Застосування презентації на уроці має важливе значення. Адже вона дає змогу об'єднати текст, звук, графічне зображення, відеозображення. Таким чином навчальна інформація засвоюється краще.
Дитинства щаслива країна. Відкрила веселі шляхи. По них так бадьоро крокуєм. Читаєм, спілкуємось ми. Тому залишаймо дитячі забавиІ дружно беремось до справи!
Номер слайду 2
Нагідки ранком сумували,Що дощі на них не впали. Алла їх пополивала,Щоб вони не сумували.
Номер слайду 3
Гра «Яка це казка?»
Номер слайду 4
Завдання уроку:ознайомитись з життєвим і творчим шляхом Ігоря Калинця;збагатити словниковий запас;вдосконалювати навички свідомого читання;дізнатися головну думку твору.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Словникова робота Цілющий непогано, нічого собі, так як треба. Нівроку який має лікувальні властивості. Публіка музичний інструмент, що являє собою дерев’яну трубку.флейта люди, що перебувають де – небудь як глядачі, слухачі, відвідувачі.
тести. Календула жила в теплій Італії ? а) так; б) ні.2. Нагідка довідалася, що на півночі є країна, де взимку випадає білий холодний пух ? а) так; б) ні.3. Нагідка подорожувала сама ? а) так; б) ні.4. Квітка залишилася в країні, де падає сніг. а) так; б) ні.5. Нагідка має одне ім’я? а) так; б) ні.
Номер слайду 10
тести. Календула жила в теплій Італії ? а) так; б) ні.2. Нагідка довідалася, що на півночі є країна, де взимку випадає білий холодний пух ? а) так; б) ні.3. Нагідка подорожувала сама ? а) так; б) ні.4. Квітка залишилася в країні, де падає сніг. а) так; б) ні.5. Нагідка має одне ім’я? а) так; б) ні.
Номер слайду 11
Завдання уроку:ознайомитись з життєвим і творчим шляхом Ігоря Калинця;збагатити словниковий запас;вдосконалювати навички свідомого читання;дізнатися головну думку твору.
Номер слайду 12
Домашнє завдання Читати і переказувати казку, знайти вірші або загадки про нагідки.