Методичні розробки до уроку трудового навчання "Реклама"

Про матеріал
Методичні розробки, які допоможуть розвивати підприємницьку компетентність учнів не тільки на уроках економіки чи основ підприємництва, а й у рамках інших шкільних предметів, наприклад трудового навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок трудового навчання. ТЕМА: “РЕКЛАМА”

Номер слайду 2

Що таке реклама?Реклама - це засіб змусити людей мати потребу в тому, про що вони раніше не чули. Реклама - (лат.-”виголошую”) - елемент культури, спосіб впливу на споживача з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби. Реклама поєднує користь і красу у повсякденні.

Номер слайду 3

Історичні факти. Перші згадки про рекламу вчені відносять ще до часів Стародавнього Єгипту: вже в той час існували письмові оголошення про продаж рабів.

Номер слайду 4

Найдавніша реклама. Найдавнішою рекламою вчені вважають напис, висічений на кам'яному стовпі на руїнах Мемфіса (місто в Давньому Єгипті). Вона створена за 500 років до нашої ери і говорить: «Тут живу я, Мінос з острова Кіпр, по милості богів наділений здатністю тлумачити сни за вельми помірну плату».

Номер слайду 5

Еволюція реклами. З появою друкарського верстата і книг почалася еволюція реклами в звичному для нас вигляді. А після винаходу телебачення і розвитку масової культури вона і зовсім перетворилася в культ.

Номер слайду 6

Цікаві факти, які вас здивують Стрілки практично всіх рекламованих наручних годинників показують 10 годин і 10 хвилин. Таким чином вони красиво обрамляють назву бренду, створюючи щось подібне до посмішки.

Номер слайду 7

Скільки відеороликів ми переглядаємо?Вчені підрахували, що до 65 років кожна людина переглядає приблизно 2 млн. рекламних відеороликів.

Номер слайду 8

Найдорожча реклама. Найдорожчою рекламою в світі є реклама Chanel. Вона обійшлася компанії в 33 мільйони доларів, в т.ч. гонорар Ніколь Кідман за зйомки в цьому ролику склав 3 мільйони.

Номер слайду 9

Перший рекламний банер. У 1900 році в США був створений перший рекламний банер, тоді ж придумали розміщувати їх уздовж центральних автомагістралей і вулиць.

Номер слайду 10

Популярний розмір банерів. Найбільш популярним розміром рекламних банерів в інтернеті вважається 468х60 пікселів. Перший банер такого розміру з'явився в онлайн-журналі Hotwired 27 жовтня 1994 року. Коли видавці розмістили всі статті, саме стільки вільного місця залишилося на сторінці для розміщення реклами.

Номер слайду 11

Що думають психологи про рекламу для дітей?Незважаючи на те, що на думку Американської Асоціації Психологів діти до 8 років не можуть критично оцінити рекламу (тобто вважають, що вся інформація в ній правдива), більше половини опитаних в ході дослідження дітей відзначають, що покупка товарів з реклами додає їм впевненості в собі.

Номер слайду 12

Знаменитий слоган «Intel Inside»У 2013 році компанія Intel стала спонсором футбольного клубу «Барселона». Свій знаменитий слоган «Intel Inside» вони розмістили на внутрішній стороні майок гравців. За задумом, глядачі повинні були бачити рекламу, коли футболіст зривав з себе майку, святкуючи черговий гол.

Номер слайду 13

Як заробити мільйон на пікселях?У 2005 році британський студент Алекс Тью створив сайт, на якому помістив зображення розміром 1000×1000 пікселів. Будь-хто міг купити його шматок, щоб розмістити рекламу з посиланням на свій сайт. Вартість пікселів становила 1 $ за точку, і вони були розпродані менш, ніж за півроку. Алекс заробив мільйон доларів, і став першим, хто придумав продавати пікселі, його послідовникам так і не вдалося заробити на цьому великі суми.

Номер слайду 14

L’ORÉAL: BECAUSE YOU’RE WORTH IT - АДЖЕ ВИ ЦЬОГО ВАРТІ!

pptx
Додано
4 лютого 2022
Переглядів
1242
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку