29 травня о 18:00Вебінар: Філософія для дітей: закордонні та українські практики

Ми-підприємливі. Ранкова зустріч.

Про матеріал

Мета: розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення; удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку; сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».

Перегляд файлу

Ранкова зустріч на тему : «Ми підприємливі»

Картинки по запросу малюнки про професії

Мета: розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організовувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення; удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку; сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів «підприємливий», «добро», «добродій/ка», «доброзичливість», «доброчинність», «добробут».

Доброго ранку!

Доброго дня!

Доброго вечора – нині, щодня!

Хай не псується годинник на вежі.

Хай буде все на землі, як належить:

Сонце – як сонце, літо – як літо,

Дощик – як дощик, діти – як діти.

Кожному дому я щастя бажаю!

Маку – цвітіння, житу – врожаю,

Небові – миру, голубу – неба.

Кожній дитині – всього, що треба.

Хай усміхаються діти щодня.

Доброго ранку!

 Доброго дня!

 

 

 

Хід зустрічі

1. Привітання.

        Діти стоять у колі. Кожен учень по черзі говорить привіт сусідові, торкаючись до його плеча. «Доброго дня ­­­_________»

2. Обмін інформацією.

       Діти, по черзі висловлюють думку, ким вони хочуть стати у майбутньому. Наприклад «У майбутньому я хочу стати лікарем, щоб рятувати життя людей».

      Після чого йде обговорення важливості кожної професії та їх значення для людства.

3. Групова робота.

Робота над чистомовками «Всі професії важливі»

ВСІ ПРОФЕСІЇ ВАЖЛИВІ

(чистомовки для дітей)

Столяр в майстерні стругає,

Стружку збирає в корзинку –

Потім про яблука дбає,

Робить їм ліжко узимку.

 

Доярка доїть молоко в корови –

Я п‘ю щодня стакан і йду до школи.

 

Лікар ліки призначає,

Якщо захворіли раптом,

Але кожен добре знає,

Що найкращі ліки – жарти.

 

Продавець у магазині

Усміхається привітно –

Ця весела господиня

Продає осінні квіти.

 

Моряк - закоханий у море,

А в мріях бачить океан,

І хоче стати командором,

здолати бурю й ураган.

 

Листоноша лист мені приніс,

 Затанцюю я йому на біс,

І дізнаюсь про новини

Від подружки Катерини.

 

Льотчик обіймає небо синє,

І від того дійсно він щасливий.

 

Кухар їжу нам готує смачно –

Ми за це йому безмежно вдячні!

 

Швачка шиє одяг для людей,

В неї так багато є ідей.

Прикрашає всіх сучасна мода,

І хороший настрій – нагорода!

 

 ВСІ ПРОФЕСІЇ ДЛЯ НАС ВАЖЛИВІ,

РУКІ ЗОЛОТІ - ЦЕ СРАВЖНЄ ДИВО!

 

Гра «Купівля корисності» .

Обладнання: Картки із зображення різних товарів (роздатковий матеріал для учнів), великі аркуші паперу, фломастери.

ЦІЛІ навчити учнів визначати ЧОМУ люди купують;

  ЯКУ користь шукають.

Пропонуємо один із добрих способів визначити, чому люди щось купують, – перелічити «корисність», яку вони шукають. Інколи це легко, а інколи складно. Але це завжди цікаво. Учні можуть побачити можливості нових ідей, коли перелічать корисність покупки.

Для того, щоб учні краще зрозуміли, чому люди купують і яку корисність шукають, проведіть з ними обговорення.

ВИЗНАЧЕННЯ ТОГО, ЧОМУ ЛЮДИ КУПУЮТЬ, НАДЗВИЧАЙНО ВАЖЛИВЕ ДЛЯ БУДЬ-ЯКОГО УСПІШНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА Обговорення:

Чому люди купують.....?

 Наприклад, поставте учням запитання: Спитайте: Чому люди купують велосипеди (автомобілі тощо)?

Яку КОРИСТЬ вони шукають?

Можливі відповіді:

зручність;

швидкість;

комфорт.

1. Поділіть учнів на групи.

2. З набору карток роздайте (або запропонуйте витягнути самостійно) одну картку для групи (ваза, телевізор, зелена фарба для волосся, взуття, тощо. (Додаток)

3. Кожна група повинна визначити: яку користь шукають споживачі, роблячи цю покупку (активно шукаючи ідеї); чи варто купувати цей товар (рішення групи; на обговорення питання – 10 хвилин).

4. Групи по черзі розповідають про свої ідеї перед класом.

ОБГОВОРЕННЯ Якщо ми розуміємо, ЧОМУ люди щось купують, тоді ми краще знаємо, ЩО ми їм продаємо. Ми продаємо корисність, а не продукт. Це стосується багатьох життєвих ситуацій, що їх також можна описати як продаж – переконання когось щось зробити, ведення переговорів, навіть навчання.

4. Щоденні новини.

Доброго ранку, першокласники!
Сьогодні середа,__________вересня.
Особа дня--­­­­­­­­­­­­­­­____________( прикріплюється фото дитини з підписом імені) перша починає обмін інформацією, які продукти купує її родина.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

 

Картинки по запросу дитячі малюнки про професіїКартинки по запросу дитячі малюнки про професіїКартинки по запросу дитячі малюнки про професії

 

Картинки по запросу дитячі малюнки про професіїКартинки по запросу дитячі малюнки про професії

Картинки по запросу дитячі малюнки про професіїКартинки по запросу дитячі малюнки про професії

Картинки по запросу дитячі малюнки про професіїКартинки по запросу малюнки про професіїКартинки по запросу малюнки про професії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток до гри.

 

 

docx
Пов’язані теми
Етика, Позакласні заходи
Додано
20 червня 2018
Переглядів
9218
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку