Альбом : "Вишеньки" містить дидактичні ігри та ігрові завдання для диференціації звуків С-Ш в складах та словах ( на початку та в середині слів, словах зі збігом приголосних ) ; складання речень за схемою , складання опису предмета за схемою .
Гра « Шпак і скат »
2. 4- й зайвий .
1.
2
3
4
3. Назви предмет , який , знаходиться ….
* під сливою ; * перед скатом ; * під шпаківнею ; * над шпаками ;
*між штурвалом і шпаківнею ; * над капустою ; * під скорпіоном ;
*ліворуч від капітошки ; *між капустою і капітошкою ; *над волошкою ;
*між волошкою і штангою ; * під шпаками ; *ліворуч від штанги ;
*праворуч від шпаків ; * над скутером ; * між шпаківнею і штангою .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 Диференціація звуків С - Ш у складах із збігом приголосних . Гра : «Вишеньки» . На гілках дозріли вишні. «Зірви» всі вишні і повтори пари складів за дорослим . Дитина повторяє пари складів за дорослим та показує пальчиком вишні .
5Прочитай склади на хмаринках . Хмаринки на яких написані склади АШ, перетворяться в хмаринки. Розфарбуй їх сірим кольором, проведи від них стрілочки до парасольки . А із хмаринок , на яких написані решту складів дощу не буде. Обведи їх синім і намалюй за ними сонечко .
6. Гра : « Перегони ». Хто швидше дійде до фінішу Соня чи Мишко ? Якщо відомо Сонині малюнки - це ті в назві яких є звук - С , А Мишкові - Ш .
7. Логопедичне доміно : « Фрукти та овочі » .
|
біла груша |
|
|
|
черешня |
|
|
|
біла груша |
|
|
|
|
казкова груша |
казкова груша |
|
|
казковий апельсин |
казковий апельсин |
||||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
||||
казковий апельсин
|
казковий апельсин |
казковий апельсин |
казковий апельсин |
||||
казкова груша
|
казкова груша |
казкова груша |
казкова груша |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
пучок петрушки |
пучок петрушки |
пучок петрушки
|
|
|
|
|
|
|
|
|
артишок |
артишок |
|
пучок петрушки
|
кущ |
пучок салату |
пучок салату |
|
|
|
|
|
пучок петрушки |
|
артишок |
|
пучок салату |
пучок салату |
|
8. «Подорож лісом » .
9. « Злий лісовик ». Поглянь , злий лісовик Клякус переплутав слова в реченнях ! Допоможи словам повернутись на свої місця. Виправ помилки .
Сови маленькі вуха у .
У крючком дзьоб шишкаря .
Мишка впіймала сіру сову .
Соловей вмілий дуже співак .
Сосна сидить на шишкарі .
Шишка тримає шишкар .
10. Додай у словник .
11 . Опис птахів за універсальним планом опису .
_________________________________________________________________________________
12. «Склади речення .» Склади речення про доброго Лісовика і Кікімору за схемами з опорою на картинки .
Лісовик
. . . .
_________________________________________________________________________________
Кікімора
. . . .
13 Космічне пальне . Визначення місця звуків у словах .
13. 2.Космічні кораблі .
14 «Баскетбол» . Визначення місця звуків [ С]-[Ш ] у словах . Покласти м'яч у відповідний квадрат. ( викласти стільки м'ячів стільки складів є у слові ) .
|
|
|
|
|
|
|
|
|