Методичні рекомендації з питань розвитку критичного мислення на уроках історії

Про матеріал
Методичні рекомендації з питань розвитку критичного мислення на уроках історії
Перегляд файлу

 

 

форрма.png

 Как добавить Google Sheets на рабочий стол - Autotak презентацыя.png
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Приклад застосування. Тема : Тоталітаризм (нацизм)

Опис. Нацизм – різновид тоталітаризму.

Асоціювання. Німеччина, расистська концепція, терор, демагогія, культ особи, А.Гітлер, «Майн кампф» тощо.

Порівняння. Нацизм – фашизм; нацизм – комунізм і т.д.

Аналіз. Державний режим у Німеччині, що обґрунтовував право на завоювання інших народі, світове панування. Пов'язаний з періодом правлінням  А.Гітлера.

Застосування. Доцільно скласти речення або написати невеличке есе.

Аргументація:

«За»

«Проти»

  • Можливість консолідації великої маси людей на виконання «величної» місії.
  • Можливість концентрації суспільних ресурсів.
  • Можливість мобільного виходу із кризової ситуації.
  • Регульованість вирішення соціальних проблем і т.д.
  • Узурпація влади, культ особи.
  • Застосування терористичних методів.
  • Світова ізоляція.
  • Націоналізація економіки.
  • Ідеологічна обробка суспільства.
  • Порушення демократичних норм тощо.

 


 

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Струкевич О.К., Дровозюк С.І., Котенко Л.В.)
Додано
27 грудня 2022
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку