Методична розробка семінарського заняття у формі ділової гри на тему: "Облік праці та заробітної плати"

Про матеріал
Методичні розробка проведення семінарського заняття у формі ділової гри на тему: "Облік праці та заробітної плати" для здобувачів освіти спеціальності "071 Облік і оподаткування". Методична розробка містить рекомендації щодо проведення семінарського заняття з використанням інтерактивних методів навчання.
Перегляд файлу

 

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКИЙ МОРСЬКИЙ РИБОПРОМИСЛОВИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ПРОВЕДЕННЯ  

СЕМІНАРСЬКОГО ЗАНЯТТЯ

 

з дисципліни

 

«Фінансовий облік»

 

на тему: «Облік праці та заробітної плати»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Білгород-Дністровський 2023-2024 н.р.

 

 

 

 

 

Семінарське заняття  

 

Тема заняття:   Облік праці та заробітної плати. Мета проведення заняття  навчальна: перевірка рівня та глибини одержаних знань та навичок з  порядку ведення бухгалтерського обліку праці та заробітної плати  підприємства, заповнення табелю обліку робочого часу, розрахунково-платіжних відомостей, складання типової кореспонденції з обліку розрахунків з оплати праці;

 закріплення набутих знань та навичок ведення бухгалтерського обліку праці та заробітної плати;

розвивальна: розвиток навичок ведення бухгалтерського обліку праці та заробітної плати, розвиток логічного мислення, розвиток навичок роботи у групах;

виховна: виховання здобувачів освіти  у стилі підприємницької етики, культури поводження, виховання професійного відношення до ведення документації на українському ринку, прищеплення любові до майбутнього фаху, виховання охайності, уважності при виконанні будь-яких професійних завдань.

 

Після виконаної роботи здобувач освіти повинен Знати:

-   форми та системи заробітної плати;

-   нормативні документи з обліку праці та заробітної плати;

-   види заробітної плати, порядок формування фонду оплати праці;

-   порядок організації обліку розрахунків з оплати праці на підприємстві;

-   особливості первинного обліку робочого часу та виробітку;

-   первинні документи з обліку праці та заробітної плати;

-   порядок нарахування заробітної плати на підприємстві;

-   порядок визначення сум відпускних, сум допомоги по тимчасовій непрацездатності, сум додаткової заробітної плати;

-   порядок складання розрахунково-платіжної відомості;

-   види утримань із сум заробітної плати та порядок визначення сум утримань; характеристику та порядок використання рахунка 66;

-   типові проводки з обліку розрахунків з оплати праці.

 

Вміти:

-   заповнювати документи з обліку праці та заробітної плати;

-   проводити нарахування сум заробітної плати, визначати суми утримань та суми до видачі; розраховувати суми відпускних, суми допомоги по тимчасової непрацездатності, суми доплат та премій;

-   складати розрахунково-платіжні відомості; складати проводки з обліку розрахунків з оплати праці.

 

Навчально-методичне забезпечення заняття: методичні вказівки по організації і проведенню  семінарського заняття, нормативні документи з ведення обліку праці та заробітної плати, «План рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань та господарських операцій», бланки первинних документів, калькулятори, завдання ділової гри по групам здобувачів освіти

 

Наочність: мультимедійна презентація семінарського заняття, схема класифікації форм і систем оплати праці, схема організації обліку праці та заробітної плати, бланки табелю обліку робочого часу, бланки нарядів, особові картки, розрахунково-платіжна відомість, «План рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань та господарських операцій», картки з формулами, картки з типовою кореспонденцією рахунків 

 

Технічні засоби навчання: мультимедійний проектор, ноутбук

Тип семінару: ділова гра

 

Рекомендовані джерела та  література

1. Давидюк Т.В., Манойленко О.В., Ломаченко Т.І., Резніченко А.В. Бухгалтерський облік:

навч. посібник. Харків: Видавничий дім «Гельветика», 2016. - 392 с. 

2.Зарудна Н.Я., Кундеус О.М., Яковець Т.А. Облік та нормативно-правове забезпечення підприємницької діяльності: навч. посіб. Тернопіль : ТАЙП, 2016. - 283 с.

3.                     Зінченко О.В., Радіонова Н.Й., Хаустова Н.Й. Бухгалтерський облік : у схемах і таблицях : навч. посіб. Київ : «Центр  учбової літератури», 2017. - 340 с. 

4.                     Іщенко Я.П., Подолянчук О.А., Коваль Н.І. Фінансовий облік 1: підручник / Я.П. Іщенко, О.А. Подолянчук, Н.І. Коваль. Вінниця: Видавництво ФОП Кушнір Ю. В. 2020. – 496 с. http://repository.vsau.org/getfile.php/25426.pdf

5.                     imageКрупка Я. Д. Фінансовий облік : підручник; 3-тє вид., доп. та перероб. / Я. Д. Крупка, З. В. Задорожний, П. Н. Денчук [та ін.]. Тернопіль: ЗУНУ, 2023.- 488 с. 

 

 

 

Хід заняття

1  Організаційна частина заняття 

1.1   Повідомлення теми, мети заняття 

1.2   Актуалізація опорних знань  1.3 Мотивація навчальної діяльності   2 План семінару:

Організаційна частина - 4 хв.

Розподіл здобувачів освіти на робочі групи – 3 хв.

Фронтальне опитування - 10 хв.

Видача завдань ділової гри, ознайомлення з питаннями дискусії, ознайомлення здобувачів освіти зі змістом завдань – 3 хв.;

Виступ головного бухгалтера – 3 хв.;

Виступ заступника головного бухгалтера – 3 хв.;

Обговорення рішення завдань, рішення завдань, висновки з порядку ведення обліку праці та заробітної плати по групам 25 хв.;

Обговорення дискусійних питань з висновками – 15 хв.;

Виступ старших бухгалтерів з висновками з виконаної роботи - 6 хв.

Висновки головного бухгалтера та заступника головного бухгалтера підприємства з оцінкою роботи бухгалтерії, оголошення напрямків удосконалення обліку праці та заробітної плати на підприємстві – 6 хв.;

Підведення  підсумків  ділової гри - 4 хв.; Оцінювання студентів - 5 хв.;

Видача домашнього завдання - 3 хв.

В  організаційній   частині  заняття   викладач   виконує   наступну роботу: здійснює привітання;

-         перевіряє присутність здобувачів освіти на занятті;

-         пояснює  мету семінарського заняття, визначає актуальність теми, визначає міждисциплінарні зв`язки;

-         визначає порядок проведення семінарського заняття;

-         розподіляє здобувачів освіти для проведення ділової гри на групи;

-         пояснює зміст ділової гри;

Основна частина  семінарського заняття передбачає виконання наступних видів робіт:

-         проведення  перевірки теоретичної  підготовки  здобувачів освіти  до семінарського заняття по питанням фронтально опитування;

-          контроль за рішенням завдань ділової гри;

-          контроль за ходом дискусії, який полягає  у виділенні необхідного часу для продумування відповідей здобувачами освіти, уникнення нечітких, двозначних запитань, зміні ходу мислення, розширення думки чи зміні її напряму, уточненні, поясненні висловів здобувачів освіти шляхом додаткових запитань, спонуканні здобувачів освіти до «поглиблення думок» у ході дискусії. Заключна частина заняття передбачає виконання наступних видів робіт:

-          контроль за формування висновків старших бухгалтерів по роботі мікрогруп;

-          контроль за формування висновків головним бухгалтером по роботі бухгалтерії підприємства;

-          загальний висновок викладача по темі та досягненню мети  заняття; - оцінювання роботи здобувачів освіти;

-          оголошення домашнього завдання.

 

Підготовчий етап проведення ділової гри

Серед здобувачів освіти навчальної групи обирається головний  бухгалтер та заступник головного бухгалтера. Всі здобувачі освіти групи поділяються на 3 мікрогрупи в кожній групі  обираються старші бухгалтери, в обов’язки яких входить розподіл ролей серед членів групи та  контроль за виконанням завдань групи, контроль за ходом дискусії, активна участь у дискусії. Старші бухгалтери після виконання завдання групи роблять загальні висновки по виконаним завданням, будують структурно-логічну схему бухгалтерського обліку. Кожна група отримує конверт із завданням та дискусійними питаннями.

Група 1 Обліку праці та нарахування заробітної плати працівникам  Група 2 Розрахункова група

Група 3 Група оформлення зведених документів 

Дискусійні питання входять в склад завдань мікрогруп обліку, кожна мікрогрупа розкриває сутність дискусійного питання, що стосується відповідної ділянки бухгалтерського обліку, аргументує та обґрунтовує свої думки щодо вирішення дискусійного питання та заслуховує думки інших груп.

 

Основний етап ділової гри 

Питання для бліц - опитування студентів навчальної групи з метою перевірки знань з теми «Облік праці та заробітної плати».

1              Наведіть визначення поняття заробітна плата?

2              Які форми оплати праці застосовують в Україні?

3              Визначте сутність систем погодинної форми заробітної плати.

4              Визначте системи відрядної заробітної плати.

5              Які ви знаєте види заробітної плати?

6              Яка заробітна плата вважається основною?

7              Які суми включаються до додаткової заробітної плати?

8              Які виплати відносять до компенсаційної виплати?

9              Визначте на підставі яких документів на підприємстві регулюються взаємовідносини між керівництвом та трудовим колективом.

10          Які документи використовуються для обліку робочого часу та виробітку?

11          Поясніть призначення штатного розпису, визначте які данні містить цей документ?

12          Визначте як формується фонд оплати праці на підприємстві?

13Визначте який документ використовується для аналітичного обліку розрахунків з оплати праці?

14          Які ви знаєте види утримань із сум заробітної плати?

15          В якому документі ведуться розрахунки нарахованої заробітної плати, утримань та сум до видачі?

16          Який бухгалтерський рахунок використовується для узагальнення інформації по

розрахункам з оплати праці, поясніть його структуру та зміст.

 

 

 

 

Питання для дискусії

1    В Україні існують дві форми оплати праці погодинна та відрядна, кожна форма оплати праці має свої системи розрахунку сум заробітної плати, визначте які на вашу думку необхідно обрати форми та системи оплати праці для досягнення максимальної продуктивності, якості праці та зацікавленості працівників в результатах своєї праці на вашому підприємстві. Відповідь необхідно обґрунтувати.

2    Напрямки удосконалення обліку праці та заробітної плати на підприємстві, можливості їх використання на вашому підприємстві.

 

Додаткові уточнюючи питання для вирішення питань дискусії. Роздаються кожній мікрогрупі студентів.

До дискусійного  питання 1

1              Визначте сутність кожної форми оплати праці.

2              Визначте системи оплати праці, їх переваги та недоліки?

3              Поясніть в яких випадках можливо та неможливо застосовувати ту чи іншу систему оплати праці, яким чином застосування зазначеної системи оплати праці буде впливати на показники ефективності діяльності підприємства.

До дискусійного  питання 2

1                     Визначення можливі напрямки удосконалення оплати праці

2                     Поясніть переваги кожного з розроблених напрямків удосконалення обліку праці та заробітної плати 3 Визначте можливість застосування кожного з напрямків на вашому підприємстві.

 

Умови завдання ділової гри

Наше підприємство ТОВ «Золота рибка» займається виробництвом рибних консервів та пресервів. Підприємство знаходиться за адресою М. Білгород-Дністровський, вул. Незалежності 27, код підприємства за ЄДРПОУ 34020016, номер поточного рахунка 26002547525452, рахунок відкритий  у Білгород-Дністровській філії Укрсоцбанку, код банка 354214.

 Підприємство має слідуючи структурні підрозділи:

1  Адміністрація підприємства.

2  Виробничий цех.

3  Складські приміщення.

На підприємстві складено та затверджено штатний розпис. Для нарахування заробітної плати застосовується погодинна та відрядна форма оплати праці. Системи оплати праці: проста погодинна та проста відрядна. Обов`язки головного бухгалтера та кожного працівника бухгалтерії визначені в посадових інструкціях. 

 

В обов`язки групи обліку праці та нарахування заробітної плати входить перевірка та опрацювання первинних документів з обліку робочого часу, нарахування заробітної плати працівникам для яких встановлена погодинна форма оплати праці, розрахунок сум відпускних та сум допомоги по тимчасовій непрацездатності.

В обов`язки розрахункової групи входить проведення розрахунків відрядної заробітної плати по нарядам-завданням, розрахунки сум допомоги по тимчасовій непрацездатності, сум відпусток, сум доплат та премій.

В обов`язки групи оформлення зведених документів входить розрахунок сум утримань для працівників підприємства, оформлення розрахунково-платіжних відомостей, визначення сум  єдиного соціального внеску, складання бухгалтерських записів з обліку розрахунків з оплати праці.

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для головного бухгалтера підприємства: Завдання 1

 Визначити зміст облікової політики підприємства

Завдання 2

Пояснити порядок організації обліку праці та заробітної плати на підприємстві Завдання 3

Перевірити порядок оформлення первинних документів, розрахунків сум заробітної плати по підприємству

Завдання 4 

Сформулювати загальні висновки з обліку праці та заробітної плати на підприємстві.

 

Завдання для заступника головного бухгалтера підприємства:

Завдання 1

Визначити нормативну базу з ведення обліку праці та заробітної плати на підприємстві Завдання 2

Визначити які документи використовуються для обліку праці та заробітної плати на підприємстві Завдання 3

 Провести контроль за виконанням завдань працівниками бухгалтерії Завдання 4

Перевірити порядок оформлення первинних документів, розрахунків сум заробітної плати по підприємству

По групам обираються старші бухгалтери, в обов`язки яких входить перевірка та аналіз роботи групи, складання висновків по роботі групи.

 

 

Завдання для мікрогрупи № 1

Завдання 1

Обробити табелі обліку робочого часу по підприємству за звітний місяць. Завдання 2

Нарахувати заробітну плати працівникам що працюють погодинно по даним табелів обліку робочого часу, розрахувати суми допомоги по тимчасові непрацездатності, суми відпускних.

Завдання 3

Заповнити розрахунково-платіжні відомості по підрозділам підприємства.  Завдання 4

Визначити відповіді на питання що стосуються ведення бухгалтерського обліку праці та заробітної плати

1              Наведіть визначення поняття  «заробітна  плата».

2              Які ви знаєте види заробітної плати?

3              Визначте форми та системи оплати праці?

4              Охарактеризуйте системи погодинної форми оплати праці ?

5              Визначте які документи використовують для обліку праці та заробітної плати на підприємстві?

6              Визначте який документ призначено для ведення аналітичного обліку розрахунків з оплати праці?

7              Який документ використовують для обліку робочого часу, поясніть порядок його складання та обробки?

8              Визначте порядок розрахунку погодинної заробітної плати для адміністративного персоналу?

9              Визначте порядок нарахування заробітної плати для обслуговуючого персоналу?

10Поясніть порядок розрахунку сум допомоги по тимчасові непрацездатності.

Завдання 5

Продумайте відповіді на дискусійні питання. 

1    В Україні існують дві форми оплати праці погодинна та відрядна, кожна форма оплати праці має свої системи розрахунку сум заробітної плати, визначте які на вашу думку необхідно обрати форми та системи оплати праці для досягнення максимальної продуктивності, якості праці та зацікавленості працівників в результатах своєї праці на вашому підприємстві. Відповідь необхідно обґрунтувати.

2    Напрямки удосконалення обліку праці та заробітної плати на підприємстві, можливості їх використання на вашому підприємстві.

 

Додаткові уточнюючи питання для вирішення питань дискусії. Роздаються кожній мікрогрупі студентів.

До дискусійного  питання 1

1              Визначте сутність кожної форми оплати праці.

2              Визначте системи оплати праці, їх переваги та недоліки

3              Поясніть в яких випадках можливо та неможливо застосовувати ту чи іншу систему оплати праці, яким чином застосування зазначеної системи оплати праці буде впливати на показники ефективності діяльності підприємства.

До дискусійного  питання 2

1                     Визначте можливі напрямки удосконалення оплати праці.

2                     Поясніть переваги кожного з розроблених напрямків удосконалення обліку праці та заробітної плати. 3 Визначте можливість застосування кожного з напрямків на вашому підприємстві.

 

Завдання мікрогрупи № 2

Завдання 1

 Обробити наряди-завдання.  

Завдання 2  

Розрахувати суми відрядної заробітної плати на підставі нарядів – завдань за звітний місяць.

 Завдання 3 Розрахувати суми допомоги по тимчасовій непрацездатності, суми відпускних та суми доплат за роботу в нічні години для працівників відрядників.   По даним особових карток сума нарахованої заробітної плати для працівників Кожухарь Д.О. складає 159000 грн, для Сердюка І.І. 158000 грн., стаж праці працівника Кожухарь Д.О. 5 років, працівник хворів  за розрахунковий період 25 днів, стаж праці для працівника Сердюка І.І. 7 років, працівник Сердюк І.І. був у відпустці без збереження заробітної плати 2 дні. Сума нарахованої заробітної плати за 12 місяців, що передують місяцю відпустки для працівника Корнієнко складає 156000 грн.

Завдання 4

Оформити та обробити розрахунково-платіжну відомість по цеху №1. 

Завдання 5 

Визначити відповіді на питання що стосуються ведення бухгалтерського обліку праці та заробітної плати

1              Визначте які системи оплати праці можливо використовувати для розрахунку сум відрядної заробітної плати.

2              Охарактеризуйте різні системи оплати праці при відрядній формі оплаті праці?

3              Поясніть порядок розрахунку сум заробітної плати для членів виробничої бригади.

4              Поясніть для чого використовують коефіцієнти приробітку та КТУ, визначте як розраховують ці коефіцієнти.

5              Визначте які види відпусток існують в Україні?

6              Поясніть порядок розрахунку  відпускних.

7              Які визнаєте види доплат до сум заробітної плати, поясніть порядок їх розрахунку. 8 Поясніть порядок складання та обробки розрахунково-платіжної відомості.

Завдання 6 

Продумати відповіді на дискусійні питання:

1    В Україні існують дві форми оплати праці погодинна та відрядна, кожна форма оплати праці має свої системи розрахунку сум заробітної плати, визначте які на вашу думку необхідно обрати форми та системи оплати праці та досягнення максимальної продуктивності, якості праці та зацікавленості працівників в результатах своєї праці на вашому підприємстві. Відповідь необхідно обґрунтувати.

2    Напрямки удосконалення обліку праці та заробітної плати на підприємстві, можливості їх використання на вашому підприємстві.

 

Додаткові уточнюючи питання для вирішення питань дискусії. Роздаються кожній мікрогрупі студентів.

До дискусійного  питання 1

1              Визначте сутність кожної форми оплати праці.

2              Визначте системи оплати праці, їх переваги та недоліки

3              Поясніть в яких випадках можливо та неможливо застосовувати ту чи іншу систему оплати праці, яким чином застосування зазначеної системи оплати праці буде впливати на показники ефективності діяльності підприємства. До дискусійного  питання 2

1                     Визначте можливі напрямки удосконалення оплати праці

2                     Поясніть переваги кожного з розроблених напрямків удосконалення обліку праці та заробітної плати 3 Визначте можливість застосування кожного з напрямків на вашому підприємстві.

 

 

Завдання мікрогрупи № 3

Завдання 1

 Розрахувати суми утримань із заробітної плати по даним розрахунково-платіжної відомості, визначити суми до видачі.

Завдання 2 

Розрахувати суми єдиного соціального внеску.

 Завдання 3

 Оформити платіжні відомості по підрозділам підприємства.  Завдання 4 

Скласти бухгалтерські проводки з обліку сум заробітної плати, утримань, нарахувань та сум до видачі в журналі реєстрації господарський операцій. Завдання 5

Визначити відповіді на питання що стосуються ведення бухгалтерського обліку праці та заробітної плати.

1              Поясніть порядок організації аналітичного та синтетичного обліку праці та заробітної плати на підприємстві.

2              Визначте види утримань із сум заробітної плати?

3              Поясніть порядок розрахунку сум ПДФО?

4              Поясніть порядок розрахунку сум військового збору?

5              Який бухгалтерський рахунок використовується для обліку розрахунків з оплати праці, поясніть його структуру та порядок обробки.

6              Які субрахунки має рахунок 66, поясніть порядок їх використання.

7              Поясніть порядок створення сум резервів на оплату відпусток, який субрахунок використовується для обліку сум резервів оплати відпусток?

8              Визначте типові проводки з обліку сум нарахованої заробітної плати, поясніть їх зміст.

9              Визначте які бухгалтерські проводки складаються для обліку сум утримань із заробітної плати

10          Поясніть яка заробітна плати вважається депонованою, поясніть порядок обліку сум депонованої заробітної плати.

11          Визначте порядок розрахунку Єдиного соціального внеску?.

12          Які бухгалтерські проводки складаються при нарахуванні Єдиного соціального внеску?

 

Завдання 6 

Продумайте відповіді на дискусійні питання 

1    В Україні існують дві форми оплати праці погодинна та відрядна, кожна форма оплати праці має свої системи розрахунку сум заробітної плати, визначте які на вашу думку необхідно обрати форми та системи оплати праці та досягнення максимальної продуктивності, якості праці та зацікавленості працівників в результатах своєї праці на вашому підприємстві. Відповідь необхідно обґрунтувати.

2    Напрямки удосконалення обліку праці та заробітної плати на підприємстві, можливості їх використання на вашому підприємстві.

 

Додаткові уточнюючи питання для вирішення питань дискусії. Роздаються кожній мікрогрупі студентів.

До дискусійного  питання 1

1              Визначте сутність кожної форми оплати праці.

2              Визначте системи оплати праці, їх переваги та недоліки

3              Поясніть в яких випадках можливо та неможливо застосовувати ту чи іншу систему оплати праці, яким чином застосування зазначеної системи оплати праці буде впливати на показники ефективності діяльності підприємства.

До дискусійного  питання 2

1                  Визначте можливі напрямки удосконалення оплати праці

2                  Поясніть переваги кожного з розроблених напрямків удосконалення обліку праці та заробітної плати 3 Визначте можливість застосування кожного з напрямків на вашому підприємстві.

 

3                  Питання та завдання для закріплення навчального матеріалу 

1  Визначте які документи призначені для обліку робочого часу та виробітку?

2  Поясніть порядок нарахування сум заробітної плати при різних формах оплати праці?

3  Визначте види утримань із сум заробітної плати робітників підприємства?

4  Поясніть порядок складання розрахунково-платіжних відомостей?

5  Охарактеризуйте рахунок 66 «Розрахунки за виплатами працівникам»?

6  Поясніть порядок складання бухгалтерських проводок з обліку розрахунків з оплати праці?

Завдання для узагальнення навчального матеріалу 

1  Складіть загальну схему ведення обліку розрахунків з оплати праці.

2  Визначте порядок обліку праці та заробітної плати на підприємстві.

4 Узагальнення

Висновки щодо ведення обліку праці та заробітної плати на підприємстві. Підведення підсумків 

 

Оцінювання студентів 

Кожна вірна  усна відповідь здобувача освіти оцінюється в 1 бал, формулювання висновків по роботі робочих груп, розробка напрямків удосконалення обліку праці та заробітної плати на підприємстві оцінюється в 2 бали.

Під час заняття здобувачі освіти можуть отримувати бали за такими видами робіт:

-       участь у бліц опитуванні - кожна вірна відповідь 1 бал;

-       вірне рішення завдання ділової гри - кожна вірна відповідь 1 бал;

-       усні відповіді, пояснення виконаного завдання ділової гри - кожна вірна відповідь 1 бал;

-       участь у дискусії - кожна вірна відповідь  оцінюється в 2 бали;

-       формування висновків по роботі групи оцінюється в 3 бали;

-       формування загальних висновків по темі ділової гри оцінюється в  3 бали. -   підготовка домашнього завдання з демонстрацією мультимедійної презентації – 3 бали.

 

Оцінка «5» (відмінно) виставляється здобувачу освіти, який не тільки глибоко та всебічно засвоїв вивчений матеріал в межах програми, але й володіє додатковими знаннями по темі семінарського заняття, приймав активну участь у обговоренні загальних питань, приймав активну участь у дискусії, логічно доповнював відповіді інших здобувачів освіти, виконав всі індивідуальні завдання, в ході проведення ділової гри  набрав понад 7 балів;

 

Оцінка «4» (добре) виставляється здобувачу освіти, який володіє знаннями по темі семінарського заняття, приймав активну участь у обговоренні загальних питань, участь у дискусії, логічно доповнював відповіді інших здобувачів освіти, виконав всі індивідуальні завдання, в ході проведення ділової гри  набрав 5 балів;

 

Оцінка «3» (задовільно) виставляється здобувачу освіти, який володіє знаннями по темі семінарського заняття не в повному обсязі, при виконанні індивідуального завдання допускав помилки , допускав помилки при виконанні розрахунків, та при усних відповідях на питання  в ході проведення ділової гри  набрав  4 бали; 

 

Оцінка «2» (незадовільно) виставляється здобувачу освіти, який не володіє знаннями по темі семінарського заняття, при виконанні індивідуального завдання допускає помилки, допускає помилки при виконанні розрахунків не бере участі в обговоренні теми семінарського заняття, в ході проведення ділової гри  набрав 1 -3  бали.

 

Домашнє завдання: Скласти логічну схему обліку праці та заробітної плати. Підготуватися до лекції на тему: «Формування та облік доходів», ознайомитися зі змістом НП(С)БО 15 «Дохід» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0860-99#Text

 

 

 

 

 

 

pdf
Додано
25 вересня
Переглядів
105
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку