Методична розробка компетентністного уроку на тему "Блондування волосся"

Про матеріал
Методична розробка компетентністного уроку на тему "Блондування волосся". Тип уроку: комбінований
Перегляд файлу

Методична розробка компетентністного уроку

Комбінований урок

(Урок засвоєння знань, навичок і умінь, творче застосування їх на практиці в нестандартних умовах)

Група №                                              Дата                                          Урок №26

ТЕМАо Виконання фарбування волосся з використанням знебарвників

 

І. ОРІЄНТАЦІЯ, МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

Урок зорієнтовано на створення сприятливої атмосфери, зв’язок з реаліями життя.

Мотивація: постановка проблемних питань, зв’язок з життям , залученням досвіду дітей.

  • Хто міг сказати такий вираз?

Я блондинка! Не волосы красят меня, а я крашу волосы.

Блондинка — це не просто відтінок волосся, а щось більше. Не дарма мільйони жінок з усього світу мріють бути світловолосими, вважаючи, що перукарі  здатні зробити життя їхнє цікавішим.

ІІ. ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ

1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку

Тема уроку: Блондування волосся

Мета уроку : розвити ключові компетентності

  • Оперативність в прийнятті правильних рішень у позаштатних ситуаціях під час роботи.
  • Здатність відповідально ставитись до професійної діяльності.
  • Знання професійної лексики, та термінології.
  • Здатність діяти в нестандартних ситуаціях.
  • Запобігання конфліктних ситуацій.
  • Здатність самостійно приймати рішення.
  • Здатність планувати трудову діяльність.
  • Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових умінь і навичок, навчатися впродовж життя.

Завдання уроку: сприяти отриманню знань та вмінь учнів, допомогти опанувати правила блондування волосся, прийоми блондування волосся, сприяти розумінню як визначається міцність окисника, як визначається час витримки препарату на волоссі.

2. Мотивація навчальної діяльності (необхідність знання матеріалу)

Мотивація: (метод «Мікрофон» Навіщо учням знати і вміти виконувати блондування волосся?)

3. Визначення очікуваних результатів

Результат уроку: Після закінчення уроку учень:

Знає показники процесу блондування волосся

Знає правила для досягнення позитивних результатів блондування

Дотримується правил для досягнення позитивних результатів блондування

Вміє добирати міцність окисника

Визначає рівень освітлення волосся

Визначає час витримки фарби на волоссі

ІІІ. ЦІЛЕРЕАЛІЗАЦІЯ

1. Актуалізація опорних знань, навичок і умінь

Інтерактивна вправа «Незавершене речення».

1. «Барвники І групи випускають у вигляді…

2. Порошки бувають двох видів…

3. Концентрація окисників для першої групи… .

4. За допомогою барвників І групи виконують такі послуги:..

5. Освітлення це…

6. Знебарвлення це…

7. Мелірування це…

8. Балаяж це…

9. Протравлювання це…

10. Блондування це …

2. Вивчення нового матеріалу, його сприйняття, усвідомлення й осмислення

Пояснення нового матеріалу:

БЛОНДУВАННЯ ВОЛОССЯ

Показниками процесу освітлення, які впливають на перебіг хімічної реакції, вважають:

  • - рівень освітлення;
  • - час витримки;
  • - кількість нанесеного препарату;
  • - концентрацію препарату;
  • - температуру, за якої відбувається перебіг процесу. Будь-який ступінь освітлення
  • - від легкого до повного - порушує структуру волосся.

Для досягнення позитивних результатів освітлення та збереження структури волосся дотримуються певних правил:

  • - волосся перед знебарвленням не миють;
  • - ретельно добирають міцність окисника та визначають рівень освітлення відповідно до стану волосся: для волосся першої групи концентрація знебарвлювача (перекису водню) становить до 9-12%. для волосся другої групи - 7-9%, третьої - 4-7%, четвертої групи - 3-4%;
  • - час витримки у межах 15-50 хв. визначають залежно від необхідного ступеня освітлення, інтенсивності натурального пігменту, структури та стану волосся, а також температури зовнішнього середовища.

Темне натуральне волосся та волосся, фарбоване червоними тонами, важко освітлюється; для цього необхідно багато часу. Процес блондування має поетапний перебіг, колір пігменту міняється так: черво­ний, червоно-оранжевий, оранжевий, жовто-оранжевий, жовтий, світло-жовтий. Може скластися ситуація, за якої пігмент не встигає освітлитися до потрібного рівня, а кератин волосся вже значно ушкоджено. Якщо дію знебарвлювача не зупинити, волосся буде повністю зруйноване, «згорить». Щоб уникнути такого результату, рекомендується освітлювати волосся у 2-3 прийоми по 15-20 хв.; після кожного з етапів волосся слід вимити і висушити.

Після освітлення волосся ретельно миють теплою водою, нейтралізуючим шампунем і бальзамом-ополіскувачем. Освітлення припиняється в момент нейтралізації.

Освітлення волосся та хімічна завивка можуть здійснюватися з тижневою перервою.

Перегляд відео : Колористика. Окрашивание волос. Фон осветления (1).mp4

 

 

3. Первинне застосування отриманих знань

Розгляньте уважно ілюстрацію,прочитайте,дайте відповіді на питання:

  • як ви це розумієте?
  • які висновки ви можете зробити?

фон осветления.PNG

4. Застосування навичок і умінь на готовому матеріалі в стандартних умовах

Завдання№1: Розгляньте уважно 4 ілюстрації, користуючись таблицею фона освітлення, визначить скільки етапів блондування було виконано  (рис.1-4)

1.7bfb7b64e691493672c22c229d9fb34c-750x563.jpg2.dekapirovanei-smyvka-dlya-volos-019.jpg

3.dekapirovanie-volos-04-750x653.jpg4.osvetlenie-volos-perekisyu-vodoroda-29.jpg

http://data2.lact.ru/f1/s/93/908/editor_picture/7/511/orig_data_image20170503-20477-1106wty-0.png?t=1493821889

Завдання№2: Визначить рівень освітлення волосся

Завдання№3: Визначте які використати  правила для досягнення позитивних результатів блондування?

Завдання №4: Добирить міцність окисника

Завдання №5: Розрахуйте загальний  час витримки фарби на волоссі

5. Застосування узагальнених умінь у нестандартних ситуаціях

 Завдання №1: Уявіть ,що до вас п перукарню завітала клієнтка, показує вам фотографію в телефоні й каже, що хоче мати колір волосся як у її подружки. Ваша задача знаючи показники процесу блондування визначити:

  1. img-20150529100514-409.jpgРівень освітлення
  2. Час витримки
  3. Кількість нанесеного препарату
  4. Концентрацію препарату
  5. Температуру за якою буде відбуватися перебіг процесу

6. Самостійна робота: творче застосування знань, навичок і умінь, перевірка результатів роботи

Використовуючи сервіс learningapps.org, створити завдання, яке розкриває  правила для досягнення позитивних результатів блондування.

IV. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮЮЧИЙ ЕТАП

1.Підведення підсумків уроку

Бесіда, відповіді на запитання наскільки корисним є вивчений матеріал? Де можна застосувати у мовній практиці?

2. Рефлексія

Створюємо хмару тегів  за допомогою сервісу WordCloud.pro  https://wordcloud.pro/ru

3. Інформування про домашнє завдання

Домашнє завдання: Підручник сторінка 211-212

Інструктаж щодо виконання: прочитати параграфи, в  сервісі LearningApps.org створити вправу

Мотивування необхідності виконання: Створення вправи вважається творчою роботою, яка оцінюється на високому рівні, найкращі вправи будуть використанні на наступному уроці.

4. Цінування, оцінювання.

Виставлення оцінок за роботу на уроці.

Урок закінчено, успіхів вам!

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
593
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку