий введення.

7 “коло” – малює коло, або овал.

8 “квадрат” – малює квадрат або прямокутник.

9 “олівець” – малювання від руки, олівцем.

10 “кисть”-малювання пензлем.

11 “трансформація”-обертання, зміна розмірів.

12 “зміна заливки” – дозволяє управляти заливанням: напрямок, радіус.

13 “чорнило” – надає додаткову товщину.

14 “заливка” – можна заливати квітами об’єкти.

15 “піпетка” можна вибрати будь-який колір з меж робочої обдасть Flash MX


Пенель інструментів програми Macromedia Flash.

Хід роботи

Завдання 1. Порівняйте панель інструментів програми створення анімації Macromedia Flash MX з панелями інструментів векторного та растрового графічних редакторів, які вам вже відомі, результати помістити в таблицю.

Програма створення анімації Macromedia Flash MX

Растровий графічний редактор

Векторний графічний редактор

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2. Намалюйте букет квітів. Результат роботи збережіть у внутрішньому форматі (Букет.fla) і як зображення (Букет.jpg, Букет.gif)..

Порядок виконання:

Супроводжуючі ілюстрації

Кроки

  1. Використовуючи панель інструментів, намалюйте невеликий вертикально витягнутий овал.;
  2. Виберіть інструмент Selection і поднесіть курсор до контуру овалу так, щоб біля курсора з’явилась невелика дуга. Трохи потяніть курсор, формуючи з овалу пелюстку.
  3. користуючись Ctrl, скопіюйте пелюстку.

  1. Виберіть інструмент Free Transform, виділіть копію пелюстки і поверніть її на 100.
  2. Користуючись інструментом Selection, перенесіть повернуту копію і накладіть її на оригінал
  3. продовжуйте процедуру копіювання до тих пір, поки кількість пелюсток у квітки не буде достатньою. На кожному етапі можна змінювати форму пелючток.

  1. Виділіть всю квітку. Відкрийте панель Color
  2. На вкладці Color Mixer панелі Color установіть колір контура
  3. Для кольору заливки виберіть тип Radial. Відкриється монтажна лінійка для установки переходу між кольорами. Подвійним клацанням по «банці з фарбою» відкрийте панель вибору кольору і виберіть необхідний колір. Ви можете створити кольоровий перехід між декількома кольорами (до восьми). Для того щоб прибрати зайву «банку», достатньо клацнути по ній мишкою при натиснутій клавішіCtrl або просто здвинути «банку» вниз
  4. Намалюємо стебло і листя для нашої квітки. Листя робляться так само, як і пелюстки.

  1. Виділіть всю квітку і використовуючи  клавишу Ctrl зробіть декілька копій.
  2. Попрацюйте з кожною копією, щоб всі квіти мали індивідуальні якості пропорції, форму.
  3. Здвиньте всі копії і отримайте букет.
  4. Збережіть файл.

Завдання 3. Намалюйте автомобіль. Результат роботи збережіть у внутрішньому форматі (Авто.fla) і як зображення (Авто.jpg, Авто.gif)..

Порядок виконання:

Супроводжуючі ілюстрації

Кроки

  1. Створіть новий документ і  три шари зображення, користуючись кнопкою добавить слой ..\..\..\..\Рисунки\Добавить кнопку.bmp.
  2. Переіменуйте шари Фон, Луна, Авто. Встаньте на шар Фон.

Використовуючи інструменты Rectangle , Pencil или Brush на шарі Фон намалюйте задний план вашої картинки.

  1. Перейдіть на шар Луна і зобразіть полумісяць

  1. Перейдіть на шарАвто. Намалюємо колесо
  2. Виберіть інструмент Oval , установіть колір контура і колір заливки. Утримуючи клавишу Shift, намалюйте круг
  3. Згрупуємо отриманий малюнок. Для цього віділіть круг і виконайте команду Group в меню Modify (або використовуйте комбінацію клавіш Ctrl+G)
  4. Намалюйте і згрупуйте ще один круг меншого розміру
  5. Наложіть менший круг на більший ізгрупуйте отримане колесо.

  1. Користуючись інструментами Rectangle и Selection для вимірювання форми, намалюйте капот,кузов, кабіну і вікно автомобіля. Всі ці елементи групуються по одному по мірі створення.
  2. Розставте всі створені групи по своїм місцям .
  3. Щоб перенести фігуру з переднього на заданій план користуйтесь комб. клавіш Ctrl + , для переноса фігури з заднього плану на передній користуйтесь комбін. клавіш Ctrl+

  1. Намалюйте окремо і згрупуйте шляпку и ножку гриба. Згрупуйте.
  2. При натиснутій клавіші Ctrl виповніть тиражування грибочків. Змініть розміри та кут наклону кожної копії.
  3. Зберіть всі гриби в кучу і ще раз згрупуйте.
  4. Помістіть їх на задньому плані так, щоб вони опинились лежачими в кузові.
  5. Збережіть отриманий малюу свою папку

 


Завдання 4 Користуючись інструментами малювання і їх модифікаторами та вже набутими навиками, побудуйте зображення, згідно рисунку 1а,б та рис.2.:. Результат роботи збережіть у внутрішньому форматі (*.fla).

Картинки по запросу "малюнки для макромедиа флеш"

Рис.1.а,б

Рис.2.

 

Норми часу та критерії оцінювання завдань до уроку

№ завдання

Час на виконання завдання, хв.

Кількість балів за виконане завдання

Дотримання технологічного процесу

1

15

1

1

2

25

2

3

30

3

4

25

2

34

1

 

1

 

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку