Методична розробка відкритого заняття

Про матеріал
Методична розробка відкритога заняття колективу естрадно-спортивного танцю. Рекомендована для керівників хореографічних колективів.
Перегляд файлу

Методична розробка відкритого заняття

РОЗВИТОК  ОСНОВНИХ  ФІЗИЧНИХ  ЯКОСТЕЙ ЗАСОБАМИ

СПЕЦІАЛЬНОЇ  ФІЗИЧНОЇ  ПІДГОТОВКИ  В ЕСТРАДНО-СПОРТИВНОМУ ТАНЦІ

Підготувала  Ірина Шепеленко, керівник гуртка-методист зразкового колективу естрадно-спортивного танцю”Ювента

Тема  Розвиток основних фізичних якостей засобами спеціальної фізичної підготовки в естрадно-спортивному танці

 Мет  а: подальший розвиток умінь і навичок, отриманих на  попередніх заняттях; розвиток витривалості і зміцнення опорно-рухомого апарату; формування почуття відповідальності і активізація творчих здібностей.

Завдання:розвиток осмисленого виконання рухів.  

Тип заняття : комбіноване, закріплення знань і умінь.

Обладнання:гімнастичні мати, хореографічні станки, дзеркала, музичний інструмент (піаніно), музичний центр

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТТЯ

1.ВСТУПНА ЧАСТИНА

1.1 Повторний  інструктаж з техніки безпеки

1.2  Вправи класичного танцю на розігрів організму

2.ОСНОВНА ЧАСТИНА

2.1 Елементи спеціальної фізичної підготовки

2.2 Вправи загальної фізичної підготовки

3.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

3.1 Вправи на розслаблення корпусу, рук, ніг; вправи на відновлення дихання 3.2 Підведення підсумків

ХІД ЗАНЯТТЯ 1. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1.1  Повторний  інструктаж  з техніки безпеки.

1.2  Вправи класичного танцю на розігрів організму

(всебічний розвиток та розігрів м’язів ніг, виворіт стоп, шаг , постанова тулуба, рук та голови, координація рухів)

releve (м/р 2/4) (обличчям до станка) по I,  II,  V,  VI позиціям ніг  (К:   у збереженні стійкості бере участь гомілковостопний суглоб ноги - щиколотка, яка здатна коригувати порушення рівноваги, пружними, непомітними рухами у бік зміщення правильної точки опори)

комбінація demi plie та grand plie (м/р ¾) –по I,  II,  V,  IV позиціям ніг з III формою port de bras   (К:  не менш істотна у розвитку стійкості робота коліна і стегна, які слід утримувати виворотно з еластичним впливом  стопи.  Необхідно, щоб коліно під час plie знаходилося на одній  вертикальній лінії зі ступн   ею . Це дає надійний, прямий упор по відношенню до стопи. Якщо коліна будуть спрямовані вперед, то порушиться виворотність стегон, ступні заваляться на великий палець і  упор вийде слабкий і нестійкий.   )

комбінація battements tendu (м/р 2/4) з V позиції ніг в усіх напрямках з переходами через demi plie по IV та II позиціям (виконується з правої та лівої ноги)  (  К: правила виворотності обов'язкові і для ноги, відведеної убік, інакше порушуються не тільки зібраність і стрункість фігури, але і стійкість.) комбінація battements tendu jete (м/р 2/4)   з V позиції ніг в усіх напрямках з battements jete pointe (виконується з правої та лівої ноги) (К: якщо працююча нога невірно відводиться або нетвердо утримує просторове положення - опускається, нехай машинально, слабшає в стегновій частини, в підйомі або пальцях, втрачає виворотність - значить дії її нестійкі, невпевнені, не твердо фіксовані; працююча нога повинна так само впевнено виконувати всі правила руху, як опорна.) rond de jambe par terre en dehors та en dedans (м/р ¾)  з I позиції ніг в комбінації з grand rond de jambe на 900

та port de bras (виконується з правої та лівої ноги)

adagio (м/р ¾) вправа на підйом ноги на 900 та вище з переводом в різних напрямках  в комбінації з battements developpe вбік (виконується з правої та лівої ноги).

2.   ОСНОВНА ЧАСТИНА

2.1  Елементи спеціальної фізичної підготовки

Акробатичні елементи:

-   прямі нахили на колінах назад

-   прямі нахили на колінах назад, торкаючись головою

-   прямі нахили на колінах назад на лікті, торкаючись підлоги

-   ”міст”

-   міст на ліктях

-   міст на ліктях з відривом ніг від підлоги

-   міст, взявшись руками за ноги

-   перекат вперед через груди

-   вихід на  груди через стійку, ставлячи ноги на носки

-   вихід на  груди через стійку, ставлячи ноги на стопу

-   вихід на  груди через стійку, ставлячи прямі ноги

-   вихід на  груди “торкаючись”

-   вихід на  груди “шпагат”

-   вихід на  груди “стілець”

-   вихід на  груди “стілець з зігнутими колінами”

-”берізка”

-”човник” з глибокими нахилами тулуба з прямими ногами

-   ”глибокий нахил тулуба назад, торкаючись ніг руками”

-   переворот вперед на лікті

-   ”качалочка”

-   ”качалочка” прямими ногами через шпагат

-   стійки на ліктях: “лотос”, “лотос, торкаючись носками підлоги”,

“ торкаючись ”, “в шпагат”

-   стійка на ліктях в поперечний шпагат

-   вихід на груди в поперечний шпагат

-   вихід на  плече в поперечний шпагат

-   вихід на  плече в поперечний шпагат торкаючись носками підлоги

-   вихід на  плече  “ромб” на праву та ліву ногу

-   вправа “павучок”

-   вправа “хвиля”

-   переворот вперед на одну ногу

-   переворот “арабське”

-   переворот “темповий”

-   ходьба на руках

-   переворот назад на одну ногу з закінченням в положенні “свічка”

-   вправа “хвиля вперед”

-   вправи на розвиток голеностопу

-   перекат назад через голеностоп

Вправи з розтяжки

-вправи на розтяжку біля хореографічного станка з використанням : passe, battement developpe, demi plie, pordebras та інш.

-   махові вправи біля хореографічного станка: махи назад прямою ногою,махи назад в кільце, махи в сторону, махи вперед.

2.2  Вправи загальної фізичної підготовки

Стрибки

-   прямими ногами по VI позиції

-   стрибки з підібраними ногами

-   стрибок  в шпагат

-   стибки на плигавкі

Вправи для преса та віджимання  від  підлоги

3.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

3.1  Вправи на розслаблення корпусу: робота рук по позиціям; нахили корпусу вперед; вправи на відновлення дихання;

3.2  підведення підсумків

pdf
Додано
7 травня 2020
Переглядів
606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку