У методичних рекомендаціях з'ясовується:
1.Що таке педагогічна технологія
2.Інновація
3.Методичний прийом
4.Мотиви впровадження інновацій педагогами
5.Інтерактивне навчання
6.Цілі і завдання інтерактивного навчання
7.Інтерактивна модель навчання
8.Ознаки інтерактивної моделі навчання
9.Інтерактивні технології
10.Кредо інтерактивного навчання
11.Структура інтерактивного уроку
12.Прийоми і методи
План лекціїЩо таке педагогічна технологіяІнновація. Методичний прийом. Мотиви впровадження інновацій педагогамиІнтерактивне навчання. Цілі і завдання інтерактивного навчанняІнтерактивна модель навчання. Ознаки інтерактивної моделі навчанняІнтерактивні технологіїКредо інтерактивного навчання. Структура інтерактивного уроку. Прийоми і методи
кожний окремо взятий урок – це ланка в ланцюжку. Він являє собою цілу процесуальну систему, яка складається з компонента етапів. Якщоуявитисобіуроку виглядіцегляноїстіни,то етапи- цеїїцеглинка якщо такі «цеглинки», можливо, і гарні, але погано підігнані одна до одної і погано зацементовані, то стіна розвалиться
Методичний прийом. Це складова частина методу, дії, які направленіНа розв'язання конкретного завдання. Прийоми навчання – це конкретні елементи. Того чи іншого методу. На відміну від методу, прийом направлений на розв'язання більш вузької дидактичної мети. Поєднання кількох прийомів утворюють метод навчання
Цілі і завданняінтерактивного навчання. Розширення пізнавальних можливостей учнів, зокрема у здобуванні, аналізі та застосуванні інформації з різних джерел Можливості перенесення отриманих умінь, навичок та способів діяльності на різні предмети та позашкільне життя учнів Формування глибокої внутрішньої мотивації