Міні-посібник "Перекладна література"

Про матеріал

Матеріал до уроку літератури 9 клас.Перекладна література .Біблія (фрагменти). Легенда про Вавилонську вежу.Посібник містить 5 сторінок теоретичних понять та практичних вправ.

Слово «біблія» походить від грецького «biblia», що означає«папірусні сувої» або «книги».Власне кажучи, Біблія - це збірка, бібліотека, що складається із 66 окремих книг, які писалися протягом приблизно 1600 років, з 1513 до н. е. по приблизно 98 рік н. е.

Перегляд файлу

Гатеж Тетяна Володимирівна

https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/38428693_1267427216744312_6496910004031848448_n.jpg?_nc_cat=0&oh=8505870ace15b00c57e111034b93a121&oe=5C20FF17 

 

 

 

 

 

Перекладна література

Біблія (фрагменти). Легенда про

Вавилонську вежу

Пов’язане зображення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\таня\Desktop\загружено.jpgСлово «біблія» походить від грецького «biblia», що означає

«папірусні сувої» або «книги».

 

Власне кажучи, Біблія - це збірка, бібліотека, що складається із 66 окремих книг, які писалися протягом приблизно 1600 років, з 1513 до н. е. по приблизно 98 рік н. е.

 

Перші 39 книг - близько три чверті Біблії - складають Старий Заповіт, визнаються за «Святе Письмо» іудаїзмом і християнством. Ще його називають «Єврейським Письмом», тому що більшість книг були написані мовою цього народу.

 

Ці книги можна поділити на три групи:

історичні - від Буття до Естер (17 книг);

поетичні - від Іова до Пісні Пісень Соломона (5 книг);

пророчі - від Ісаї до Малахії (17 книг).

 

У Старому Заповіті йде мова про ранню історію Землі та людства, а також про історію давнього ізраїльського народу з часу його появи до V ст. до н. е.

Пов’язане зображення 

 

 

Пов’язане зображенняДайте відповіді на питання.

 

 

 

Найдавніша й наймудріша книга світу, яку називають Вічною книгою? ___________________________________________________________

Я можу бути чоловіком, а можу бути жінкою. Комусь стану найкращим другом. На мене кажуть «вінець створіння». ___________________________________________________________

Я – велике, важливе, позитивне…Бог мріяв бачити мене в кожній людині. ___________________________________________________________

Цим прекрасним місцем гуляли Адам та Ева?

___________________________________________________________

Божий голос у кожній людині .

___________________________________________________________

Я перша людина на Землі.

___________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

«Про Вавилонську вежу»

C:\Users\таня\Desktop\загружено.jpg

Історична основа легенди.

 

Події, що змальовуються в легенді про зведення Вавилонської вежі, відбуваються «після потопу» й відносяться до «початку людської історії». У межах однієї біблійної оповіді органічно об’єдналися два мотиви: 1) побудова міста Вавилона і змішання мов;2) зведення вежі й розпорошення людей. Археологічні розкопки підтверджують, що в цій оповіді відбилося будівництво у Вавилоні зіккуратів — величезних будівель ритуально-храмового призначення. Легенда могла виникнути не пізніше ІІ тис. до н. е., причому не в осілого, а в кочового народу, суспільна свідомість якого осідлий спосіб життя сприймала як певне відхилення від норми, а у фактах зведення величезних ритуальних споруд вбачала вияви «гордині» та «зухвальства», гідні страшної божої кари.

 

Пов’язане Ð·Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð¶ÐµÐ½Ð½ÑМісто Вавилон знаходилось у північній частині Дворіччя (Месопатамії) на березі ріки Євфрат. Вавилонські руїни можна побачити недалеко від сучасного міста Вілли (Ірак). Перші згадки про Вавилон датуються ІІІ тис. до н. е. На початку ІІ ст. до н. е. місто остаточно зійшло з історичної арени.

Результат пошуку зображень за запитом "це цікаво"

Опрацювати ідейно-художнього змісту твору. Відповіть надати бажано словами з легенди.

 

 

 

1.Які часи відтворено в легенді?_____________________________________________________________________________________________________________________________

2.Для чого люди вирішили збудувати вежу? ____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3.Яка була організована робота щодо будівництва? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

4.Про що свідчить виконання пісень під час роботи людей?

________________________________________________________________

5.У зв’язку з чим навколо вежі виникло місто із деревами? ____________________________________________________________________________________________________________________________________

6.Застосовуючи текст твору, опишіть красуню-вежу, зробіть уявний словесний її малюнок. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Чим будівництво вежі не сподобалося Ягве? Чи, може, це небажання Бога порівнятися з людьми? Відповідь вмотивуйте. ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Пов’язане зображення8.Що сприяло швидкій відбудові вежі_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9.Яким чином Ягве призупинив будівництво красуні Вавилону? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

10.Для чого в легенді використаний фразеологізм «мов у воду опущені»? Кого він стосується?______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11.Що сприяло виникненню різних народностей? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

12.Чому вежа почала поступово руйнуватися?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Результат пошуку зображень за запитом "важливо"  «Про Вавилонську вежу»

 

Тема: розповідь про спорудження людьми Вавилонської вежі та перешкоду, яку вчинив Ягве щодо будівництва.

 

Ідея: уславлення миру, праці, взаєморозуміння між людьми на землі; засудження заздрості (Ягве).

 

Основна думка: спільна мова серед людей сприяє їх дружбі, злагодженій праці.

 

Композиція.

Експозиція: рішення людей збудувати вежу.

Зав’язка: заздрість Ягве, викликана спільною, злагодженою працею людей.

Кульмінація: буря, яку послав бог на землю, сприяла тому, що розлетілись людські слова, через це народ був позбавлений можливості спілкування між собою.

Розв’язка: припинення будівництва вежі, поява різних народностей на землі.

 

Пов’язане зображенняПроблематика:

взаєморозуміння і заздрість;

стимул для плідної праці;

спільна мова — запорука миру на землі між людьми.

Результат пошуку зображень за запитом "«Про Вавилонську вежу»"

 

docx
До підручника
Українська література 9 клас (Борзенко О.І., Лобусова О.В.)
Додано
26 вересня 2018
Переглядів
2947
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку