Використовуючи стандартні інструменти Microsoft PowerPoint можливо створити повноцінний мультимедійний навчальний продукт, з яким через втілення міжпредметного зв'язку, учням початкових класів, буде цікаво вивчати іноземні мови та додатково пізнавати навколишній світ.
Комунальний позашкільний навчальний заклад
«Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості
та інформаційних технологій учнівської молоді»
РОЗРОБКА МАЙСТЕР-КЛАСУ
(в рамках обласного семінару STEM-технологій)
Тема: «СТВОРЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ТРЕНАЖЕРУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ «ENGLISH ALPHABET»
Автор:
Лагутіна-Каскіна О.Д., комп’ютерного гуртка
м. Дніпро
2017
Тема: «Створення електронного тренажеру «ENGLISH ALPHABET»
Призначення: разрахований для вчителів початкових класів для здійснення міжпредметного зв’язку
Мета та завдання:
• Створення передумов для професійного вдосконалення вчителя.
• Мотивація слухачів на освоєння технології інтерактивного навчання.
• Освоєння прийомів і методів, використовуваних в даній технології.
Етапи майстер-класу:
• Подання педагогічної концепції технології.
• Моделювання заняття на основі даної технології.
• Імітація заняття.
• Рефлексія (дискусія за результатами діяльності).
ХІД РОБОТИ:
(слайд 1, 2)
Увага на екрани моніторів.
STEM-освіта – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.
STEM (S - science, T - technology – Е-engineering – М-mathematics). Акронім STEM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics). Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент + інноваційні технології. Технології використовують навіть у вивченні творчих, мистецьких дисциплін.
(слайд 4)
Основним етапом розробки даного тренажеру є моделювання сценарію, тому другим етапом роботи – написання сценарію.
Таким чином ми досягли своєї мети. Отримали готовий мультимедійний навчальний продукт. Перегляд роботи. Аналіз виконаної справи.
Використовуючи стандартні інструменти Microsoft PowerPoint можливо створити повноцінний мультимедійний навчальний продукт, з яким через втілення міжпредметного зв’язку, учням початкових класів, буде цікаво вивчати іноземні мови та додатково пізнавати навколишній світ.
|
Страница 1 |
|
|
|