Міні-проект на тему "Інформаційні технології на уроках гуманітарного циклу"

Про матеріал
Мета проекту: створити сприятливі умови для активного розвитку пізнавальної діяльності учня, успіх якої значною мірою залежить від різноманітності пізнавального простору; зробити урок цікавим і по справжньому сучасним.
Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Міні-проектна тему: Використання інформаційних технологій на уроках гуманітарного циклу. Міні-проект підготувала: Каленик А. О.

Номер слайду 2

Створити сприятливі умовидля активного розвитку пізнавальної діяльності учня, успіх якої значною мірою залежить від різноманітності пізнавального простору; зробити урок цікавим і по справжньому сучасним. Мета міні-проекту:

Номер слайду 3

забезпечують розв'язання прикладних задач методамиобробки інформації; Інформаційні технології (ІТ) – це технології, які: використовуються для обробки інформації.

Номер слайду 4

ГОЛОВНЕ ЗАВДАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІДВИЩИТИ ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС УЧНІВ ДО ПРЕДМЕТА, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЙОГО ОПАНУВАННЯ ШКОЛЯРАМИ

Номер слайду 5

ВИДИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙЕЛЕКТРОННІ ПІДРУЧНИКИ, СЛОВНИКИКОМП᾽ЮТЕРНІ ПРОГРАМИТРЕНАЖЕРИОКРЕМІ ТИПИ ФАЙЛІВ ЗОБРАЖЕННЯ АУДІО- АНІМАЦІЇ ВІДЕО-РОЗРОБЛЕНІ АВТОРСЬКІ УРОКИ мультимедійні видання. ПРЕЗЕНТАЦІЇ WEB-СТОРІНКИ

Номер слайду 6

Електронні підручники – це освітній продукт, який відрізняється від традиційного підручника на друкованій основі лише тим, що переглянути його можна лише за допомогою комп'ютера чи електронної книги.

Номер слайду 7

розкривати предмет науки, даючи опис, пояснення, передбачення і прогнозування явищ, фактів, процесів, об'єктів ;Електронний підручник повинен:розкривати сутність предмета вивчення, містить методичний апарат для вчителя та учнів.

Номер слайду 8

Типи електронних підручників: відсканований паперовий підручник;традиційний підручник з гіпертекстовими вставками;спеціально розроблений електронний підручник.

Номер слайду 9

Електронні словники – комп’ютерна база даних, що містить особливим чином закодовані словникові статті, що дозволяють здійснювати швидкий пошук потрібних слів, часто з урахуванням морфологічних форм і з можливістю пошуку поєднань слів (прикладів вживання), а також з можливістю зміни напряму перекладу (наприклад, українсько-російський або російсько-український).

Номер слайду 10

Тренажери - це навчально-тренувальнi програмнi продукти, якi орiєнтованi на вiдпрацювання учнями певної вiкової категорії умiнь й придбання навичок з конкретної дисциплiни.

Номер слайду 11

Храктерна риса тренажерів Вони надають практично необмеженi можливостi для самостiйної та спiльної творчої дiяльностi вчителя та учнiв. З авторитарного носiя iстини, вчитель перетворюється на учасника продуктивної дiяльностi своїх вихованцiв та за допомогою комп’ютера створює сприятливе середовище для формування власного iнтелекту.

Номер слайду 12

Комп’ютерна програма – набір послідовних інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи в будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зачитування та виконання обчислювальною машиною (комп’ютером), які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату.

Номер слайду 13

Види комп’ютерних програмдіагностичніінструментальні

Номер слайду 14

Навчальні програми подають новий матеріал у вигляді окремих, логічно поєднаних блоків і закінчуються набором запитань або текстів. Ці програми сприяють засвоєнню нової інформації та спрямовують процес навчання залежно від рівня знань та індивідуальних здібностей учнів. Тренувальні програми розраховані на повторення і закріплення вивченого матеріалу. Види комп’ютерних програм

Номер слайду 15

Види комп’ютерних програмІнформаційно-моделюючі програми дозволяють вивчати будь-який розділ на основі моделі. Маніпулюючи доступними для зміни параметрами фізичних величин, учень за реакцією моделюючої системи визначає діапазон їх доступних змін і усвідомлює суть процесів, які здійснюються під його керівництвом

Номер слайду 16

Види комп’ютерних програм. Бази даних – це джерела інформації з різних галузей знань, у яких з допомогою питань відшукують необхідні відповіді.Інтегровані навчальні програми поєднують у собі ознаки двох або трьох перерахованих видів комп’ютерних програм.

Номер слайду 17

Види комп’ютерних програмконтролюючіДіагностичні , контролюючі програми переважно на основі текстів. Вони призначені для діагностування, перевірки й оцінювання знань, умінь і навичок.Інструментальні програми дають можливості учнями самостійно розв’язувати вправи за короткий час із меншими зусиллями. Вони надають учню свободу у виборі методів розв’язання конкретних вправ і показу творчого мислення

Номер слайду 18

Зображення – відтворення виду, форми і кольору предмета світловими променями, що пройшли оптичну систему з центрованих сферичних поверхонь, які мають одну загальну оптичну вісь. Аудіо – загальний термін, що стосується звукових технологій. Відео – широкий спектр технологійзапису, обробки, передачі, зберігання й відтворення візуального і аудіовізуального матеріалу на моніторах.

Номер слайду 19

Анімація – вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом зйомки послідовних фаз руху намальованих або об’ємних об’єктів. Види анімаціїГрафічна – класичний вид анімації, де об‘єкти намальовані вручну, а потім перенесені на комп’ютер. Об‘ємна - об‘єкти є окресленими елементами матеріального світу Комп’ютерна - вид анімацій в якому об‘єкти створюються з допомогою комп’ютерних засобів

Номер слайду 20

Презентація – це набір послідовно змінюючи одна одну сторінок–слайдів, на кожній з яких можна розмістити будь-який текст, малюнки, схеми, відео-, аудіо фрагменти, анімацію, 3 D-графіку, використовуючи при цьому різні елементи оформлення. Вони не вимагають особливої підготовки вчителів й учнів та активно залучають останніх до співпраці.

Номер слайду 21

Презентації здатні розв'язувати багато проблем процессу навчання, а саме: 

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Типи презентацій

Номер слайду 24

Мультимедійні видання : електронні навчально-наочні посібники;електронні енциклопедії; електронні атласи.

Номер слайду 25

Електронний навчально-наочний посібник – електронне навчальне видання, що містить сукупність наочних матеріалів, представлених засобами мультимедіа. Його використання є ефективним при організації репродуктивної роботи учнів, коли вчителю необхідно наочно підтвердити або конкретизувати мовні повідомлення. Крім того, такі посібники є доцільними при постановці вчителем навчальних проблем.

Номер слайду 26

Електронна енциклопедія – довідкове електронне видання основних відомостей з однієї або кількох галузей знання та практичної діяльності, систематизованих за різними ознаками, доповнених аудіо - та відео матеріалами, програмними засобами пошуку і відбору довідкової інформації.

Номер слайду 27

Електронний атлас – альбом зображень різних об’єктів (карти, креслення, малюнки тощо) представлених в електронному вигляді з відповідними засобами навігації, пошуку.

Номер слайду 28

Веб-сторінка – інформаційний ресурс доступний в мережі World Wide Web, який можна переглянути у веб-браузері. Зазвичай, ця інформація записана в форматі НТМL або ХНТМL, і обов‘язково гіпертекст з навігаційними гіперсиланнями на інші веб-сторінки.

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Дякуємо за увагу!

zip
Додано
20 січня 2019
Переглядів
2219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку