Методична розробка на тему: «Індивідуалізація навчання шляхом використання сучасних інтернет-сервісів»

Про матеріал
Методична розробка на тему: «Індивідуалізація навчання шляхом використання сучасних інтернет-сервісів». У розробці розкрито переваги використання сучасних інтернет-сервісів у процесі навчальної роботи, а також подано коспект майстер-класу Інформаційних технологій «Відлітаємо до хмар» по роботі із Google-додатками.
Перегляд файлу

 

ДНЗ «Крижопільський професійний будівельний ліцей»

 

 

 

 

Методична розробка

на тему:

 

«Індивідуалізація навчання шляхом використання сучасних інтернет-сервісів»

 

Результат пошуку зображень за запитом "інтернет технології"

 

Викладач   Дунаєвська Наталія Василівна

 

 

2017-18 н.р.


Зміст

  1. Вступ
  2. Основна частина «Індивідуалізація навчання шляхом використання сучасних інтернет-сервісів».
  3. Висновки
  4. Додатки:

Додаток 1. План-конспект майстер-класу з Інформаційних технологій «Відлітаємо до хмар»


Вступ

Зміни – закон життя.

 І ті, хто дивиться тільки в минуле

 чи лише на сьогодення,

безперечно, пропустять майбутнє.

Джон Ф. Кеннеді

Модернізація сучасної освіти залежить не лише від змін у змісті навчальних дисциплін, удосконалення методики викладання та розширення арсеналу методичних прийомів та активізації діяльності учнів. Завдяки впровадженню інформаційних технологій в освіту з’явилися нові можливості для індивідуалізації та диференціації навчального процесу, зорієнтованого на розвиток самостійного мислення та ефективну організацію пізнавальної діяльності учнів.

Основною метою всіх інновацій в освітній галузі є сприяння переходу від механічного засвоєння учнями знань до формування вмінь і навичок самостійно здобувати знання. Успішність розв’язання цього завдання значною мірою залежить від мети використання комп’ютера в навчальному процесі, якості й можливостей програмного забезпечення та від того, яке місце посяде комп’ютер в системі дидактичних засобів.

Ще і сьогодні провідне місце у викладанні предметів займають традиційні засоби – дошка, крейда та друковані джерела (підручники, зошити з друкованою основою). Завдяки ж використанню ІКТ навчальне середовище можна доповнити відео, звуком, анімацією. Усе це здійснює значний вплив на емоційну сферу учня, сприяючи підвищенню пізнавальної активності, підвищенню інтересу до предмета та навчання взагалі, активізації навчальної діяльності учнів.


2. Індивідуалізація навчання шляхом використання сучасних інтернет-сервісів.

Уже давно доведено, що кожен учень по-різному освоює нові знання. Раніше вчителям важко було знайти індивідуальний підхід до кожного учня. Тепер, з використанням комп'ютерних мереж і онлайнових засобів, викладачі отримали можливість подавати нову інформацію таким чином, щоб задовольнити індивідуальні запити кожного учня.

Необхідно навчити кожну дитину за короткий проміжок часу освоювати, перетворювати і використовувати в практичній діяльності величезні масиви інформації. Дуже важливо організувати процес навчання так, щоб дитина активно, з цікавістю і захопленням працювала на уроці, бачила плоди своєї праці і могла їх оцінити.

Допомогти вчителю у вирішенні цього непростого завдання може поєднання традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій, у тому числі і комп'ютерних. Адже використання комп'ютера на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним, строго диференційованим та індивідуальним.

До різновидів ІКТ можна віднести хмарні технології. Термін «хмарні технології» (з англ. сloudcomputing) або «хмарні обчислення» вперше вжив генеральний директор компанії Google Ерік Шмідт у 2008 році. Раніше під хмарою розуміли безкоштовні хостинги (послуги надання дискового простору для розміщення інформації на сервері, що постійно знаходиться в мережі) поштових служб. Усі інші інструменти (які, зазвичай, пропонують для використання в хмарі) були відсутні через нестачу інформації та брак навичок застосування. Зараз же, хмарний сервіс – це сховище, в якому зберігаються дані на певних серверах, які надають право зберігати, редагувати, ділитися файлами і документами з іншими користувачами.

Г.Д. Кисельов подає наступну дефініцію: «Cloudcomputing – це програмно-апаратне забезпечення, яке доступно користувачу через Інтернет у вигляді сервісу, який надає зручний інтерфейс для віддаленого доступу до обчислювальних ресурсів (програм i даних)» .

Національний  Інститут Стандартів і Технологій США (NIST) визначає хмарні обчислення як модель зручного мережного доступу до загального фонду обчислювальних ресурсів (наприклад, мереж, серверів, файлів даних, програмного забезпечення та послуг), які можна швидко надати за умови мінімальних зусиль.

Хмарні сервіси наразі є повноцінним навчальним інструментом, що дозволяє навчальному закладу створити власний онлайн-простір та формувати особисте освітнє середовище учнів та викладачів максимально ефективно. Головною функцією хмарних технологій є задоволення потреб користувачів, що потребують віддаленої обробки даних. Користувач, створивши обліковий запис на одному з таких сервісів, отримує можливість зберігати та редагувати створені документи (відео, презентації, малюнки, книги, фільми тощо) за допомогою різних додатків сервісу, при цьому не завантажуючи їх на комп’ютер — всі зміни відбуваються на сервері, а робота в документі здійснюється через браузер з будь-якого комп’ютерного пристрою. Всі дані можна зберігати на сервері хмарного сервісу та мати до них доступ з будь-якого місця, де є інтернет та комп’ютерний засіб.

Найбільш поширеними у використанні є хмарні сервіси, призначені для набуття навичок роботи з веб-сервісами та звичайними документами. Серед них:

Хмарна платформа GoogleAppsEducationEdition, основними інструментами якої для використання учнями і викладачами є: електронна пошта Gmail (перевагами цього сервісу є підтримка текстового та голосового чату GoogleTalk, а також відеочату); календар Google; диск Google — сховище для зберігання власних файлів та можливістю налаштування прав доступу до них; GoogleDocs — сервіс для створення документів, таблиць і презентацій з можливістю надання прав спільного доступу декільком користувачам; сайти Google — інструмент, який дозволяє створювати сайти за допомогою вбудованих шаблонів.

Чому слід обирати Google-сервіси? 10 аргументів «за»:

1 Безкоштовність. Доступні всі базові можливості, відсутність обмежень на період використання.

2 Один акаунт — усі сервіси. Реєстрація необхідна на самому початку, нові сервіси можна залучати в міру необхідності, наявність та налаштування персонального організатора всіх сервісів.

3 Знайомий, інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Інтерфейс відповідає стандартним офісним програмам, україномовна версія.

4 Хмарне зберігання інформації. Можливість утрати даних виключена, спрощений доступ за прямими посиланнями, редагування та доступ з будь-якого комп’ютера, що має підключення до мережі Інтернет.

5 Мінімальні вимоги для доступу. Відсутність необхідності встановлення додаткових програм,підтримка різними браузерами, доступ з портативних пристроїв.

6 Сумісне створення документів. Об’єднання людей, що працюють над спільним документом,швидка узгодженість документів «швидко», інтерактивність, відображення змін у реальному часі.

7 Історія всіх змін. Ведення статистики змін, можливість відновлення документу попередньої редакції.

8 Розмежування прав на доступ. Різні права на доступ (редагування, перегляд, коментування),можливість вбудовування у вигляді посилань.

9 Підтримка та розвиток. Інноваційність, оновлення інтерфейсу та можливостей, інтеграція із сучасними технологіями Веб 2.0 та іншим.

10.Спільнота користувачів. Обмін думками та можливостями, ефективні приклади та досвід,широка аудиторія для тестування інструментів.

Найпопулярнішими сервісами Google на нашу думку є:

Gmail – поштовий клієнт, який дозволяє обмінюватись миттєвими повідомленнями, голосовим та відеочатом, має мобільний доступ, а також захист від вірусів та спаму. Цей сервіс є одним із активнішим. Його використовують і учні, й учителі. Це швидкий спосіб обміну інформацією. У своїй роботі я користуюсь електронною поштою, коли мені потрібно донести певну інформацію до учнів. Маючи електронні адреси учнів, можна зробити це швидко та гарантовано. Перевагою цього сервісу є те, що навіть у вихідні чи канікулярний час можна обмінюватися важливою й терміновою інформацією. Можна проводити дистанційне навчання, надсилаючи учням завдання, наприклад, під час карантину.

Google Docs – текстовий документ, який можна використовувати як електронний робочий лист, в який можна вставляти інтерактивні фрагменти, посилання на зовнішні ресурси, публікувати на сайті, блозі або соціальній мережі. Працювати в документах Google можна як і індивідуально, так і колективно.

Для організації середовища мережевої взаємодії між учасниками навчального процесу можна створити блог  на базі сервісу Blogger.  У постах блогу, створення віртуальної дошки оголошень, створення публікацій,  розміщуються навчальні матеріали,  онлайн-дискусії, інструкції, засоби мультимедії,  завдання для учнів та посилання на корисні ресурси. Взаємодія між учнями, учителем і батьками реалізується через коментарі.

Ще одним сервісом Google, який  використовується в роботі вчителя-словесника, є Google Форми. З їх допомогою можна легко створювати опитувальники, вікторини, анкети. Підходить він і для організації засобів діагностики і моніторингу виконання домашнього завдання та самостійної роботи на уроці. Їх можна використовувати для перевірки домашнього завдання, для закріплення знань, для контрольної перевірки з теми. Форми розміщуються на блозі або сайті і є закритими до моменту їх проходження.

Google Calendar – сервіс, що дозволяє планувати зустрічі та справи. Користувач може задавати час зустрічі, встановлювати нагадування, а також надсилати запрошення іншим користувачам через електронну пошту. За допомогою сервісу простіше відстежити усі важливі події, формувати розклад роботи, призначати заходи і розсилати запрошення. 

Google Translate – сервіс, що дозволяє автоматично перекладати слова, фрази, тексти, використовуючи власне програмне забезпечення.

Youtube – сервіс, що надає послуги з відехостингу, дозволяє користувачам завантажувати, переглядати та коментувати відеозаписи. Активні користувачі даного сервісу створюють власні канали. Я ж на уроках словесності при вивченні біографії письменників, демонструю відеоролики із відео-каналу YouTube, у яких йдеться про цікаві факти життя та творчості митців, характеристика культурного розвитку певної доби. Як показала практика, таке використання відеороликів сприяє кращому засвоєнню учнями навчального матеріалу, ніж опрацювання біографії письменника із підручника, а головне – широкоформатна підготовка до ЗНО.

Як бачимо, сервісів Google нараховують не один десяток. Команда програмістів компанії постійно працює над тим, щоб покращити цей список. Щороку колекція продуктів сім’ї Google збільшується. З’являються нові сервіси, наявні змінюють назви, вдосконалюються.

Google Drive (Google Диск) – хмарне середовище, що дозволяє зберігати файли на своєму дисковому просторі та мати доступ до файлів в інтернеті з власного комп’ютера або з мобільного пристрою.

Сервіси Google Диск надає можливість користувачам завантажувати, створювати й працювати з текстовими, табличними документами і презентаціями просто у вікні браузера. Для навчальної діяльності найбільш цікавою є можливість форматувати і редагувати текстові документи у режимі он-лайн. Таким чином утворюється спільна електронна дошка, на якій публікується результат сумісної роботи учнів та вчителя. Також учитель має можливість вести електронний журнал у Google Таблиці, публікувати текстові файли у Google Документи і презентації у Google Презентації.


Висновки

Навчання з використанням сучасних інтернет-сервісів, - це індивідуальна та рівнева диференціація, тому що в умовах цієї технології учень має право на вибір змісту своєї освіти, рівня засвоєння. При цьому діяльність вчителя повинна забезпечити можливість кожному учню опанувати знання на обов'язковому або більш високому рівні (за вибором учня).

Представлені сервісами Google он-лайнові та оф-лайнові матеріали дозволяють користувачу перевіряти правильність виконаних вправ, не покидаючи простору, застосовувати найрізноманітніші енциклопедичні та довідникові видання, діставатися до носіїв мови, незважаючи на відстань і час. Надзвичайно важливим є також те, що користувач може опрацювати навчальний матеріал у відповідному на його розсуд темпі та режимі (одноразовий або багаторазовий перегляд, призупинення, повтори, перегляд і прослуховування разом з титрами або без них тощо).

Використання такого середовище як Google, значно підвищує інтерес до навчання, створює умови для розвитку, активізує пізнавальну діяльність, розвиває зорову і слухову чутливість, формує вміння сприймати, розвиває спостережливість, сприяє розвитку уваги. Реалізація всього вище перерахованого можлива за умови використання сучасних хмарних технологій на уроках і в позаурочній діяльності розширює можливості творчості як вчителів, так і учнів, підвищує інтерес до предмета, стимулює освоєння учнями досить серйозних тем з Інформаційних технологій та спеціальних предметів, що, у підсумку, веде до інтенсифікації процесу навчання.

 

 


Додаток 1

План-конспект майстер-класу з Інформаційних технологій «Відлітаємо до хмар»

Тема: Робота з додатками Google.

Мета:

Навчальна: познайомити з роботою та функціями основних додатків Google, показати їх можливості та основні прийоми роботи з ними.

Розвивальна: розвиток пізнавальних здібностей учнів, здатності до саморозвитку та самостійного навчання.

Виховна: виховувати в учнів почуття жаги до нового, бажання до самонавчання та самовдосконалення.

Дидактичне забезпечення:конспект заняття, онлайн-презентація.

Матеріально − технічне забезпечення: підключення до Internet, мультимедійний проектор, ноутбук, ноутбуки для учасників заходу.

Хід заходу

І. Привітання присутніх, емоційне налаштування.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Вікторина для учасників «Основи роботи в інтернет». (Презентація)

D:\2017-2018 н.р\декада операторів\Дунаєвська майстре-клас\Новая папка\P71206-163951.jpg

Запитання вікторини:

  1. Структура електронної адреси?
  2. Що таке мережевий протокол?
  3. Що таке комп’ютерний вірус?
  4. Що таке браузер?
  5. Google, Yandex, Yahoo, Rambler, Bigmir - це?
  6. Глобальна мережа, яка об’єднує велику кількість комп’ютерів у всіх кінцях світу це...

Учні які дають правильну відповідь, отримують солодкі презенти.

ІІІ. Пояснення викладачем теми майстер-класу, показ прийомів роботи із супроводжуючими поясненнями.

Google Inc. (вимовляється /ˈguːgl/, «ґу́ґл»)  американська публічна транснаціональна корпорація, яку заснували 1998 року аспіранти Стенфордського університету Ларрі Пейдж і Сергій Брін.

Найпопулярніший пошуковий сервіс станом на 2016 рік, має у власності, зокрема YouTube і Blogger. Штаб-квартира корпорації розташована в Кремнієвій долині, представництва компанії також є в Північній Америці, Європі та Азії.

D:\2017-2018 н.р\декада операторів\Дунаєвська майстре-клас\Новая папка\P71206-164843.jpg

Google.com — найвідвідуваніший сайт у світі (поряд із facebook.com). Водночас, компанію звинувачують у порушенні права на приватність, авторського права та цензурі.[3][4]

Компанія заснована 27 вересня 1998 року як приватна компанія, що займається розробкою, розвитком і дизайном найпопулярнішого в інтернеті пошукового сервісу. Google підтримує і розробляє низку інтернет-сервісів і продукції, отримуючи дохід передусім від реклами, завдяки своїй програмі AdWords. Компанію заснували Ларрі Пейдж і Сергій Брін. Вперше як приватну компанію, її було зареєстровано 4 вересня 1998 року, а 19 серпня 2004 року Google розпочав продаж своїх акцій на фондовому ринку. Тоді Ларрі Пейдж, Сергій Брін та Ерік Шмідт домовилися про спільну співпрацю протягом 20 років, до 2024 року. Проголошеною місією компанії від самого початку була «організація світової інформації, забезпечення її доступності та користі для всіх», а неофіційне гасло компанії, придумане інженером Google Полом Бакгейтом: «Не будь злим» (англ. Don't be evil). 2003 року компанія переїхала до своєї нинішньої штаб-квартири в Маунтін-В'ю (штат Каліфорнія), де працюють близько 28 тис. робітників.

Google керує понад мільйоном серверів у центрах опрацювання даних (ЦОД) у всьому світі, опрацьовуючи більше мільярда пошукових запитів і 24 петабайт користувацьких даних щодня. Швидкий ріст Google з моменту його заснування призвів до виникнення великої кількості продукції, непов'язаної безпосередньо з головним продуктом компанії — пошуковою системою. Google має такі онлайн-продукти як поштовий сервіс Gmail, соціальні інструменти Google+ та Google Buzz. У компанії є також і десктопні продукти, такі як браузер Google Chrome, програма для роботи з фото Picasa і програма обміну миттєвими повідомленнями Google Talk. Крім того Google веде розробку мобільної операційної системи Android, яка використовується великою кількістю смартфонів, а також операційною системою Google Chrome OS, яку вже тепер можна скачати на офіційному сайті Google.

За версією BrandZ, Google — найсильніший бренд у світі, а за версією компанії Brand-Finance — найдорожчий (44,3 млрд дол.) бренд світу у 2011 році. Проте в 2015 і в 2016 році вартість бренду була другою після бренду Apple. 2011 року Google було визнано компанією з найкращою репутацією в США.

Назва «Google», за найпоширенішою версією, — спотворене написання слова «гугол» (англ. googol), яке придумав Мілтон Сіротта, племінник американського математика Едварда Кайзера. «Гугол» — це число  десятковий запис його містить одиницю та сто нулів. За іншою версією, назва «Google» означає «йти дивитися», що походить від злиття двох слів «go» та «ogle».

Крім пошукової системи, сайт google.com надає багато інших безкоштовних послуг, зокрема популярна поштова служба Gmail (Google Mail). Українською мовою станом на липень 2008 року доступні такі сервіси компанії:

Веб сервіси

  •                   Google+ logo.png — соціальна мережа
  •                   IGoogle Logo.png — стартова сторінка Google;
  •                   New Logo Gmail.svg Gmail logo.png  електронна пошта;
  •                   Blogger-logo.jpg  блоґ-сервіс;
  •                   Sidewiki logo.png — бічна панель браузера, яка дозволяє переглядати коментарі до будь-якої веб-сторінки, додавати свої коментарі і ділитися ними з іншими користувачами.
  •                   Google docs.pngGoogle Docs — онлайн-сервіс для роботи з документами, таблицями та презентаціями (пакети сумісні з Word, Excel, PowerPoint);
  •                   Googledrive logo.svgGoogle Drive — онлайн-сервіс для зберігання файлів користувачів у «хмарному сховищі»);
  •                   Picasa Logo.svg Web Albums — сервіс для публікації фото в інтернеті;
  •                   Історія веб-пошуку
  •                   Календар GoogleКалендар Google — Он-лайн календар;
  •                   Logo ORKUT.svg — соціальна мережа;
  •                   Каталог Google — веб-сайти, впорядковані за тематичним принципом;
  •                   Logo Google groups.png — дискусійні групи
  •                   Пошук у блоґах — Пошук інформації у популярних блоґ-сервісах;
  •                   Google Академія
  •                   Google Analytics Logo 2015.png — сервіс аналізу активності відвідувачів на сайтах
  •                   Page Creator — сервіс зі створення найпростіших веб-сторінок
  •                   Google-sites-logo.png — сервіс для створення повноцінних веб-сторінок, як для власників аккаунтів Google, так і незалежних користувачів.
  •                   Користувацький пошук Google — сервіс для створення персональних пошукових системи з пошуком і розміщенням на вибраних вами сайтах.
  •                   Оптимізатор веб-сайтів — сервіс оптимізації веб-сайтів з точки зору ефективного розміщення реклами і оптимального доступу до інформації
  •                   Google Оповіщення — сервіс оповіщення про нові записи в пошуковій системі Google за ключовими словами, які задані користувачем
  •                   Інструменти для веб-майстрів — найнеобхідніша статистика для власників сайтів
  •                   Google Adsense logo.png — сервіс формування контекстної реклами на сайтах
  •                   Google Translate Icon.png — система статистичного машинного перекладу слів, текстів, фраз, веб-сторінок між будь-якими парами мов.
  •                   Adwords logo.png — сервіс розміщення контекстної реклами на сайтах
  •                   Google Maps.svg — сервіс векторних та растрових (фотознімків з літаків та супутників) географічних карт
  •                   Google Play Music - Logo.svg — сервіс потокової музики, який дозволяє зберігати музичну бібліотеку на серверах Google
  •                   Google Reader — сервіс візуалізації RSS-стрічок (2 липня сервіс було закрито)
  •                   Logo of YouTube (2015-2017).svg — відеохостинг
  •                   Google Books logo 2015.PNG — сервіс повноцінного пошуку книг.

Google вже неодноразово закривав свої проекти, в тому числі і ті, які користувалися чималою популярністю. Наприклад, у 2008 компанія закрила свій віртуальний світ Lively, запущений з великою помпою, а у 2013 році закрився Google Reader, у якого була чимала аудиторія користувачів.

Google Drive

 Диск Google (англ. Google Drive) — сховище даних, яке належить компанії Google Inc., що дозволяє користувачам зберігати свої дані на серверах у хмарі і ділитися ними з іншими користувачами в Інтернеті. Після активації замінює собою Документи Google.     Google Drive пропонує всім бажаючим отримати безкоштовно 5 Гб. хмарного місця, в які можна помістити практично будь-які файли і папки. Зовні Google Drive досить сильно схожий на свого попередника Google Docs, тому у користувачів навряд чи виникнуть проблеми з розумінням інтерфейсу.

gdrive

 Сервіс практично за всіма показниками є міцним середняком і зможе дати бій конкурентам лише за рахунок величезної бази користувачів Gmail, які отримують його «в навантаження».

Головними достоїнствами Google є невисока вартість додаткових гігабайт і тісна інтеграція з Google Docs, що дозволяє редагувати файли онлайн, а потім допрацьовувати їх локально в будь-якому офісному пакеті. Втім, точно така ж інтеграція p онлайновим Microsoft Office є і у SkyDrive.

Веб-версія Google Drive – drive.google.com Мобільна версія Google Drive – Посилання в Google Play

Огляд можливостей Google Docs

Онлайн-редактори хоч і не є повною заміною настільних офісних пакетів, проте мають свої безперечні плюси, серед яких - можливість спільної роботи з документами. Не менш важливі «хмарні» властивості онлайн-офісів і прилеглих до них сервісів, це дозволяє використовувати їх для зберігання файлів та документообігу.

Сервіс Документи Google, або Google Docs, з'явився в результаті злиття двох компонентів - Writely (текстовий процесор) і Google Spreadsheets (робота з електронними таблицями), створених компаніями Upstartle і 2Web Technologies відповідно. Обидва продукти перейшли в розпорядження Google і були інтегровані з Google Accounts в 2006 році. У 2012 році онлайн-офіс був віднесений до Google Drive, доповнений до цього моменту іншими додатками.

Оформлення офісних додатків Google Документи виконано в стилі, характерному для інших сервісів Google - Gmail, Calendar і т. п. Тому при глобальному оновленні дизайну, проведеному Google не так вже й рідко, зміни зачіпають всі програми Документів.

Більшість функціональних елементів мають сірий, білий і синій тони. Немає кольорових значків, суворий стиль. У принципі, подібний відхід у мінімалізм також характерний і для Microsoft, як у випадку з набором додатків Office Web Apps.

Панель інструментів розташовується в один ряд, вище розташовано меню, кнопки для коментування та надання доступу. Непотрібні панелі в будь-який момент можна приховати, залишивши на увазі тільки панель інструментів. Також нескладно прибрати лінійку і / або панель формул за допомогою розділу меню «Вид». Таким чином , редагування в браузері стає більш комфортним за рахунок розширення робочого простору і концентрації на найнеобхідніших інструментах .

Ґуґл ка́рти (англ. Google Maps) — набір додатків, побудованих на основі безкоштовного картографічного сервісу і технологій, які надає компанія Google.

Сервіс являє собою карту та супутникові знімки всього світу (а також Місяця і Марса) і надає користувачам можливості панорамного перегляду вулиць (Google Street View), аналізу трафіку у реальному часі (Google Traffic), прокладання маршруту (автомобілем, пішки, велосипедом або громадським транспортом). З сервісом інтегрований бізнес-довідник і карта автомобільних доріг, з пошуком маршрутів.

D:\2017-2018 н.р\декада операторів\Дунаєвська майстре-клас\P71206-172100.jpg

Перегляд супутникового зображення може здійснюватися в режимі як "зверху-вниз" так і в "режимі польоту". Більшість аерознімків високої роздільної здатності зроблені з дронів, які пролітають над землею на висоті 240-460 м, інші зроблені з супутників. Знімки є не більш ніж трирічної давності та оновлюються на регулярній основі. Google Maps використовує варіант карти, близький до проекції Меркатора, тому не може показувати території навколо полюсів.

З сервісом також пов'язаний застосунок Google Earth — окрема програма для Microsoft Windows, а також GNU/Linux, Mac OS. Як і Google Maps, програма Google Earth дозволяє переглядати знімки земної поверхні, змінювати масштаб і будувати маршрути пересування. Її перевагою є тривимірне зображення земної поверхні (з урахуванням рельєфу), можливість спостереження під довільним кутом (а не тільки прямовисно згори), поступове уточнення зображення по мірі завантаження детальніших фотознімків, можливість плавної зміни масштабу.

Google Classroom – це інструмент, що зв’язує Google Docs, Google Drive і Gmail, допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу або в режимі дистанційного навчання.

Завдяки платформи Classroom можна організувати проектну роботу, перевернуте навчання, дистанційне навчання. Уроки та домашні завдання можуть бути цікавими!

Учасники тренінгу ознайомляться з принципами функціонування Classroom, дізнаються про різні типи завдань, які можна створити в Classroom, навчаться працювати з різними сервісами Google та розроблять власний курс у Classroom.

Google Calendar – безкоштовний веб-застосунок для тайм-менеджменту розроблений Google. Став доступним 13 квітня 2006, і вийшов зі стадії бета в липні 2009. Щоб отримати можливість використання застосунку, користувачі повинні мати аккаунт Google.

Інтерфейс розроблений Кевіном Фоксом (який також створив Gmail та другу версію інтерфейсу Google Reader), подібний до аналогічних календарних застосунків, таких як в Microsoft Outlook чи iCal. Інтерфейс що працює на Ajax дозволяє користувачам переглядати, додавати, та перетягувати події з однієї дати на іншу, без перезавантаження сторінки. Має різні режими перегляду, такі як денний, тижневий, місячний, та порядок денний. Також можна змусити календар показувати кілька днів одразу, і налаштувати їх кількість.

Події зберігаються онлайн. Це означає, що календар можна переглядати з з будь-якого місця, обладнаного доступом до мережі Інтернет. Це також означає, що дані не будуть втрачені, навіть якщо зламається жорсткий диск. Програма може імпортувати файли календаря Microsoft Outlook (.csv) та файли програми iCalendar (.ics, де факто відкритого стандарту календаря). Можна додавати, та обмінюватись багатьма календарями з різними рівнями прав доступу. Це спрощує співпрацю та обмін розкладами між групами. Також до імпортування у персональний календар доступні календарі з національними святами різних країн, погодою тощо.

Google Новини або Google News — це безкоштовний агрегатор новин забезпечується і управляється Google, вибравши up-to-date новин з тисяч публікацій.

Бета-версія була запущена у вересні 2002 року і офіційно випущена в січні 2006 року, першопочатково ідея була розроблена Крішна Бхарат.

3 червня 2009 року запрацювала українська версія сервісу. Вона стала 49-ю регіональною версією Google News. На момент утворення до сервісу було підключено понад 300 українських видавців.[4]

Google Новини оглядає понад 4500[5] джерел новин по-всьому світу. Станом на березень 2012 року існували версії для понад 60 регіонів на 28 мовах. Станом на вересня 2015 послуга надається такими 35 мовами: арабська, бенгальська, болгарська, кантонська, китайська, чеська, голландська, англійська, французька, німецька, грецька, іврит, гінді, угорська, італійська, індонезійська, японська, корейська, латиська, литовська, хінді, норвезька, польський, португальська, румунська, російська, сербська, іспанська, шведська, тамільська, телугу, тайська, турецька, українська і в'єтнамська.

Цей сервіс включає в себе новини, які з'являються протягом останніх 30 днів, на різних новинних сайтах. Загалом, Гугл Новини збирає контент з понад 25 000 видавців.[7]тільки для англійської мови, він охоплює близько 4500 сайтів;[8] на інших мовах менше. На його першій сторінці приблизно 200 перших символів статті і посилання на її повну версію. Веб-сайти можуть вимагати підписки; сайти, що вимагають підписки зазначені у описі статті.[9]

На 1 грудня 2009 року Google оголосила про зміни в їх програмі «перший клік безкоштовно»[10][прояснити], яка працює з 2008 року і дозволяє користувачам знаходити та читати статті з платним доступом. Читача перший Клік на контент є безкоштовним, і номер після цього буде встановлено контент-провайдера.[11]

16 травня 2011 року в Google Новини відбулися серйозні зміни.

14 липня 2011, компанія Google представила «Google Новини Badges» , який пізніше зупинився в жовтні 2012 року.

Крім того, в липні 2011 року, розділ Sci/Tech в англійській версії Google Нови був розділитися на два розділу: Наука і Технології. Було оголошено, що цей розділ будуть розділяти і на інших мовах, але станом на початок 2013 подібне розділення було застосовано не для всіх мовних версій Google Новини.

Blogger — сервіс для ведення блогів, за допомогою якого будь-який користувач може завести свій блог, не вдаючись до програмування і не турбуючись про встановлення та налаштування програмного забезпечення. Blogger був створений компанією Pyra Labs, якою зараз володіє Google.

Blogger дозволяє вибрати, буде блог перебувати на серверах даного сервісу, або автоматично переміщатися на хостинг власника блогу за допомогою FTP або SFTP. У першому випадку можна також вибрати варіант із використанням власного доменного імені користувача.

Blogger in Draft — розширена модель адміністративної частини, в якій доступні всі бета функції Блогера.

ІV. Підведення підсумків роботи, обговорення.

  1

 

docx
Додано
4 лютого 2019
Переглядів
1930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку