Майстер клас з музичного мистецтва, для вчителів. Тема: " Використання інтерактивних методів навчання на уроках музичного мистецтва у 7 класі, підтема " Народна музика"
Використання інтерактивних методів навчання на уроках музичного мистецтва. Підготував. Шекета Іван Іванович
Номер слайду 2
Мета: ознайомлення з різними методами інтерактивного навчання на уроках музичного мистецтва у 7 класі, використання методів у практичній роботі з учасниками на майстер - класі
Номер слайду 3
Кредо інтерактивного навчання. Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю,я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я здобуваю знання і навички. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.
Номер слайду 4
Асоціативний кущ. Народна пісня
Номер слайду 5
Логічний ланцюжок. Очм ит ен рпйиошв. Ябіл чірик іляб обдру. Идробй ечврі обіт нпае осгдрапою. Йо у увшнеиовм ускад
Номер слайду 6
Інтерактивна вправа “так чи ні” Народна пісня – це авторська пісня… Так чи ні Ніна Матвієнко українська співачка, народна артистка України… Так чи ніПісня “ Чом ти не прийшов написана у мажорі … Так чи ніПісня “ На нашій Україні” це народна пісня … Так чи ніДобрий вечір тобі пане господарю виконується повільно, спокійно… Так чи ні“ Країна мрій” – міжнародний фестиваль етнічної музики на Співочому полі в Києві… Так чи ніЧи вважають Ніну Матвієнко виконавцем народної пісні… Так чи ніМикола Леонтович автор обробок народних пісень… Так чи ні
Номер слайду 7
Метод “Мікрофон”1 Що ви знаєте про календарно – обрядові пісні?2. Які ви знаєте українські народні танці?3. Які українські народні музичні інструменти ви знаєте?4. Запитайте один в одного які українські народні пісні ви знаєте?
Номер слайду 8
н а2 р 3 о 4 д н5 а Кросворд
Номер слайду 9
і с т о р и чн ааж ар т і в л и в ак о л и с ко в ао б ря д о ва нл і р и ч на
Номер слайду 10
Метод “ ритмічна пам’ять”. Згадуємо ритм раніше вивченої пісні. Нам потрібно проплескати його. Восьмі та шістнадцяті стукаємо у долоні, а четвертні або половинні стукаємо по парті двома руками.“ Добрий вечір тобі пане господарю”“ Чом ти не прийшов”