Розробка уроку з української мови на тему: "Повторення вивченого про дієслово" за підручником Українська мова, 4 клас, Вашуленко М.С. (Видавництво: Київ "Освіта")
Тема: Повторення вивченого про дієслово.
Мета: формування предметних компетентностей: повторити вивчене про дієслово – питання, значення, роль у реченні, зв'язок з іменниками; вчити відносити до дієслів слова, що означають різні дії;
Формування ключових компетентностей: навчати учнів орієнтуватися в підручнику, виконувати самостійні завдання, формувати правописні вміння і навички;
Комунікативні: збагачувати словниковий запас, розвивати увагу, мовлення;
Соціальні: формувати уміння працювати в групах, парах, виховувати повагу до думок товаришів.
Обладнання: ноутбук, телевізор, презентація, відео про пробудження весни, ілюстрації, картки.
Тип уроку: урок узагальнення та систематизація знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
1) Психологічний настрій.
Слайд «Сонечко»
Привітання з гостями.
ІІ. Актуалізація знань та мотивація навчальної діяльності.
З каліграфічної хвилинки.
Вв ве с ес на ан весна
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
ІV. Систематизація знань учнів.
Прийшла рання весна. Яскраво світить ясне сонечко. З пагорба вже задзюрчав веселий струмок. Все оживає. Незабаром прилетять птахи.
Гімнастика для очей
( Діти записують текст, визначають час дієслів)
Слайд 1 (повторення правила про дієслово)
Слайд 2 (повторення про часи дієслів)
Фізкультхвилинка
10) Поетична хвилинка (Діти читають вірші про весну Т.Г. Шевченка, Д.Малишка, Л.Українки)
11) Самостійна робота (робота з фразеологізмами)
- Скажи одним словом:
Пекти раків
Пасти задніх
Як води в рот набрати
Обливатися потом
Накивати п’ятами
V. Рефлексія. Підсумок уроку. Самооцінювання дітей (за кожне правильно виконане завдання діти виставляють відповідні бали).
VІ. Домашнє завдання (за вибором дітей: написати твір-мініатюру «Прийшла весна» або «Правила поведінки на природі та біля річки»)