Майстер клас. Впровадження ігрових технологій на уроках зарубіжної літератури

Про матеріал

Даний матеріал стане в нагоді вчителям, які планують проводити навчання майстер - класу, вказані короткі рекомендації щодо проведення та складено примірний план на навчальний рік

Перегляд файлу

                                        Майстер  клас

Впровадження ігрових  технологій

 на уроках зарубіжної літератури

Мета діяльності майстер-класу :  Удосконалення наукової, освітньої, професійної підготовки педагогічних працівників, практичного індивідуального володіння уміннями та навичками навчання і виховання.

Основне завдання майстер-класу :  Сприяння розвитку педагогічної творчості, передача авторського досвіду з метою удосконалення навчально-виробничого процесу, робота з молодими та малодосвідченими педагогами.

 

                                     Технологія проведення засідання:

1.    Повідомлення теми і мети.

2.    Представлення власної педагогічної системи з даної теми.

3.    Презентація ілюстративно-методичних матеріалів, які розкривають практичні напрацювання керівника.

4.    Коментований показ методів, прийомів роботи (моделювання, фрагмент відеозапису, уроки, уроки-імпровізації, позаурочні заходи тощо), які розкривають технологію педагогічної системи з теми майстер-класу.

5.    Проведення самоаналізу уроку чи позаурочного заходу.

6.    Запитання слухачів керівнику з опрацьованої теми заняття.

7.    Самостійна робота слухачів з розробки моделі уроку, позаурочного заходу із застосуванням продемонстрованої педагогічної технології, форм і методів роботи.

8.    Захист напрацьованих моделей.

9.    Заключне слово керівника.

 

 

 

 

 

 

 

План роботи майстер класу

Тема

Предмет

Клас

Дата

1

Використання ігрових технологій, спрямованих на активізацію пізнавальної та розумової діяльності учнів в позакласній роботі.

Тренінг «Роль книги у нашому житті»

література

7

28\09

2

Впровадження ігрових  технологій

 на уроках зарубіжної літератури. Романтизм. Генріх Гейне «Книга пісень»

Зарубіжна література

9

16\10

3

Впровадження ігрових  технологій на уроках зарубіжної літератури.   «Срібна доба» російської поезії, її авангардистські та модерністські течії. Поезія Блока та Ахматової.

Зарубіжна література

11

30\11

5

Впровадження ігрових  технологій на уроках зарубіжної літератури.  Школа «чистого мистецтва » в російській поезії. Лірика Ф.М.Тютчева й А.А.Фета

Зарубіжна література

10

13\12

6

Впровадження ігрових  технологій на уроках зарубіжної літератури.  Шлях пізнання життя й людей. Життєвий шлях і творча доля М. Сервантеса де Сааведри

Зарубіжна література

8

21\02

7

Впровадження ігрових  технологій на уроках зарубіжної літератури.  Проблема духовної реалізації людини у творі Айзека Азімова «Фах». Образ Джорджа Плейтена. Утвердження сили людського інтелекту, самостійності мислення, творчої уяви, моральних цінностей.

Зарубіжна література

7

квітень

 

docx
Додано
15 березня 2021
Переглядів
329
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку