Індивідуальне інтелектуальне змагання «Битва Агротитанів »
Мета:
Навчальна: активізувати пізнавальну діяльність учнів; поглибити та систематизувати знання з предмету «Основи агротехнологій»;
Казанківський професійний аграрний ліцей
Методична розробка
Викладача з предмету
«Основи агротехнології»
Агєєва Сергія Валерійовича
2019-2020 н.р.
Індивідуальне інтелектуальне змагання «Битва Агротитанів »
Мета:
Навчальна: активізувати пізнавальну діяльність учнів; поглибити та систематизувати знання з предмету «Основи агротехнологій»;
Розвиваюча: розвивати вміння учнів використовувати раніше набуті знання для виконання завдань змагання, стимулювати їх творчу активність та пізнавальний інтерес.
Виховна: виховувати в учнів любов до праці, любов до обраної професії.
Обладнання: Комп’ютер, проектор, презентація, завдання у програмі LearningApps
Хід гри:
Оголошення початку змагання: На цьому змаганні ви повинні показати себе знавцями з предмету «Основи агротехнологій», розвивати вміння, використовувати раніше набуті знання для виконання запропонованих завдань, стимулювати свою творчу активність та пізнавальний інтерес, проявити ерудицію.
Правила змагання:
1 конкурс «Пригадай назву»
Усім учасникам будуть показані по 2 фото рослин на слайдах. Гравцям необхідно дати повну назву рослині і коротко охарактеризувати її з точки зору агронома. За кожну правильну відповідь 1 бал.
(слайди презентації №4-23)
2 конкурс «Будова рослин»
Учасникам буде наданий аркуш паперу, на якому зображена рослини. За 2 хвилини необхідно підписати кожен орган з яких складається рослина. За кожну правильну відповідь 1 бал, максимальна кількість балів 6.
1-корінь
2-стебло
3-листок
4-квітка
5-плід
6-насіння
Ребуси для вболівальників
(слайди презентації №25-29)
1. Ким ви станете після вивчення предмету Основи агротехнологій (Агроном)
2. Родючість залежить від типу (Грунт)
3. Який вид с/г робіт виконує даний агрегат (Висадження розсади овочевих культур)
4. Який вид с/г робіт виконує даний агрегат (Посів с/г культур комбінованим агрегатом)
5. Який вид с/г робіт виконує даний агрегат (Міжрядна культивація)
3 конкурс «Знайди пару»
Учням наданий перелік с/г культур та визначень, які необхідно між собою об’єднати в єдиний вислів. Кожен учасник повинен знайти відповідність 2 висловам. Правильна відповідь оцінюється в 1 бали.
4 конкурс «Знайти спільне»
В даному конкурсі беруть участь чотири учасники змагання, яким необхідно об’єднати запропоновані зображення і зрозуміти, що в них спільне. Кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали.
Види основного обробітку ґрунту.
Види с/г культур.
Види добрив.
Способи руху агрегатів.
Види зрошення (поливу)
Типи грунтів.
Способи сівби та садіння.
Догляд за посівами.
5 конкурс «Скласти технологічну картку»
У даному конкурсі двом представникам необхідно скласти технологічну картку для вирощування соняшнику та озимої пшениці. Час на виконання 5хв.
Вирощування соняшнику.
1-Лущення стерні (дискування) МТЗ-80+АГД-2,4
2-Внесення добрив МТЗ-80+РОУ-6, МВУ-8
3-Оранка МТЗ-80+ПЛН-3,35
4-Весняне боронування МТЗ-80+ЗБСС-1
5-Передпосівна культивація МТЗ-80+КПС-4
6-Сівба МТЗ-80+СУПН-8
7-Досходове боронування МТЗ-80+ЗБСС-1
8-1,2,3 Міжряднп культивація МТЗ-80+КРН-5,6
9-Обприскування з одночасним підживленням МТЗ-80+ОП-800
10-Збирання врожаю СК-5 «НИВА»
Вирощування озимої пшениці.
1-Внесення добрив МТЗ-80+РОУ-6, МВУ-8
2-Лущення стерні (дискування) МТЗ-80+АГД-2,4
3-Сівба МТЗ-80+СЗТ-3,6
4-Підживлення рослин МТЗ-80+розкидач мінеральних добрив (лейка)
5- Підживлення рослин МТЗ-80+розкидач мінеральних добрив (лейка)
6-Весняне підживлення рослин МТЗ-80+ СЗТ-3,6
7-Обприскування з одночасним підживленням МТЗ-80+ ОП-800
8- Обприскування проти вилягання МТЗ-80+ОП-800
9-Скошення у валки МТЗ-80+ЖВП-6
10-Підбирання валків СК-5 «НИВА»
Відеоролик для вболівальників
Підбиття підсумків гри:
Журі підводять результати проведеного змагання та оголошують переможця, висловлюють свої побажання учасникам.
Заключне слово вчителя:
Отже, я думаю що ми досягли нашої мети позаурочного заходу. Систематизували та поглибили наші знання з Основ агротехнологій. Розвинули у Вас ще більше зацікавленості та бажання опановувати обрану професію.
Дебрифінг:
Дякую за увагу !!!