Методична розробка"Як підвищити інтерес учнів до ефективного вивчення англійської мови"

Про матеріал

методичні рекомендації на прикладі власних уроків як можна граючи підвищити інтерес учнів до навчання. В роботі є приклади рольвої гри, які я викоростовую під час уроків, мої методи як зацікавити учнів, В цій роботі я показую як за допомогою гри можна вчити граматику, яка роль у вивченні вимови скоромовок та віршів також розказується в цій роботі проте як ,за допомогою інтерпритації та імпровізації можна стимулювати творчість учнів.До роботи додаються додатки, приклади рольових ігр.

Перегляд файлу

Методична розробка на тему .

Як  iHTepec       до ефективного вивчення мови.

Вчитель мови

ДержавноТ художньоТ середньоТ школи

Глухова Н.В.

ПЛАН

1.          1ноземна мова та

2.          — шлях до активного засвоення знань.

З. Роль скоромовок,

4. Навчаемося 5.

6.         Рольова грае

7.         Додаткив

ШОЗЕМНА МОВА ТА СУСПЈЛЬСТВО

[ноземна мова як навчальний предмет важливе      в  в      краткй. У сучасному  якому притаманний активний розвиток  у          культури, науки, виробництва, мовою стае ознакою  людини i обов'язковим компонентом  будьякоТ         народного господарства.

доступ до культурних i наукових  сприяе встановленню i культурних з краТнами, полегщуе

народами. Особливого значення набувае навчання iH03eMH0T

мови тепер, коли зв'язки УкраТни

Школа працюе над проблемою ”Удосконалення уроку та позакласних шляхом  opieHT0BaH0T системи навчання i виховання, творчого розвитку вчителя та учня”. Тема моеТ роботи  методичний 3aci6, який сприяе уроку”. Все це

ставить                            мною завдання:        час навчання учень зобов'язаний

                            мовою засобом  користуватися нею в                                                                                      та

розмову, запропонувати свою тему, ви-

словлювати бажання,  навичками,  поглядами,

висловлювати свот думки, просто говорити щось цим повинен сучасний учасник самотворчого колективу.

ЗАЦЖАВЛЕШСТЬ - ШЛЯХ ДО АКТИВНОГО ЗАСВО€ННЯ

ЗНАНЬ

У закладаеться основа практичного

опанування iH03eMH0T мови, на                     базуеться подальше застосування учнями

мови у ВНЗ, на  курсах або  Тм для роботи за фахом або для поповнення знань в особистих iHTepecax.

Основну мету в  я бачу в тому, щоб закласти основу

та розвитку    розвинути Тхню використовувати мову як iHcTpyMeHT  в  культур”, в  з особливостями життя та побуту YkpaTHLliB, з духовною спадщиною УкраТни та внеском в cBiT0BY культуру.

На своТх уроках я  використовую  що дае необмежений          для моеТ  допомагае навчання груп

Вивчення мови потребуе та неабиякого

Як зумовити  Психологи довели, що знання, 3acB0€Hi без  особистим позитивним ставленням, не е корисними. Це мертвий вантаж, адже пасивне сприйняття та засвоення не можуть бути опорою для  знань. запам'ятовують слабко, якщо навчання не захоплюе Тх. Перетворити заучування нудного  на захопливу гру — один i3          активного засвоення знань.

Завжди в  вчителя е щось       захоплююче, що змусить дитину не просто засвоТти  а й долучитися до процесу творчостж Навчання iH03eMH0T мови як  складаеться з процесу викладання, що вчителем, i процесу      що  учнями. процеси нерозривно  один з одним. Плануючи i

навчально-виховний процес на тому чи  я враховую i передбачаю

сторони: свот          як учителя i        Свою систему роботи з учнями я розробляла протягом   P0kiB.

На початковому дуже важливо закласти основу для подальшого розвитку навичок  читання,  та письма. Для цього я використовую pi3H0MaHiTHi методи та прийоми. При  та 3BYkiB я використовую малюнки. До нас на урок  метелики,

3BYk0Bi пелюстки та ростуть 3BYk0Bi  виноград. Для створення на

сприятливого  я використовую

pi3H0MaHiTHi з  та звуками. Ми займаемося пошуками загублених  проводимо конкурс на кращого знавця граемо в гру ”професор — АВС", команди змагаються на писати (додаток 1).

               Важливе                         в мови мае постановка

бази. На початковому       MeHi в цьому допомагае ”казковий персонаж Мт Топдие (MicTep язичок), який навчае    правильно вимовляти звуки.  Фати виражаеться в тому, що    краще сприймають  ситуацй, ka3k0Bi i  сюжети. Це дозволяе застосовувати на уроках казкового 3MicTY.

РОЛЬ СКОРОМОВОК, ШРИПВ, МЖРОЩАЛОПВ на наступних етапах навчання я використовую звукову зарядку, яка допомагае тренувати  звуки, яких не мае в  MOBi, та скоромовки.

МоТм учням дуже подобаються скоромовки, за допомогою яких я:

-    треную  3BYkiB;

-    налаштовую на сприйняття мови (додаток 2).

З п'ятого класу я маю  знайомити своТх   з розмовними з pi3H0MaHiTH0T тематики.  допомагають почати урок кожного разу по-новому,  показати Тм реальне застосування iH03eMH0T мови. та      ми використовуемо в  (додаток З).

При  вивчених учнями i введених на минулому я використовую  телефон”, ”Що Джо”, ”Яке слово MeHi подобаеться” та багато у  з задоволенням грають (додаток 5).

нАвчА€мося ГРАМАТИЩ

Граматична система  мови складна, тому для своТх я розробила  схеми, за допомогою яких вчаться будувати речення, ставити запитання та  на них. Щоб зробити цю роботу менщ нудною, я використовую гру ”1подром”,  та проводжу змагання ”Хто швидше складе речення” та ”Хто  (додаток 6).

У  багатьох тем я використовую та MiMikY.

дуже допомагае при  теми ”Everyday Life”, коли учень показуе а його коментують. MiMika дозволяе тренувати  та

BipIIjax.

СТИМУЛЯЦШ ТВОРЧОСТ1 УЧШВ

На уроках позакласного читання я використовую  та прочитання тексту ми його  причому BCi Це дае        для самовираження       HaBiTb дуже         i3

задоволенням виконують свот Я намагаюсь, щоб кожен урок був цйсавим, незвичайним, HaBiTb i коли використовую у своТй p060Ti з

                                  наприклад, з теми ”Театр”: я разом з учнями     опиняюсь на

на  де кожен учень — це        особа, де враховуеться все:          та  звуки,

Переможець отримуе додаткову     старщих     одержують завдання: додати щось особисте та показати

театральний етюд. та  також

заохочують. Це допомагае створити атмосферу залучити до змагання, стимулювати  i бажання стати кращим наступного разу.

РОЛЬОВА ГРА

Урок сучасного вчителя мови неможливий без 3ac06iB. 3BYk0Bi допомагають в  фонетичного слуху       Ми багато та вчимо       на уроках (додаток 4).

Bci форми, методи та прийоми допомагають проводити урок-рольову фу, як  пройденого  Рольова фа поеднуе в c06i життевий та чудове мовне тренування.

Отже, рольова гра е одним i3  що сприяе глибшому засвоенню учнями знань з  мови, дае змогу оперувати видами мовленневоТ  зокрема збагачуе словниковий запас сприяе розвитку зв'язного мовлення, виявити мовну посилюе уроку.

зазначити, що ми використовуемо в навчальновиховному        а особливо у  iH03eMH0T мови, допомагають у 6iJIbIJ.I  подати сприяють його кращому  виразити  мови, Адже саме час гри  запам'ятовують

розвивають мовленневу  пам'ять, удосконалюють знання

мови.

                                                     також допомагають розв'язувати             завдання,

формують у                  почуття дружби,  обов'язку; вчать

товарищувати.

Рольова гра е  показником  як в урочний, так i позаурочний час.

Учитель повинен бути лище диригентом у     створити умови для нет,     викликати в них бажання i      грати, знайти       методи i прийоми          1гровоТ

 засвоенню викликають у iHTepec до мови, бажання П вивчати.

Я вважаю, що вчитель не повинен зупинятися на досягнутому, BiH завжди мае бути в пошуку, дбати про те, щоб  йти до нього на урок, бажали з новим, прекрасним,  щоб кожен урок Тм приносив

був для них маленьким святом.

Додаток 1

The АВС - games

1. ”Професор АВС”

Учень - ”професор АВС” -кидае м'яч одному 43 i каже: ”А ”. Учень, зловивши м'яч, кидае його назад, каже: ”В”. Учень ”професор АВС” — знову кидае м'яч i каже: ”С”. Таким чином називають yci

2, Who knows the АВС best?

                      Вчитель пропонуе одному з                                                              назвати

Учень, який сидить поруч, повинен щвидко сказати, яка йде за названою в  порядку. учитель звертаеться до другого учня з цим проханням, а його по називае наступну

Гра проводиться в щвидкому Учень, який не 3YMiB швидко i правильно назвати вибувае з гри. Виграе той, хто жодного разу не помилився.

З. Sending а telegram

Клас на команди, вчитель пище на для кожно; команди по одному довгому слову i запрошуе  телеграму", тобто сказати по це слово. Спочатку члени команди виконують це завдання, члени друго? команди працюють також з своТм словом. Якщо учень помилився, його команда втрачае бал.

4.      Alphabet tree

На намальовано два дерева.  на команди. Вчитель викликае по одному гравцю з кожно; команди i каже: ”М”.  швидко написати цю кожен на своему Якщо учень помилиться, команда втрачае бал.

                    Перемагае та команда,                              якот жодного разу не помилились.

5.      Sounds ladder

Учням даеться команда писати цим звукам букви.

6, Guess the word

Учитель малюе на  у заданому по ставлять запитання про з яких складаеться це слово, наприклад: “Is there I in it?” “Is there К in it?” Якщо вгадано, ведучий записуе '1Т у  квадратик. Той учень, який дав правильну стае ведучим.


Joöammc

Tongue-twister challenges

Swan swam over the sea, Swim, swam, swim! Swan swam back again Well swum, swan!

If a dog chews shoes

What shoes would he choose to chew?

Too few for sure.

You're a choosy shoe chewer.

Parrot Peter picked a peck of pickled peppers.

If a three-month truce

Is a truce in truth,

Is the truth of trace in truth

A three month truth?

It is easy to breathe when there is a breeze.

Three grey geese in the green grass grazing,

Grey were the geese and green was the grazing.

JoÖan10K

Phrases people use when they talk in the shops.

How much does it cost?

How much is it?

I'd like to have a look at...?

Can you show me...?

Excuse me, I'd like...?

Can you change...?

What can I do for you?

Why don't you buy it?

Can I help you?

What size are you?

What would you like to see?

What would you like to buy?

How to apologise in English.

I'm sorry.

I'm very (terribly) sorry.

It's my fault. It's all my fault.

Sorry, I forgot to call you.

Sorry, I forgot to tell you.

JoDan10K

Poems to recite

Ferry-boats Over the river Over the bay Ferry-boats travel

Every day!

Watching the seagulls, Laughing with friends,

I'm always sorry

When the trip ends.

An autumn farm

A fresh morning begins on a farm.

A smell of bacon in the air.

A smell of a new day beginning.

A sound of blowing leaves in the air.

A smell of wind and fog.

A smell of animals in the barn.

A sound of whistle from the wind, through the trees

A smell of autumn.

A chill in the air.

A light frost on the ground.

(Gohn Holt, a 12-year-old boy)

The wind

Who has seen the wind?

Neither you nor I.

But when the trees bow down their heads,

The wind is passing by.

Who has seen the wind?

Neither I nor you.


But when the leaves hang trembling,

The wind is passing through. A naughty pig

Mary Middling had a pig,

Not very little and not very big, Not very pink, not very green, Not very duty, not very clean,

Not very good, not very naughty,

Not very thin, not very fat,

Now what would you give for a pig like that?

(by Christina Georgina Rassetti)

Додаток 5

Lexical games

1.      ”The broken telephone”

Учитель шепоче слово або речення першому гравцю, який щепоче те саме слово i так  гравець повинен голосно сказати, що почув.

2.      ”What has Indian Јое brought?”

                       Учитель готуе Ha6ip картинок,      можуть знаходитись у коробцж

BiH звертаеться до класу i3 запитанням: ”What has Indian Јое brought?”

 по  ”He's brought а pencil". Якщо учень вгадав

предмет, ведучий виймае його з коробки. Якщо гравець не вгадав, ведучий

 ”Уои are wrong”. За кожен вгаданий предмет учень одержуе бал. Гра тривае, доки не будуть Ha3BaHi BCi предмети. Виграе учень, який набрав

З. ”What word like best”

Ведучий загадуе слово, а поставивши запитання ”Is it а mouse?” ” it а kitten?” — вгадати це слово. Той, хто вгадав, стае ведучим,

Додаток 6

Grammar games

1. ”1подром"

                  Клас  на                      команди, одна         жокей  k0Hi. ”ЖокеТ”

одержують карточки i3 запитаннями, а ”k0Hi” з

Ф

”Жоке1" ставлять запитання, ”k0Hi”  За правильну отримують бал. команди ролями. Виграе команда, яка набрала

2.

Клас  на   команди. Вчитель пропонуе запитаннями. Одна команда ставить запитання, iHLLIa       у свою чергу, вона ставить запитання, на яке          з перщоТ команди

Перемагае команда, яка набрала  за  запитання та

30 ”Хто

Учитель пише на       речення, наприклад ”Не went *there”. Учням треба скласти якомога запитань i одержати  Той, хто поставить запитань,   переможець.

4, ”Хто швидше складе речення”

Команди отримують  з реченнями, в яких переплутано слова.

Команда, яка правильно речення,                                   переможець.

pdf
Додано
9 листопада 2018
Переглядів
614
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку