Даний матеріал стане в нагоді вчителям, які планують проводити навчання майстер - класу, вказані короткі рекомендації щодо проведення та складено примірний план на навчальний рік
Майстер клас
Впровадження ігрових технологій
на уроках зарубіжної літератури
Мета діяльності майстер-класу : Удосконалення наукової, освітньої, професійної підготовки педагогічних працівників, практичного індивідуального володіння уміннями та навичками навчання і виховання.
Основне завдання майстер-класу : Сприяння розвитку педагогічної творчості, передача авторського досвіду з метою удосконалення навчально-виробничого процесу, робота з молодими та малодосвідченими педагогами.
Технологія проведення засідання:
1. Повідомлення теми і мети.
2. Представлення власної педагогічної системи з даної теми.
3. Презентація ілюстративно-методичних матеріалів, які розкривають практичні напрацювання керівника.
4. Коментований показ методів, прийомів роботи (моделювання, фрагмент відеозапису, уроки, уроки-імпровізації, позаурочні заходи тощо), які розкривають технологію педагогічної системи з теми майстер-класу.
5. Проведення самоаналізу уроку чи позаурочного заходу.
6. Запитання слухачів керівнику з опрацьованої теми заняття.
7. Самостійна робота слухачів з розробки моделі уроку, позаурочного заходу із застосуванням продемонстрованої педагогічної технології, форм і методів роботи.
8. Захист напрацьованих моделей.
9. Заключне слово керівника.
План роботи майстер класу
№ |
Тема |
Предмет |
Клас |
Дата |
1 |
Використання ігрових технологій, спрямованих на активізацію пізнавальної та розумової діяльності учнів в позакласній роботі. Тренінг «Роль книги у нашому житті» |
література |
7 |
28\09 |
2 |
Впровадження ігрових технологій на уроках зарубіжної літератури. Романтизм. Генріх Гейне «Книга пісень» |
Зарубіжна література |
9 |
16\10 |
3 |
Впровадження ігрових технологій на уроках зарубіжної літератури. «Срібна доба» російської поезії, її авангардистські та модерністські течії. Поезія Блока та Ахматової. |
Зарубіжна література |
11 |
30\11 |
5 |
Впровадження ігрових технологій на уроках зарубіжної літератури. Школа «чистого мистецтва » в російській поезії. Лірика Ф.М.Тютчева й А.А.Фета |
Зарубіжна література |
10 |
13\12 |
6 |
Впровадження ігрових технологій на уроках зарубіжної літератури. Шлях пізнання життя й людей. Життєвий шлях і творча доля М. Сервантеса де Сааведри |
Зарубіжна література |
8 |
21\02 |
7 |
Впровадження ігрових технологій на уроках зарубіжної літератури. Проблема духовної реалізації людини у творі Айзека Азімова «Фах». Образ Джорджа Плейтена. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей. |
Зарубіжна література |
7 |
квітень |