Методична розробка компетентністного уроку
Комбінований урок
(Урок засвоєння знань, навичок і умінь, творче застосування їх на практиці в нестандартних умовах)
Група № Дата Урок №26
ТЕМАо Виконання фарбування волосся з використанням знебарвників
І. ОРІЄНТАЦІЯ, МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ
Урок зорієнтовано на створення сприятливої атмосфери, зв’язок з реаліями життя.
Мотивація: постановка проблемних питань, зв’язок з життям , залученням досвіду дітей.
Я блондинка! Не волосы красят меня, а я крашу волосы.
Блондинка — це не просто відтінок волосся, а щось більше. Не дарма мільйони жінок з усього світу мріють бути світловолосими, вважаючи, що перукарі здатні зробити життя їхнє цікавішим.
ІІ. ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ
1. Повідомлення теми, мети, завдань уроку
Тема уроку: Блондування волосся
Мета уроку : розвити ключові компетентності
Завдання уроку: сприяти отриманню знань та вмінь учнів, допомогти опанувати правила блондування волосся, прийоми блондування волосся, сприяти розумінню як визначається міцність окисника, як визначається час витримки препарату на волоссі.
2. Мотивація навчальної діяльності (необхідність знання матеріалу)
Мотивація: (метод «Мікрофон» Навіщо учням знати і вміти виконувати блондування волосся?)
3. Визначення очікуваних результатів
Результат уроку: Після закінчення уроку учень:
Знає показники процесу блондування волосся
Знає правила для досягнення позитивних результатів блондування
Дотримується правил для досягнення позитивних результатів блондування
Вміє добирати міцність окисника
Визначає рівень освітлення волосся
Визначає час витримки фарби на волоссі
ІІІ. ЦІЛЕРЕАЛІЗАЦІЯ
1. Актуалізація опорних знань, навичок і умінь
Інтерактивна вправа «Незавершене речення».
1. «Барвники І групи випускають у вигляді…
2. Порошки бувають двох видів…
3. Концентрація окисників для першої групи… .
4. За допомогою барвників І групи виконують такі послуги:..
5. Освітлення це…
6. Знебарвлення це…
7. Мелірування це…
8. Балаяж це…
9. Протравлювання це…
10. Блондування це …
2. Вивчення нового матеріалу, його сприйняття, усвідомлення й осмислення
Пояснення нового матеріалу:
БЛОНДУВАННЯ ВОЛОССЯ
Показниками процесу освітлення, які впливають на перебіг хімічної реакції, вважають:
Для досягнення позитивних результатів освітлення та збереження структури волосся дотримуються певних правил:
Темне натуральне волосся та волосся, фарбоване червоними тонами, важко освітлюється; для цього необхідно багато часу. Процес блондування має поетапний перебіг, колір пігменту міняється так: червоний, червоно-оранжевий, оранжевий, жовто-оранжевий, жовтий, світло-жовтий. Може скластися ситуація, за якої пігмент не встигає освітлитися до потрібного рівня, а кератин волосся вже значно ушкоджено. Якщо дію знебарвлювача не зупинити, волосся буде повністю зруйноване, «згорить». Щоб уникнути такого результату, рекомендується освітлювати волосся у 2-3 прийоми по 15-20 хв.; після кожного з етапів волосся слід вимити і висушити.
Після освітлення волосся ретельно миють теплою водою, нейтралізуючим шампунем і бальзамом-ополіскувачем. Освітлення припиняється в момент нейтралізації.
Освітлення волосся та хімічна завивка можуть здійснюватися з тижневою перервою.
Перегляд відео : Колористика. Окрашивание волос. Фон осветления (1).mp4
3. Первинне застосування отриманих знань
Розгляньте уважно ілюстрацію,прочитайте,дайте відповіді на питання:
4. Застосування навичок і умінь на готовому матеріалі в стандартних умовах
Завдання№1: Розгляньте уважно 4 ілюстрації, користуючись таблицею фона освітлення, визначить скільки етапів блондування було виконано (рис.1-4)
1.2.
3.4.
Завдання№2: Визначить рівень освітлення волосся
Завдання№3: Визначте які використати правила для досягнення позитивних результатів блондування?
Завдання №4: Добирить міцність окисника
Завдання №5: Розрахуйте загальний час витримки фарби на волоссі
5. Застосування узагальнених умінь у нестандартних ситуаціях
Завдання №1: Уявіть ,що до вас п перукарню завітала клієнтка, показує вам фотографію в телефоні й каже, що хоче мати колір волосся як у її подружки. Ваша задача знаючи показники процесу блондування визначити:
6. Самостійна робота: творче застосування знань, навичок і умінь, перевірка результатів роботи
Використовуючи сервіс learningapps.org, створити завдання, яке розкриває правила для досягнення позитивних результатів блондування.
IV. РЕФЛЕКСИВНО-ОЦІНЮЮЧИЙ ЕТАП
1.Підведення підсумків уроку
Бесіда, відповіді на запитання наскільки корисним є вивчений матеріал? Де можна застосувати у мовній практиці?
2. Рефлексія
Створюємо хмару тегів за допомогою сервісу WordCloud.pro https://wordcloud.pro/ru
3. Інформування про домашнє завдання
Домашнє завдання: Підручник сторінка 211-212
Інструктаж щодо виконання: прочитати параграфи, в сервісі LearningApps.org створити вправу
Мотивування необхідності виконання: Створення вправи вважається творчою роботою, яка оцінюється на високому рівні, найкращі вправи будуть використанні на наступному уроці.
4. Цінування, оцінювання.
Виставлення оцінок за роботу на уроці.
Урок закінчено, успіхів вам!