Індивідуальне інтелектуальне змагання "Битва Агротитанів"

Про матеріал

Індивідуальне інтелектуальне змагання «Битва Агротитанів »

Мета:

Навчальна: активізувати пізнавальну діяльність учнів; поглибити та систематизувати знання з предмету «Основи агротехнологій»;

Перегляд файлу

 

Казанківський професійний аграрний ліцей

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                               

Методична розробка                     

                                                                                    Викладача з предмету 

«Основи агротехнології»

                                                                                  Агєєва Сергія Валерійовича

 

 

         

Результат пошуку зображень за запитом "битва агротитанів"

2019-2020 н.р.

 

Індивідуальне інтелектуальне змагання «Битва Агротитанів »

Мета:

Навчальна: активізувати пізнавальну діяльність учнів;  поглибити та систематизувати знання з предмету «Основи агротехнологій»;

Розвиваюча: розвивати вміння учнів використовувати раніше набуті знання для виконання завдань змагання, стимулювати їх творчу активність та пізнавальний інтерес.

Виховна: виховувати в учнів любов до праці, любов до обраної професії.

Обладнання: Комп’ютер, проектор, презентація, завдання у програмі LearningApps

Хід гри:

Оголошення початку змагання: На цьому змаганні  ви повинні показати себе знавцями з предмету «Основи  агротехнологій», розвивати вміння, використовувати раніше набуті знання для виконання запропонованих завдань, стимулювати свою творчу активність та пізнавальний інтерес, проявити ерудицію.

                                                                                                           

  • Бути уважними;
  • Не панікувати передчасно;
  • Боротися за кожний  конкурс змагання;
  • Працювати впевнено щоб досягнути мети;
  • Пам’ятати, ви  - найкращі.

Правила змагання:

  • У змаганні беруть участь 10 кращих знавців з Основ агротехнологій,  які будуть змагатися в індивідуальному порядку виконуючі завдання 5 конкурсів.
  • Під час першого конкурсу активну участь приймають всі учасники, намагаючись здобути найбільшу кількість балів. Два учасники з найменшою кількістю балів вибувають із змагання. Після кожного наступного конкурсу по два учасника з найгіршим результатом припиняють участь у змаганнях.
  • Після проходження п’яти обов’язкових конкурсів на двох кращих знавців Основ агротехнологій чекає супер фінал.
  • Для оцінення змагання обрано  журі у складі м.в.н. Поленка М.І. та Пашкової С.А.
  • Журі має право знімати бал за недотримання правил змагання;
  • Сигналом до відповіді є  піднята рука учасника;

1 конкурс «Пригадай назву»

Усім учасникам будуть показані по 2 фото рослин на слайдах. Гравцям необхідно дати повну назву рослині і коротко охарактеризувати її з точки зору агронома. За кожну правильну відповідь 1 бал.

       (слайди презентації №4-23)

 

 

 

 

2 конкурс «Будова рослин»

Учасникам буде наданий аркуш паперу, на якому зображена рослини. За 2 хвилини необхідно підписати кожен орган з яких складається рослина. За кожну правильну відповідь 1 бал, максимальна кількість балів 6.

Результат пошуку зображень за запитом "будова рослини"

1-корінь

2-стебло

3-листок

4-квітка

5-плід

6-насіння

Ребуси для вболівальників

(слайди презентації №25-29)

1. Ким ви станете після вивчення предмету Основи агротехнологій (Агроном)

2. Родючість залежить від типу (Грунт)

3. Який вид с/г робіт виконує даний агрегат (Висадження розсади овочевих культур)

4. Який вид с/г робіт виконує даний агрегат (Посів с/г культур комбінованим агрегатом)

5. Який вид с/г робіт виконує даний агрегат (Міжрядна культивація)

3 конкурс «Знайди пару»

Учням наданий перелік с/г культур та визначень, які необхідно між собою об’єднати в єдиний вислів. Кожен учасник повинен знайти відповідність 2 висловам. Правильна відповідь оцінюється в 1 бали.

 

4 конкурс «Знайти спільне»

В даному конкурсі беруть участь чотири учасники змагання, яким необхідно об’єднати  запропоновані зображення і зрозуміти, що в них спільне. Кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали.

Пов’язане зображення   Результат пошуку зображень за запитом "глубокорихлітіль"

Результат пошуку зображень за запитом "дискування"     Пов’язане зображення

Види основного обробітку ґрунту.

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "с г культури"    Результат пошуку зображень за запитом "с г культури"

Результат пошуку зображень за запитом "с г культури"   Результат пошуку зображень за запитом "с г культури"

Види с/г культур.

 

Картинки по запросу мінеральні добриваПохожее изображениеРезультат пошуку зображень за запитом "добрива"Картинки по запросу рідкі добрива кас

Види добрив.

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу способи руху агрегатів

Способи руху агрегатів.

 

Результат пошуку зображень за запитом "види зрошення"   Результат пошуку зображень за запитом "види зрошення"

Результат пошуку зображень за запитом "види зрошення"   Результат пошуку зображень за запитом "види зрошення"

Види зрошення (поливу)

 

Результат пошуку зображень за запитом "типи грунтів"

Типи грунтів.

 

 

 

Пов’язане зображення

Способи сівби та садіння.

 

Пов’язане зображення   Результат пошуку зображень за запитом "коткування"

Пов’язане зображення  Результат пошуку зображень за запитом "боронування"

Догляд за посівами.

 

5 конкурс «Скласти технологічну картку»

У даному конкурсі  двом представникам необхідно скласти технологічну картку для вирощування соняшнику та озимої пшениці. Час на виконання 5хв.

 

Вирощування соняшнику.

1-Лущення стерні (дискування)  МТЗ-80+АГД-2,4

2-Внесення добрив  МТЗ-80+РОУ-6, МВУ-8

3-Оранка  МТЗ-80+ПЛН-3,35

4-Весняне боронування  МТЗ-80+ЗБСС-1

5-Передпосівна культивація  МТЗ-80+КПС-4

6-Сівба  МТЗ-80+СУПН-8

7-Досходове боронування  МТЗ-80+ЗБСС-1

8-1,2,3 Міжряднп культивація  МТЗ-80+КРН-5,6

9-Обприскування з одночасним підживленням  МТЗ-80+ОП-800

10-Збирання врожаю  СК-5 «НИВА»

Вирощування озимої пшениці.

1-Внесення добрив МТЗ-80+РОУ-6, МВУ-8

2-Лущення стерні (дискування)  МТЗ-80+АГД-2,4

3-Сівба МТЗ-80+СЗТ-3,6

4-Підживлення рослин МТЗ-80+розкидач мінеральних добрив (лейка)

5- Підживлення рослин МТЗ-80+розкидач мінеральних добрив (лейка)

6-Весняне підживлення рослин МТЗ-80+ СЗТ-3,6

7-Обприскування з одночасним підживленням  МТЗ-80+ ОП-800

8- Обприскування проти вилягання  МТЗ-80+ОП-800

9-Скошення у валки МТЗ-80+ЖВП-6

10-Підбирання валків СК-5 «НИВА»

Відеоролик  для вболівальників

 

 

 

 

 

Підбиття підсумків гри:

Журі підводять результати проведеного змагання та оголошують переможця, висловлюють свої побажання учасникам.

Заключне слово вчителя:

Отже, я думаю що ми досягли нашої мети позаурочного заходу. Систематизували та поглибили наші знання з Основ агротехнологій. Розвинули у Вас ще більше зацікавленості та бажання опановувати обрану  професію.

Дебрифінг:

  • Чи сподобався Вам позаурочний захід у формі змагання?
  • Що найбільше запам’яталося і чому?
  • Чи були у Вас труднощі і як Ви їх подолали?
  • Що нового Ви дізналися під час інтелектуального змагання?

 

Дякую за увагу !!!

docx
Додано
16 березня 2020
Переглядів
500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку