Методичний матеріал. "Шляхи формування мовно-літературних компетентностей студентів"

Про матеріал
Формування літературних компетентностей студентів коледжу відбувається під час творчих зустрічей з письменниками рідного краю, бінарних занять, тематичних вечорів,екскурсій до краєзнавчого музею, відвідування театральних вистав за тематикою літературних творів програми.
Перегляд файлу

Тбтбтбтб    ллолол
          Інтерактивні технології навчання відкривають  широкий простір для творчого пошуку викладача. Літературну компетентність ми успішно  розвиваємо, організовуючи творчі зустрічі з місцевими митцями, під час яких кожен студент має можливість висловити свою власну позицію, вступити в діалог, полілог з автором чи одногрупниками. Результатом таких зустрічей є формування у студентів власної траєкторії літературної компетентності.

F:\DSC_0825.JPG3 жовтня 2018 року в Ладижинському коледжі ВНАУ відбувся творчий діалог з поетами, членами обласного літературно-мистецького об'єднання «Автограф» – гуртом «Зимова вишня». На гостину до студентів 1-2 курсів Алла Гавришко (керівник гурту, м.Тульчин), Світлана Баламут  (смт.Тростянець), Світлана Кринична (м.Ладижин). Презентація продемонструвала розмаїття захоплень митців Алла Гавришко складає вірші, малює картини, займається бісероплетінням, валянням шерсті. Світлана Баламут пише власні пісні, Світлана Кринична створює поезії на актуальні теми сьогодення. 19-23 вересня 2018 року митці брали участь у XXV Міжнародному форумі видавництв (м. Львів). Талановита студентська молодь була запрошена до творчої співпраці, до спільного проведення майстер-класів. Такі зустрічі формують у молоді любов до поетичного слова, інтерес до української духовної спадщини.

   19 жовтня 2018 року у м.Ладижин відбувся авторський вечір поетеси, члена Спілки слов'янських письменників України, Світлани Криничної. Митець презентувала свою збірку поезій «Липою квітує надвечір'я».
Кожний з присутніх отримав величезне задоволення від щирих, добрих поезій талановитої жінки, яка є завжди бажаним гостем на заняттях з української літератури в нашому навчальному закладі. Її творчість плідним зерном любові до рідної землі засіває душі студентської молоді. Слід відмітити, що вибудовуючи модель компетентного читача та слухача, ми обираємо такі інтерактивні форми та методи навчання як «Інтерв'ю з поетом», метод проєктів, «Читання з продовженням», «Асоціативний кущ», «Мікрофон», «Мозковий штурм», рольова гра, інсценізація, діалог з літературним героєм, інтерактивні презентації.

    Навчання мови цілеспрямований процес, в якому взаємодіють викладачі і студенти. Саме під керівництвом викладача студенти не лише вивчають мову, а й у процесі навчальної діяльності розвивають мислення, самостійність, тобто формують мовну компетентність.

C:\Users\User\OneDrive\Рабочий стол\DSC_0247.JPG    Процес візуалізації навчального матеріалу відбувається за допомогою моїх інтерактивних відеопрезентацій, які активно використовуються сьогодні під час переходу на дистанційне навчання. Індивідуальні консультації формують мовні компетентності студента та навички грамотного оформлення текстів курсових робіт та дипломних проєктів, а також усного мовленнєвого етикету. Групові консультації дозволяють студентам другого курсу підготуватися до успішного складання державної підсумкової атестації у формі ЗНО з української мови.

 

 

docx
Додано
23 лютого 2021
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку