Метод Кроссенс "Фразеологія"

Про матеріал

Розробка методу кроссенс з теми "Фразеологія", 6 клас з методичним поясненням і розтрактуванням. Цікаві картинки, які відповідають фразеологізму. За бажанням учителя можно використовувати на будь-якому етапі уроку.

Перегляд файлу

Тема: Фразеологія. 6 клас

http://www.randrs.ru/photo/1-1/665_wallpaper-.jpg

https://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=b9bc14e3c8165bbd752094d2eb93ee39&n=33&h=215&w=344

https://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=4af613ca7712390f561a66a653897528&n=33&h=215&w=311

 

 

 

 

ФРАЗЕОЛОГІЗМИ

http://www.dkd.com.ua/storage/entry/5aac823a7a94aa98c068a8697a9f0847.jpg

http://informus.ru/wp-content/uploads/2015/11/911.jpg

http://centrkovkaspb.ru/images/phocagallery/1.vorota/v3-024a.jpg

http://st.depositphotos.com/1084113/1424/i/950/depositphotos_14241031-Craft-pots-on-the-fence.jpg

Приклад розвязання:

Тема кроссенса: фразеологізми. 

Міжпредметні зв’язки: культурологічний, Іспанія, іспанське подвір’я, корида (бій биків). 

По-периметру:

1-2: бите око (людина досвідчена);

2-3: колоти очі (докоряти);

3-6: в дворі упасти голці ніде (багато);

6-9: ні до двору, ні до тину (бідний, нічого не має);

9-8: ні в тин, ні в ворота (не спроможний, не здатний виконувати свої обов’язки);

8-7: як баран на нові ворота (дивитися, втелющитися, витріщатися);

7-4: брати бика за роги (діяти рішуче);

4-1: лізти на рога (ризикувати).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вірик Оксана Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1680
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку