Розробка методу кроссенс з теми "Фразеологія", 6 клас з методичним поясненням і розтрактуванням. Цікаві картинки, які відповідають фразеологізму. За бажанням учителя можно використовувати на будь-якому етапі уроку.
Тема: Фразеологія. 6 клас
|
|
|
|
ФРАЗЕОЛОГІЗМИ |
|
|
|
|
Приклад розв’язання:
Тема кроссенса: фразеологізми.
Міжпредметні зв’язки: культурологічний, Іспанія, іспанське подвір’я, корида (бій биків).
По-периметру:
1-2: бите око (людина досвідчена);
2-3: колоти очі (докоряти);
3-6: в дворі упасти голці ніде (багато);
6-9: ні до двору, ні до тину (бідний, нічого не має);
9-8: ні в тин, ні в ворота (не спроможний, не здатний виконувати свої обов’язки);
8-7: як баран на нові ворота (дивитися, втелющитися, витріщатися);
7-4: брати бика за роги (діяти рішуче);
4-1: лізти на рога (ризикувати).