"Містер та міс класу"

Про матеріал
Веселі і цікаві конкурси розвивають творчість, кмітливість, колективізм і оригінальність дітей.
Перегляд файлу

                           МІС і  МІСТЕР  КЛАСУ

       Мета: згуртування дитячого колективу, розвиток креативності, ініціативності учнів,  залучення  до колективної творчої справи; організація змістовного дозвілля; створення атмосфери доброзичливості; виховання естетичного смаку, поваги до однолітків.

      Форма проведення заходу: конкурсно-розважальна програма.

        Обладнання:  кольорові кульки, мішечки з крупами, кеглі (можна пластикові пляшки),  хустинки для зав язування очей, паперові квіти для прикрашання  класу, дипломи для нагород, стрічки.

         Рекомендації: розважальна програма розрахована для молодших підлітків,  перед проведенням свята необхідно провести підготовчу роботу з учасниками: допомогти у підготовці художніх номерів, надати консультації при виготовленні дизайнерських костюмів, порадити, як краще підготувати візитку. Обов язково залучайте батьків до проведення заходу, запросіть родини на свято. Кожен учасник повинен бути відмічений титулом і нагороджений  стрічкою. Натхнення і перемог!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                               

                                                       

                                                         Хід заходу

Під музику виходять ведучі.

 

Ведучий. Доброго дня, любі друзі, учителі, колеги та гості!

Ведучий. Раді вітати вас у нашому затишному та світлому класі

Ведучий. Сьогодні ми зустрічаємося з вами  на святковій програмі «Міс та Містер   класу».

Ведучий. Наше свято незвичайне тим, що ми пропонуємо вам здійснити чудову мандрівку в дивовижний світ чоловічої сили і краси.

Ведучий. Також у святковій програмі беруть участь найвродливіші, найпривабливіші, найсміливіші дівчата нашого класу

Ведучий. Свято розпочалося, учасники на сцені, залишилося тільки познайомитися із журі.

Ведучий. Тож вітайте: _________________( представлення журі)________________________________

 

Ведучий. Ще у давні часи люди помітили, що деякі зірки утворюють на небі дивні фігури, які назвали сузір’ями.

Ведучий. Так і на шкільному небосхилі ми бачимо прекрасні угрупування зірок.

Ведучий. Якісь з цих зірок більш яскраві, якісь менш.

Ведучий. Якісь такі гарячі, що здатні запалити все навколо, а якісь заспокоюють та врівноважують своєю прохолодою.

Ведучий. Деякі далекі і непомітні, а деякі знаходяться настільки близько, що з ними навіть можна стикнутися.

Ведучий. І от сьогодні у цій залі зібралися такі різні, але такі прекрасні зірочки, які утворюють надзвичайні , дивовижні сузір’я.

 

 

Ведучий. Тож зустрічайте оплесками наших конкурсантів! Звучить музика, виходять конкурсанти ( хлопці, а потім дівчата). Мелодія TAKO - PUTTING ON THE RITZ (КАК ГАРРИ КУПЕР)  ( для хлопців) , дівчата – « Дівчина-Весна» Наталії Бучинської  .

 

 

Ведучий. Красиві, граціозні і звабливі,

Розумні, славні диво-претендентки.

Це наші дівчатка!

А також сьогодні хлопів свято

А в нашім класі їх багато

Сміливих, веселих, кмітливих

Шляхетних і дружніх

Ведучий. Наступним нашим конкурсом буде конкурс «Візитка», в якому буде оцінюватися зміст запропонованого тексту, вміння учасників триматися, стильність, елегантність.

 

Виступ учасників.

 

Ведучий: Наступний конкурс покаже, наскільки сильні наші хлопці. Почнемо конкурс « Сильні  легені». Хлопці повинні надувати повітряні кульки, у кого лопне швидше, той переможець.

 

 

Ведучий: А зараз перевіримо хлопців і дівчат на вміння працювати в парі , як на справжньому кораблі: капітан і його помічник. Конкурс « Мужні капітани». Завдання: пройти між рифами (кеглі) з зав язаними очима. Дівчатка-штурмани можуть підказувати. По 2 чоловіка одночасно.

 

Ведучий. Молодці! Наступний конкурс нашої програми «Інтелектуальний».  Шановні учасники, ми будемо по черзі запрошувати Вас до мікрофона для цікавої бесіди.

Питання зачитують, а учасники довільно можуть відповідати.

Для хлопців:

  •   Якими,на твою думку, повинні бути справжні дівчата?
  •   Уяви собі ситуацію: ти пішов  порибалити і, спіймав золоту рибку. Які три бажання ти б їй загадав?

Для дівчат:

  •                  Кожна дівчина хоче бачити поряд справжнього чоловіка. Яким ти собі його уявляєш справжнього хлопця? Якими рисами він має бути наділений?

Учасників просимо дати відповідь:  «Щастя – це…»

Ведучий. Увага, просимо оцінити наших конкурсантів шановне журі.

 

Ведучий: У нашому класі багато талановитих дітей.

Кожен із учасників покаже нам свій талант у конкурсі «Сузір я талантів. Виступ учасників зі своїм художнім номером.( танець, пісня, гумореска,сценка)

Максимальна оцінка за цей конкурс 10 балів.

Ведучий:

 

Звичайно, хлопці люблять смачно поїсти. Чи вправні наші дівчата господарочки, ми перевіримо у конкурсі «Господарочка».  Дівчатка повинні  розповісти, як приготувати певну страву ( учасниці вибирають картки з назвами страв: каша гречана, суп рисовий, борщ, пюре картопляне, млинці, пиріжки з сиром, макарони).

 

Ведучий:

А  зараз  конкурс для хлопців « Майстер-шеф». Потрібно визначити з

зав язаними очима, який продукт знаходиться у мішечках:

                    Гречка

                    Рис

                    Сіль

                    Горох

                    Пшениця

                    Цукор

                     Манка

 

Ведучий:

 Краса завжди перемагала славно

І світ робила добрим та прекрасним

Хай щастить їм у їхніх починаннях,

А конкурс буде вдалим та прекрасним!

 

Ведучий: І розпочнемо конкурс «Юний дизайнер».

Конкурсанти повинні продемонструвати свою творчість у створених ними вбраннях, демонструючи свою граціозність, легкість і витонченіть. Нагадуємо, що  при створенні костюмів можна було використовувати не тільки тканину, а й папір, целофан, плівку і все, чого прагнула ваша фантазія! Зустрічайте! Наші конкурсанти…

Під музику конкурсанти проходять конкурс дизайнерів.

Ведучий. Увага просимо оцінити наших конкурсантів шановне журі.

Максимальна оцінка за цей конкурс 5 балів

 

 

Ведуча. А зараз слово за вами, вболівальники. Ви маєте нагоду віддати свій голос і обрати « Міс та Містера глядацьких симпатій». Оплесками визначимо переможців.

Конкурс для вболівальників.

Вікторина:

 1.Сережки для простаків.

(Лапша)

2.Середнє арифметичне  між велосипедом і мотоциклом?

(Мопед)

3.Может страус назвати себе  птахом?

(Ні, бо він не може розмовляти)

3. Чому капелюха   носять?

( Тому, що він сам не ходить)

4. Маленький, сіренький, на слона схожий.

(Слоненя)

5. Куди йде курчатко, переходячи дорогу?

(На іншу сторону дороги)

6. Яке  слово завжди звучить неправильно?

(Слово "неправильно".)

7.Під  яким деревом сидить заєць, коли йде дощ?

(Під мокрим)

 

 Разом  конкурсанти співають пісню «Як у нас на Україні» К. Бужинської.

 

Ведучий: Без сумніву, кожні з цих учасників достойні стати першими.

Ведучий: Хочу вам сказати, що всі наші учасники будуть нагороджені різними титулами.

Ведучий: Шановні пані та панове! Конкурс “Міс та Містер 5  класу” підходить до свого логічного завершення, а це означає, що вердикт журі готовий.

Ведучий: Для оголошення результатів нашого конкурсу та нагородження переможців запрошуємо на сцену голову журі _________________________                                           

(Звучать урочисті фанфари. Голова журі виходить на сцену. Він вітає  учасників свята і оголошує результати. Помічники підносять дипломи для вручення,  стрічки. Спочатку зачитуються титули і вручаються подарунки всім конкурсанткам)

Ведучий. А зараз наступає найвідповідальніша і довгоочікувана мить. Для оголошення титулів

Міс елегантність

Міс вишуканість

Міс артистизм

Міс ніжність

Міс  натхнення

Міс чарівність

Міс грація

        Містер інтелектуальність

Містер артистизм

Містер мужність

Містер джентльмен класу

Містер   екстравагантність

Містер  галантність

Містер кмітливість

Містер наполегливість

 

Ведучий. Що ж, на жаль, навіть найчудовіший вечір добігає кінця і від його закінчення нас відділяють тільки декілька хвилин. То ж давайте ж іще раз привітаємо наших учасників бурхливими оплесками!

Ведучий. До побачення! До нових зустрічей!

 

      

                            Список використаних джерел

 

 

1. В.В.Бушелева. Поговорим о воспитанности.-М.: Просвещение,1989.

2. О.В.Псем, О.О. Мартинюк. Етика.Розробка уроків. – Ранок, 2007.

 

doc
Додано
8 грудня 2019
Переглядів
1933
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку