методичний Посібник для вчителів англійської мови загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв "Шляхи підвищення мотивації учнів на уроках англійської мови "

Про матеріал

У даному методичному посібнику розглядаються стратегії мотивації навчання у класі, які допоможуть учням при вивченні англійської мови. Посібник містить оригінальні методичні розробки уроків, які втілять у дійсність формування позитивної мотивації, проблемно- пошукові та експериментальні завдання, інтерактивні форми і методи роботи.

Практичний матеріал посібника, розроблений у відповідності до вимог програми, допоможе учителю організувати роботу на уроках англійської мови, а також під час позакласних міроприємств та факультативів.

Перегляд файлу

О.В.Рашевська

 

 

Шляхи підвищення мотивації учнів на уроках англійської мови

Створення умов для розвитку і підтримки високої мотивації навчальної діяльності школярів на уроках

 

методичний посібник

для вчителів англійської мови загальноосвітніх

шкіл, гімназій, ліцеїв

 

 

О.В.Рашевська

 

 

Шляхи підвищення мотивації учнів на уроках англійської мови

Створення умов для розвитку і підтримки високої мотивації навчальної діяльності школярів на уроках

 

методичний посібник

для вчителів англійської мови загальноосвітніх

шкіл, гімназій, ліцеї

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Южне

2018

 

 

    У даному методичному посібнику  розглядаються стратегії мотивації навчання у класі, які  допоможуть учням при вивченні англійської мови. Посібник містить оригінальні методичні розробки уроків, які втілять у дійсність формування позитивної мотивації, проблемно- пошукові та експериментальні завдання, інтерактивні форми і методи роботи.

Практичний матеріал посібника, розроблений у відповідності до вимог програми, допоможе учителю організувати роботу на уроках англійської мови, а також під час позакласних міроприємств та факультативів.

 

Для вчителів англійської мови шкіл, гімназій, ліцеїв.

 

Автор посібника:

        Оксана Володимирівна Рашевська– спеціаліст вищої категорії («старший вчитель») Комунального закладу «Южненська Авторська М.П. Гузика експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс I-III ступенів Южненської міської ради Одеської області»

 

Рецензенти:

 

 

 

Татарова Т.В.-вчитель-методист Комунального закладу «Южненська Авторська М.П. Гузика експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс I-III ступенів Южненської міської ради Одеської області»

Схвалено та рекомендовано до друку Вченою радою Одеського обласного інституту удосконалення вчителів

 

Протокол № _____ від ____________2018 р.

 

Відповідальний за випуск:

  Вступ

 

Мотивація є одним із найчастіше використовуваних слів у сучасному навчанні. Цей термін,як правило,вживається у словосполученні « як я можу мотивувати  дітей?» Деякі діти не мають жодної мотивації і вони не піклуються про навчання. З іншого боку, є учні, що мають великі мотивації, щоб кинути виклик труднощам навчального життя. Завжди  однією з головних цілей в галузі освіти було  заохочення, мотивація до освіти і намір зробити навчання цікавим для учнів.

 Актуальність даної проблеми викликана потребою педагогів, психологів, батьків в методах педагогічної дії на особу дитини, що формується, з метою підвищення мотивації та розвитку інтелектуальних, комунікативних і творчих здібностей при вивчені англійської мови.

 Визначення проблеми і актуальності теми дозволяє сформулювати мету дослідження: проаналізувати засоби створення умов для розвитку і підтримки високої мотивації навчальної діяльності школярів на уроках англійської мови.

Мені, як педагогу, хотілося б зупинитися на  аспектах, що впливають на мотивацію учнів вивчення англійської мови. Проблема мотивації в навчанні виникає по кожному шкільному предмету. І при вивченні іноземної мови в школі присутня завжди, особливо при навчанні англійської мови, так як більшість батьків учнів вважають за краще, щоб діти володіли англійською мовою.

 Досвід показує, що відбувається  зниження мотивації від класу до класу. До моменту вивчення іноземної мови і на самому початку в учнів, як правило, висока мотивація. Їм хочеться висловлюватися іноземною мовою, декламувати вірші, співати пісні, читати. Коли школярі приступають до занять іноземною мовою, жоден вчитель не може поскаржитися на відсутність інтересу у них до його предмету, так як цей інтерес є головною рушійною силою пізнавальної діяльності учнів. Але ось починається процес оволодіння іноземною мовою, і ставлення учнів змінюється, багато дітей розчаровуються. Адже цей процес передбачає період накопичення "будівельного матеріалу", подолання різноманітних труднощів, що відсуває досягнення цілей, про які мріялося. Вже до 5 класу стає очевидним, що прагнення вивчати іноземну мову в учнів значно слабшає. В результаті зменшується мотивація, пропадає активність, знижується вцілому успішність, яка, в свою чергу, негативно впливає на мотивацію. А згодом,учні жалкують з приводу упущеного, виникає невдоволення не тільки собою, але головним чином постановкою навчання іноземної мови.

Потрібно розцінювати мотивацію як найважливішу пружину процесу оволодіння іноземною мовою, що забезпечує його результативність, при цьому мати на увазі наступне: мотивація - сторона суб'єктивного світу учня, вона визначається його власними спонуканнями й уявленнями, усвідомлюваними  потребами.

 Повністю переконана, що вчитель може вплинути на формування мотиації, створюючи передумови і формуючи підстави, на базі яких в учнів виникає особиста зацікавленість в роботі. Учитель повинен уявляти собі весь арсенал мотиваційних засобів, всі типи і підтипи мотивації і їх резерви. Тоді можна буде точно співвіднести зміст навчального процесу на всьому його етапі з відповідними типами мотивації.

 Дитина здатна бути небайдужою, коли їй цікаво, коли вона успішна, нехай навіть в малому. Вона піде за учителем, якщо той вміє вести за собою.

Але ,як ви знаєте діти різні, так і їх мотивації повинні бути різними.

В моїх дослідженнях, я зосереджуюсь на визначенні мотивації, типах та теорії мотивації ,прийомах та технологіях мотивування на уроках англійської мови і т. д.

 У методичному посібнику, що пропонується вашій увазі я розглядаю стратегії мотивації навчання у класі, які  допоможуть учням при вивченні англійської мови.

Практичний матеріал посібника, розроблений у відповідності до вимог програми, допоможе учителю організувати роботу на уроках англійської мови, а також під час позакласних міроприємств та факультативів.

 Даний посібник_це допомога творчому учителю, який вболіває за результати своєї праці.

.                            

 

 

 

І. ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ  МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 1.1. Мотивація у області вивчення іноземних мов

 Термін мотивація походить від латинського "movere", що означає "рухатися", і зазвичай визначається як комплекс  факторів, що  підживлюють  поведінку і надають їй спрямованості . Враховуючи надзвичайно багатовимірний характер мотивації, він складний для вивчення, але, можливо,  може бути проаналізований  шляхом фокусування  на виклику учням, для виконання завдання. Такі слова, як "вибір", "наполегливість" і "зусилля" можуть бути пов'язані з мотивацією і  з тим, чому люди вирішують зробити щось , або як довго і наполегливо вони будуть виконувати завдання.

  Дослідження мотивації було  започатковано у 1959 році двома канадськими соціо- психологами, А.Ламбертом і В. Гарднером.  Найбільшим загальновизнаним внеском у їх роботі було те, що вивчення іншої мови відрізняється від вивчення будь-якого  предмета. Це тому, що  "тягне за собою накладення елементів іншої культури на свою власну " [1. 193.], і тому, що це  впливає (позитивно чи негативно) на ряд соціальних факторів, таких як ставлення до мови, гео-політичних міркуваннь, і культурних стереотипів . Перші емпіричні дослідження, пов'язані з навчанням  мотивації  проходили у Канаді.

 При вивченні мовної мотивації домінував соціально-психологічний підхід В.Гарднера . Такий підхід спрямований на інтеграцію соціальної психології та індивідуальної психології, для того, щоб пояснити відмінності в мотивації при вивчені  мови.

 Дослідники прийшли до висновку про те, що вчителі можуть підвищити інтерес учнів і впевненість у собі [1.195.].

У вітчизняній педагогіці  цій темі присвятили дослідницькі роботи такі люди як А.И. Ліпкина, А.К. Маркова, Т.А. Матіс, А.Б. Орлова, Е.И. Кирічук, Л.П. Кичатинова і ін. Також над цим питанням працюють багато педагогів -практиків.

1.2  Мотиваційні види

Мотива́ція — спонукання до дії; динамічний процес фізіологічного та психологічного плану, керуючий поведінкою людини, який визначає її організованість, активність і стійкість; здатність людини діяльно задовольняти свої потреби.

Мотивація-це те, що змушує вас вести себе певним чином . Це вагома причина, яка веде до певних досягнень у житті. Існує безліч типів мотивації, які можуть вплинути на вас. До них відносяться наступні:

Первинна або основна мотивація

Цей тип мотивації потреб людини, щоб показати самопредставлення. У цьому числі потрібно вказати на голод, тепло,  спрагу, уникання болю і інші основні мотивації, які можуть впливати на поведінку людини.

Вторинна мотивація

Цей тип мотивації  відомий в психології  як пізнавальна мотивація. Він може відрізнятися у різних особистостей. Його можна описати як людські почуття, цінності. Людина свідомо ставить собі завдання досягти певної мети або результату і діє таким чином, щоб наблизитись до цієї мети.  Цей вид мотивації припадає на два основних типи, зовнішня і внутрішня мотивація.

 Внутрішня мотивація

 Внутрішня мотивація змушує студента вчитися і виявляти інтерес до своєї роботи за допомогою сили волі і сила духу. Іншими словами, це  самомотивація. Учні мають працювати заради цілей, які вони самі для себе визначили, а не  цілей, запропонованих іншими. За таких умов розвивається глибинний інтерес до предмета, тобто говорять про внутрішню мотивацію людини. В даннім виді мотивації задіються такі внутрішні фактори особистості, як інтерес, допитливість, задоволення,  потреби. Учень навчається, не очікуючи на зовнішню винагороду. Він отримує внутрішню винагороду за рахунок підвищення почуття власної гідності, самооцінки, задоволення від того, що досягнув мети. Такий учень  працює охоче завдяки внутрішньому інтересу бажанню досягнути поставленої мети,  мало звертає увагу на оцінки чи заохочення викладача. Він розуміє, що  невдача пояснюється тим, що він недоопрацював матеріал або має недостатню базу, тобто приймає відповідальність за свої невдачі на себе. Такі висновки щодо власних невдач рухатимуть пізнавальний інтерес учня.

На жаль, не існує єдиної магічної формули для мотивації учнів. Багато чинників впливає на мотивацію: інтерес до предмета, усвідомлення його корисності, прагнення до успіху, впевненість і почуття власної гідності, наполегливість і терпіння, врешті-решт — подобається чи не подобається викладач. І, звичайно ж, не всі учні орієнтовані на цінності, вони мають різні потреби й бажання.

 

 Зовнішня мотивація

Зовнішня мотивація включає в себе поняття винагородження поведінки Коли учень мотивований зовні (викладачем, батьками), він бере участь у навчальному процесі заради похвали, визнання, або щоб уникнути покарання. При зовнішній мотивації учень мало зацікавлений в саморозвитку і працює на короткотривалу (заслужити похвалу, не отримати низький бал), а не довготривалу (розвиток, удосконалення) перспективу. Як наслідок — такі учні вважають причиною своїх невдач і неуспішності зовнішні сили і відчувають, що не можуть впливати на ситуацію, що склалася. Свою невдачу вони сприймають як постійну й закономірну, а не як одноразову помилку. Такі учні потребують постійного заохочення. Якщо ж їх не хвалять, то в них виникає переконаність у відсутності в них здібностей. Для того, щоб зацікавити учнів у класі, вчителі не повинні  гостро критикувати дітей перед усім класом за помилки. Замість цього, помилки можуть бути доведені до відома учня індивідуально і буде надана пропозиція щодо їх вдосконалення. Ефективне і часте спілкування між учнем і його вчителем є обов'язковою умовою

Зрозуміло, що для викладача важливо створити умови для появи в учнів  як зовнішньої, так і внутрішньої мотивації.

 

1.3. Види мотивації при вивченні англійської мови.

 Соціальна мотивація.

1.  Англійську мову повинна знати кожна освічена людина.

2. Мову знають мої батьки, а я хочу бути як вони.

3. Вивчаю як програмний предмет, хочу мати хорошу оцінку.

4. Не бажаю бути гіршим від товаришів.

5. Вивчаю мову,бо дуже подобається вчитель.

6.Без знання англійської неможливо прочитати жодної іноземної вивіски, реклами, пакувального ярлика.

7. Англійська мова подобається , тому що в ній багато цікавого, невідомого.

 

 Внутрішня.

  Мотивація, пов'язана з перспективним розвитком особистості.

1. Вивчаю, так як це обов'язково стане в нагоді в житті.

2. Англійська мова може знадобитися в інституті (на роботі, в житті), може стати предметом гордості.

 

 Комунікативна мотивація.

1. Подобається спілкування в класі мовою.

2. Англійська мова служить засобом задоволення моїх позаурочних інтересів (комп'ютер, електронний зв'язок, інтернет, сучасна музика, відео).

3. Хочу навчитися писати листа англійською мовою.

4. Подобається, коли читаємо листи з англомовних країн.

5. Хочу листуватися з однолітками - іноземцями.

 

  Мотивація на основі  навчальної діяльністі.

1. Цікавлюся англійською як предметом: подобається перекладати тексти, вивчати нові слова, виконувати вправи, відчувати успіх у навчанні.

2. Полюбляю ігри на уроках.

3.  Легко запам'ятовую англійські слова.

4. Люблю вчити англійські вірші та пісні.

5. Люблю готувати презентації, проекти

 

 

1.4. Групові процеси і мотивація

Обговорення мотивації та мотиваційних стратегій не було б повним без розгляду групових процесів, оскільки зазвичай є група людей, які ми, як вчителі повинні мотивувати. Встановлено, що група проходить чотири етапи з моменту її формування, що має важливі наслідки для вивчення в класі і використання групової діяльності в ході викладання.

Етап 1 .Формування : по-перше, є деяке занепокоєння серед членів групи, що вони залежать від лідера (тобто вчителя) і вони повинні з'ясувати, яка поведінка є прийнятною.

Етап 2. Штурм : існує конфлікт між підгрупами і бунт проти лідера. Члени групи чинять опір їх лідеру і роль відносин у групі піддаються сумніву.

Етап 3. Нормування : група починає розвиватися свого роду згуртовуватися. Члени групи починають підтримувати один одного. На даному етапі важливими  є співпраця і відкритий обмін думками та почуттями про свою роль і інших.

Етап 4. Виконання : більшість проблем вирішуються, і є багато міжособистісної активності. Кожен виконує те завдання, яке було призначене.

Досвід показує, що майже кожна група проходить через ці чотири (або навіть більше) ступенів, поки не досягне рівноваги і, таким чином, втілить свій потенціал.

 

1.5. Методи мотивації

Виділяють наступні методи мотивації.

Емоційні методи мотивації: заохочення,  осуд, навчально-пізнавальна гра,  створення яскравих наочно-образних уявлень,  створення ситуації успіху,  стимулююче оцінювання, вільний вибір завдання, задоволення бажання бути значущою особистістю.

Пізнавальні методи мотивації:  опора на життєвий досвід, пізнавальний інтерес, створення проблемної ситуації, спонукання до пошуку альтернативних рішень, виконання творчих завдань,  "мозкова атака", розвиток кооперації.

Вольові методи мотивації: пред'явлення навчальних вимог, інформування про обов'язкові результати навчання,  формування відповідального ставлення до вченню, пізнавальні труднощі,  самооцінка діяльності і корекція, рефлексія поведінки, прогнозування майбутньої діяльності.

Соціальні методи мотивації :  розвиток бажання бути корисним батьківщині,  спонукання наслідування сильної особистості,  створення ситуації взаємодопомоги, пошук контактів і співпраці,  зацікавленість у рзультатах колективної роботи,  взаємоперевірка,  рецензування.

 

1.6. Причини спаду шкільної мотивації

Проаналізувавши вікові та психологічні особливості учнів, можна вказати на певні причини спаду шкільної мотивації .

 У підлітків спостерігається «гормональний вибух» і нечітко сформоване почуття майбутнього.

 Ставлення учня до вчителя.

 Ставлення вчителя до учня.

 У дівчаток 7-8 класу знижена вікова сприйнятливість до навчальної діяльності у зв'язку з інтенсивним біологічним процесом статевого дозрівання.

 Особиста значущість предмета.

Розумовий розвиток учня.

 Продуктивність навчальної діяльності.

 Нерозуміння мети навчання.

 Страх перед школою.

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. ТЕХНОЛОГІЇ ТА ПРИЙОМИ  ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 

2.1. Технології  підвищення мотивації

 

Інтерес до предмета і бажання оволодіти ним залежать у великій мірі від того, які технології використовуються вчителем. Існує багато способів стимулювання учнів до вивчення іноземної мови. Серед різноманіття шляхів і засобів, вироблених практикою для формування стійких пізнавальних інтересів, виділимо:

• захоплене викладання,

• новизну навчального матеріалу,

• зв'язок знань з долями людей,

• показ практичного застосування знань у зв'язку з життєвими планами і орієнтаціями школярів,

• використання нових і нетрадиційних форм навчання,

• чергування форм і методів навчання,

• проблемне навчання,

• евристичне навчання,

• навчання з комп'ютерною підтримкою,

• застосування мультимедійних систем,

• використання інтерактивних комп'ютерних засобів,

навчання в парах, мікрогрупах,

• тестування знань, умінь,

• показ досягнень учнів,

• створення ситуацій успіху,

• змагання (з товаришами по класу, самим собою),

• створення позитивного мікроклімату в класі,

• довіра до учня,

• педагогічний такт і майстерність педагога,

• ставлення педагога до свого предмету, учнів,

• гуманізація шкільних відносин і т.д.

 

2.2. Батьківська діяльність, як вплив на рівень мотивації

1. Батьки можуть мотивувати своїх дітей і таким чином допомагати їм вивчати іноземну мову, навіть якщо вони знають мову на базовому рівні та практикують навчання з дітьми.

2. Залучення батьків до вивчення іноземної мови разом із дітьми робить іноземну мову частиною сімейного життя. Крім того, батьки можуть впроваджувати елементи іноземної культури до сімейного життя. Таким чином, батьки можуть мати значний вплив на загальне ставлення учнів до вивчення іноземних мов та іноземних культур. Варто нагадати, що більшість життєвих поглядів формуються у шкільному віці.

3. Діти повинні відчувати, що вони роблять прогрес. Їм потрібно постійне заохочення та похвала особливо батьків, коли вони роблять щось правильне. Це пов'язано з природним фактом, що кожен успіх мотивує.

2.3. Способи мотивування учнів

Пропоную 8 способів мотивувати учнів вивчати мову

Учні іноземних мов мотивовані різними способами. Дітям рекомендується весело провести різноманітні заняття. Старшокласники вбачають перспективу працювати за кордоном або в міжнародній команді, подорожуючи за кордон, бажання зустрітися з кимось в Інтернеті. Ця мотивація, заснована на конкретній меті, зазвичай чудово працює.

Що робити, коли немає чітко визначеної мети, до якої прагне учень?

Навчання учнів у класі чи групі, яка не вчить "щось конкретне", може бути складним завданням для вчителя. Тому важливо, щоб, окрім навчання мовою, він виконував ще одну роботу - побудував мотивацію у своїх учнів. 
Це виклик, але успіх цієї акції буде залежати не тільки від  рівня знань учнів, якості та характеру діяльності, а також рівня задоволеності від щоденної роботи. 
Як побудувати мотивацію для своїх учнів? Які стратегії допоможуть досягти вашої мети? Ось 8 способів пробудження та підтримки мотивації у ваших учнів. Спробуйте використовувати один, кілька або всі з них.

 №1 Уявіть себе учнем

Подумайте: чого хотіли б ваші учні? Ви можете думати про такі речі, як: учнівський рівень, зацікавленість в уроці, інтереси, настрій дітей. Складіть  список, подивіться на нього, а потім уявіть, ніби ви хочете бути учнями.

№ 2 Збільшуйте  впевненість дитини у вивченні мови

Позитивне підкріплення є ключем, який хороший педагог повинен використовувати як можна частіше. Відкрийте двері похвалою, вдячністю, акцентом на вагу зусиль, які були введені в роботу. Це особливо важливо для слабших учнів, тому що якщо оцінка не мотивує вас, вам потрібно знайти інший спосіб і додати щось інше. Це навіть може бути похвала "хороша робота" за правильну відповідь, погладження  рукою за добре написаний тест, посмішка, голосне "Ого!" і т.д.

 №3 Розвивайте добрі стосунки зі своїми учнями

М'які навички, співпереживання, увага, яку ви присвячуєте дітям, зобов'язання, гумор на уроці можуть принести набагато більше, ніж оцінка в кінці курсу або навчального року.

 №4 Переконайтеся, що заняття цікаві

Ось "родзинка", яка працює на будь-якому віці. Різноманітність, приваблива форма, теми, котрі цікавлять дітей. Переконайтеся, що учні нетерпляче чекали того матеріалу, що ви маєте для них сьогодні.

№ 5 Сприяння автономії учнів

У групі і, звичайно, в класі, як правило, учні не на однаковому рівні. Їхні сильні та слабкі сторони також відрізняються. Виділяйте кожного окремо. У будь-якої дитини знайдіть щось добре. Не забудьте мобілізувати та підкреслити цінність вашої готовності та здатності взяти на себе процес навчання поза класом.

 6 Дайте дітям цілі

Відкрийте їх очі на те, чого вони не бачать. Покажіть їм, які переваги іноземної мови, що виглядає на ринку праці, які можливості вони повинні знати, наприклад, як вони можуть використовувати ці знання під час роботи, подорожей тощо.

 №7 Покажіть чіткість

Пам'ятайте, що у вашому уроці всі важливі  елементи, порядок, ясність, хороший темп і мета завдання, а також  корисні для учнів знання.

№ 8 Створіть гарну атмосферу

Це майже очевидно: більш охоче і, отже, краще, швидше і ефективніше вчитися в приємній обстановці. Переконайтеся, що ваші учні почуваються комфортно у своєму класі.Просто посміхайтеся, приємний тембр голосу, уважність, спрямована на учня. Спробуйте це!

 

 

2.4. Гра- прийом підвищення ефективності уроку англійської мови.

Що робить урок цікавим, захоплюючим і як домогтися того, щоб діти добре і міцно засвоювали мовний матеріал? Переглянувши велику різноманітність прийомів організації навчальної діяльності, можна рекомендувати використовувати рольову гру, гру взагалі, особливо на початковому етапі навчання, інсценізації, а також вірші, загадки, пісні, шаради, ребуси, кросворди.

  Гра – засіб активізації лексичного і граматичного матеріалу, розвитку навичок і умінь усіх видів діяльності.

 Для дітей гра - це найсерйозніша справа. Гра - це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливається цілющий потік уявлень, понять про навколишній світ. Гра - це іскра, що запалює вогник допитливості. Досвід переконав нас, що школа не повинна вносити різкого перелому в життя дітей. І немає нічого страшного в тому, що дитина вчиться писати, граючи, що на якомусь етапі інтелектуального розвитку гра поєднується з працею. Я переконана, що навчання грамоті, тісно пов'язане з малюванням, з грою. Не залишає також сумніву той факт, що саме формулювання завдань уроку повинне імпонувати дітям, відкривати перед ними ясну мовну перспективу. Формулювання завдання залежить від ступеня навчання, від вікових і психологічних особливостей. Наприклад, в 5-му класі, коли учні починають вивчати іноземну мову, для формулювання варто використовувати такі слова, як "грати", "будувати", "фантазувати", "розгадувати загадки", які передбачають ігрові моменти на уроці.

Гра є сильним мотивуючим фактором, який задовольняє потребу школярів в новизні досліджуваного матеріалу і різноманітності виконуваних вправ. Гра, а саме, рольова гра дає широкі можливості для активізації навчального процесу.

 Рольова гра - методичний прийом, що відноситься до групи активних способів навчання практичному володінню іноземною мовою. Рольова гра являє собою умовне відтворення її учасниками реальної і практичної діяльності, створює умови реального спілкування. Ефективність навчання тут обумовлена ​​в першу чергу вибухом мотивації, підвищенням інтересу до предмету. Рольова гра,  частіше використовується на другий і третій ступенів навчання, мотивує мовну діяльність, так як учні знаходяться в ситуації, коли актуалізується потреба щось сказати, запитати, з'ясувати, довести, чимось поділитися зі співрозмовником. Школярі переконуються в тому, що мову можна використовувати як засіб спілкування. Гра активізує прагнення дітей до контакту один з одним і вчителем, створює умови рівності в мовному партнерстві, руйнує бар'єр між учителем і учнем.

Гра дає можливість боязким, невпевненим у собі учням говорити і тим самим долати бар'єр невпевненості. У рольовій грі кожен отримує роль і повинен бути активним партнером в мовному спілкуванні. В іграх школярі опановують такі елементами спілкування, як вміння розпочати бесіду, підтримати її, перервати співрозмовника, в потрібний момент погодитися з його думкою або спростувати його, ставити уточнюючі питання.

 Рольова гра будується на міжособистісних відносинах, які реалізуються в процесі спілкування. Будучи моделлю міжособистісного спілкування, рольова гра викликає потребу в спілкуванні, стимулює інтерес до участі в спілкуванні іноземною мовою, і в цьому сенсі вона виконує мотиваційно-спонукальну функцію.

   За допомогою гри добре відпрацьовується вимова, активізується лексичний та граматичний матеріал, розвиваються навички аудіювання, усного мовлення. У грі розвиваються творчі, розумові здібності дитини. У ній передбачається прийняття рішення: як вчинити, як виграти. Навчальні ігри допомагають зробити процес навчання іноземної мови цікавим та захоплюючим. Почуття рівності, атмосфера захопленості дають можливість дітям подолати сором'язливість, скутість, зняти мовний бар'єр, втому. У будь-який вид діяльності на уроці можна внести елемент гри, і тоді навіть  нудне заняття здобуває захоплюючу форму. Саме гра є одним із сильних мотивів при навчанні іноземної мови. Ігор, які відомі всім вчителям, які можна застосовувати на уроках англійської мови - дуже багато, вони цікаві особливо для молодших школярів на початковому етапі навчання.

Для активізації лексики активно використовуються лексичні ігри («Лото», «Доміно», «Пазли», « What is missing»), а також ігри з м'ячем . Для розвитку орфографічних навичок: «Букви розсипалися» — поставити літери в правильному порядку, «Втекли літери» — вставити в слова пропущені літери, скласти багато нових слів із заданого слова, наприклад: UNDERSTAND);

На етапі контролю розуміння прочитаного тексту великий інтерес в учнів викликає гра «Хрестики-нулики». Суть її полягає в тому, що учні креслять поле і заповнюють його хрестиками і нуликами. Хрестики позначають пропозиції, не відповідні до змісту тексту, нулики — відповідні.

Для розвитку пам'яті дуже часто використовується наступний прийом. На дошці діти бачать текст віршу , читання якого відпрацьовується і відтворюється кілька разів. Поступово стираються слова цього віршу, починаючи з простих і відомих дітям. В результаті  стоїть завдання запам'ятати текст і відтворити його. Даний прийом можна використовувати на початковому етапі уроку, як вступний у новій темі елемента. Вибір форми гри має бути педагогічно і дидактично обґрунтований; потрібно задіяти най- більшу кількість учнів.

2.5.  Музика-шлях до підвищення мотивації

Комплексне вирішення практичних, освітніх, виховних і розвиваючих завдань навчання можливий лише за умови впливу не тільки на свідомість учнів, але й проникнення в їхню емоційну сферу. Одним з найбільш ефективних способів впливу на почуття й емоції школярів є музика, яка представляє собою " найсильніший психологічний побудник, проникаючий в приховані глибини свідомості ". Музика, спів, розучування віршів можуть надати неоціненну допомогу у вивченні англійської мови. Музика це - один з найбільш потужних засобів впливу на почуття і емоції учнів.  Пісня викликає великий приплив ентузіазму і являє собою приємний і, в той же час, стимулюючий підхід у вивченні культури іншомовних країн. Хороші пісні не забуваються, на відміну від граматичних структур, які випаровуються з голови по закінченню уроку, пісні можуть жити довго і стати частиною чиєїсь культури.

 Які ж методичні переваги пісень в навчанні іноземної мови?

· Пісні є засобом більш міцного засвоєння і розширення лексичного запасу, бо вони включають нові слова і вирази.

· В піснях вже знайома лексика зустрічається в новому контекстуальному оточенні, що допомагає її активізації. У піснях часто зустрічаються імена власні, географічні назви, реалії країни мови, що вивчається, поетичні слова. Це сприяє розвитку у школярів почуття мови, знання його стилістичних особливостей.

· В піснях краще засвоюються і активізуються граматичні конструкції.

· Пісні сприяють удосконаленню навичок вимови.

· Пісні сприяють естетичному вихованню учнів, згуртуванню колективу. Завдяки музиці на уроці створюється сприятливий психологічний клімат, знижується психологічне навантаження, активізується мовна діяльність, підвищується емоційний тонус, підтримується інтерес до вивчення іноземної мови.

· Пісні та інші музичні твори стимулюють монологічні і діалогічні висловлювання, служать основою розвитку мовної діяльності школярів.

Пісні дають можливість розслабитися, зробити невелику перерву в рутинній навчальній діяльності на уроці. Це свого роду релаксація в середині або кінці уроку, коли потрібне розвантаження, що знімає напругу і відновлює працездатність.

Пісні сприяють удосконалюванню навичок іншомовної вимови, розвитку музичного слуху. Відомо, що музичний слух, слухова увага, слуховий контроль перебувають у тісному взаємозв'язку з розвитком артикуляційного апарату.

2.6. Використання комп'ютерних та інтернет технологій -як спосіб підвищення мотивації.

 

Без всякого сумніву, найбільш ефективним способом підвищення мотивації в учнів сьогодні є використання комп'ютерних і Інтернет технологій.

Використання нових інформаційних технологій у викладанні англійської мови є одним з найважливіших аспектів вдосконалення та оптимізації навчального процесу, збагачення арсеналу методичних засобів і прийомів, що дозволяють урізноманітнити форми роботи і зробити урок цікавим і незабутнім для учнів. Поява інформаційних технологій дозволяє індивідуалізувати навчання за темпом і глибиною проходження курсу. Такий диференційований підхід дає великий позитивний результат, створює умови для успішної діяльності кожного учня, викликаючи в учнів позитивні емоції і, таким чином, впливає на їх навчальну мотивацію. Сучасний учитель повинен ефективно застосовувати інформаційні та комунікаційні технології в навчальному процесі. Деякі технології використовуються багатьма вчителями.

Наприклад:

а) широкого поширення набуло використання презентацій. Вони зручні і для вчителя, і для учнів. Презентація крім тексту може включати картинки, графіки, таблиці, відео та музичний супровід. 
б) широко популярним стає комп'ютерне тестування. Цей спосіб контролю викликає певні емоції учнів, являючи собою нетрадиційний вид контролю знань. 
с) ефективним способом підвищення інтересу учнів до вивчення іноземної мови є використання на уроках електронних підручників. Вони, як наслідок, підвищують наочність і захопливість уроку, візуалізують урок за допомогою мультимедійних елементів, які, на відміну від плакатів, можна коригувати в міру необхідності.

Як показують дослідження, страх помилки є одним з найпотужніших бар'єрів на шляху становлення творчих здібностей. Тому використання комп'ютерних технологій на уроках англійської мови виключає таку можливість: комп'ютер не лає дитину за невдачі і не проявляє негативні емоції, а виправляє помилки і хвалить за успішно виконану роботу, тим самим не порушуючи особистісного розвитку дитини і стимулюючи мотивацію вивчення іноземної мови.

З метою підвищення мотивації учнів до вивчення дисципліни учитель повинен систематично використовувати ІКТ. Вони пропонують вигідні варіанти представлення творчих ідей і, звичайно ж, додають нові. Тексти і діалоги можна набрати і обробити в електронному вигляді, додати до них вправи, заощадивши час на їх створення, аудіокасети зручно замінити електронними відеофільмами, а барвисті ілюстрації нескладно перетворити в презентації в авторській обробці. Це дозволяє тренувати різні види мовної діяльності, поєднувати їх у різних комбінаціях, формувати лінгвістичні здібності, створювати комунікативні ситуації та автоматизувати мовну діяльність.

Вивчаючи іноземну мову учні входять у відкритий світ, де можна спілкуватися з партнерами з різних країн, виходити на зарубіжні сервери наукових, інформаційних, навчальних центрів. Учасники проекту можуть розподілити ролі між собою і збирати інформацію по всьому світу, час від часу обмінюючись думками, природно, на іноземній мові, вступаючи в дискусію з певних питань, влаштовуючи "мозкові атаки". Обмін інформацією здійснюється по електронній пошті, але час від часу можна влаштовувати обговорення в телеконференції в режимі реального часу (on-line), якщо учасники проекту домовляються про час проведення такої конференції.

Таким чином, я вважаю, що застосування ІКТ на уроках та в позаурочний час є ефективним фактором для розвитку мотивації учнів. Учні отримують можливість застосовувати свої знання і навички в нових умовах. І їм це подобається. Комп'ютерні та Інтернет технології дають можливість учням вчитися з захопленням, тобто граючи. Процес засвоєння матеріалу йде набагато швидше і легше.

 Наступний важливий фактор - це успішне використання індивідуальної форми роботи. Наприклад, в такому складному розділі вивчення мови як граматика не всіма учнями легко засвоюються правила і структури. Комп'ютер дає можливість кожній дитині індивідуально попрацювати над тим чи іншим граматичним матеріалом під керівництвом вчителя або без нього. У такому випадку має місце самостійна робота учнів. Інтернет технології роблять освітній процес більш відкритим для нових ідей і джерел знань. Можливі електронні публікації статей та презентацій. Інтернет робить освіту і самоосвіту захоплюючою і привабливою як для учнів, так і для вчителя.

Ефективність використання ІКТ:

· Загальнокультурний розвиток учнів

· Удосконалення навичок володіння комп'ютером

· Удосконалення мовного рівня

· Індивідуалізація навчання (диференційовані завдання)

· Самоствердження учнів

· Підвищення мотивації до вивчення іноземної мови (уроки проходять "на одному диханні")

· Економія витрачання матеріалів вчителем (немає необхідності створювати незліченні картки, друковані матеріали)

· Естетичність презентації навчальних матеріалів

· Удосконалення процесу перевірки робіт учнів

· Підвищення авторитету вчителя ( "йде в ногу з часом").

Звичайно, не можна стверджувати, що використання ІКТ допоможе вирішенню всіх проблем в навчанні іноземної мови, але це ефективний засіб стимулювання інтересу дітей до вивчення мови.

 

З особистого досвіду можу стверджувати, що інтерактивні методи і прийоми навчання створюють необхідні умови реального спілкування і мотивують учнів більш вільно висловлювати свої думки і почуття. Вивчивши літературу по темі, я переконалася, що вони сприяють самореалізації учнів, розвивають і удосконалюють комунікативні компетенції.

При переході на якісно новий етап цієї роботи школи виникає необхідність не тільки глибокого осмислення традиційно існую-чих способів навчання й себе в них, але й бачення перспектив. Застосування різних форм організації уроків для створення мотивації засвоєння знань все-таки сьогодні не завжди ефективні. Час йде вперед, у життя вриваються нові технології і зупинятися на досягнутому – значить втратити з часом багато. Використання комп'ютерного класу для проведення уроків англійської мови - найпотужніший мотив, який потрібно вживати в своїй роботі.

 

2.7. Проектна діяльність

Проект – це можливість учням висловити свої власні ідеї в зручній для них творчо продуманій формі: виготовлення колажів, афіш, рекламних проспектів, путівників, проведення інтерв'ю та досліджень (з подальшим оформленням), випуск стінгазети з необхідними коментарями і т. д.

Проектна методика має велику практичну спрямованість, дозволяє поєднувати самостійну індивідуальну роботу з груповою і колективною роботою; забезпечує вихід мовленнєвої діяльності в інші види діяльності: трудову, естетичну; стимулює самостійної пошук учнями потрібної інформації; вимагає розвитку творчої фантазії для того, щоб виграшно організувати знайдену інформацію і представити її іншим. Метод проектів активізує всі аспекти особистості учня: його інтелектуальну сферу, його типологічні особливості і риси характеру: цілеспрямованість, наполегливість, допитливість, працьовитість, його комунікативні уміння, почуття та емоції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

 

Народна мудрість говорить «ти можеш підвести коня до водопою, але ти не можеш змусити його пити»е ж саме можна сказати і про процес навчання «невмотивованого учня неможливо змусити вчитися».

Це прислів'я спадає на думку, коли ми бачимо наскільки різним може бути ставлення учнів до іноземних мов. Для одного учня, процес вивчення мови є важливим, багатозначним, він мотивований до вивчення мови (хоча мотиви можуть бути різними: самоактулизации, мотивація високих досягнень, орієнтація на мету, відхід від невдач і поразок); для іншого учня, мова - це важка ноша, яку він змушений нести і він не приховує свою нудьгу, позіхає і просто чекає кінця уроку. Кожен учитель стикається з подібною ситуацією і, відверто кажучи, часто має намір звинуватити школяра в невірному поведінці або нездатності вивчати іноземні мови. Але дана ситуація може бути сприйнята абсолютно по - іншому учителем, який мислить критично: для нього - це знак для вирішення питання «Чи є методи і підходи вчителя ефективними і дієвими, а так само відповідними потребам учням?». Зрозумілим є факт, що здатність мотивувати учнів є ключовим навиком вчителя.

Саме мотивація викликає цілеспрямовану активність, яка в свою чергу визначає вибір засобів і прийомів, їх впорядкування для досягнення цілей, тобто мотивація позначає систему факторів, що визначають поведінку людини.

Вивчення мови і культури на уроці і позаурочної діяльності одночасно забезпечує не тільки ефективне досягнення практичних, загальноосвітніх і розвиваючих цілей, а й містить значні можливості для виклику і подальшої підтримки мотивації учнів.

Формування мотивів, перш за все, - це створення умов для появи внутрішніх спонукань до навчання, усвідомлення їх самими учнями. Особливу роль у формуванні мотивації грають новизна одержуваної інформації, включення учнів у пошукову, творчу діяльність.

 Роки роботи в школі допомогли мені зробити висновок: лише захоплений справою може захопити інших.

Результати практичної діяльності переконують, що навчання залежить від змісту навчального матеріалу, способу і форм його подачі.

Працюючи в школі з вивченням англійської мови, постійно замислюєшся про те, як би ефективніше побудувати свої уроки, щоб учні вільно розмовляли  мовою, який метод підібрати, щоб дітям було цікаве і сам матеріал, і спосіб його подачі. Викладання є мистецтво, а не ремесло - в цьому самий корінь вчительської справи. Перепробувати десять методів і вибрати свій, переглянути десять підручників і не дотримуватися жодного неухильно - ось єдино можливий шлях живого викладання. Вічно винаходити, вимагати, удосконалюватися - це єдино правильний курс вчителя.

І на завершення, мені хотілося б ще раз підкреслити ті висновки, які я зробила протягом 22 років роботи в школі. При використанні сучасних технологій на уроках вчителю необхідно вірити, що кожен учень зможе поліпшити свою роботу і досягти високих результатів. Віра в дитину окрилює її, тому в роботі учня потрібно знаходити позитивні моменти. Краще, якщо позитивного оцінювання буде більше. Учень повинен розуміти, що вчитель підтримує його, бажає успіху, співпрацює з ним. Діти завжди високо цінують також професійні відносини педагога до своєї роботи, велике бажання навчити любити свій предмет, і за це платять йому старанністю у вивченні предмета.

Отже,за допомогою підвищення мотивації створюється атмосфера співробітництва, реалізується застосування компетентісного підходу до вивчення іноземної мови, спостерігається осмислене опрацювання навчального матеріалу, зростає розвиток навичок аудіювання, читання, усного мовлення та письма, забезпечується саморозвиток та розвиток творчої особистості.

Хороший учитель ніколи не повинен прийти до висновку, що все вже

може, він все знає і не має нічого в собі  змінювати. 

Професія вчителя є настільки захоплюючою, є постійним відкриттям нових знань ,нового досвіду. Отже, творчий пошук- це  необхідна умова для підвищення мотивації навчання.

 

 

 

 

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

 

1.  Амінов I.I. «Психологія. Педагогіка. Етика.». Підручник для ВУЗів під редакціэю Ю.В. Наумкіна. 2002.

2. Асмолов А.Г. «Психологія особистості. Принципи загально-психічного аналізу». 2 видання. ИЦ «Академія». 2002.

3.  Гальскова Н.Д. «Теорія викладання англійської мови. Лінгводидактика та методика». –М.: ИЦ «Академія». 2004.

4.  Емонс Р.А. «Психологія найвищих прагнень: мотивація й духовність особистості». Під видавн. Д.О. Лентьэв - М.:Сенс 2004.

5.   Єгоршин О.П. «Мотивація трудової діяльності». Нижній Новгород: НIМБ, 2003 .

6.  Колкер Я.М. «Практична методика вивчення іноземних мов.» -М.:ИЦ «Академія», 2000.

7.  Латишев Л.К. переклад: «Теорія, практика та методика викладання». М.:ИЦ «Академія», 2003.

8.  Маркова А.К. др. «Формування мотивації навчання». Підручник для вчителя. М.: «Просвітлення», 1990.

9.     Маслоу, Абрахам- «Мотивація та особистість». 3 видання- СП6.: Пітер, 2003.

10. Миролюбов О.О. «Історія радянської методики викладання англійської мови.» :М:IНФРА-М; 2002.

11. Мітіна Л.М. «Психологія розвитку конкурентноздатної особистості. (Навчально-методичний посібник)». Вороніж: НIТО «МОДЕК», 2003.

12.  Мудрик А.В. «Соціальна педагогика». Під ред. В.А. Сластьоніна. 3 видання. 2002.

13.  Титов В.О. «Соціальна педагогіка. (На допомогу студенту)» –М: Приор-видавництво, 2003.

 

14.     Фан Мін Хан «Поведінка та діяльність (Психологічні дослідження)». Монографія М: Сенс, 2003.


 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ

Моделі уроків які втілять у дійсність формування позитивної мотивації

План-конспект уроку

 

Тема: Places in my Town  http://waper.ru/media/201301/09/3/314156-59g63j-3k6.jpg

 

Форма у року: урок-гра.

 

Клас: 3

Мета:

Навчальна: удосконалювати навички вживання тематичної лексики в межах темиMy Town , розвивати навички аудіювання, читання та письма.

Розвиваюча: розвивати мовне вміння, мовленнєву реакцію,критичне та абстрактне мислення, творчі здібності ,вміння працювати в групах.

Соціокультурна:запам’ятати визначні місця рідного міста.

Виховна: формувати культуру спілкування учнів, виховувати любов до рідного краю.

 

General:

 

Time:

40 mins

Objectives:

Talking about places in your town using the structures "Where are you

 

going?" and "I'm going to~"

Structures:

"Where are you going?"

 

"Where are you going right now?"

 

"I'm going to~"

 

"Over here"

Target Vocab:

school, the park, the shops, the beach, my friend’s house, the station,

 

the zoo, home

Review Vocab:

on foot, by bus, by bicycle, by car, by train, by boat, by airplane, by

 

rocket

You will need :

 

Flashcards

  school, the park, the shops, the beach, my friend’s house, the station,

 

the zoo, home

Printables:

  "Where are you Going?" board game (blown up to A3 size, if possible)

 

  Where are you Going? Write worksheet

 

  Where are you Going? song poster

 

  Warm Up & Wrap Up lesson sheet

Readers:

Where's Mother?

Songs:

Where are you Going?

 

 

 

You will also need:

 

  • dice (enough for each group of 3 or 4 (see point 6 below)
  • CD / Tape player / Computer or something to play the song on

Notes:

 

This is a nice easy lesson which introduces students to different places in their town and uses the present continuous to ask and answer questions.

 

IMPORTANT: This lesson should be taught after the "Transport & Travel"

 

 

Warm Up and Maintenance:

 

1.  See our "Warm Up & Wrap Up" lesson sheet.

 

 

New Learning and Practice:

 

  1. Play the "Snake Follow" game
  2. Introduce the vocab

 

  1. Play "Flashcard Slam" and "Missing Flashcard"
  2. Play "I’m going to… "
  3. Sing the "Where are you Going?" song
  4. Play the "Where are you Going?" board game

 

  1. Read classroom reader "Where's Mother?"

 

 

New Learning and Practice:

 

1.  Play the "Snake Follow" game

  1.                

This lesson starts in a really fun way. Get everyone to line up behind the teacher. Get everyone to shout "Where are you going?" and on that prompt the teacher shouts back".Over here!" - then start walking to a different part of the classroom, with everyone following in a line behind you (like a snake). Keep doing this as you snake your way around the classroom at different speeds.

  1.               Introduce the vocab

Before the class prepare the flashcards for the different places in the song: school, the park, the shop, the beach, my friends` house, the station, the zoo, home.

 

Hold up each flashcard and elicit / teach the word. Have students pass each flashcard around the class with each student saying the word as s/he passes the card.

3.  Play "Flashcard Slam" and "Missing Flashcard"

First play "Flashcard Slam" – lay all the flashcards, picture up on the floor and get everyone to sit around the cards in a circle (for large groups, have a few sets of flashcards so you can do this in groups). Teacher says "Touch the station!" and everyone must quickly slam their hand down on the correct card. Play this until every card has been practiced. Then play "Missing Flashcard" – with the cards all laid out on  the floor, tell everyone to close their eyes. Then the teacher takes away one card. Say "Open your eyes!" and everyone must shout out the missing card. Continue to play with other missing cards until all vocab has been practiced.

 

  1. "I’m going to…"

 

You'll need two sets of the places flashcards for this game, which practices the key structures "Where are you going?" and "I’m going to …".

Get everyone to close their eyes as you place each card from the first set around the room (e.g. place the zoo card in the corner, the park card under a desk, etc.). Next, tell everyone to open their eyes. Give a card (e.g. zoo) from the second set to a student. Have the following conversation (model):

Teacher: "Where are you going?"

Student: "I’m going to the zoo"

Teacher: "Ok then. Goodbye"

Student: "Goodbye"

The student must then search for the zoo flashcard. When s/he finds it s/he can return to you for another card. As the first student is searching, gives another card (e.g. the beach) to another student and has the same conversation. Eventually, you will have students searching all over the place and returning for another card – it’ll be a bit hectic but great fun – plus the key structures are being practiced.

 

5.  Sing the "Where are you Going?" song

 

Put the places flashcards on the board in the order of the song (or put up the song poster). Get everyone to stand up and show them the gestures (see below). Then run through the song a few times.

Lyrics for the "Where are you Going?" song

 

 

Chorus:

Where are you going?

Where are you going?

Where are you going right now?

 

Verse 1:

I’m going to school,

I’m going to the park,

I’m going to the shops,

I’m going to the beach.

 

Chorus:

Where are you going?

Where are you going?

Where are you going right now?

 

Verse 2:

 

I’m going to my friend’s house,

I’m going to the station,

I’m going to the zoo,

I’m going home.

 

 Gestures for the "Where are you Going?" song

 

The gestures are very simple and fun:

 

  • during the chorus everyone does the ‘question gesture’ (both palms up, looking quizzical) whilst swaying in time with the music.

 

  • during the verses everyone either walks around the classroom or walks on the spot – in time with the music.

 

6.Play the "Where are you Going" board game This is a great board game to play in groups of 2-4 players. Put the class onto groups and give out the boards and game cards (you’ll need to print and cut out before the lesson). If you can blow up the size of the game board to A3 or A4 size.

 Each group needs a die and each player a small counter (pen tops, etc., will do.). Then explain the rules and model how to play the game (the rules are on the worksheet). Then let everyone play. As they are playing, walk around and help out and make sure the structures are being used.

7.  Read classroom reader "Where's Mother?"

Let's finish the lesson with a nice story which uses the target vocab. Before class, download and print off the reader "Where's Mother?" from our website. As you read through the story, point to the pictures and elicit the different place the bird flies over. Ask questions about the features of each location, for example:

Teacher: (pointing to the picture on page 4) Where is Tessa flying over?

Students: A park!

Teacher: A park? Why do you think so? What can you see?

Students: Trees, grass and a pond.

 

Teacher: Ok, let's check .. (reading) .. "Tessa flies over the park". Yes, you are right! Good

job!

etc.

Get the students really involved in the story by asking lots of questions about the features of each place. You can ask follow up questions about the features of the places in the students' neighborhoods, such as:

 

Teacher: (pointing to the picture on page 4) Does your park have trees, grass and a pond, Ken?

 

Student: It has trees and grass but not a pond.

Teacher: Good! What else does your park have in it, Ken?

 

Student: Swings and a cafe.

 

Teacher: That sounds like a nice park! How about your local park Mary? What does your park have in it? etc.

 

 

Wrap Up:

 

 

  1. Assign Homework: "Where are you Going? Write" worksheet.

Teacher: Thank you for your work. You were very active today. You have cards with the town places. Put the mark for our lesson in the corner of your card.

  1.              Вчитель підводить підсумки уроку , нагороджуючи дітей спеціальними дипломами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Town Cards

http://yuzhny.in.ua/up/photos/yuzhny/vertol_90e.jpg

Результат пошуку зображень за запитом "фото Южне"

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "фото Южне"

 

 

РОЗРОБКА УРОКУ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З ТЕМИ:

THE ANIMAL PLANET

 Клас: 2

Мета:

Навчальна: удосконалювати навички вживання тематичної лексики в межах теми”The Animal Planet” , розвивати навички аудіювання, читання та письма.

Розвиваюча: розвивати мовне вміння, мовленнєву реакцію,критичне та абстрактне мислення, творчі здібності ,вміння працювати в групах.

Соціокультурна:запам’ятати  тварини різних країн.

Виховна: формувати культуру спілкування учнів, виховувати бережливе ставлення до природи.

 

Форма у року: урок-гра.

Обладнання: підручники,ляльки-маріонетки, ноут-бук, картки із завданнями.

PROCEDURE

 

1. Warm-up(2 хв.)

Good morning, pupils! I am glad to see you! How are you today? Today we'll have an unusual lesson. We'll play a game. Look at the picture and guess the topic of our lesson . (Pictures with animals.) Here is our Magic Frog. It has tasks for our lesson.

(Кожен етап уроку – це завдання Магічної Жабки , які заховані у неї в кишені.)

Repeat after me.

Let`s remember,

Don`t forget:

Animals are our friends!

2.Guessing game.(3хв.)

На дошці зображення тварин прикриті, видно лише їх частини. Діти повинні відгадати,які це були тварини.

Use was/were and tell us what animals there were. Example ( There was a crocodile. There were monkeys)

Діти роблять припущення ,потім відкривають малюнки повністю і перевіряють свої здогадки.

3.Find animal habitats(5хв.)

The task is to find wright habitats of the animals. There are three pictures-envelopes (sea, farm and forest) .Pupils have to put animal cards into these envelopes. They are joined in three groups.

Two pupils have the special tasks on the cards : to make the story out of the text`s parts. If the text is wright, there is a picture on the other side of it.

4.Video task (10хв.)

Pupils have to watch the video ( The Greedy Hippo) and answer the questions:

  1. Why was the hippo greedy?
  2. What did it eat?
  3. How many animals were there?
  4. Do you like the hippo? Why? Why not?

5.Break-time(2хв.)

TPR (Діти роблять зарядку під віршик, показуючи жестами і діями)

Lions and cats.

 Lions and cats.

 Lions and cats

And a kangaroo.

All the animals in the zoo.

Parrots and bats.

 Parrots and bats.

 Parrots and bats

 And a kangaroo.

 All the animals in the zoo.

Elephants. Elephants. Elephants.

And a kangaroo.

 All the animals in the zoo.

6.Text-book reading (5хв.)

Діти виконують завдання з підручника.

Text “Sea Creatures”( English World 2)

7. Dialogue time. (5хв.)

Використовуючи ляльки маріонетки , діти стають у два кола лицем один до одного. Зовнішнє коло рухається , внутрішнє ні. Учні складають діалоги про своїх тваринок-ляльок.

Example:

-Who are you?

-I am a crab.

-What do the crabs eat? Where do they live?

-…

8.Song demonstration 3(хв.)

Діти виконують  караоке-пісню.( “Octopus”)

The children are singing and dancing.

9.              SUMMING UP

Teacher: Our lesson has come to the end. Our Magic Frog is very happy, you could solve all the tasks. It was our last lesson on the topic “ The Animal  Planet”. I see that you know much about the animals . And now treat these zoo-cookies .

Teacher: Thank you for your work. You were very active today. You have cards with the animals. Put the mark for our lesson in the corner of your card.

Вчитель підводить підсумки уроку , нагороджуючи дітей спеціальними дипломами.

 

Розробка уроку з англійської мови з теми «Євро -2016»

Клас: 10( спортивний)

Мета:

Навчальна: удосконалювати навички вживання тематичної лексики в межах теми «Спорт».

Розвиваюча: розвивати мовне вміння, мовленнєву реакцію,критичне та абстрактне мислення, творчі здібності ,вміння працювати з ІКТ.

Виховна: формувати культуру спілкування учнів.

Соціокультурна: розвинути вміння аналізувати результати чемпіонату Європи з футболу і зрозуміння, що кількість населення і розмір країни не мають відношення до спортивних перемо;формувати інтерес до розвитку спорту в інших країнах.

Завдання:

формувати нові медійні знання з теми уроку;

удосконалювати навички сприйняття і розуміння мови на слух

розвивати вміння критичного мислення і дослідження;

сприяти оволодінню учнями основними формами розумової діяльності (порівняння, аналіз, прогнозування, узагальнення);

вчити розумовому моделюваню і проектуванню.

Критерії самоцінювання:

Я розумію, що географічні дані про країни (площа, чисельність населення) не можуть впливати на спортивні досягнення і можу це довести на прикладах країн-учасниць Євро -2016.

Я дізнаюся про основні історичні факти з чемпіонатів Європи з футболу.

Я можу пояснити, що було  непередбачуваним на Євро - 2016.

Ключове питання: Чи можна спрогнозувати результати спортивних змагань?

Обладнання: мобільні телефони, планшети або ноутбуки з виходом в інтернет, смужки паперу для жеребкування.

Організаційно-мотиваційний етап. "Занурення" в іншомовну комунікативну ситуацію (2 хв).

Мета етапу (планований результат): створення позитивної мотивації до пізнавальної діяльності.

Задачі етапу: створення атмосфери іншомовної комунікації і настрій на ситуацію успіху.

Зміст етапу уроку

Привітання вчителя і учнів:

Good morning, friends! I'm glad to see you. How are you?

.Let's listen to some piece of music

What are we going to speak about today?

What questions would you ask people from different European countries about Euro -2016?

(discuss them in pairs)

Учні впізнають мелодію і називають тему уроку.

Обговорюють у парах найцікавіші питання про чемпіонат

Звучить початок гімну чемпіонату світу з футболу "Give me freedom, give me fire".

Учитель записує на дошці запитання, запропоновані учнями

Основна частина.

Інформаційно-діяльнісний етап (10 хв)

Мета етапу (планований результат): пошук інформації про Францію (країну-господаря чемпіонату): площа, населення, країни-сусіди, і інформація про всі команди-учасниці Євро - 2016

Завдання етапу: вдосконалення навичок пошукового читання, розвиток умінь грамотно формулювати запит в інтернеті

When & where did the championship take place, how many teams took part in it from what countries, what do you know about them?

Вчитель дає необхідні посилання:

http://www.uefa.com/uefaeuro/season=2016/teams/index.html

Клас ділиться на кілька груп (одні шукають інформацію про площі, другі про чисельність населення). Інший варіант – пошук всієї інформації про обрані команди.

Дані записують у таблицю на дошці.

Аналіз отриманих даних, активізація володіння новою інформацією (9 хв.)

Мета етапу (планований результат): застосування нових знань для порівняння і аналізу результатів чемпіонату.

Завдання етапу: розвиток навичок говоріння та критичного мислення.

Зміст етапу уроку

What are the results of Euro -2016? What team won it?

Does it have the biggest surface or the biggest population?

What countries played in the final & in the semi-final?

What conclusion can we make?

Учні порівнюють дані і формулюють свої висновки.

Вгадай футболіста (5 хв.)

Мета етапу (планований результат): учні дізнаються футболіста за описом

Завдання етапу: навчання сприйняття і розуміння мови на слух

Зміст етапу уроку

Звучить аудіозапис опису футболістів.

Учні розуміють запис і впізнають футболістів.

Матеріал взято з підручника Cutting Edge Pre-Intermediate (Modul 5 Appearance)

Додаток 1

BYOD (10 хв.)

Мета етапу (планований результат): закріплення та перевірка знань по темі за допомогою сучасної інтернет-гри

Зміст етапу уроку

Учитель пропонує учням пограти в гру Kahoot на мобільних телефонах.

https://create.kahoot.it/#quiz/e0dc3616-7bae-42ee-bdef-bba5e2945281

Після закінчення гри бажано запитати, що нового учні дізналися з цієї вікторини!

Діти відповідають на запитання вікторини.

Вчитель реєструється на сайті (безкоштовно) і отримує пароль для участі учнів у грі-вікторині)

Підведення підсумків уроку (5 хв)

Мета етапу (планований результат): усвідомлення значущості отриманих знань

Завдання етапу: оцінка ефективності діяльності на уроці.

Зміст етапу уроку

Учитель пропонує учням продовжити речення:

I could/couldn't predict the results of Euro -2016 because...

Your Homework:

Try to explain why the Portuguese team became the Euro-champion or who will be a new world champion?

Good-bye and good luck!

Учні висловлюють свої думки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект

уроку в 5 класі

Тема "Christmas"

Мета уроку:

1. Освітній аспект:

  • Удосконалення лексичних навичок говоріння, навичок сприйняття і розуміння мови на слух.
  • Активізація структури to be going to в усному мовленні.

2. Розвиваючий  аспект:

  • Розвиток комунікативних здібностей учнів.
  • Розвиток пам'яті, уваги, самостійності , фантазії.
  • Формування вміння працювати в парах, груп ах.

 

3. Виховний аспект:

  • Підвищення інтересу до вивчення іноземної мови.

4.Соціокультурний аспект:

  • Підвищення рівня соціокультурної компетенції, розширення кругозору учнів.

 

 

Оснащення уроку:

  • магнітофон, 
  • навчальний посібник з англійської мови
  • зображення з активною лексикою по темі;
  • роздатковий матеріал;
  • конверт, м'яч.

 

 

 ХІД УРОКУ

 

I. Warming-up:

- Good morning, children. How are you today? We'll start our lesson with a song. Listen to the song and say what holiday is coming . (Діти слу хаюць пісню "Jingle Bells", й відповідають на питання.)

- You are right. Christmas is coming. When do people celebrate Christmas in Ukraine ? When do people celebrate Christmas in Britain? When do people celebrate New Year's Day?

 

              II. Vocabulary Practice:

- Christmas is a wonderful holiday. It's full of mag ic and mystery. Let 's open the door and come into the room . (Відкривається дошка, на якій зображено ялину, на ній висять зображення з лексикою по темі.) What can you see in the room? (A Christmas tree) Let's read the words on the tree. (Діти читають разом слова.)

- Do you decorate a tree with ornaments and lights ? Do you put an angel on the top of the tree ? Do you pull crackers at Christmas? Do you sing carols at Christmas?

 

              III. Speaking:

- Now we'll play a game. I'll throw the ball and say a sentence . Say if my sentences are true or false, correct the false sentences:

              1. People paint eggs at Easter.

              2. People in Britain celebrate the Queen 's Official Birthday in June .

              3. People celebrate Halloween on November 31 st.

              4. People play jokes on their friends and relatives on Independence Day .

              5. People in Britain hide chocolate eggs for children to find at Easter .

              6. People watch a parade and fireworks on Valentine 's Day .

              7. People decorate streets with flags and balloons on Victory Day .

              8. People in Ukraine celebrate Independence Day on June 3 rd.

(Після  виконання завдання  діти отримують картки зі словом  "TRUE"  або    "FALSE".)

- Now let's join into two groups according to the cards you've got . (Діти об'єднуються в дві групи  по картках "TRUE" і "FALSE".)

You'll work in groups. I'll give you some cards (додаток 1) with sentences about celebrating Christmas in Britain and Ukraine. The first group will make up a story about Britain , the second group will make up a story about Ukraine . Speak about your country.

 

              IV. Listening:

- Open your books at page 69 and look at the picture.  Listen to the dialogue and answer the following question :

What holiday are they going to celebrate?

- Listen to the dialogue once again and say if the sentences are true or false . (Діти отримують карточки з  пропозиціями.) (додаток 2)

 

 

                 V. Reading:

- I've got a letter from Steve. Let's read his letter. (Додаток 3) Now answer my questions: What's Steve's favourite holiday? Why does he like Christmas? What is his mum going to do at Christmas ? What is his dad going to do at Christmas ? Are they going to invite uncles and aunts? What is he going to do?

 

              VI. Moving Activity. Grammar Practice:

- Now, children, stand up and come here. Make a circle and pass this envelope to each other . When the music stops you'll open the envelope , take one card and make up a sentence with the words on the card and the structure to be going to . (Додаток 4) For example, I am going to send Christmas cards.

 

              VII. Speaking. Grammar and Vocabulary Practice:

- And now you'll work in pairs. Take one of these cards and join into pairs according to the colour of your cards . Your task is to complete this dialogue.  

- And now role-play your dialogue.

 

              VIII. Round-up:

- Our lesson is coming to the end. Let 's congratulate each other on Christmas and New Year' s Day . (Діти вітають один одного з наступаючими святами.)

- Your homework is to write what you are going to do before Christmas and New Year 's Day . Your marks are ... Thank you for your work. Good-bye.

 

 

       Матеріали

              додаток 1

1. People celebrate Christmas on December 25 th and January 7 th.

2. Ded Moroz puts presents under the tree on New Year 's Day .

3. People usually celebrate New Year.

4. They decorate a New Year tree with ornaments, tinsel and lights.

5. They pull crackers on New Year's Day.

6. People send cards at Christmas and New Year.

7. People usually celebrate Christmas.

8. They celebrate Christmas on December 25 th.

9. People decorate a Christmas tree with ornaments, tinsel and lights.

10. They sing Christmas carols and send Christmas cards.

11. Children hang Christmas stockings by the fireplace.

12. Santa Claus puts presents into Christmas stockings.

 

              додаток 2

True or False?

1. It's 6 o'clock.

2. Mr Hunter is writing a Christmas card.

3. Mrs Hunter is decorating the Christmas tree.

4. Steve is hanging a Christmas stocking by the fireplace .

5. Lucky is playing with tinsel.

6. Pavel is practising his English.

 

              додаток 3

My favourite holiday is Christmas. It's the most special day. Christmas is a birthday of new life. We have holidays at school. My parents are at home too. Houses, shops, streets are beautiful. You can see Santa there. We send and get a lot of cards, we get and give a lot of presents. It's so exciting! I like it, because it's a family holiday. My mum is going to cook a Christmas dinner. My dad is going to decorate a Christmas tree. I am going to help him. My sister Liz is going to sing carols and pull crackers. We are going to invite our grannies and granddads, uncles and aunts and cousins. We are going to have fun!

 

              додаток 4

give presents, send cards, make a cake, decorate a Christmas tree, get presents,

invite friends and relatives, pull crackers, put an angel on the top of the tree ,

hang Christmas stockings

 

              додаток 5

What are you going to do at Christmas?

What are you going to do on New Year 's Day ?

-          ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку

з англійської мови в 5 класі на тему

"Здоровий спосіб життя"

  

  "Health and Body Care "

Мета:

  • узагальнення лексичного і граматичного матеріалу по темі "Health";
  • розвиток вміння про ігри і робити результати по темі уроку, працювати в групі;
  • виховання культури здорового способу життя;

Форма у року: урок-змагання.

Обладнання: мультимедійна презентація, картки із завданнями, обладнання для сценки "At the Doctor 's "

PROCEDURE

1. Warming up. Brainstorming

Teacher :. Today we'll discuss a very important problem. As you know some people are healthy, some people are unhealthy. Health is the most important thing in people 's life .We can not buy health, but we can do a lot to keep it . In order to be healthy we should follow some special rules . The pictures on the screen will help you to guess what we are going to speak about .

- What can you see in the first picture? (Слайд 1)

What can you see in the second picture? (Слайд 1)

What can you see in the third picture? (Слайд 1)

Now look at all these pictures at once. Can you guess what we are going to speak about ?

Pupils:. A Healthy Way of Life (Слайд 2)

Teacher: Right you are. So today we are going to speak about our health , about what we should do to be healthy and about doctors , because they help us to be healthy.

2. Phonetic Practice

Teacher: But first we should revise some words on our topic .

Teacher: Look at the screen, please. I will read these words and then you will repeat them altogether . (Слайд 3)

health

healthy, unhealthy

a stomachache, a headache

toothache ,a temperature

a cold, a sore throat

a runny nose, pills

a patient, a cough

 

Teacher : (Слайд 4) I offer you to have a lesson in a form of a competition . So you should divide into two teams. Give your teams a name connected with the theme of our lesson.

Teacher: Our competition will consist of different contests. For each contest your team will get some points. The team that gets more points at the end of the competition wins. Are the rules clear to you? I wish you success and good luck.

COMPETITION

  1. MAKE WORD COMB I NATIONS

Teacher: There are some words on the blackboard and your task is to find the pair for each word to make the right word combinations.

to take a doctor

              head a temperature

to keep fit

to feel ache

to go to pills

 a dentist

a sore throat

2. QUESTIONS ABOUT HEALTH

Teacher: And our next contest is to answer the questions about health . (Слайд 5). You have lists with questions and different answers. Choose the correct answers.

  1. When should people get up and go to bed? (1)
  2. How many times a day should people clean their teeth? (2)
  3. What should people do before eating? (1)
  4. What healthy food should people eat? (2)
  5. Whom should people consult when they f all ill?(1)
  6. What should people do if they have a cold? (2)
  7. What should people do if they have toothache? (1)
  8. What should people do if they have a stomachache ? (2)

- get up early and go to bed early

-brush teeth twice a day (in the morning and in the evening)

- wash hands before eating

- eat fruit and vegetables

- when you feel ill, go to a doctor

- drink warm milk with honey, visit a doctor

- take the medicine for a toothache and go to the dentist

- take a medicine and keep to a diet

 

3. FRIENDLY NUMBERS

Teacher: I'll give you the alphabet. Each letter has got the number. The task is: I'll say the numbers and you must find the letters and write the words

20, 5, 13,16,5, 18, 1, 20, 21,18,5 (temperature)

4, 5, 14, 20, 9, 19, 20 (dentist)

19, 20,15, 13, 1, 3, 8, 1, 3, 8, 5 (stomachache)

4. HEALTH CODE   (Слайд 9)

Teacher: Now I'll give each team a leaf sheet with a list of recommendations which we should follow or should not follow to be healthy . Your task is to make   Health Code. The first team will discuss and tell us what we should do to be healthy and the second team will tell us what we should not do . You can tick the right points in your leafsheets .

Get up early and go to bed early (1) 
Wash your hands before eating (1) 
Smoke (2) 
Watch TV too long (2) 
Go in for sports (1) 
Clean your teeth once a day (2) 
Sleep enough (1) 
Take a cold shower (1) 
Eat too many sweets (2) 
Spend much time indoors (2) 
Eat between meals (2) 
Air the room (1)

Teacher: Have you finished the task? We'll start with the things which we should do . (Слайд 10)

Teacher: And the second team will tell us what we should not do . (Слайд 11)

(Points)

Teacher: I hope you understand that it is important to follow these simple rules to keep fit .

5. WATCHING A VIDEO FRAGMENT

Teacher: But sometimes people can fall ill. What should they do in this case? Let 's watch a video fragment about people who have some problems with their health . Then you will tell me what they complain of ? (Watching a video fragment). (Слайд 12)

Look at the first screenshot. What does this person complain of? (Слайд 13)

Model: He's got ... / She's got ...

            A TOOTHACHE (He should not eat many sweets)

            A COUGH (She should take some medicine)

           

            A TEMPERATURE (He should take an aspirin)

            A COLD (He should stay in bed)

               What can you advise these people? Write down your advice. Use the model: He should / should not .... She should / should not

                

6. PT MINUTES

Teacher: Are you tired?

Teacher: To have a rest is also one of the rules of keeping fit .

Let 's have a rest and sing a song "Hokey cokey". (Слайд 18)

You put your right hand in

You put your right hand out

in, out, in, out

Shake it all about

You do the hokey cokey

and you turn around

That's what it's all about

Oh, the hokey cokey (3)

Knees bend, arms stretch, clap your hands

(Left hand ......... two hands)

 

7. DOCTOR'S ROUTINE

Teacher: But some people who do not care much about their health and do not follow some useful advice can fall ill . Who can help people if they are ill?

Pupils: A doctor.

Teacher: What is doctor's daily routine? What does he do every day?

This picture will help you. (Слайд 19)

- What does he ask? (What's the matter?)

- Whom does he treat? (A patient)

- What does he prescribe? (Medicine, pills)

- What does he write? (Recommendation, prescription)

- Where does he work? (In a Hospital)

8. BEST READER

Teacher: I see that you know everything about doctor 's daily routine .

Your next task: I'll give you a dialogue. You must prepare the best reading of the dialogue . (Слайд 20) Команди читають діалоги.

Now the following task: Play the game "Hospital". You must make your dialogues "At the Doctor's" changing the underlined words in these dialogues. Then you must act out your dialogues.

I'll give you 5 minutes to do it.

9. THE CHAIN OF THE RULES

Teacher: The last task: I'll give you the words and you must make up the sentences with these words putting them in correct order .

YOU SHOULD EAT HEALTHY FOOD.

PEOPLE SHOULD TAKE VITAMINS.

YOU SHOULD SPEND MUCH TIME OUTDOORS.

CLEAN YOUR TEETH TWICE A DAY.

 

10.               SUMMING UP

Teacher: Our lesson has come to the end. It was our last lesson on the topic "Health and Body Care". I see that you know much about the main rules of keeping fit . And I hope that you will follow these rules to be healthy .

Teacher: Thank you for your work. You were very active today. And now let 's see which team is the winner of our competition . Please, count your points. How many points do you have?

Friendship always wins! My congratulations! You all deserve excellent marks!

And now your prizes. Be healthy. Take a vitamin to keep fit.

 

 

 

 

 

 

План-конспект уроку

з англійської мови в 3 класі на тему

"Мій будинокоя квартира "

«My house, my flat ».

 

Мета:

  • Систематизация і контроль засвоєння лексичних одиниць по темі «Моя квартира. Мій дім ";
  • Розвиток вміння застосовувати отримані знання на практиці;
  • Виховання інтересу учнів до іноземної мови.

 

Обладнання: картки із завданнями для команд, мультимедійна презентація

Форма уроку: урок-гра

Хід уроку:

1. Warm-up

Good morning, pupils! I am glad to see you! How are you today? Today we'll have an unusual lesson. We'll play a game. Look at the picture and guess the topic of our lesson . (My flat. My house)

Do you know any proverbs about home in Russian ? (В гостях добре, а вдома краще. Будинки і стіни лікують. мій будинок - моя фортеця)

There are some proverbs in English too. Look and let's re ad them. (There is no place like home. East or West, home is the best)

 

Let 's revise the names of the rooms and furniture we have in our houses and flats .

(Зображення на дошці). Repeat after me.

 

2. The competition

And now let's start our competition. There are two teams in the classroom. The name of THE 1 ST team is "TWINKY'S FRIENDS", and the 2d team in "MIKE'S FRIENDS"

 

 

1. Find hidden words

Look. This is a house. But what 's happened? The words are hidden. Please help me to guess the words that are hidden here . Write them down. Write the name of your team for thejury .

 

2. Find my friends

Let me introduce my Friends.

Mickey, Daisy, Goofy and Donald. They live in a big house. They live in a castle.

I can not find my friends in such a big house . Please help me. I've got five keys. Help me to find the doors. The numbers can help you to answer where my friends are .

 

3. Guess the riddles

The next task: you must guess the riddles. And write the words.

 

4. Change the pictures

 

Look. Th is is a text. Your task: change the pictures into the words and write them .

 

5. Listen and cho o se the right room

 

I've got some stories for you. I'll describe different rooms. There are the numbers of the rooms on the board . Listen and cho o se the card with the number on your desk .

 

1. People can prepare breakfast, lunch and dinner in this room. We have a fridge, a table, a cooker and a cupboard in this room. (A kitchen)

2. There are beds or a sofa in this room . You can see a little table and a wardrobe there . People have a rest in this room. (A bedroom)

3. This room is not very big. We take a shower in this room. There is a bath. You can brush your teeth and wash your face and hands there . (A bathroom)

4. There is a TV set, some chairs and a sofa in this room. We can see flowers on the walls. There is a carpet on the floor. It's the biggest room in the house. People watch TV or listen to music there. (A living room)

5. This room is not very big. There is usually a mirror and a little table there . There you can see boots or shoes. (A hall)

 

6. Moving activity

 

You know a poem about house. Let's revise this poem playing the game "Little Mouse". You must go around the chairs and after the last sentence you must sit on the chair . If you have no seat you'll leave the game .

 

-          Little Mouse, little Mouse,

Where is your house?

-          Little Cat, little Cat, I have no flat.

I am a poor Mouse, I have no house.

-          Little Mouse, little Mouse,

Come into my house.

-          Little Cat, little Cat, I can not do that.

You want to eat me!

7. The envelope with a secret

 

Read the sentences and fill in is / are;

There .... a big window in the bedroom.

There ... .. two beds in the bedroom.

There ... .. a beautiful picture on the wall.

There ... .. many books in the bookcase.

There ... ... two armchairs in the living-room.

There ... ... a carpet on the floor.

There ...... three chairs in the kitchen.

There ...... a lamp on the desk.

There ...... a wardrobe in the hall.

There ...... a big mirror in the bathroom.

 

8. Describe the room

 

Look at the picture please. What room is it? It's a living room. You must describe this room using the structure THERE IS .... THERE ARE .... But you must do it in 3 minutes. You should write as many sentences as you can .

 

9. Summing up

 

Our lesson has come to the end. Thank you for your work. You were very active today. And now let 's see which team is the winner of our competition . Please, count your points. How many points do you have?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ

Вступ           3

І. ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ мотивації навчальної діяльності  4

 1.1 Мотивація у області вивчення іноземних мов    4

1.2  Мотиваційні види          5

1.3 Види мотивації при вивченні англійської мови.    7

1.4  Групові процеси і мотивація       9

1.5 Методи мотивації         9

1.6 Причини спаду шкільної мотивації      10

ІІ Технології та прийоми  підвищення мотивації на уроках англійської мови

 

2.1 Технології  підвищення мотивації      11

 

2.2 Батьківська діяльність, як вплив на рівень мотивації    11

2.3 Способи мотивування учнів       12

2.4 Гра- прийом підвищення ефективності уроку англійської мови.  14

 

2.5  Музика-шлях до підвищення мотивації     16

 

2.6 Використання комп'ютерних та інтернет технологій -як спосіб підвищення мотивації.                                                                                                                              17

 2.7 Проектна діяльність         20

Заключна частина         21

 

 Список використаних джерел       23

 

 Додатки           24

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Філюк Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0