так як в початкових класах з української мови є різні види контрольних робіт то намагалася за допомогою методичних рекомендаціях скласти комбіновану контрольну роботу томущо є і звичайні диктанти
Диктант. 3 бали. (За кожну допущену у диктанті або списуванні помилку знімається по 1 балу, три і більше помилок – жодного бала за цей вид роботи не ставиться)
Літній ранок
Був чудовий літній ранок. У повітрі кружляли ластівки. За річкою піднялося велике червоне сонце. У річці парувала вода. (20с)
.Граматичне завдання
І варіант
а) текст,
б) словосполучення,
в) слово або група слів, що виражають закінчену думку
2. Що таке текст? (1бал)
а) речення,
б) слова,
в) зв’язані за змістом речення
3. Визнач тип речення за метою висловлювання (1бал)
Будьте справжніми друзями живої природи!
а) питальне,
б) спонукальне,
в) розповідне
4. З’єднай відповідності (2бали)
Літо дієслово
працював іменник
яскравий прикметник
5. До слів назви предметів дібрати дієслова (2 бали)
Зозуля, ведмідь, риба
.ІІ варіант
1.Речення – це…..
а) кілька слів,
б) кілька складів,
в) слово або група слів, що виражають закінчену думку
2. Що таке текст?
а) речення,
б) слова,
в) зв’язані за змістом речення
3. Визнач тип речення за метою висловлювання
Взимку їжачок спить у лісі під хмизом.
а) питальне,
б) спонукальне,
в) розповідне
4. З’єднай відповідності
Чудовий дієслово
писали іменник
школяр прикметник
5. До слів назви предметів дібрати дієслова
Учень, мама, учитель