Метод розробка уроку Реклама

Про матеріал
Метод розробка бінарного заняття по темі Реклама. У розробці описана методика проведення бінарного заняття.
Перегляд файлу

Івано - Франківський  коледж  ресторанного сервісу і туризму Національного університету харчових технологій

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

« Методика проведення бінарного заняття»

Дисципліна : «Рекламний менеджмент»,

ППП на НТФ «Смерічка»

Викладач : Храбатин О.І.

Майстер в/н: Малініна М.Я.

 

 

Івано – Франківськ

2019

                                           

 План

Вступ

Розділ 1. Методика проведення бінарного заняття

1.1. Характеристика бінарного заняття

1.2. Особливості підготовки викладача до проведення бінарного заняття

Розділ 2. Методичний супровід бінарного заняття

2.1. План бінарного заняття

2.2. Додатки

2.3.Презентаційний супровід бінарного заняття

Висновок

Література

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема :  Методика проведення бінарного заняття

з дисципліни : «Рекламний менеджмент» та

ППП на НТФ «Смерічка»

  Вступ

  Мета написання методрозробки

Процес навчання у сучасній вищій школі реалізується в межах багатоманітної цілісної системи організаційних форм і методів навчання. Творчий  викладач використовує та поєднує найбільш вдалі та ефективні з них, на його думку, для досягнення дидактичних цілей.

      Форма організації навчального процесу, що обирається викладачем – це  спосіб організації, побудови й проведення навчальних занять, у яких реалізуються зміст навчальної роботи, дидактичні завдання і методи навчання.

Залежно від мети, форми організації навчального процесу класифікують наступним чином: заняття різних типів, лекції, практичні, семінарські, лабораторні, лабораторно-практичні заняття,  екскурсії, навчальні конференції, консультації, індивідуальні заняття, та інші.

Відкрите заняття є формою поширення і пропаганди передового досвіду, елементом методичної роботи викладача, дієвим елементом навчального і виховного процесу.

 Метою відкритого заняття  є показ передових форм і методів навчально-виховної роботи, аналіз дидактичної ефективності використання технічних засобів навчання із застосуванням комп'ютера і мультимедіа, узагальнення прийомів наукової організації і контролю якості навчального процесу.

        У поданій методичній розробці розкрито власний досвід  проведення  бінарних занять. У ній розкрито методику проведення  бінарного заняття з дисципліни : «Рекламний менеджмент» та ППП на НТФ «Смерічка».

Дана методрозробка складена з метою полегшення процесу підготовки  до навчального заняття. Вона розкриває особливості бінарного заняття його структуру, основні етапи підготовки , показує найефективніші прийоми і засоби навчання, що спонукають студентів до дослідницько-пошукової роботи,  критичного осмислення вивченого матеріалу, допомагають формувати систему теоретичних знань з теоретичних дисциплін та виробничого навчання, відшукувати глибинні зв'язки між ними  на основі активізації розумово-пізнавальної діяльності.

  Метою написання методичної розробки є  ознайомлення  педагогічних працівників  з  методикою проведення  бінарного заняття  з використанням інформаційно-комунікативних методів  використовуючи елементи програми  «Інтел Навчання для    майбутнього».  Методична розробка допоможе  педагогічним працівникам урізноманітнити методи проведення нетрадиційних,  інтегрованих занять, а також удосконалити практичні навички, щодо впровадження в навчальний процес інноваційних технологій.

           Методична розробка буде корисною молодим викладачам при підготовці до занять,  сприятиме правильній постановці пізнавальних завдань, а також цілісному розвитку особистості студента під час вирішення навчальних,розвивальних та виховних цілей занять.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Розділ 1. Методика проведення бінарного заняття

1.1. Характеристика бінарного заняття

 

Як сказано в Енциклопедії освіти «інтегративний підхід в освіті веде до інтеграції змісту освіти, тобто доцільного об’єднання його елементів у цілісність». З другої половини 90-х рр. ХХ ст. та в XXI ст. поняття «педагогічна інтеграція» в педагогічній літературі трапляється все частіше. Виходять у світ збірники науково-методичних праць, що містять як теоретичне обґрунтування інтеграції, так і описи практичного досвіду. З’явилися монографії, фахові журнали публікують дослідження різних її аспектів. Створено програми інтегрованих курсів навчальних дисциплін, розробки інтегрованих занять.

У чому полягає інтегративний підхід до навчання? Його суть – така будова навчального курсу, у якому:

- окремі розділи тісно поєднані;

- можливості такого поєднання використовують максимально.

Слід пам’ятати, що інтеграція - це не поєднання, а взаємопроникнення двох або більше предметів. Це не просто поєднання частин, а об’єднання їх у єдине ціле на основі спільного підходу.

Інтегроване заняття (від лат. Integratio – поповнення) - тип заняття, у якому навколо однієї теми поєднано відомості різних навчальних предметів.

Від інтеграції необхідно відрізняти короткі принагідні вкраплення в заняття відомостей з інших дисциплін. У такому разі йдеться про міжпредметні зв’язки, застосування яких сприяє глибшому сприйманню й осмисленню виучуваного, розвиток ерудиції студентів.

          Інтеграція може класифікуватися за формою  тоді вона виступає як сучасна навчальна технологія, що дозволяє ефективно розв'язати

 проблему відокремленості предметів, що дає можливість:

- встановлювати зв'язки між поняттями і визначати їх практичну спрямованість;
- уникати можливості дублювання в навчальних дисциплінах;

- поглибити  вивчення матеріалу без додаткових часових  витрат;
- підвищити  мотивацію навчальної  діяльності, за рахунок нестандартності
 форми проведення занять.

- позитивно впливати  динаміку формування між предметних компетентностей;
- підвищити  творчий потенціал тих, хто навчається;

- розширити  інформаційну місткість занять,його інтенсивність та наповненість.
        Інтегровані заняття часто супроводжуються відкриттями і знахідками. Це, в якомусь сенсі, наукова діяльність. Особлива цінність цього явища в тому, що роль дослідників виконують студенти.

           Крім перерахованого вище, нетрадиційні заняття такого типу  краще розкривають і творчий потенціал педагога. Це не тільки новий етап у професійній діяльності викладача, а й чудова можливість для нього вийти на новий рівень відносин з студентівським колективом, підняти власний рівень самооцінки.    Інтегровані заняття  мають на меті розвиток творчого, логічного  мислення студента.

Застосовуючи у навчанні інтеграцію наукових знань, реалізуючи її в системі, можна досягти таких результатів:

• знання студентів набувають системності;

• уміння стають узагальненими, сприяючи комплексному застосуванню знань, їхньому синтезу, перенесенню ідей та методів з однієї галузі науки до іншої;

• посилюється світоглядна направленість пізнавальних інтересів студентів;

• більш ефективно формуються переконання, досягається всебічний розвиток особистості;

• сприяння оптимізації, інтенсифікації навчальної й педагогічної діяльності.

Інтеграція здійснюється через чітке встановлення міжпредметних зв’язків за таких умов: чітка організація та координація роботи всіх педагогів, які працюють в одних класах; доречне використання всіх видів зв’язків; комплексне використання форм навчання; спільне застосування спільних для різних кабінетів навчальних посібників. Планування інтеграції здійснюється через створення погоджувальних карт, тематичне курсове планування, поурочні розробки.

Бінарне  заняття (від лат. binarius - подвійний) – різновид інтегрованого заняття, що органічно поєднує вивчення двох дисциплін.  Звичайно, проведення бінарних занять потребує серйозної підготовки, поєднаної з подоланням таких труднощів:

• не завжди теми в програмах навчальних предметів, які варто об’єднати, сформульовано однаково. Тому, виявивши спільне, теми доводиться переформульовувати;

• часто заняття, які можна інтегрувати, відповідно до вимог програми мають проходити з великим проміжком часу, що ставить заклад перед необхідністю вносити корективи до навчального плану.

 План підготовки до бінарного заняття

 1. Викладачі-однодумці визначають тему, цілі, задачі заняття, спільні для обох (трьох, чотирьох…) дисциплін специфічні для кожного. Проведення занять доцільне лише за умови наявності спільної мети.

2. Залежно від теми, мети та завдань занять визначається його тип.

3. У відповідності до теми, задач, типу заняття, з урахуванням вікових та індивідувальних особливостей школярів, добирається фактичний і дидактичний матеріал.

4. Обирається найбільш ефективне поєднання методів і прийомів – відповідно до поставленої мети, змісту навчального матеріалу, дидактичних задач навчальних предметів, що інтегруються.

5. Обмірковується структура заняття. Акцент робиться на самостійній пізнавальній діяльності студентів (а не заучуванні готових висновків), створенні проблемних ситуацій з урахуванням логіки навчальних дисциплін.

6. Визначається ступінь участі кожного з педагогів: або обидва (троє, четверо) працюють на рівних (відбувається діалог), або хтось із них «включається» на занятті  епізодично.

 Алгоритм оцінювання ефективності бінарного заняття:

 1.Якість знань студентів з вивченої теми (повнота, системність тощо). На яку оцінку заслуговує організація мислення студентів на занятті.

2.Які форми мислення (індукція, дедукція), які операції (аналіз, синтез, порівняння та ін.) застосовувалися на заняттях. Які творчі процеси ініціювались викладачем.

3.Чи мало місце проблемне навчання. Яка була роль цілої групи й кожного окремого студента  у вирішенні кожної з проблем.

4.Наскільки ефективними були способи організації пізнавальної діяльності студентів. Якою мірою вони сприяли розвиткові інтересу в галузі інтегрованих дисциплін.

5.Яким був емоційний тонус заняття. Яким був рівень духовного спілкування педагога й студентів.

6.Якою мірою інтеграція двох (кількох) предметів дала змогу реалізувати принцип нерозривності навчання й виховання.

 Алгоритм оцінювання діяльності студентів на занятті:

 1.Глибина й міцність одержаних ними знань.

2.Здатність до мислення.

3.Спроможність розуміти суть явищ, робити висновки й узагальнення.

4.Розуміння глибоких, а не поверхневих зв’язків між інтегрованими предметами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2. Особливості підготовки викладача до проведення бінарного заняття

            Сучасне заняття, як теоретичного, так і виробничого навчання – це далеко не одноманітна та єдина структурно-змістова схема. Тому кожний педагог визначає для себе ті форми роботи, які для нього найбільш прийнятні, відповідають тій парадигмі, якій він віддає перевагу в роботі.

         Саме заняття – це місце, де відбуваються самі процеси навчання, виховання і розвитку особистості.

           Заняття – це логічно закінчений, цілісний, обмежений визначеними рамками відрізок навчально-виховного процесу. Водночас – це дзеркало загальної педагогічної культури викладача, майстра виробничого навчання, мірило його інтелектуального скарбу, показник його кругозору, ерудиції.

        Заняття  є основною формою організації навчального заняття. Вимоги до заняття досить багатогранні. В умовах існуючих організаційних форм навчання застосовується різноманітний арсенал різних методичних засобів. Від форми організації навчання багато в чому залежить вибір тих або інших джерел, з яких студенти одержують знання. Ще чіткіше слід дотримуватись усіх перелічених вимог при проведенні інтегрованого заняття, особливо, коли це підсумкове заняття, що проводиться у формі конкурсу.

Яких же правил має дотримуватися викладач, щоб таке заняття можна було вважати успішним?

1. Чітко і зрозуміло для викладачів та для студентів визначити роль та місце дисциплін, що інтегруються , поставити завдання перед студентами, послідовно вести їх до намічених цілей.

2. Раціонально визначити між предметні зв'язки, точки перетину навчальних дисциплін та їх професійну спрямованість.

3.Так підібрати конкурсні випробування, щоб вони охоплювали увесь вивчений матеріал та дали можливість виявити рівень знань студентів з обох предметів

 4.Провести підготовчу роботу з студентів групи: розподілити їх на команди, визначити та пояснити домашнє завдання, окреслити обсяг матеріалу з обох предметів, який слід повторити, пояснити критерії оцінювання командні та індивідуальні.

5. При проведенні заняття дотримуватися взаємодії між викладачами, виробити спільний стиль та манеру поведінки, визначити роль, місце та функції кожного  з них на усіх етапах занять.

6. Проявляти доброзичливість, повагу стосовно студентів, співпрацювати з ними на уроці.

7. Економити час: вчасно розпочати і закінчити заняття, вибрати відповідний темп заняття - інтенсивний, але посильний для засвоєння на­вчального матеріалу більшістю студентів.

8. Підтримувати ініціативу та активність студентів, заохочувати їх до роботи, стимулювати розумову активність.

9. Визначені на початку заняття завдання  до студентів мають бути обов'язково реалізовані.

10. Робота студентів має бути аргументовано оцінена викладачами.

Як бачимо, у багатьох відносинах занять — це центр, навколо якого обертаються і до якого повертаються всі думки і дії викладача.

Розробка структури заняття – це форма творчої методичної майстерності. Справжній викладач завжди готується до заняття, розробляє конспект, виділяє опорний матеріал, враховує міжпредметні зв'язки, можливі запитання студентів.

Прагнення викладачів досягти найкращих результатів у розв'язанні освітніх завдань спонукає їх до створення нестандартних занять, структура яких не може бути підведена під алгоритм класичного заняття, а тому їх важко класифікувати. Вони складають окрему групу. До та­ких занять можна віднести і бінарний заняття-конкурс.

 Кожне нетрадиційне заняття має свою композицію та свій сценарій. Побудова нестандартного заняття — справа непроста, це під силу вчи­телю, який досконало володіє традиційними дидактичними методами та прийомами навчання, відзначається творчим підходом до організа­ції навчальної діяльності.

Тому такі заняття найбільше подоба­ються студентам і викликають у них творчий інтерес.  В заняттях беруть участь: окремі групи студентів, що виконують навчальні завдання,  запропоновані викладачами.  Попередньо формуються команди та журі(вибираються капітани команд і члени журі). При цьому можливі такі ролі:

  • «капітан» - студент, найбільш підготовлений, ерудований, компетентний , хороший організатор;
  • «члени команди» - студенти, які входять до складу тієї чи іншої команди;   «члени журі» - викладачі, майстри в/н.

Бінарні заняття у процесі навчання:

  • збільшують рівень мотивації навчально-пізнавальної та майбутньої професійної діяльності всіх студентів;
  • збуджують творчі сили, розвивають творче мислення;
  • заохочують студентів різними методами та формами, підвищують їхню зацікавленість у навчанні;
  • заохочують студентів до пояснення нових понять за допомогою за­питань, дискусії, висування гіпотез і т. п.;
  • забезпечують зворотній зв'язок з діяльністю студентів на всіх стадіях їх навчання;
  • заохочують студентів до самостійних, аналітичних і евристичних вирішень проблем.

Використання засобів мультимедія з метою повторення, узагальнення та систематизації знань не тільки допомагає створити конкретне, наочно-образне уявлення про предмет, явище чи подію, які вивчаються, але й доповнити відоме новими даними. Відбувається не лише процес пізнання, відтворення та уточнення вже відомого, але й поглиблення знань.

Під час проведення занять  методичні варіанти використання мультимедійних засобів мають різне дидактичне призначення. Це може бути, матеріалом для виконання самостійної роботи чи перевірки знань студентів, ілюстрацією до вже відомого матеріалу, презентацією домашнього завдання.

Саме новітні розробки в навчанні із застосуванням комп’ютерних технологій і методів у сукупності називають мультимедія. Арсенал мультимедія-технологій складає анімаційну графіку, відеофільми, звук, інтерактивні можливості, використання віддаленого доступу і зовнішніх ресурсів, роботу з базами даних тощо.

Мультимедія-системи мають унікальну можливість надавати величезну кількість корисної і цікавої інформації в максимально зручній і доступній формі.

     Теорія без практики мертва,

а практика без теорії сліпа

А. Суворов

 

 Пропонований план бінарного заняття відображає поєднання теорії та практики.

Важлива роль відводиться моменту підведення підсумків. Тому слід продумати заздалегідь склад журі, до якого, за нашими переконаннями, мають входити фахівці, що володіють знаннями не тільки теоретичними, а і практичними, добре знають контингент студентів, та є висококваліфікованими спеціалістами з того напрямку підготовки, за яким навчається група. Згідно критеріїв оцінювання журі підбиває підсумок уроку-конкурсу, та оголошує переможців. За результатами бінарного заняття можна зробити висновок щодо рівня підготовки студентів за фахом, їхнього вміння логічно мислити, швидко приймати рішення, а колективне  змагання дозволяє систематизувати набуті знання, вміння та навички , зосередити увагу на найважливішому. Такі заняття виховують почуття колективізму, розвивають допитливість, вчать самостійності, готують до майбутньої професії.

 

 

 

 

 

 

 

 

                         План відкритого заняття

ППП НТФ «Смерічка»(відділ маркетингу)

Дисципліна: «Рекламний менеджмент»,

Група: КД-3

Дата: 14.03.2019    

Спеціальність: 075 «Маркетинг»

Тема заняття: «Розробка стратегії маркетингових комунікацій»

Мета заняття:

Навчальна:

- систематизувати та поглибити теоретичні та практичні знання студентів з питань розробки рекламної продукції,  стратегії комплексу маркетингових комунікацій;                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         

- сформувати практичні вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;

- узагальнити і перевірити знання про доцільність використання реклами в маркетингу;

Розвиваюча:

- розвивати критичне мислення, ділові якості, пам'ять, увагу,  пізнавальну самостійність,комунікабельність, вміння працювати в команді;

- розвивати вміння аналізувати інформацію приймати колективні рішення та вирішувати проблемні ситуації;

- розвивати вміння та навички самостійного пошуку інформації та роботи з інформаційно – комунікаційними технологіями шляхом самостійної та дослідницької діяльності студентів;

Виховна:

- виховувати позитивне ставлення студентів до навчально-пізнавальної діяльності;

- виховувати прагнення до поглиблення та удосконалення знань з питань розробки елементів маркетингового комплексу комунікацій;

- виховувати уміння сконцентруватися, слухати інших, співпереживати,  формувати сприятливий моральний клімат в  колективі;

- виховувати розуміння вимог до сучасного фахівця;

- виховувати в студентів почуття відповідальності за виконану роботу, культуру спілкування та прагнення до успіху.

Методична:

 ознайомити викладачів та майстрів в/н  з  методикою проведення бінарного заняття з використанням інформаційно-комунікативних технологій навчання.

Тип заняття:  заняття формування практичних знань, вмінь та навичок.

Методи проведення:

словесний – евристична бесіда, повідомлення, диспут;

наочний -  презентація (виконана у програмі Power Point), демонстрація рекламних матеріалів, відеоматеріалів;

практичний–виконання індивідуальних завдань, тестові завдання;

інтерактивні методи – анаграма, брейн-стормінг, ребуси, реклама-мікс, айс-стоппер, філворд,  калейдоскоп, презентація веб – сайтів.

Міжпредметні зв’язки:

1. Маркетинг:

тема «Маркетингові дослідження поведінки покупців і  конкурентів»

тема «Рекламна діяльність торгових підприємств»

2. Економіка підприємства :

тема «Підприємство в сучасній системі господарювання»

3.Інфраструктура товарного ринку :

тема «Сутність і завдання персонального продажу»

тема «Персональний продаж, як інструмент комунікацій»

тема «Організація ефективного продажу»

4. Підприємницька діяльність

тема «Механізм створення власної справи»

тема «Бізнес-планування»

5. Психологія та етика ділових відносин:

тема «Стратегії і тактики спілкування»

тема «Невербальні засоби спілкування»

6. Комунікаційна діяльність:

тема «Комплекс маркетингових  комунікацій»

тема «POS - матеріали»

7. Ринкові дослідження:

тема «Дослідження ринку»

8. Інформатика та комп’ютерна техніка:

тема «Створення презентацій у програмі  Power-Point»

тема «Компютерні мережі»

9. ППП НТФ «Смерічка»   відділ логістики

Комплексно-методичне забезпечення:методичний супровід до заняття (презентаційні матеріали, фото та відео матеріали)

Матеріально-технічне забезпечення:

- комп'ютери, принтер,  мультимедійний проектор.

 

          Структура заняття

І.    Організаційний частина.

ІІ . Вступний інструктаж.

ІІІ. Самостійна робота студентів  та  поточний інструктаж на робочих місцях.

ІV. Заключний інструктаж.

 

                                  Хід заняття:

І. Організаційна частина:

  • вітання, перевірка присутності  та готовності студентів до заняття;
  • рапорт керівника відділу  про план роботи працівників на день;
  • перевірка організації робочих місць, наявності засобів малої оргтехніки, канцтоварів;
  • акцентування уваги студентів на дотриманні правил внутрішнього трудового розпорядку;
  • психологічне налаштування до активної роботи на занятті.

 

ІІ. Вступний інструктаж:

2.1. Повідомлення теми та завдань заняття:                                                                                   ( мультимедійна презентація  в програмі Power- Point).

Тема : «Розробка стратегії маркетингових комунікацій»

Творчість без стратегії – мистецтво,

                               творчість із стратегією – реклама                                                                                                                                    Джеф Річардс

 

Завдання заняття:

  • систематизувати та поглибити теоретичні знання студентів з питань розробки стратегії комплексу маркетингових комунікацій;                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
  • сформувати практичні вміння щодо застосування набутих теоретичних знань у професійній діяльності;
  • розвивати вміння та навички самостійного пошуку інформації та роботи з інформаційно – комунікаційними технологіями шляхом самостійної та дослідницької діяльності студентів
  • презентувати рекламну стратегію НТФ «Смерічка»  за допомогою різних засобів та носіїв реклами;
  • навчитися оцінювати результати виконаної роботи;

 2.2. Актуалізація  навчальної діяльності студентів:

- метод «Брейн-стормінг»  - перерахувати риси та якості маркетолога . Команди за кожну перемогу у конкурсі будуть отримувати одну з якостей та рис маркетолога.

- метод  «Анаграма» - перестановка  літер у слові.

Мотивація навчальної діяльності студентів (мультимедійна презентація) :    

Теорія без практики мертва і безплідна,

 практика без теорії неможлива.

 Рене Декарт

 

 Ви можете бути автором прекрасних ідей,

 однак цього мало,                                                                              

треба вміти довести їх до розуму людей,

 інакше ви нічого не доб'єтеся.

 Лі Якокка                   

 

Зі зростанням ролі маркетингу в останні роки суттєво зросло значення маркетингової політики комунікацій. Процес маркетингових комунікацій може здійснюватися за допомогою різних засобів, основними з яких є реклама, стимулювання збуту, паблік рилейшнз, персональний продаж, прямий маркетинг. Вони не лише інформують, нагадують, переконують споживачів у необхідності придбання товару чи послуги, а й забезпечують тісний зв'язок між учасниками комунікаційного процесу.   

           Альфред Політц, американський рекламіст, сформулював закон рекламної практики:  «Реклама стимулює продаж хорошого товару і прискорює провал поганого. Вона показує, яких якостей продукт не має і допомагає споживачеві скоро це збагнути».

2.4.Інструктаж щодо проведення  заняття:

  • Студенти поділені на дві команди (рекламні агентства), які попередньо отримали завдання, щодо розробки та презентації рекламної  стратегії НТФ «Смерічка».
  • Представлення  експертів.

Завдання 1. «Ерудит»

Студентам зачитуються твердження.

Кількість тверджень  – 5.

Кожна правильна відповідь - 1  бал.

Завдання 2. «Дерево маркетингових рішень»

Червоний колір – терміни маркетингової діяльності

Жовтий колір – терміни рекламної діяльності

Кожна правильна відповідь - 1  бал.

Кількість завдань  – 5.

Максимальна кількість  – 10 балів.

Завдання 3. «Рекламні ребуси»

Студентам пропонуються ребуси,  які містять зашифровану інформацію

Кожна правильна відповідь - 5  балів.

Кількість завдань  – 2.

Максимальна кількість  – 10 балів.

Завдання 4. «Рекламний мікс»

Студентам пропонується назвати рекламний засіб, та надати йому коротку характеристику використовуючи фотоматеріали.                                 

Кожна правильна відповідь - 5  балів.

Кількість завдань  – 4.

Максимальна кількість  – 20 балів.

Завдання 5. «Калейдоскоп»

Командам пропонується подивитися протягом 30 секунд на екран, на якому зображено 16 комірок із цифрами: по 6 комірок - синіх, 6 - зелених,  а решта — білих. Потрібно запам'ятати кольори відповідних комірок. Відповідно до кольору команди під комірка­ми такого ж кольору знаходяться питання теми, які підготували самі учасники. Під білими комірками знахо­дяться питання з області загальних знань з маркетингу.

За правильну відповідь на питання своєї теми - 2 бали.

Питання противника – 3бали.

Загальні питання - 1 бал.

Максимальна кількість  – 20 балів.

Завдання 6. Презентація домашнього завдання

Замовник : Івано-Франківський коледж ресторанного сервісу і туризму Національного університету харчових технологій.

Рекламодавець:навчально-тренувальна фірма «Смерічка» 

Завдання рекламним агентствам: презентувати  навчально-тренувальну фірму “Смерічка”(розробити сайт, друковані матеріали, відеоролик)

Максимальна кількість  – 40 балів.

2.5.Перевірка та оцінювання знань і умінь студентів:

- метод «Філворд» - знайти терміни рекламно-інформаційної діяльності

2.6. Аналіз роботи  проводить викладач, майстер в/н та експерти, аналізують найвдаліші рекламні стратегії та зосере­джують увагу на тих, які не забезпечили досягнення належного ус­піху (додаток 6).

2.7.Підведення підсумків заняття.

Команди за кожну правильну відповідь отримали одну з якостей та рис маркетолога.

2.8.Домашнє завдання:

1. Скласти словник термінів рекламно-інформаційної діяльності.

2.Систематизувати рекламні матеріали та подати в інформаційно-консультативний центр приймальної комісії коледжу.

3.Популяризувати рекламну стратегію НТФ «Смерічка» в соціальних мережах.

ІІІ. Самостійна робота студентів  та  поточний інструктаж на робочих місцях.

3.1.Розприділення студентів по робочих місцях. Ознайомлення з посадовими інструкціями.

  • Керівник відділу –грамотно розподіляє обов’язки,  приймає всі рішення щодо розробки рекламної стратегії.
  •  Акаунт - менеджер - організовує та поєднує всі процеси в середині агентства, налагоджує ділові зв’язки.
  •  Бренд - менеджер – розробляє ідеї, форми,  стратегію іміджу, чітко дотримується правил,  запроваджує всі заходи для зміцнення бренду рекламодавця.
  •  Копірайтер – укладає тексти,  складає слогани, генерує рекламні ідеї.
  •  Піар-менеджер – проводить презентації,  керує діяльністю з планування організації інформаційних програм.
  •  Менеджер з поліграфії – розробляє рекламні плакати, буклети, флаєра, відповідає за терміни виготовлення продукції.
  •  Арт-директор – передбачає кінцевий продукт рекламної компанії, її сприйняття цільовою групую, пропонує способи просування продукції.
  •  Дизайнер – працює з комп’ютером, знає графічні пакети, вміє втілити візуалізацію рекламної компанії.  

3.2. Виконання завдань по фірмі згідно посадових інструкцій.

Студенти самостійно працюють на робочих місцях під керівництвом керівника виконуючи роботу, застосовуючи інструменти маркетингової політики комунікацій, рекламування товару, стимулювання збуту продукції, та реалізацію товару згідно каталогів та прайс – листів, заповнення супровідної документації, заключення  комерційних договорів та налагодження партнерських відносин.

ІV. Заключний інструктаж.

  • виконання студентами індивідуальних письмових завдань;
  • підведення підсумків роботи за день;
  • розбір типових помилок студентів;
  • мотивація і виставлення балів;

Література:

1.Владимирська А. Реклама : навч. посіб. / А. Владимирська, П.Владимирський. – К. : Кондор, 2009. – 334 с.

2.Обритько Б.А. “Реклама і рекламна діяльність”: Курс лекцій. – К. 2002 –240с.

3.Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності : навч. посіб. / М.Д.Пазуха, М. В. Ігнатович. – К. : ЦУЛ, 2006. – 176 с.

4. Щербак О. І.; Куклін О.В. «Організація підготовки фахівців із   комерційної діяльності»;

                    Викладач:                                         Храбатин О.І.

                    Майстер в/н                                      Малініна М.Я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

Додаток 2

 

 

Додаток 3

 Завдання 3. «Рекламні ребуси»

Студентам пропонуються ребуси,  які містять зашифровану інформацію.

 

 

Додаток 3

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

Завдання 4. «Реклама мікс»

Студентам пропонується назвати рекламний засіб, та дати його коротку характеристику

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

 

 

 

 

 

Додаток 4

 

 

 

 

 

Додаток 4

 

 

 

 

 

 

Додаток 5

                                                   ФІЛВОРД

Додаток 6

 

Висновок 

   Нині одним з критеріїв випускника навчального закладу І – ІІ рівнів акредитації  є високий рівень знань, що включає достатню базу для наступного продовження освіти. А щоб випускник відповідав цим вимогам, в процесі навчання необхіднозакласти основи цілісного підходу до вивчення процесів,що відбуваються у суспільстві,виробництві, навколишньому світі.
           Бінарним заняттям притаманні значні педагогічні можливості: учні одержують багатогранні знання про об’єкт вивчення, у них формуються вміння переносити знання з однієї галузі в іншу, формуються уміння аналізувати і порівнювати складні процеси і явища навколишнього світу, що забезпечує формування цілісного сприйняття дійсності як передумови формування наукового світогляду.

     Ми вважаємо, що бінарні заняття роблять навчання цілісним і системним. Загальна функція заняття - цілісне формування і розвиток особистості студента на основі розвиваючого і виховуючого  навчання.

    Завдання педагога й полягає передусім у тому, щоб максимально активізувати внутрішні ресурси своїх студентів. А для цього йому потрібно знайти такі підходи, форми й способи організації навчання, які б апелювали до власного досвіду студента, активізували б його емоційну, інтелектуально-вольову, моральні сфери, підключали б до процесу пізнання. І тоді студент не просто відсиджуватиме заняття, а відчуватиме свою власну причетність до всього, що відбувається на ньому, і навчальний матеріал захоплюватиме, зацікавлюватиме! Зрештою,  студенти знайдуть у вас цікаве і полюблять як людину і педагога!

Переваги бінарних занять суттєві:

  •  це нестандартна форма роботи, що посилює мотивацію студентів до навчання;
  • формуються ключові життєві компетенції студентів;
  • спостерігається підвищення продуктивності заняття;
  •  підвищується рівень використання наочності на занятті;
  • розвивається творчий потенціал студентів, їхні здібності до комунікативних дій, самооцінки, створюються умови для творчої самостійної роботи;
  • встановлюються міжпредметні зв’язки;
  • відбувається індивідуалізація та диференціація навчання;
  •  динамічність у створенні різних за ступенем складності схем, таблиць, унаочнення абстрактних теоретичних понять;
  • розвиваються навички комп’ютерного оформлення матеріалу;
  • створюються комфортні умови спілкування студентів з викладачем, розширюється зміст роботи вчителя: консультант, помічник, порадник, товариш, психолог…
  • зростає роль студентів у пошуку й доборі необхідного матеріалу відповідно до теми і мети в різних джерелах: текстах художнього твору, бібліотечному фонді, періодичних виданнях, мережі Інтернету, комп’ютерних енциклопедіях, довідниках, електронних бібліотеках

 

«Викладач  – професія цілодобова, а якщо ти не навчишся… захоплювати, мати творчі зацікавлення…то що ж цікавого в тобі знайдуть студенти

В.М.Лізинський, учений у галузі освітніх і управлінських технологій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Література:

  1. Волкова П. Педагогіка: Посібник. - К.: Вид. Центр „Академія", 2001
  2. Даниленко Л.І. Теорія і практика інноваційної діяльності в загальній середній освіті.//Управління освітою 2001 - 3 - С. 9/2
  3. Ділова активність: Навчально-методичний посібник для педагогічних працівників ПТНЗ //А.С.Нікуліна, Д.В.Паньков, Н.В.Тірейкіна та ін. - 2003.- 250с
  4. Нісімчук А.С. Сучасні педагогічні технології: навчальний посібник /А.С.Нісімчук., О.С.Падалко., О.Т.Шпак. -К.: Просвіта, 2000. - 367с
  5. Олійник П.М. Передові педагогічні технології, дидактично-методичні особливості та можливості їх//Метод навчання і наукових досліджень у вищій школі: Навч. посіб./За ред С.У.Гончаренка. П.М.Олійника - К.: Вища шк., 2003. - 323с
  6. Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін/за ред. О.А.Дубасенюк: 36. Наук. - метод, праць. - Житомир: Вид-во ЖДУ, 2004.-261с
  7. Педагогічний словник/За ред. дійсного числа АПН України М.Д.Ярмаченка. - К.: Пед. думка, 2001. - 428с.
  8. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. Збірник наукових праць./ред. кол. Л.І.Даниленко (гол. ред.) та ін. - К.: Логос. 2000.-308с
  9. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи/ред. кол. Л.І.Даниленко (гол. ред.) та ін. [36. наук. пр.]. -К.: Логос, 2001. - Вип. 4.-168 с
  10. Педагогічні технології у неперервній професійній освіти: монографія / За ред. С.О. Сисоєвої. - ВІПОЛ, 2001.- 502с
  11. Стрельніков В.Ю. Педагогічні основні забезпечення особистісного і професійного розвитку студентів засобами інноваційних технологій навчання. - Книга 2. - Полтава . -2002
  12.          Фіцула М.М. Педагогіка. - Тернопіль: Видавництво навчальна книга, 1999

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

     

 

 

 

 

     

 

     

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Економіка, Розробки уроків
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
1221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку