9 червня о 18:00Вебінар: Як Вчителю зарядити свою внутрішню батарейку

Майстер - клас "Інтерактивні технології, як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках в початкових класів"

Про матеріал

Майтер клас " Інтерактивні технології, як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках в початкових класів".

Перегляд файлу

Тема мого  майстер – класу : Інтерактивні технології, як засіб розвитку творчих здібностей учнів на уроках в початкових класів»

Мета : - популяризувати свій досвід роботи;

  1. ознайомити з методами і прийомами, які я використовую у своїй педагогічній діяльності. «Долоньки»

Пропоную дітям утворити пару разом із сусідом по парті. Учень, що сидить праворуч ставить свою долоньку і промовляє ввічливе слово.

 

Інший учень ставить свою долоньку зверху і промовляє своє ввічливе слово. Тоді перший учень ставить зверху свою долоньку і промовляє  інший  ввічливе слово. Якщо вже поставили 4 долоньки, тоді учень, чия долонька найнижче, виймає її і говорить наступне слово і ставить долоньку зверху.

Увага ! Ввічливі слова не повинні повторюватися.

 Такі вправи рекомендую проводити вже з 1 класу. Тут можна називати слова на ту чи іншу букву, також можна використовувати на уроках математики під час вивчення нумерації. На уроках природознавства, вивчаючи тему «Рослини». Згодом і в інших класах, під час вивчення частин мови.

На мою думку такі вправи привчають дитини працювати в парі.

  1. « Читайлики»

Навчити дітей добре читати – одне з найважливіших завдань школи. В.Сухомлинський писав, що «читання» - це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе.

  Читання – настільки складний процес, що його важко чи й неможливо визначити однозначно. Та навчити по-справжньому добре читати справді непросто. Оскільки ця навичка характеризується правильністю, усвідомленістю, швидкістю, виразністю і формується з неабиякими труднощами. Як подолати ці труднощі ? Як зробити так, щоб в дітей читання книги викликало задоволення ? Такі шляхи навички удосконалення шукала і я. Тому  створила таку казкову вулицю «Читайлики», а кожній дитині відвела ось такий казковий будинок. Як бачите, будинок білий. А кожен господар повинен собі розмалювати будинок, якщо виконає завдання – прочитана 1 сторінка казки – це розмальована 1 цеглинка в будинку. Скажу відверто, така робота в моєму класі працює, діти читають, а результати роботи бачать на своїх будинках.

 

  1. Різновиди диктантів.

   Мабуть, ні для кого не секрет, що диктанти писати – це нецікава і одноманітна справа. Вивчивши ряд літератури, я запропонувала своїм учням, такі види диктантів.

  1. Диктант «Встав слово»

Учитель пише текст диктанту на дошці, але пропустивши слова. Тоді читає текст і пропонує записати лише ті слова, які пропущені на дошці. Після такої роботи, витираю слова на дошці і пропоную записати весь диктант.

  1. Диктант « Веселка»

Учитель ділить клас на групи . Текст диктанту записую на окремих аркушах кожній групі, при цьому кожне речення даного диктанту записую іншим кольором  . Це означає, що учасник, прибігши до тексту, повинен прочитати і продиктувати учасникам своєї групи лише одне речення відповідного кольору. Тоді учитель ставить тексти диктантів кожній групі в іншому місці. І пропонує першому учаснику  прибігти до тексту, прочитати речення і, повернувшись до своєї групи, диктує членам команди, вони записують. А тоді таку ж роботу робить наступний учасник. Мета даної вправи : написати правильно диктант.

5. Вправа «Обери позицію»

Під час вивчення теми : « Ознаки зими. Зимові явища в природі.» пропоную своїм учням таку вправу. Діти, як ви думаєте зима – це добре чи

 

 

 

 

погано. Будь ласка, хто вважає , що зима добре – створіть групу « Добре», хто вважає, що зима погано – створіть групу «Погано». Тоді пропоную довести свою думку. Якщо учень захоче перейти з однієї групи в іншу, я дозволяю це зробити, лише потрібно пояснити свою точку зору.

 

 

  Сьогодні я хочу вам запропонувати одну із своїх вправ « Диктант - бігунець» .

Отож, налаштовані на позитивну роботу ?

Сьогодні ми з вами потрапимо в казковий ліс і з нами сьогодні Зайчик, Ведмедик та Сова. До них в гості прилетіла бджілка Мая. У неї скоро Д. н. Вона запросила гостей на свято та полетіла готуватися . А наші друзі замислилися… Адже на Д. н. ми хочемо привітати дорогу нам людину. 

  • І що ж нам для цього потрібно? (вітальну листівку)
  • Тому я пропоную утворити 2 групи таким чином : витягнути карточку з квіточкою двох кольорів – червоного і синнього. Учасники, в яких квіточки червоного кольору  – створюють одну групу  ,учасники, які обрали квіточку синього кольору – створюють іншу групу .

Ваше завдання – написати Лист Святому Миколаю, текст якого я поставлю групі з червоною квіточкою - справа від себе, групі з синьою квіточкою - зліва. По моєму сигналу Зайчик біжить до тексту, читає один рядок привітання, запамятовує,  і прибігши до Сови каже йому, що  там написано. Тоді Сова диктує це Ведмедю, а Зайчик знову біжить до привітання і читає наступний рядочок. Завдання – написати Листа Святому Миколаю.

Виграє та група, яка в написаному  диктанті допустить менше помилок.

Святий Миколаю !

Прийди до нас з раю.

Принеси гостинці

Кожному в торбинці.

А зараз обміняйтеся листівками і перевірте помилки в листівці іншої групи.

Виграла група з ______________ квіточкою, тому давайте їм поаплодуємо.

І ось тепер наші друз можуть сподіватися на подарунки від Святого Миколая.

Всі такі вправи я використовую у своїх уроках адже

 

docx
Додано
31 січня 2019
Переглядів
441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку