Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки
Миколаївської облдержадміністрації
Казанківський професійний аграрний ліцей
Інтелектуальна гра
Методична розробка гри
майстра виробничого навчання
Агєєв Сергій В.
2017-2018 н.р.
Гра «Я гарний знавець слюсарної справи»
Мета:
Навчальна: активізувати пізнавальну діяльність учнів; систематизувати знання з предмету «Слюсарна справа»;
Розвиваюча: розвивати вміння учнів використовувати раніше набуті знання для виконання завдань конкурсу, стимулювати їх творчу активність та пізнавальний інтерес до слюсарної справи.
Виховна: виховувати в учнів любов до праці, любов до обраної професії та виконувати роботу якісно і в короткі терміни.
Обладнання: Комп’ютер, проектор, слюсарний інструмент.
Хід гри:
Оголошення початку гри: На цій грі ви повинні показати себе знавцями слюсарної справи, розвивати вміння, використовувати раніше набуті знання для виконання завдань конкурсу, стимулювати свою творчу активність та пізнавальний інтерес до слюсарної справи, проявити ерудицію, розширити знання про слюсарний інструмент.
Епіграф
«Немає мудрих,
ніж майстрів та вчителів.
У нього кожне слово - це перлина.
Це праця, це натхнення, це любов.»
Умови гри:
Правила гри:
1 конкурс «Привітання»
Кожна команда повинна озвучити назву команди, та дивіз. На підготовку команді надається 1 хвилина. Максимальна кількість балів – 5.
1 Команда. Назва команди: «Слюсарі» Девіз: «Робим з ранку до зорі ми умілі слюсарі»
2 Команда. Назва команди: «Мітчики» Девіз: «Сталь гартується в огні, а людина – у труді.
2 конкурс «Знання»
Обом командам будуть подані конверти в яких будуть присутні свердла, у кількості 5 штук різного діаметру. Учням потрібно за допомогою штангицирклю визначити розмір даного свердла. На виконання завдання надається 3 хвилини. За кожне правильне визначення розміру 1 бал. Максимальна кількість балів 5.
Конверт 1 Конверт 2
3 конкурс «Відгадування ребусів»
Через проектор на дошку у вигляді слайду будуть презентовані ребуси, які потрібно відгадати. Право на оголошення правильної відповіді дозволяється команді яка першою підняла руку. Правильна відповідь оцінюється в 2 бали.
1. Майбутня професія. (Слюсар) 2. Інструмент який призначений для нарізання різьби в глухих та наскрізних отворах. (Мітчик) 3. Інструмент для нарізання різьби. (Плашка) 4. Плашку вставляють у спеціальний інструмент і закріплюють гвинтами, які входять у заглиблення на бічній поверхні плашки. (Вороток)
4 конкурс «Пам'ять»
У даній грі присутній стіл із слюсарним інструментом. Капітан команди або представник від команди повинен за 10 секунд запам’ятати яко мога більше предметів, а потім записати їх на листок. Кожен правильний інструмент оцінюється в 1 бал.
5 конкурс «Командна гра»
У даному конкурсі будуть зачитані загадки, хто першим підніме руку та правильно сформулює відповідь тій команді зараховується 1 бал. Таким чином команди можуть добрати бали.
6 конкурс «Окомір»
У даному конкурсі, гравцям будуть подані конверти у яких будуть знаходитися болти та гайки, у кількості шести штук, які необхідно буде учням візуально визначити діаметр даного предмету. За кожне правильне визначення учні можуть отримати по 2 бали. Максимальна кількість балів 12.
7 конкурс «Швидкі руки»
У даному конкурсі приймають участь капітани команди. Гравцям потрібно якомога швидше та якісніше нарізати різьбове зєднаня на поданій деталі. Результати проведеного конкурсу буде оцінювати члени журі максимальна кількість балів 5.
Підбиття підсумків гри:
Журі називають результати проведеної гри та оголошують переможців, висловлюють свої побажання учасникам. Команда переможців отримують привітання, та нагороджується подякою за участь у конкурсі.
Заключне слово майстра:
Отже, я думаю що ми досягли нашої мети позаурочного заходу. Систематизували та поглибили наші знання з слюсарної справи. Розвинули у Вас ще більше зацікавленості та бажання опановувати обрану професію.
Дебрифінг:
Дякую за увагу !!!