Міні-проект "Будьмо знайомі"

Про матеріал
Навчати розрізняти суттєве ,головне і другорядне в зовнішньому вигляді об'єктів дослідження; бачити взаємозв'язок між назвою тіла природи та особливостями його будови, властивостями та місцем проживання,зацікавити учнів походженням назв рослин та тварин;розвивати вміння аналізувати побачене,робити висновки,висловлювати власні думки; виховувати почуття колективізму,відповідальності за виконання дорученого завдання.
Перегляд файлу

       Вибор проблеми:Ознайомлення з різноманітністю рослинного та тваринного світу. Формування загальних уявлень про деякі явища,властивості природи, але немає системного розуміння їх суті,яке ґрунтується на здатності встановлювати причинно - наслідкові зв'язки та за ними робити висновки. Проект допоможе з'ясувати,який існує зв'язок між назвою тіла живої природи та його особливостями.

                Мета проекту: навчати розрізняти суттєве ,головне і другорядне в зовнішньому вигляді об'єктів дослідження; бачити взаємозв'язок між назвою тіла природи та особливостями його будови, властивостями та місцем проживання,зацікавити учнів походженням назв рослин та тварин;розвивати вміння аналізувати побачене,робити висновки,висловлювати власні думки; виховувати почуття колективізму,відповідальності за виконання дорученого завдання.

               Завдання проекту:дослідити зовнішній вигляд запропонованих об'єктів живої природи; зробити висновки щодо походження назв цих об'єктів; дізнатися про умови життя тварини (рослини),що досліджується ,її користь; зібрати матеріали проекту в тематичну папку.

Хід проекту:

I .Організаційний етап проекту.

Давайте візьмемося за руки й утворимо коло.Подивіться ,хто до нас завітав-зайчик Хрумчик!

Він хоче пограти з нами.

1.Інтерактивна вправа

Вправа "Мізинчики-братики".(Учні привіталися мізинчиками).

2.Об'єднання учнів в групи

Гра "Знайди свою групу"

Зайчик Хрумчик приніс вам фотографії своїх друзів. Пропоную обрати одну з карток із певним зображенням. За командою : " РАЗ!ДВА!ТРИ!ЗНАЙДИ!" учні сідають за парти. Малюнок є назвою його завдання.

II.  Діяльнісний етап проекту.

1.Представлення себе та своє завдання за планом.

ПЛАН

1) Це тіло живої чи неживої природи?

2)Це тварина чи рослина?

3)Якщо рослина ,то: кущ,дерево або трав'яниста рослина?

4)Якщо тварина,то: звір, птах або комаха?

5)  У природі живе(росте) у ….

2.Оголошення теми проекту.

Зайчик запитує,чи можете ви здогадатися,чому мама дала йому таке ім'я Хрумчик?(Припущення учнів)

Я знаю,що ви є найдопитливіші діти,які мають бути дуже уважними, спостережливими,уміють прислухатися до думки товариша. Ці якості допоможуть вам сьогодні на уроці зробити відкриття!Бажаю вам успіхів у дослідженні.

3.Вручення завдань.

Мати-й-мачуха.1)розглянути будову рослини та її зображення;2)прочитати загадку,легенду про рослину;3)ознайомитися з характеристикою рослини,інформацією про лікарські властивості;4)зробити висновки.

Подорожник. 1)розглянути будову рослини та її зображення;2)прочитати загадку,легенду про рослину;3)ознайомитися з характеристикою рослини,інформацією про лікарські властивості;4)зробити висновки.

Сон-трава. 1)розглянути будову рослини та її зображення;2)прочитати загадку,легенду про рослину;3)ознайомитися з характеристикою рослини,інформацією про лікарські властивості;4)зробити висновки.

Медунка. 1)розглянути будову рослини та її зображення;2)прочитати загадку,легенду про рослину;3)ознайомитися з характеристикою рослини,інформацією про лікарські властивості;4)зробити висновки.

Комаха жук-носоріг. 1)розглянути будову комахи та її зображення;2)прочитати загадку,легенду про тварину;3)ознайомитися з характеристикою  комахи;4)зробити висновки.

Комаха жук -олень.  1)розглянути будову комахи та її зображення;2)прочитати загадку,легенду про тварину;3)ознайомитися з характеристикою  комахи;4)зробити висновки.

Комаха Мураха. 1)розглянути будову комахи та її зображення;2)прочитати загадку,легенду про тварину;3)ознайомитися з характеристикою  комахи;4)зробити висновки.

Комаха Сонечко. 1)розглянути будову комахи та її зображення;2)прочитати загадку,легенду про тварину;3)ознайомитися з характеристикою  комахи;4)зробити висновки.

III. Матеріали для підготовки.(додатковий матеріал).

Фізкультхвилинка.

IV. Узагальнюючий етап проекту.

1.Захист свого  проекту.

2.Оцінка роботи .

3. Збір інформації в папку.

4.Підсумки проекту.Бесіда.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

56a0c5d001.jpg

55cca3a32943f.png

 

1200px-Cerf-volant_MHNT_male_et_femelle.jpg

2237ec629273eed0757a158275d1f303 (1).jpeg2-9.jpg

23687_original.jpgant.jpgB-Korova05.jpg

docx
Додано
29 січня 2019
Переглядів
1780
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку