STORYTELLING- розповідання історій. Метод був винайдений і успішно випробуваний на особистому досвіді Девідом Армстронгом, головою міжнародної компанії Armstrong International
STORYTELLING розповідання історій. Метод був винайдений і успішно випробуваний на особистому досвіді Девідом Армстронгом, головою міжнародної компанії Armstrong International
Номер слайду 3
Номер слайду 4
ВИДИ СТОРІТЕЛІНГУАктивний. Пасивний. Наприклад, на початку вивчення теми – для того, аби вмотивувати учнів чи допомогти запам’ятати складну інформацію(наприклад, казки про частини мови, про розділові знаки та ін.. )Або впродовж вивчення теми, або наприкінці її, аби закріпити набуті знання.
Номер слайду 5
Яким може бути сценарій сторітелінгу. Машина часу (Головний герой переміщується в іншу епоху. Наприклад, Тарас Бульба з 17 ст вирушає у подорож у 1941р. , в епоху класицизму чи у наш час). Плутанина (Наприклад, Тарас Шевченко отримав мобільний телефон). Розповідь очевидців (Тобто очима головного героя). Картина ожила (Що було до та після того, як була намальована картина). Світ очима предмету (Наприклад, опис класної кімнати очима дошки).
Номер слайду 6
Для створення історій допоможуть: STORY CUBES.презентаціїстікери. Подорож сторінками підручника
Номер слайду 7
«Літературні казки». Етапи використання сценарію «Машина часу» 1. Епоха (Як живуть люди в цей час? Який в них одяг? Як спілкуються? Яка в них їжа? та ін..)2. Головний герой (Опис героя відповідно фактам)3. Місце (Де відбувається дія?)4. Мета (Що повинен зробити герой?)5. Мотив (Для чого герой це робить?)6. Монстр (Хто заважає досягти мети?)
Номер слайду 8
«З чого почати…?» У…(Опис часу та місця дії.)Жив… (Опис головного героя.)Одного разу…(Щось відбувається, починається дія.)І ось…(Що саме робить герой далі, для чого, яка мета?)Але…(Що відбувається не так? Хто і чому заважає?)Тоді… (Як саме герой вирішує дану проблему?)Зрештою… Врешті-решт…(Вийшло чи ні?)