Майстер-клас "Онлайн дошки Padlet і Lino it- ефективні мережеві сервіси для створення електронних стін"

Про матеріал
Можливості використання інтерактивних дошок Lino it та Padlet на уроках англійської мови під час дистанційного та змішаного навчання, покрокові технологічні інструкції щодо роботи та способи використання онлайн дошок на уроках англійської мови.
Перегляд файлу
  1.              Під час карантину всі навчальні заклади освіти змушені були перейти на дистанційне навчання, це стало викликом і для вчителів, учнів та батьків. Постала проблема як організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, які онлайн-інструменти вибрати.
  2.              Для забезпечення дистанційного навчання учнів учитель/ка може створювати власні веб-ресурси або використовувати інші веб-ресурси на свій вибір. При цьому необхідно обов’язково надати учням рекомендації щодо використання ресурсів, послідовності виконання завдань, особливостей контролю тощо.
  3.              Найголовнішим критерієм вибору інструментів для організації дистанційного навчання має бути відповідність поставленим методичним цілям, тобто те, наскільки певний сервіс чи ресурс уможливлює досягнення очікуваних результатів навчання в дистанційному форматі. Обираючи онлайн-інструменти для організації дистанційного навчання обов’язково враховуємо: універсальність, зрозумілість інтерфейсу, доступність програмних засобів, безкоштовність та безпеку.

  1. Перехід закладів освіти на дистанційне навчання, з одного боку, стало стимулом для впровадження інноваційних технологій, а з іншого – індикатором основних його проблем і недоліків. На слайді показано основні виклики, які постають перед учасниками навчального процесу спричинені швидким упровадженням дистанційної освіти.

 

  1.              Сучасні діти практично не уявляють свого життя без смартфонів. Адже з його використанням здійснюється більшість повсякденних дій: спілкування у соціальних мережах, пошук потрібної інформації тощо. Звичайно, і  для учня, який хоче вчитися, і для вчителя, який вимушений працювати дистанційно, освітній процес буде і є складнішим. Серед суттєвих переваг дистанційної форми навчання можна відзначити наступні:

 

 

  1.              Віртуальна інтерактивна дошка — це мережевий соціальний ресурс, призначений для організації спільної роботи зі створення й редагування цифрового контенту та співпраці в режимі реального часу. Це принципово новий інструмент для навчання, завдяки якому можливе поєднання тексту, зображення, відео-та аудіо матеріалу на одному майданчику.
  2.              Вебсервіс Padlet – це інструмент для сумісної роботи із різноманітним контентом із можливістю спільного його редагування. На дошці Padlet можна розміщувати найрізноманітніші види контенту: робити текстові нотатки, завантажувати файли (word, ppt, pdf, jpg, png), розміщувати гіперпосилання на інші сторінки мережі Інтернет, відео з YouTube, знаходити необхідну інформацію через вбудовану в дошці пошукову систему, а за потреби – поширювати пряме посилання на іншу дошку Padlet. 5 дошок Padlet можна створювати у безкоштовній версії, ці дошки можна постійно редагувати, стирати попередню інформацію та наповнювати новою, сервіс підтримує кирилицю.
  3. Щоб зареєструватися у сервісі Padlet необхідно перейти за посиланням: https://uk.padlet.com/.
  4. Реєструємося в браузері: натискаємо вгорі справа на кнопку «Зареєструватися» → Вводимо адресу своєї електронної пошти або за допомогою свого облікового запису Google чи Facebook)

 

  1.          Після реєстрації натискаємо зліва кнопку Створити Padlet, обираємо готовий шаблон, який допоможе легко організувати інформацію у потрібному вигляді. У результаті відкриється порожня дошка — простір, який можна відразу наповнювати контентом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.          Додаємо дописи на стіну за допомогою кнопки + у нижньому правому кутку дошки. У цьому вікні у верхньому рядку вписуємо назву повідомлення або завдання, на другому рядку пишемо саме повідомлення, внизу знаходяться кнопки з допомогою яких можна додати посилання на інші вебресурси, файл із комп’ютера або знімок чи відео із веб-камери. У результаті виконаних дій отримаємо оформлену й наповнену даними дошку.

 

  1.          Нове повідомлення можна перемістити, змінити його розмір, відредагувати або видалити. Позначка  Олівець – дозволяє редагувати допис, Кошик – видаляє повідомлення, кнопка Більше – дозволяє змінювати колір постів, копіювати та ділитися інформацією.
  2.          Отже, використовуючи інструменти вебресурсу Padlet можна створити інтерактивну дошку та наповнити її цифровим контентом, організувати спільний доступ користувачів до неї, експортувати дошку в різні формати, розмістити її в соціальних мережах або у власному блозі. Такий вид роботи сприятиме кращому сприйманню навчального матеріалу, підвищенню інтересу до предмету, сформує вміння як самостійної, так і спільної групової роботи.

 

  1.                     Способи використання дошки Padlet на уроках англійської мови
  •    Повторення та узагальнення матеріалу вивченого на попередніх уроках
  •    Створення проектів
  •    Практикування взаємооцінювання
  •    Написання відгуків за матеріалами робіт однокласників
  •    Прогнозування розвитку ситуацій
  •    Спільне конспектування
  •    Планування письмових контрольних робіт
  •    ( формат, ситуація, ключові слова, слова-зв'язки
  •    Проведення бліц опитування
  •    Зберігання документів
  •    Повідомлення завдань як для групи учнів, так і індивідуально
  •    Розміщення додаткових матеріалів з теми
  •    Отримання зворотного зв'язку від учнів
  1.   Вебсервіс Linoit – це безкоштовний інтернет-майданчик для організації спільної роботи вчителя та учнів як у школі так і в позаурочний час, для генерування ідей та обміну інформацією.

    У Linoit можна створювати необмежену кількість полотен до яких кріпляться стікери з різноманітним цифровим контентом: текстові повідомлення, файли різного формату, зображення, відеофрагменти, посилання на інші корисні сторінки мережі Інтернет.

  1. Щоб зареєструватися у сервісі Linoit необхідно перейти за посиланням: https://en.linoit.com/. Реєструємося в браузері: натискаємо вгорі справа на кнопку Зареєструватися.  Вводимо адресу своєї електронної пошти. або натискаємо увійти за допомогою свого облікового запису Google чи Facebook

 

  1. Щоб створити нову дошку натискаємо на кнопку Створіть нове полотно і вводимо назву, обираємо фон з існуючих шпалер у сервісі або завантажуємо зображення з комп’ютера. Потім налаштовуємо ступінь приватності та особливості спільного доступу користувачів для роботи з дошкою за допомогою Створіть полотно.

Можемо додавати дописи на стіну за допомогою різнокольорових стікерів які розміщені вгорі справа , натискаємо на стікер, вводимо текстову інформацію Post. За допомогою кнопок додаємо цифровий контент: Малюнок – додати зображення, Відео стрічка – додати відео, Скріпка – додати файли різного формату Post. Стікер можна закріпити у потрібному місці на полотні за допомогою закріпки натиснувши вгорі по-центру стікера.

  1. Сервіс дозволяє створювати декілька полотен, вибирати фон, розміщувати стікери в довільному порядку (рухаючи їх по дошці), стікери можна переміщувати, обертати, а також фіксувати їх положення. Є наявність інструментів для додавання дати, редагування й видалення постів. У кожного стікера є номер. На одній сторінці можна розмістити багато матеріалу. Є можливість створювати групи та переглядати дошки інших користувачів.

Вебсервіс Linoit дозволить учителю організувати продуктивну групову роботу з учнями, ефективно вивчати новий матеріал, виконувати домашні завдання, проводити мозкові штурми, проєктну діяльність, рефлексію і т.п.

  1.  Приклади використання віртуальних інтерактивних дошок
  • Для проведення «мозкового штурму»
  • Для розміщення навчального матеріалу або завдань на пошук інформації
  • Для систематизації знань
  • Як майданчик для збирання  ідей для проектів та їх обговорення
  • Для організації спільної діяльності
  • Для представлення результатів роботи
  • Для проведення рефлексії

 

docx
Додано
9 січня 2022
Переглядів
6847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку