Майстер – клас «Моя улюблена тварина»
Тема: Створення музично – рухливого образу та передача його в рухах під музичний супровід. Розкрити кожну дитину як креативну особистість.
Мета: навчальна – навчати вмінню володіти своїм тілом; оволодіти навичками танцювальних рухів під музичний супровід. Розвиваюча – розвивати увагу, уяву, музичний слух, координацію та техніку виконання рухів. Виховна – виховувати естетичну та танцювальну культуру, почуття дружби та взаємодопомоги.
Обладнання: хореографічний зал, фортепіано, медіа програвач, збірка музичного матеріалу.
Організаційний момент: емоційне привітання, побажання хорошого настрою. Оголошення теми майстер –класу. Вчитель: - Діти , сьогодні ми з вами поринемо у світ улюблених тваринок та спробуємо показати їх у танцювальних рухах. Кожен покаже свою улюблену тваринку, а усі присутні на нашому майстер – класі спробують відгадати цю тваринку. Та спочатку ми з вами познайомимося.
«Дружне коло» - діти сідають у коло і кожен називає себе, і декілька слів про себе. (рис. 1)
Діти шикуються на лінії.
Розминка під музичний супровід.
(рис. 2,3)
Діти шикуються у коло, вчитель стає у коло: - Діти, а давайте ми з вами спробуємо охарактеризувати кожну тваринку рухом.
Фантазування: діти називають тварину і рух, вчитель допомагає демонстрацією руху.
Власна імпровізація: починає вчитель, діти відгадують улюблену тварину вчителя.
Кожна дитина демонструє власну імпровізацію, а останні відгадують.
(рис. 4,5,6)
Підведення підсумків. Вчитель дякує дітям за активну участь у майстер – класі.