Майстриня, обслуговуюча праця, 9 клас

Про матеріал
Мета: - формування предметних компетентностей: • ознайомити з прийомами набору петель, в’язальними схемами, історичними виробами, різновидами ниток; - формування ключових компетентностей: • спілкування державною мовою: уміння ставити запитання і розпізнавати проблему, обговорювати проблемні питання; • математична грамотність: уміння набирати петлі та зберігати їх кількість; • природничі науки і технології: вміти розв’язувати схеми для в’язання, використовувати для роботи різних видів (натуральні і синтетичні); • інформаційно-цифрова: уміння самостійно відкривати в Інтернеті завдання, працювати на планшеті; • екологічна грамотність і здорове життя: знання правил ТБ, адекватна оцінка користі і шкоди від роботи за ПК, вміння організовувати свій час, виховувати повагу до чужої інтелектуальної праці.
Перегляд файлу

1

 

ЕНЕРГОДАРСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ІІ-ІІІ ступенів – МІЖШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧИЙ КОМБІНАТ»

 

 

 

 

 

 

КОНСПЕКТ УРОКУ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

ДЛЯ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ

 

 

 

Номінація: освітня діяльність в закладі

Секція: розробка уроку, заняття

Автор: вчитель трудового навчання

Єрьоменко  О.В.

 

 

 

 

2020


Тема: «Майстриня»

Мета:

- формування предметних компетентностей:

  • ознайомити з прийомами набору петель, в’язальними схемами, історичними виробами, різновидами ниток;

- формування ключових компетентностей:

  • спілкування державною мовою: уміння ставити запитання і розпізнавати проблему, обговорювати проблемні питання;
  • математична грамотність: уміння набирати петлі та зберігати їх кількість;
  • природничі науки і технології: вміти розв’язувати схеми для в’язання, використовувати для роботи різних видів (натуральні і синтетичні);
  • інформаційно-цифрова: уміння самостійно відкривати в Інтернеті завдання, працювати на планшеті;
  • екологічна грамотність і здорове життя: знання правил ТБ, адекватна оцінка користі і шкоди від роботи за ПК, вміння організовувати свій час, виховувати повагу до чужої інтелектуальної праці.

Очікувані результати: учень пояснює правила набору петель, має уявлення про схеми в’язання,різновиди ниток.

Тип уроку: урок подання нових знань.

Обладнання: планшети з доступом до мережі Інтернет, презентація, проектор.

Методи і форми роботи: групова робота, робота в парах, коло ідей, мозковий штурм, цифрові технології.

Структура уроку

  1. Організаційна частина.
  1. Привітання (1сл.)

–Доброго ранку. Сьогодні ми працюємо з вами на платформі Онлайн-центру « Робітничий орієнтир ЦОМ».

2. Перевірка готовності до уроку, робота з картками «Старт» (очікування від уроку):

Вчитель відкриває сайт «Трудове навчання» для роботи з учнями

- Перед вами картки з різноманітними малюнками, оберіть одну картку,яка на вашу думку,відповідає на питання «Що я очікую від участі?» (2сл.)

Демонстрація презентації

  1. Актуалізація опорних знань:

1. Бесіда (3сл.):

- які ви знаєте види ниток;

- які інструменти потрібні для в’язання;

- які види петель ви знаєте;

- які вироби можна зв’язати;

- чи можна використовувати для повторного в’язня нитки.

  1. Повідомлення теми та мети, мотивація навчальної діяльності учнів.    

- Тема нашого заняття сьогодні ремесло, а яке саме ви дізнаєтеся, прослухавши віршик (4сл.):            

Дві веселі сестрички -                                                                                                                                            На всі руки майстрині:                                                                                                                 Зроблять з ниточки                                                                                                            Шкарпетки і рукавички.

   - Звичайно, мова піде про в'язання. Ми продовжуємо розділ в'язання на спицях. І сьогодні ми будемо майстринями (5сл.).

- Як ви вважаєте чи знадобляться вам ці знання в житті?

- У яких професіях використовують в’язання? (6сл.)

  1. Вивчення нового матеріалу .

1. Терміни:

1.1. Види петель – лицьова, виворотня. Набір петель (коротке пояснення їх створення, схема). (7-9сл.)

1.2. Види ниток. (10-11сл.)

1.3. Схеми для в’язання. (12сл.)

1.4. Схеми для в’язання. (13сл.)

1.5. В’язання спицями в різні історичні епохи (демонстрація). (14сл.)

- Для виконання завдань на сайті Онлайн-центру обрати вкладку «Освіта і нвчання» - обрати сторінку «Лекції, тренінги, майстер-класи» - обрати сайт «Трудове навчання». З лівої сторони є перелік вправ.

2. Інтерактивна вправа «Набір петель початкового ряду»: (15сл.)

-   Повторення вивченого матеріалу, де нам необхідно створити алгоритм початкового ряду петель – упорядкувати за зростанням. Для самоперевірки – у правому куті є кнопка перевірки (всі учні працюють за планшетами, а 1 – біля інтерактивної дошки).

3. Інтерактивна вправа «Текстильні волокна»: (16сл.)

-   Повторення вивченого матеріалу, де нам необхідно розподілити види ниток на природні та хімічні волокна. Для самоперевірки – у правому куті є кнопка перевірки (всі учні працюють за планшетами, а 1 – біля інтерактивної дошки).

4. Інтерактивна вправа «Схеми для в’язання»: (17сл.)

-   Повторення вивченого матеріалу, де нам необхідно підписати кожну схему для в’язання. Для самоперевірки – правильно підписана схема зникає (всі учні працюють за планшетами, а 1 – біля інтерактивної дошки).

 

  1. Практичне завдання:

1. Правила техніки безпеки (18сл.)

  1. Практична робота (19сл.)

-А зараз ми виконаєм практичне завдання – пров’язати 5 рядків за 5 хв.(перевірка вчителем).

  1. Підведення підсумків. Домашнє завдання.

1. Підсумки уроку, рефлексія, робота з картками «Старт»(враження від уроку): (20сл.)

- Перед вами картки з різноманітними малюнками, оберіть одну картку,яка на вашу думку,відповідає на питання:

  • Чого я навчилася?
  • Що я дізналася?
  • З чим я іду з заходу?
  • Що тепер буде в моєму житті по-іншому?

2. Оцінювання (оцінки в індивідуальному порядку). (21сл.)

3. Домашнє завдання: (22сл.)

- Підготувати презентацію на тему «Історія в’язання».

docx
Додано
19 лютого 2020
Переглядів
718
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку