Методична розробка "Хвороби серцево – судинної системи. Профілактика серцево – судинних захворювань."

Про матеріал
дозволяє студентам знати аналізувати причини появи серцево –судинних захворювань, особливості іх перебігу,правила надання першої медичної допомоги при певних хворобах серця; розповідати про заходи щодо профілактики серцево-судинних захворювань; пояснювати, як саме здоровий спосіб життя сприяє зміцненню серцево- судинної системи; дає можливість студентам систематизувати граматичні особливості The Present Perfect Continuous Tense; у вмінні використовувати лексичний та граматичний матеріал в усному та письмовому мовленні.
Перегляд файлу

Методична розробка практичного заняття № 15

з дисципліни англійська мова за професійним спрямуванням

 

Тема заняття: Хвороби серцево – судинної системи. Профілактика серцево – судинних захворювань.

Підтема заняття:  The Present Perfect Continuous Tense.

Актуальність теми полягає: дозволяє студентам знати аналізувати причини появи серцево –судинних захворювань, особливості іх перебігу,правила надання першої медичної допомоги при певних хворобах серця; розповідати про заходи щодо профілактики серцево-судинних захворювань; пояснювати, як саме здоровий спосіб життя сприяє зміцненню серцево- судинної системи; дає можливість студентам систематизувати граматичні особливості The Present Perfect Continuous Tense; у вмінні використовувати лексичний та граматичний матеріал в усному та письмовому мовленні.

Мета:  

Практична:

- оволодіти професійно орієнтованим лексико-граматичним матеріалом з теми;

- аналізувати причину появи серцево-судинних захворювань, особливості їх перебігу, правила надання першої допомоги при певних хворобах серця;

- оперувати грецькими та латинськими терміноелементами, які входять до складу більшості анатомічних термінів;

- розповідати про заходи щодо профілактики серцево-судинних захворювань;

- пояснювати, як саме здоровий спосіб життя сприяє зміцненню серцево-судинної системи

- практикувати студентів у вживанні The Present Perfect Continuous Tense;

- вдосконалювати навички студентів щодо вживання зазначеного лексичного та граматичного матеріалу в усному та письмовому мовленні.

Розвиваюча:

- розвивати пізнавальні можливості та мовну здогадку студентів;

- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних ре­жимах;

- розвивати  граматичні навички та вміння;

- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.

Виховна:

  • виховувати у студентів  повагу до вивчення даного предмета;
  • формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови за професійним спрямуванням;
  • виховувати повагу, гідність та любов до обраної спеціальності;
  • збагачувати лінгвістичний досвід студентів.

Оснащення: словники.

Методи і прийоми заняття: монологічне та письмове мовлення,робота з текстом; індивідуальна та фронтальна робота.

Кількість годин:  2

Курс, група,спеціальність: 2, група Б, сестринська справа.

 

Структура та основні етапи практичного заняття:

I. Підготовчий етап:

1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.

* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.

 T: Good morning!  Sit down, please. Be comfortable and easy!  How are you?

Студенти відповідають.  T: Who is on duty today! Черговий  студент відповідає.

1.2.Оголошення теми, мети заняття.

T: Our topic for today is « The diseases of cardiovascular system. The prophylaxis of cardiovascular diseases». After careful study of this unit we should be able to to analyze the reasons of appearance of cardiovascular diseases and their peculiarities;  how to give the first aid at certain heart troubles;  to tell about  measures concerning   the prophylaxis of cardiovascular diseases;  to explain how

 exactly the healthy way of  life  strengthens our cardiovascular  system;

So, our tasks are to learn new vocabulary, to read and discuss the text on topic, to make up monologues, do some exercises and to practice the grammar « The Present Perfect Continuous Tense ».  But first let’s do phonetic drill.

 

 

1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.

T:  So, phonetic exercise can help us make our practical class more active and cheerful. Let’s discuss the proverbs  «Learn to control yourself »

(Вчиться володіти собою); «Love the life!» (Любіть життя!).

*Cтуденти  висловлюються.

1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.

* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний  та граматичний матеріал; переказ тексту, вправа №3, сторінки 25 -26,дж.№1(Янков); письмову  вправу № 102, сторінка 256 на засвоєння граматичного матеріалу, дж. № 2.

II. Основний етап:

2.1. Вивчення нового лексичного матеріалу.

* Викладач пояснює студентам нові лексичні одиниці використовуючи анатомічний малюнок: вправа  №1, сторінки 57-58 дж. № 1; (Див. Додаток).

2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (робота з виразами, текстом, після текстовими завданнями та перекладом).

* Студенти  разом з викладачем опрацьовують нові лексичні вирази: вправи №2,3, 4,5  сторінки 58 -60,  дж.№ 1 ( Див. додаток ). 

2.3. Робота з граматичним матеріалом (виконання вправ).

* Проводиться виконання вправ № 103, 104, 105 сторінка 257, дж. № 2.

Exercise 103. Put questions to the italicized words.

I. He has been playing chess since the childhood. 2. His younger brother has been skating for an hour. 3. Mary has been looking after the baby since her mother went to the market. 4. We have been looking for you for half an hour. 5.Ann has been speaking over the telephone for the last ten minutes.

Exercise 104. Replace the infinitives in brackets by the Present Inde­finite, Present Continuous, Present Perfect or the Present Perfect Continuous.

1. Where are the pupils? — They (to plant) trees. They (to plant) them since the morning. They always (to plant) trees in October. They already (to plant) several hundred trees this year. 2. Ann (to have) her music lesson now. She (to have) her music lessons twice a week. 3. I am going to take a walk. 1 (to do) all my home exercises already. I (to do) them for three hours. 4. Since when they (to build) this house? 5. At last I (to find) the book I need. I (to look for) it for a quarter of an hour. (i. Don't shout. Helen (to read) an English book. She (to work) at her English every day. She (to learn) this language for three years. She (to read) many English stories this year. 7. What you (to do) in the morning? 8. What you (to do) since the morning?

Exercise 105. Answer the following questions.

1. What is your favourite subject? How long have you been studying it? 2. When did you begin to learn English? How long have you been learning it? 3. When did you go to the library last time? What books did you take there? How long have you been keeping them? 4. Do you play chess? Since when have you been playing it? 5. Where did you buy your coat? Since when have you been wearing it? 6. Where do you live? How long have you been living there? 7. I have been reading a book for five days. Today is the twenty-first of September. When did I begin to read it? 8. I began to do my homework at 6 o'clock. I'm still doing it. It is 8 o'clock now. How long have I been doing my home­work? 9. We began to discuss this question at two o'clock. We have been discussing i( for an hour and a half. What time is it now? 10. The children have been watching tele­vision for 45 minutes. It is 7 o'clock now. At what time did they begin to watch television?

2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( монологічне мовлення, виконання вправ).

* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Проводиться виконання вправи № 3, сторінка 60, дж.№2.

III. Заключний етап:

3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.

3.2. Домашнє завдання.

* Викладач пояснює домашнє завдання: вивчити лексичний  та граматичний матеріал; підготувати переказ тексту, вправа №6, сторінки 59-60, дж.№ 1; вправа№ 107, сторінка 258(переклад речень),дж.№ 2.

Ехегсіsе 107. Тгаnslate  into English.

1. Що ти робиш? — Чекаю автобуса. Скільки часу ти чекаєш його? — Я чекаю його вже десять хвилин. 2. Ми вивчаємо англійську мову. Ми вивчаємо її вже чотири роки. 3. З якого часу його батько працює головним інже­нером заводу? 4. Дощ іде зранку. 5. Ніна загубила руч­ку, вона вже чверть години шукає її. 6. Микола закінчив середню школу три роки тому. З того часу він працює на заводі. 7. Коли ви почали читати цю книжку? Скільки роз­ділів ви вже прочитали? Скільки часу ви читаєте її? 8. Учні вже півтори години обговорюють роман, який вони читали минулого місяця.

IV. Список літератури:

1) Лотовська Р.М. та ін. Англійська мова для студентів – медиків: Навч. посібник. К.: Вища шк.., 1994. – 271с.- Англ., укр..

2) Верба Г.В., Верба Л.Г. Довідник з граматики англійської мови: Довідк. вид. – 4 –те.- К.: Освіта, 1995.- 320.

Викладач:___________ Л.П. Довгорук

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
30 серпня 2019
Переглядів
571
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку