Урок " Повторення вивченого про дієслово"

Про матеріал

Розробка уроку з української мови на тему: "Повторення вивченого про дієслово" за підручником Українська мова, 4 клас, Вашуленко М.С. (Видавництво: Київ "Освіта")

Перегляд файлу

Тема: Повторення вивченого про дієслово.

Мета: формування предметних компетентностей: повторити вивчене про дієслово – питання, значення, роль у реченні, зв'язок з іменниками; вчити відносити до дієслів слова, що означають різні дії;

Формування ключових компетентностей: навчати учнів орієнтуватися в підручнику, виконувати самостійні завдання, формувати правописні вміння і навички;

Комунікативні: збагачувати словниковий запас, розвивати увагу, мовлення;

Соціальні: формувати уміння працювати в групах, парах, виховувати повагу до думок товаришів.

Обладнання: ноутбук, телевізор, презентація, відео про пробудження весни, ілюстрації, картки.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизація знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1) Психологічний настрій.

Слайд «Сонечко»

Привітання з гостями.

ІІ. Актуалізація знань та мотивація навчальної діяльності.

  1. Урок почнемо без зупинки

З каліграфічної хвилинки.

Вв ве с ес на ан весна

  • Яка пастка у слові весна? (ненаголошені -е-, -и-). Весна яка? (діти підбирають прикметники)
  • Весна принесла нам багато завдань.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні ми повторимо вивчений матеріал про дієслово, пригадаємо всі таємниці цієї часини мови.

ІV. Систематизація знань учнів.

  1. Слухання музики Вівальді «Пори року.Весна».
  • Якою ви уявляєте весну?
  1. Гра «Мовне лото» (на дошці, на картках записані слова. Діти збирають їх у речення, щоб вийшов текст)

Прийшла рання весна. Яскраво світить ясне сонечко. З пагорба вже задзюрчав веселий струмок. Все оживає. Незабаром прилетять птахи.

Гімнастика для очей

( Діти записують текст, визначають час дієслів)

  1. Бесіда «Що ми знаємо про дієслова?».

Слайд 1 (повторення правила про дієслово)

Слайд 2 (повторення про часи дієслів)

  • Розподіліть дієслова за часами у три колонки (прийшла, зацвітуть, світить, прилетіли, зійшов, з’являється, шелестить, прокинулась, грають, любимо, красується).
  1. Гра «Вузлик напам’ять»
  • Запам’ятайте! У дієслові суфікс -ти-.

Фізкультхвилинка

  1. Творча робота «Правопис -не- з дієсловами
  • З’єднайте стрілочками частини, щоб вийшло прислів’я
  • Думай не думай, а вище себе не плигнеш.
  • Не кажи не вмію, а кажи навчусь.
  1. Робота в парах.
  • Складіть поради про правила поведінки у лісі.
  1. Перевірка.
  2. Робота з підручником (впр. 150, коментоване письмо)
  • Визначити особу та час дієслів.
  1. Робота за опорними схемами. Повторення вивченого.

10) Поетична хвилинка (Діти читають вірші про весну Т.Г. Шевченка, Д.Малишка, Л.Українки)

11) Самостійна робота (робота з фразеологізмами)

- Скажи одним словом:

Пекти раків

Пасти задніх

Як води в рот набрати

Обливатися потом

Накивати п’ятами

V. Рефлексія. Підсумок уроку. Самооцінювання дітей (за кожне правильно виконане завдання діти виставляють відповідні бали).

  1. Метод «Рюкзачок знань»
  • Які знання і уміння ви візьмете з собою для використання на інших уроках для виконання домашнього завдання.
  1. Метод «П’ять пальців»
  • Які знання я здобув?
  • Чого я сьогодні досягнув?
  • Який у мене настрій?
  • Чим я допоміг іншим?
  • Що я зробив для свого здоров’я?

  VІ. Домашнє завдання (за вибором дітей: написати твір-мініатюру «Прийшла весна» або «Правила поведінки на природі та біля річки»)

 

 

docx
Додано
3 травня 2018
Переглядів
2554
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку