ПЛАН ЗАНЯТТЯ
Дисципліна «Математика»
Тема: Розв’язування вправ на знаходження похідної функції.
Формування компетентностей:
Предметна компетентність:
Ключові компетентності:
Обладнання:
мультимедійне обладнання, ноутбук, електронний супровід (презентація), опорний конспект, таблиці, е-підручник.
Форма проведення заняття: класно-урочна.
Тип заняття: застосування умінь та навичок.
Література:
Інтернет-ресурси:
ЗМІСТ І ХІД ЗАНЯТТЯ
№ елем. зан. |
Елементи заняття, питання, форми, методи навчання та засоби забезпечення заняття |
Доповн., заув. |
І. |
Організаційна частина
|
|
ІІ. |
Актуалізація та корекція опорних знань
Знайдіть функцію, яка була до знаходження похідної та вставте пропущений символ.
|
|
ІІІ. |
Мотивація навчальної діяльності студентів. Сьогодні у нас звичайне заняття «Розв’язування вправ на знаходження похідної». Але мені хочеться назвати це заняття «Її величність похідна». Чимало кроків треба було пройти, щоб опинитися на цьому занятті. Тому давайте перетворимо його у невеличке свято похідної, і спробуємо довести, що тема «Похідна» не тільки одна з найважливіших тем математики, а одна з найцікавіших. Знання, які ви отримали за декілька занять, допоможуть вам бути компетентними на заняттях з фізики, вищої математики, економіки. Тому: не бійтеся складного і невідомого, оскільки все складне утворюється з найпростішого. |
|
ІV. |
Повідомлення теми, мети та плану заняття. Озвучується викладачем, записують в зошит
Сьогодні на занятті ми повинні сформувати та удосконалити вміння й навички знаходити похідні, користуючись таблицею похідних та правилами диференціювання. |
|
V. |
Сприймання і усвідомлення нового матеріалу.
Опорний конспект і виконання вправ студенти записують в зошит. |
|
VІ. |
Закріплення вивченого матеріалу.
Метою кожного заняття є підготовка до НМТ.
|
|
VІІ. |
Узагальнення та систематизація знань студентів. Інтерактивна вправа. Можна виконати за посиланням https://learningapps.org/view1880573
|
|
VІІІ. |
Підведення підсумків.
Ми завершили перший етап вивчення теми «Похідна та її застосування». Давайте згадаємо про очікувані результати. Чи досягли ми цих результатів? Кожен висловить думку, починаючи свій виступ зі слів «Я вважаю, що ми…, я досяг ….». (Студенти висловлюють свої думки, потім викладач.) Виходячи з теми нашого заняття «Розв’язування вправ на знаходження похідної», давайте сформулюємо кінцеві результати нашої роботи і зробимо висновки: - необхідно знати таблицю похідних; - знати правила диференціювання; - вміти застосовувати таблицю похідних і правила диференціювання; - вчитися висловлювати свої думки, обґрунтовувати відповідь; - вміти застосовувати такі алгебраїчні дії як додавання, віднімання, множення, ділення, зведення спільних доданків, тобто знати обчислювальні навички;
|
|
ІХ. |
Домашнє завдання.
дати відповіді на питання після параграфа.
|
|