Методичні рекомендації " Гіперактивна дитина"

Про матеріал

Рекомендації вчителям, які працюють з гіперактивними дітьми.

Ознаки, які є діагностичними симптомами гіперактивних дітей.

Перегляд файлу

Результат пошуку зображень за запитом "гіперактивні діти в школі початкова школа"           Гіперактивність найяскравіше                                                                     Ознаки, які є діагностичними симптомами гіперактивних дітей.

          проявляється у дітей                                                                                    -  Збуджені рухи у кистях та стопах. Сидячи на стільці, корчиться, бешкетує.

  у старшому дошкільному                                                                                    -  Не може спокійно сидіти на місці, коли від нього це вимагають.

та молодшому шкільному віці.                                                                            -  Легко відволікається на сторонні стимули.

У цей період здійснюється                                                                                    -  Ледве чекає на свою чергу під час ігор та в різних ситуаціях в колективі

перехід до провідної –                                                                                               (на заняттях, під час екскурсій та свят).

навчальної – діяльності,                                                                                       -  На питання часто відповідає не замислюючись, не вислухавши його до кінця.

та у зв’язку з цим                                                                                                   -  При виконанні запропонованих завдань зазнає труднощів

збільшуються                                                                                                            (не пов’язані з недоліками розуміння).

http://scola72.at.ua/_si/0/49623101.gifінтелектуальні навантаження:                                                                            - Ледве зберігає увагу при виконанні завдань або під час ігор.

від дітей вимагається                                                                                             - Часто переходить від однієї незавершеної дії до іншої.

концентрувати увагу                                                                                             -  Не може грати тихо, спокійно.

протягом більш                                                                                                       -  Балакучий.

тривалого відрізку часу,                                                                                        - Часто заважає іншим, чіпає оточуючих

доводити почату справу до кінця,                                                                       (наприклад, втручається в ігри інших дітей).                                            

добиватися необхідного результату.                                                                   - Часто виникає враження, що дитина не слухає звернення до неї..                                            

                                                                                                                                    - Часто загублює речі, необхідні в  школі, вдома, на вулиці.

                                                                                                                                    - Іноді здійснює небезпечні дії, не замислюючись про наслідки

                                                                                                                                     (наприклад, вибігає на вулицю, не озираючись по сторонах).

 

 

 

Гіперактивним дітям  властива нестійка  працездатність,                                            Рекомендації вчителям, які працюють з гіперактивними дітьми,

що є причиною збільшення кількості помилок в усних відповідях                                                           дотримуватися таких правил:

та під час виконання письмових завдань тоді, коли настає                                     1. Тренування слабких функцій проводити в ігровій формі,

стан втомленості.                                                                                                               щоб зацікавити дитину (тоді їй легше буде сфокусуватися на завданні).

Навички читання і письма у гіперактивної дитини значно нижчі,                            Добираючи ігри, брати до уваги, що гіперактивній дитині  важко одночасно

Результат пошуку зображень за запитом "гіперактивні діти в школі початкова школа"ніж в однолітків, і не відповідають її інтелектуальним здібностям.                         бути уважною, контролювати свою поведінку й сидіти нерухому.

                                                                                                                                         2. Необхідно добирати ігри на тренування   лише однієї функції,

                                                                                                                                            наприклад, такі, що сприяють розвитку уваги. 

                                                                                                                                         3. Виберіть для дитини оптимальне місце за партою – у центрі класу                                                                                                                        

                                                                                                                                             напроти дошки.Дозувати учню виконання великого завдання.

                                                                                                                                           4.  Розбивати завдання на окремі частини.  Контролювати етапи

                                                                                                                                               виконання роботи кожній із них.

                                                                                                                                         5. Не пред’являйте збільшених вимог такому учню.

                                                                                                                                         6.  Надавати такій дитині робити одну вправу, але на певний                                                                                                      

                                                                                                                                              час,  щоб вона могла його виконати.

                                                                                                                                        7. Завжди находьте час щоб вислухати таку дитину, та спробуйте не  

                                                                                                                                          критикувати її розповідь.

docx
Додано
29 січня 2018
Переглядів
1070
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку