Методи професійно – практичної підготовки на виробництві здобувачів освіти за професією «Кухар»

Про матеріал
Матеріал презентації призначений для майстрів виробничого навчання професійно технічних училищ . В презентації розкриті основні моменти заключного етапу професійно-практичної підготовки учнів за відповідний час навчання з професії " Кухар". Розкриті основні завдання майстра вирлобничого навчання на цей період навчання , представлений пакет документів , надані результати якісних показників практичної підготовки і ефективність практики на виробництві ( тестування учнів).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методи професійно – практичної підготовки на виробництві здобувачів освіти за професією «Кухар»Підготувала майстер в/н НПАЛ Людмила Бабешко Ніжин -2020

Номер слайду 2

Виробнича практика Заключний етап професійно-практичної підготовки учнів за відповідний час навчання (кваліфікаційний рівень) з професії. Проводиться виробнича практика безпосередньо на робочих місцях з метою подальшого розвитку та удосконалення набутих учнями якостей, які характеризують основи їх професійної майстерності, формування кваліфікованих робітників, спроможних успішно виконувати роботу у відповідності до вимог освітньої кваліфікаційної характеристики державного стандарту професійно – технічної освіти, а також з метою забезпечення соціальної, психологічної і професійної адаптації учнів у трудових колективах .

Номер слайду 3

Основними завданнями виробничої практики є: адаптація учнів, до конкретних умов сучасного виробництв; закріплення теоретичних знань і наступне удосконалення професійних умінь і навичок; оволодіння сучасними технологіями та прогресивними методами виконання робіт в умовах виробництва; оволодіння досвідом кухарів та шеф кухарів на підприємствах; освоєння встановлених виробничих норм якості та досягнення заданого рівня продуктивності праці; розвиток інтересу учнів, до обраної професії і прагнення до подальшого вдосконалення своєї кваліфікації.

Номер слайду 4

Кількість годин за 1, 6 рік навчання 3 розряд 4 розряд Виробниче навчання 204 год 343 год Виробнича практика 252 год 553 год

Номер слайду 5

Завдання майстра. Проведення організаційної бесіди з учнями;Організація зустрічей – бесід учнів з керівниками підрозділів підприємств, де вони будуть проходити практику;Організація вивчення правил внутрішнього розпорядку підприємств, посадових інструкцій ;Організація загальної екскурсії на підприємство та цех, де буде проходити практика

Номер слайду 6

Інструктування учнів. Перед виходом на практику майстер в/н ПТНЗ проводить плановий інструктаж з охорони праці На виробництві Вступний Первинний

Номер слайду 7

Особливості виробничої практики на виробництві Виробнича практика учнів (слухачів) ПТНЗ є частиною навчально-виробничого процесу у ПТНЗ Для проходження учнями (слухачами) виробничої практики між ПТНЗ і установою, де можливе проходження такої практики, укладається окремий договір про навчально-виробничу практику.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Щоденникобліку учбово-виробничих робітпри навчанні в цехах підприємств (будов)   уч.__________________________________________(прізвище, ім’я та по батькові)група_______________________________________(професія, спеціальність, яка вивчається)Майстер виробничого навчання____________________________________________________________   Почато 20 р. Закінчено 20 р.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Якість практичної підготовки і ефективність практики на виробництві ( тестування учнів)1. Що ускладнює проходження практики на виробництві? - недостатнє технічне оснащення бази практики - 47%; - відсутність відповідних об'єктів практики – - 3%; - недостатня консультативна допомога з боку спеціалістів і керівників від виробництва – 45%;- відсутність належного керівництва з боку майстрів навчального закладу – 5%.

Номер слайду 16

2. Ефективність практики на виробництві та в навчальному закладі - на виробництві – 60%; - у навчальному закладі –32%; - не ефективна в цілому – 8%.

Номер слайду 17

3. Рівень практичної підготовки Достатнім 82% учнів Незадоволені ним 18%.

Номер слайду 18

Значення виробничої практики Після проходження практики і виробничо-творчих контактів з працюючими спеціалістами у учнів змінюється оцінка своїх професійних якостей: - посилюється критичне ставлення до своїх знань, умінь і навичок, професійної майстерності; - підвищується вимогливість до особистої компітентності; - знижується уявлення про себе як підготовленого спеціаліста; - певним чином змінюється відношення до обраної професії.

Номер слайду 19

Висновок Необхідно зрозуміти, що добре організована практична підготовка дає можливість учню не тільки оволодіти конкретними уміннями і навичками, поєднати теорію з практикою, а головне – відчути себе фахівцем.

Номер слайду 20

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
10 грудня 2020
Переглядів
2316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку