Методичні рекомендаціі "Планування роботи методичного об"єднання вчителів природничо - математичного циклу на 2019 - 2020 н.р."

Про матеріал
Розроблене мною планування роботи методичного об"єднання вчителів природничо - математичного циклу може стати в потребі колегам при плануванні подібної роботи. Дане планування може бути перероблене у табличний вигляд, із чітко вказаними датами виконання, виконавцями та примітками про виконання, що я і роблю, як керівник даного методоб"єднання при його складанні до виконання. Проте для публікаціїї я вирішила дане планування подати у такому, більш оптимальному вигляді.
Перегляд файлу

Планування роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2019-2020 н.р.

       І заняття            Вересень 2019р.

Тема. Організація роботи методичного об’єднання  і місце вчителів природничо-математичних наук в навчально-виховному процесі школи.

  1. Аналіз роботи методичного об’єднання у 2018-2019 н.р. та пропозиції членів м/о щодо планування роботи у 2019-2020 н.р.  

(Голова м /о)

2.Обговорення навчальних програм 11 класу предметів природничо-математичного циклу .                                                       

        (Вчителі-предметники)

  1. Планування роботи вчителями щодо підготовки учнів до предметних олімпіад з наук природничо-математичного циклу.

(Вчителі-предметники)

  1. Планування роботи з обдарованими учнями.

(Вчителі-предметники)

  1. Про проведення інструктажів з БЖД та оптимальне дотримання охорони праці на уроках хімії, фізики, інформатики, біології, математики, географії, фізичної культури, основ здоров’я, трудового навчання та технологій .                      

(Голова м /о)

  1. Планування  роботи вчителями щодо підготовки учнів до ДПА, ЗНО

(Вчителі-предметники)

  1. Взаємовідвідування вчителями уроків колег, обмін досвідом.

(Вчителі-предметники)

 

 

         ІІ засідання         Листопад   2019

Тема. «Здорова дитина – успішна дитина»  ̶ пропагування здорового способу життя – запорука виховання здорової всебічно розвиненої особистості.

  1. Дискусія «Здорова їжа – яка вона? Чому сьогодні це так актуально?»

(Вчителі основ здоров’я та біології, учні 10-11 класів)

  1. Майстер-клас «Здорова їжа – здорова родина, здорова родина – успішна країна» вчителя хімії з учнями  та вчителями школи із реалізацією наскрізних ліній «Екологічна безпека»  та «Здоров’я та безпека».   

(Вчитель хімії)

  1. Вчителям школи відвідати і проаналізувати на позитивні аспекти виховання і пропагування здорового способу життя на майстер- класі вчителя хімії.

(Вчителі-предметники)

  1. «Ваше бачення у зміні способу харчування школярів» -- роздуми вчителя основ здоров’я.

(Вчитель основ здоров’я)

  1. Обмін досвідом щодо проведення шкільного етапу предметних олімпіад та підготовка переможців до участі у районному етапі Всеукраїнських предметних олімпіад.

(Вчителі-предметники)

  1. Обмін інформацією з колегами щодо самоосвіти на освітніх онлайн – платформах . Залучення учнів до участі у  Всеукраїнських предметних он  ̶  лайн олімпіадах на освітній платформі «На Урок»

(Вчителі-предметники)

 

 

 

 

    ІІІ засідання                    Лютий 2020р.

Тема. Покращення математичних навичок шляхом розвитку творчих здібностей з он-лайн ресурсами.

  1. Урок математики з реалізацією наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність».

(Вчитель математики)

  1. Аналіз відвіданого уроку – ділової гри як однієї з форм інноваційного навчання.

(Члени методичного об’єднання)

  1. Змішане навчання : оф-лайн +он-лайн як передумова розвитку критичного мислення учнів

(Вчитель інформатики)

  1. Міні – практикум  «Он-лайн тестування – потрібна і необхідна інновація в навчанні»

(Голова м /о )

  1. Підсумки предметних олімпіад районного етапу, обмін інформацією щодо призерів та переможців предметних олімпіад.

(Вчителі-предметники)

  1. Обмін досвідом щодо підготовки учнів до ДПА, ЗНО.

(Вчитель- предметники)

 

 

 

 

 

 

 

ІV  засідання        Квітень 2020р.

Тема. Медіаграмотність – запорука нашої інформаційної безпеки

  1. Лекція вчителя інформатики щодо медійної грамотності та практичних навичок інформаційної безпеки шкільної молоді.

(Вчитель інформатики)

  1.  Виховний захід «Як вберегтися від небезпек, які чатують на тебе в Інтернеті» з реалізацією  наскрізної лінії «Здоров’я і безпека»

(Вчитель інформатики, вчитель біології)

  1. Обмін думками щодо психолого – педагогічних спостережень «Вплив Інтернету на поведінку дитини»

(Вчителі – класні керівники)

  1. Новинки методичної літератури, освітніх он – лайн платформ у контексті самоосвіти сучасного вчителя

(Голова  м/о)

  1. Підсумок  роботи методичного об’єднання  вчителів природничо-математичних наук у 2019-2020н.р.

(Голова  м/о)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 січня 2020
Переглядів
683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку