Методична розробка "ШВИДКИЙ ІНТЕРНЕТ"

Про матеріал
Швидкий інтернет – це символічна назва, підібрана до низки завдань, які передбачають оперативне реагування на поставлене завдання. Ці завдання підійдуть для уроків української мови для учнів 5-11 класів, факультативів і гуртків гуманітарного спрямування. Завдання можна використовувати і при проведенні уроків на свіжому повітрі.
Перегляд файлу

ШВИДКИЙ ІНТЕРНЕТ

Опис 

Швидкий інтернет – це символічна назва, підібрана до низки завдань, які передбачають оперативне реагування на поставлене завдання. Ці завдання підійдуть для уроків української мови для учнів 5-11 класів, факультативів і гуртків гуманітарного спрямування. Завдання можна використовувати і при проведенні уроків на свіжому повітрі.

Цікаві і різної складності завдання допоможуть здобувачам освіти розвивати логічне і оперативне мислення, критичне мислення, грамотне мовлення, навички синхронного перекладу. 

У змісті завдань прослідковуються міжпредметні зв’язки. 

Роботу можна виконувати індивідуально, групою. Час на виконання роботи здобувачами освіти визначає вчитель. 

Результатом роботи повинні стати переклад текстів, підбір слів з найбільшою кількістю букв української мови. 

 

Матеріали

1.                 Необхідно розглянути малюнок, зробити переклад фрази, доповнити її розповіддю або власними роздумами.

 

image 

 

 

image

           

image 

 

 

image 

 

 

 

 

 

 

image 

 

 

image 

 

 

image 

image 

image 

 

image 

image 

 

 

2.                 Гра. Підібрати слова, які мають різну кількість букв, але так, щоб кожне           наступне    слово          було на      одну букву         більше       (менше) попереднього. 

Найбільше      слово          може          запропонувати   вчитель,     щоб   діти утворювали менші. Перемагає той, хто утворить всі слова, і серед них буде з найбільшою кількістю слів. Завдання можна ускладнити -- підбором слів на одну букву.

1       я

2       ти

3       сон

4       тиша

5       п’ятак

6       середа

7       грибник

8       телескоп

9       негаразди

10  можливість

11  редагування

12  вісімнадцять

13  монастирський

14  функціональний

15  життєдіяльність

16  автокредитування

17  безтемпераментний

18  важкоформалізовний

 

3.                 Гра «Телепортація».

 

Одному учневі з класу пропонується переглянути в наушниках коротенький відеоролик. У відеоролику може бути використано діалог, опис природи, споруди, висвітлено соціальні питання. Той учень, який переглянув відео, має ще одному здобувачу освіти донести інформацію, яка була висвітлена в ролику, далі ланцюжком ще декільком учням. Після останнього учня клас переглядає відеоролик і оцінює правильність передачі змісту. Ще однією умовою є те, що кожному учневі для передачі інформації надається 20-30 секунд. Хоча умови гри можуть варіюватися. Посилання на відеоролики:

https://youtu.be/MsCPAsjYL9w (соціальний ролик про батьків і дітей) https://youtu.be/Zsw-PjUUfDQ (про короновірус) https://youtu.be/aa_gLtxX34E (легенда про калину) https://youtu.be/0Mjay7YYGPk (про гончарне мистецтво)

https://youtu.be/91OM9aZLxyg (соціальний ролик про сортування сміття) https://youtu.be/CNOHOiFRU3k (соціальний ролик про толерантність)

 

До уроків і мови, і літератури у нагоді може стати літературна співанка, це назва умовна, придумана мною. Завдання допомагає розвивати пізнавальну активність учнів і сприяє розвитку позитивного емоційного сприйняття навчального матеріалу уроку вцілому.

 

pdf
Додано
30 листопада 2020
Переглядів
240
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку