Майстер-клас в рамках STEM «Створення мультимедійного тренажеру з англійської мови «English alphabet» за допомогою MS PowerPoint

Про матеріал

Використовуючи стандартні інструменти Microsoft PowerPoint можливо створити повноцінний мультимедійний навчальний продукт, з яким через втілення міжпредметного зв'язку, учням початкових класів, буде цікаво вивчати іноземні мови та додатково пізнавати навколишній світ.

Перегляд файлу

Комунальний позашкільний навчальний заклад

 «Дніпропетровський обласний центр науково-технічної творчості

та інформаційних технологій учнівської молоді»

 

 

 

РОЗРОБКА МАЙСТЕР-КЛАСУ

(в рамках обласного семінару STEM-технологій)

 

 

 

Тема:  «СТВОРЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОГО ТРЕНАЖЕРУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ «ENGLISH ALPHABET»

 

 

Автор:

Лагутіна-Каскіна О.Д.,  комп’ютерного гуртка

 

 

 

м. Дніпро

2017

 

Тема: «Створення електронного тренажеру «ENGLISH ALPHABET»

Призначення: разрахований для вчителів початкових класів для здійснення міжпредметного зв’язку

Мета та завдання:

• Створення передумов для професійного вдосконалення вчителя.

• Мотивація слухачів на освоєння технології інтерактивного навчання.

• Освоєння прийомів і методів, використовуваних в даній технології.

  • Здійснення міжпредметного зв’язку.

Етапи майстер-класу:

• Подання педагогічної концепції технології.

• Моделювання заняття на основі даної технології.

• Імітація заняття.

• Рефлексія (дискусія за результатами діяльності).

 

 

 

 

 

 


ХІД РОБОТИ:

 (слайд 1, 2)

  1. Організаційний момент

Увага на екрани моніторів.

STEM-освіта – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.

STEM (S - science, T - technology – Е-engineering – М-mathematics). Акронім STEM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics). Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничо-науковий компонент + інноваційні технології. Технології використовують навіть у вивченні творчих, мистецьких дисциплін.

  1. Відеоряд. Перегляд відеоряду про огляд майбутніх ІТ-професій.

 (слайд 4)

Основним етапом  розробки даного тренажеру є моделювання сценарію, тому другим етапом роботи – написання сценарію.

  • Розробити макет слайду на кожну літеру абетки (слайди 5-7)
  • Наповнити графічною та аудіо інформацією залежно від змісту (слайди 4-7).
  • Створити зв’язок між слайдами за допомогою гіперпосилань.

 

  1. Практична частина
    1.           Пояснення щодо використання інструментів Microsoft PowerPoint при розробці тренажеру.

 

  1.           Для організації переходу до необхідного слайду при натискання об'єкта на екрані (як наприклад при клацаємо кнопкою миші на кнопці «Вибрати літеру», «Покинути» або «далі» і переходимо до необхідного слайду) використовувався інструмент гіперпосилання.

 

 

  1.           Для настройки анімації використовували інструмент настройка анімації. Для цього виділяли об'єкт і додавали йому вид анімації, далі налаштовували як анімація буде здійснюватися (після клацання миші, після попереднього, з попереднім), налаштовували час анімації і затримки.

 

  1.           Для відображення підказки або виконання дії по натисканні об'єкта на слайді (наприклад: поява додаткової цікавої інформації) використовували інструменти настройка анімації і тригери. Спочатку виносці додавали анімацію виходу, а потім цю анімацію пов'язували з картинкою при натисканні на яку повинна з'являтися виноска.

 

Таким чином ми досягли своєї мети. Отримали готовий мультимедійний навчальний продукт. Перегляд роботи. Аналіз виконаної справи.

  1. Висновок

Використовуючи стандартні інструменти Microsoft PowerPoint можливо створити повноцінний мультимедійний навчальний продукт, з яким через втілення міжпредметного зв’язку, учням початкових класів, буде цікаво вивчати іноземні мови та додатково пізнавати навколишній світ.

 

Страница 1

 

 

 

 

docx
Додано
28 березня 2018
Переглядів
879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку