Майстер - клас «Моя улюблена тварина»

Про матеріал
Тема: Створення музично – рухливого образу та передача його в рухах під музичний супровід. Розкрити кожну дитину як креативну особистість. Мета: навчальна – навчати вмінню володіти своїм тілом; оволодіти навичками танцювальних рухів під музичний супровід. Розвиваюча – розвивати увагу, уяву, музичний слух, координацію та техніку виконання рухів. Виховна – виховувати естетичну та танцювальну культуру, почуття дружби та взаємодопомоги. Обладнання: хореографічний зал, фортепіано, медіа програвач, збірка музичного матеріалу.
Перегляд файлу

Майстер – клас «Моя улюблена тварина»

 

Тема: Створення музично – рухливого образу та передача його в рухах під музичний супровід. Розкрити кожну дитину як креативну особистість.

Мета: навчальна – навчати вмінню володіти своїм тілом; оволодіти навичками танцювальних рухів під музичний супровід. Розвиваюча – розвивати увагу, уяву, музичний слух, координацію та техніку виконання рухів. Виховна – виховувати естетичну та танцювальну культуру, почуття дружби та взаємодопомоги.

Обладнання: хореографічний зал, фортепіано, медіа програвач, збірка музичного матеріалу.

 

  1. Вступна частина.

Організаційний момент: емоційне привітання, побажання хорошого настрою. Оголошення теми майстер –класу. Вчитель: - Діти , сьогодні ми з вами поринемо у світ улюблених тваринок та спробуємо показати їх у танцювальних рухах. Кожен покаже свою улюблену тваринку, а усі присутні на нашому майстер – класі спробують відгадати цю тваринку. Та спочатку ми з вами познайомимося.

«Дружне коло» - діти сідають у коло і кожен називає себе, і декілька слів про себе. (рис. 1)

 

  1. Основна частина.

Діти шикуються на лінії.

Розминка під музичний супровід.

  • Нахили голови (направо, наліво, вперед і назад). Повороти голови (направо і наліво). Рухи головою (вперед і назад, з боку в бік)
  • Рухи плечима (вгору і вниз по вісім разів).
  • Рухи діафрагмою (вперед і назад на 2 і на 4).
  • Нахили корпусу.
  • Підйом на півпальці і маленькі присідання по 6 позиції.
  • Кроки з підніманням коліна вгору.
  • Стрибки на місці.
  • Дихальні вправи.
  • Вправи для міміки з емоційним навантаженням.

(рис. 2,3)

 

 

Діти шикуються у коло, вчитель стає у коло: - Діти, а давайте ми з вами спробуємо охарактеризувати кожну тваринку рухом.

Фантазування: діти називають тварину і рух, вчитель допомагає демонстрацією руху.

Власна імпровізація: починає вчитель, діти відгадують улюблену тварину вчителя.

Кожна дитина демонструє власну імпровізацію, а останні відгадують.

(рис. 4,5,6)

 

  1. Заключна частина.

 Підведення підсумків. Вчитель дякує дітям за активну участь у майстер – класі.

 

docx
Додано
13 травня 2020
Переглядів
431
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку