Майстер-клас для вчителів початкових класів "Формування читацької компетентності молодших школярів".
Мета: презентувати власний досвід роботи та показати результативність діяльності з теми;
Той, хто не вміє швидко і свідомо читати, не може успішно володіти знаннями ... " В. О. Сухомлинський Крапля довбає камінь не силою, а частим падінням, так людина стає вченою не силою, а частим читанням. Овідій Найважливіше завдання початкової школи :навчити дітей вчитися, а це неможливо без уміння читати і працюватиз книжкою.
Читацька компетентність молодшого школяраце володіння комплексом читацьких знань, умінь і навичок, ціннісних ставлень учнів, які дають змогу учневі свідомо здійснювати пошук книжок, відбір інформації для вирішення навчально-пізнавальних завдань і виявляються у процесі сформованості повноцінної навички читання, розуміння текстів різних жанрів, обізнаності з колом читання (доступного дітям цього віку), сформованості особистісних ціннісних суджень щодо прочитаного.
Завдання: Зацікавити учнів читанням. Розвивати інтерес до створення постійної потреби у читанніСтворити належні умови для сприйняття, розуміння та оцінки прочитаного. Формувати навички аналізу художнього твору. Організовувати дослідницьку роботу школярів. Розвивати усне та писемне мовлення учнів
Інноваційний метод Шести Капелюхів Мислення Едварда де Боно. Білий – збагачення себе новими конкретними знаннями. Червоний – це формування свого ставлення до подій та їхніх учасників. Жовтий – простеження позитивних сторін явища. Чорний – це вказівка на негативні сторони, помилки. Зелений – втілення нових пропозицій, ідей. Синій – контроль за розумовим процесом.