Мета проекту: створити сприятливі умовидля активного розвитку пізнавальної діяльності учня, успіх якої значною мірою залежить від різноманітності пізнавального простору; зробити урок цікавим і по справжньому сучасним.
Міні-проектна тему: Використання інформаційних технологій на уроках гуманітарного циклу. Міні-проект підготувала: Каленик А. О.
Номер слайду 2
Створити сприятливі умовидля активного розвитку пізнавальної діяльності учня, успіх якої значною мірою залежить від різноманітності пізнавального простору; зробити урок цікавим і по справжньому сучасним. Мета міні-проекту:
Номер слайду 3
забезпечують розв'язання прикладних задач методамиобробки інформації; Інформаційні технології (ІТ) – це технології, які: використовуються для обробки інформації.
Номер слайду 4
ГОЛОВНЕ ЗАВДАННЯ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІДВИЩИТИ ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС УЧНІВ ДО ПРЕДМЕТА, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЙОГО ОПАНУВАННЯ ШКОЛЯРАМИ
Номер слайду 5
ВИДИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙЕЛЕКТРОННІ ПІДРУЧНИКИ, СЛОВНИКИКОМП᾽ЮТЕРНІ ПРОГРАМИТРЕНАЖЕРИОКРЕМІ ТИПИ ФАЙЛІВ ЗОБРАЖЕННЯ АУДІО- АНІМАЦІЇ ВІДЕО-РОЗРОБЛЕНІ АВТОРСЬКІ УРОКИ мультимедійні видання. ПРЕЗЕНТАЦІЇ WEB-СТОРІНКИ
Номер слайду 6
Електронні підручники – це освітній продукт, який відрізняється від традиційного підручника на друкованій основі лише тим, що переглянути його можна лише за допомогою комп'ютера чи електронної книги.
Номер слайду 7
розкривати предмет науки, даючи опис, пояснення, передбачення і прогнозування явищ, фактів, процесів, об'єктів ;Електронний підручник повинен:розкривати сутність предмета вивчення, містить методичний апарат для вчителя та учнів.
Номер слайду 8
Типи електронних підручників: відсканований паперовий підручник;традиційний підручник з гіпертекстовими вставками;спеціально розроблений електронний підручник.
Номер слайду 9
Електронні словники – комп’ютерна база даних, що містить особливим чином закодовані словникові статті, що дозволяють здійснювати швидкий пошук потрібних слів, часто з урахуванням морфологічних форм і з можливістю пошуку поєднань слів (прикладів вживання), а також з можливістю зміни напряму перекладу (наприклад, українсько-російський або російсько-український).
Номер слайду 10
Тренажери - це навчально-тренувальнi програмнi продукти, якi орiєнтованi на вiдпрацювання учнями певної вiкової категорії умiнь й придбання навичок з конкретної дисциплiни.
Номер слайду 11
Храктерна риса тренажерів Вони надають практично необмеженi можливостi для самостiйної та спiльної творчої дiяльностi вчителя та учнiв. З авторитарного носiя iстини, вчитель перетворюється на учасника продуктивної дiяльностi своїх вихованцiв та за допомогою комп’ютера створює сприятливе середовище для формування власного iнтелекту.
Номер слайду 12
Комп’ютерна програма – набір послідовних інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи в будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зачитування та виконання обчислювальною машиною (комп’ютером), які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату.
Номер слайду 13
Види комп’ютерних програмдіагностичніінструментальні
Номер слайду 14
Навчальні програми подають новий матеріал у вигляді окремих, логічно поєднаних блоків і закінчуються набором запитань або текстів. Ці програми сприяють засвоєнню нової інформації та спрямовують процес навчання залежно від рівня знань та індивідуальних здібностей учнів. Тренувальні програми розраховані на повторення і закріплення вивченого матеріалу. Види комп’ютерних програм
Номер слайду 15
Види комп’ютерних програмІнформаційно-моделюючі програми дозволяють вивчати будь-який розділ на основі моделі. Маніпулюючи доступними для зміни параметрами фізичних величин, учень за реакцією моделюючої системи визначає діапазон їх доступних змін і усвідомлює суть процесів, які здійснюються під його керівництвом
Номер слайду 16
Види комп’ютерних програм. Бази даних – це джерела інформації з різних галузей знань, у яких з допомогою питань відшукують необхідні відповіді.Інтегровані навчальні програми поєднують у собі ознаки двох або трьох перерахованих видів комп’ютерних програм.
Номер слайду 17
Види комп’ютерних програмконтролюючіДіагностичні , контролюючі програми переважно на основі текстів. Вони призначені для діагностування, перевірки й оцінювання знань, умінь і навичок.Інструментальні програми дають можливості учнями самостійно розв’язувати вправи за короткий час із меншими зусиллями. Вони надають учню свободу у виборі методів розв’язання конкретних вправ і показу творчого мислення
Номер слайду 18
Зображення – відтворення виду, форми і кольору предмета світловими променями, що пройшли оптичну систему з центрованих сферичних поверхонь, які мають одну загальну оптичну вісь. Аудіо – загальний термін, що стосується звукових технологій. Відео – широкий спектр технологійзапису, обробки, передачі, зберігання й відтворення візуального і аудіовізуального матеріалу на моніторах.
Номер слайду 19
Анімація – вид кіномистецтва, твори якого створюються шляхом зйомки послідовних фаз руху намальованих або об’ємних об’єктів. Види анімаціїГрафічна – класичний вид анімації, де об‘єкти намальовані вручну, а потім перенесені на комп’ютер. Об‘ємна - об‘єкти є окресленими елементами матеріального світу Комп’ютерна - вид анімацій в якому об‘єкти створюються з допомогою комп’ютерних засобів
Номер слайду 20
Презентація – це набір послідовно змінюючи одна одну сторінок–слайдів, на кожній з яких можна розмістити будь-який текст, малюнки, схеми, відео-, аудіо фрагменти, анімацію, 3 D-графіку, використовуючи при цьому різні елементи оформлення. Вони не вимагають особливої підготовки вчителів й учнів та активно залучають останніх до співпраці.
Номер слайду 21
Презентації здатні розв'язувати багато проблем процессу навчання, а саме:
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Типи презентацій
Номер слайду 24
Мультимедійні видання : електронні навчально-наочні посібники;електронні енциклопедії; електронні атласи.
Номер слайду 25
Електронний навчально-наочний посібник – електронне навчальне видання, що містить сукупність наочних матеріалів, представлених засобами мультимедіа. Його використання є ефективним при організації репродуктивної роботи учнів, коли вчителю необхідно наочно підтвердити або конкретизувати мовні повідомлення. Крім того, такі посібники є доцільними при постановці вчителем навчальних проблем.
Номер слайду 26
Електронна енциклопедія – довідкове електронне видання основних відомостей з однієї або кількох галузей знання та практичної діяльності, систематизованих за різними ознаками, доповнених аудіо - та відео матеріалами, програмними засобами пошуку і відбору довідкової інформації.
Номер слайду 27
Електронний атлас – альбом зображень різних об’єктів (карти, креслення, малюнки тощо) представлених в електронному вигляді з відповідними засобами навігації, пошуку.
Номер слайду 28
Веб-сторінка – інформаційний ресурс доступний в мережі World Wide Web, який можна переглянути у веб-браузері. Зазвичай, ця інформація записана в форматі НТМL або ХНТМL, і обов‘язково гіпертекст з навігаційними гіперсиланнями на інші веб-сторінки.