Методична розробка "Фотоквест"

Про матеріал
Фотоквест підійде для уроків української мови для учнів 8-11 класів, факультативів гуманітарного спрямування. Містить 15 цікавих і нескладних завдань, допомагає здобувачам освіти пізнавати рідний край та розвивати навички логічного мислення, креативності та грамотного мовлення. У змісті завдань прослідковуються міжпредметні зв’язки.
Перегляд файлу

ФОТОКВЕСТ

на різні орфограми

Опис 

Фотоквест підійде для уроків української мови для учнів 8-11 класів, факультативів гуманітарного спрямування. Містить 15 цікавих і нескладних завдань, допомагає здобувачам освіти пізнавати рідний край та розвивати навички логічного мислення, креативності та грамотного мовлення. У змісті завдань прослідковуються міжпредметні зв’язки.

Учням необхідно зробити фотофіксацію місць відповідно до завдань та підготувати інформативні повідомлення за визначеною темою. Роботу можна виконувати індивідуально, групою, колективно. Час на виконання роботи здобувачі освіти розплановують самостійно, але вчитель визначає кінцеву дату. Порядок виконання завдань здобувачі освіти визначають самостійно, але роботу оформлюють за визначеним порядком. Завдання можуть бути і поділені вчителем на декілька уроків. 

Результатом роботи повинні стати презентаційні матеріали у вигляді фото та тематичні матеріали, оформлені за вибором учня (усне повідомлення, реферат, презентація, відеоролик тощо). Презентаційні матеріали можуть представлені частинами (на декількох уроках).

Під час виконання роботи та під час її презентації повторюються правила:

-         правопис м’якого знака

-         правопис власних назв

-         правопис прикладок

-         вживання апострофа

-         правопис абревіатур

-         правопис слів іншомовного походження

Завдання

1.                    Знайдіть назву вулиці, в написанні якої використано м’який знак.  

Підготуйте інформацію про цю вулицю. (вулиця Ушинського, вулиця Донецька)

 

2.                    Знайдіть серед найближчих до школи споруд, підприємств, організацій назву, що відповідає правилу правопису прикладки. Підготуйте інформацію про знайдену споруду, підприємство, організацію.

(розважальний центр «Ультрамарин»)

 

3.                    Знайдіть вивіску, оголошення, у яких допущено орфографічну помилку. Прокоментуйте правильне написання.

 

4.                    Знайдіть пам’ятну плиту, встановлену на честь генерального конструктора підприємства, автора транспортної авіації,  авіаконструктора. Підготуйте коротке повідомлення про цю людину.

 (Олег Антонов)

5.                    Знайдіть вивіску, оголошення, у яких допущено пунктуаційну помилку. Прокоментуйте правильне вживання розділового знаку.

 

6.                    Знайдіть пам’ятник, встановлений на честь учителя, письменника, правознавця, автора підручника для початкової школи. Підготуйте коротке повідомлення про цей пам’ятник або людину, на честь якої його встановлено.

(Костянтин Ушинський)

 

7.                    Знайдіть абревіатуру.

(НАУ)

 

8.                    Знайдіть власну назву з апострофом. Підготуйте коротке повідомлення про це місце. (Солом’янська площа)

 

9.                    Знайдіть назву присвячену не одній особі, а декільком. Підготуйте коротке повідомлення про цих людей.

(вулиця Сім’ї Ідзиковських)

 

10.               Знайдіть вивіску зі словами іншомовного походження. Прокоментуйте, що таке слова іншомовного походження, і підберіть відповідники власне українських слів.

 

11.               Знайдіть вивіску із власне українськими словами. 

 

(кафе «Мрія»)

 

12.               Знайдіть вивіску з числівниками. (вулиця Трьохсвятительська)

 

13.               Знайдіть назву на честь іншої країни. Підготуйте коротке повідомлення про країну. (вулиця Єреванська)

 

14.               Знайдіть назву на честь науковця, фізика, ім’я якого стоїть на одному щаблі із Вільгельмом Рентгеном. Підготуйте цікаві факти про цю людину. (вулиця Івана Пулюя)

 

15.               Знайдіть назву пов’язану із засновником вертольота. Підготуйте цікаві факти про цю людину. (Ігор Сікорський, аеропорт «Київ»)

 

Інноваційні технології відкривають світ нових можливостей для вчителя і здобувачів освіти. Тож я розробила вправи «Швидкий інтернет», їх можна використовувати для дітей різного віку   і під час різних етапів уроку.

 

 

pdf
Додано
30 листопада 2020
Переглядів
1121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку