Множення багатоцифрового числа на одноцифрове.

Про матеріал

Математичне КВК для четвертого класу. Із цікавими завданнями. Завдання у формі гри - змагання. Що допомагає вчителю проаналізувати чи діти засвоїли матеріал та зробити уроки цікавими та веселими.

Перегляд файлу

Тема. Множення багатоцифрового числа на одноцифрове.

Мета: повторити та узагальнити вивчений матеріал теми « Множення багатоцифрового числа на одноцифрове» ;

продовжувати формувати вміння розв’язувати задачі, обчислювальні навички;

розвивати увагу, мислення, математичне мовлення;

формувати комунікативні, інформаційні компетенції та компетенції саморозвитку й самоосвіти особистості;

виховувати колективізм, дружні стосунки між учнями.

Обладнання: запис на дошці ;годинники з літерами ; картки із завданнями для учасників конкурсів;призи для переможців.

Хід КВК

І. Організація класу.

Проголошується девіз уроку : «Поспішай, але з відповіддю не помились».

Учитель ділить клас на дві команди. Команди обирають собі капітанів і придумують назви команд.

  1. Вступне слово вчителя.

Сьогодні у класі веселість та сміх –

Урок незвичайний цікавий для всіх.

Урок-КВК – і навчання, і гра,

І вже нам цю гру починати пора.

ІІ. Основна частина.

1-й конкурс «Розминка».

Учитель зачитує завдання конкурсу.

Представники команд працюють біля дошки. Решта учнів самостійно записують відповіді на запитання у свої зошити. Взаємоперевірка виконаних завдань.

За кожну правильну відповідь кожен учасник конкурсу приносить своїй команді 1 бал.

Завдання до конкурсу.

  1. Добуток яких двох чисел дорівнює кожному з них ?
  2. Збільш число 829 у тисячу разів.
  3. Знайди четверту частину від числа 240.
  4. Частка яких двох чисел дорівнює одному з них ? Наведіть два приклади.
  5. Задумане число зменшили в чотири рази і отримали 7000. Яке число задумали?
  6. Яке число менше 2700 у 9 разів?
  7. Яке число треба поділити на 100, щоб отримати 769 ?
  8. Зменш 6000 у 10 разів.
  9. Зменш 6000 на 10.
  10.              Збільш 9157 на 700.
  11.              У скільки разів 300 менше, ніж 1800?
  12.              Знайди частку чисел 0 і 286.

 

2-й конкурс « Кращий математик».

Учитель роздає представникам команд картки із завданнями конкурсу, слідкує за правильністю їх розвязання.

Представники команд ( один учень на кожний приклад) працюють біля дошки, інші – у зошитах.

За кожне правильно виконане завдання команда отримує 2 бали.

 

Учитель. Розпочався другий тур –

  Непростих обчислень штурм.

Калькулятор – ми самі,

Порахуємо в умі

Швидко й правильно, ось так!

Хто в цім конкурсі мастак?

 

Завдання до конкурсу.

Перша команда :

21 245 × 6

123 231 × 4

5 км 300 м × 2

4 050 + 6 008 × 4 + 2 742

 

Друга команда:

33 459 × 7

205 030 × 4

115 грн 80 коп. × 3

30 400 + 2 014 × 3 – 2 014

 

3-ий конкурс « Задачі»

Турнір кмітливих.

Учитель по черзі зачитує задачі для команд.

За кожну правильно розвязану задачу команда отримує 2 бали.

 

Учитель. Розпочнімо третій тур.

Це важкий « задачний штурм».

Щоб задачі «штурмувати»,

Треба, звісно міркувати.

Є кмітливі серед вас,

А хто саме, скаже час.

Ось завдання чемпіонам,

У «задачнім марафоні».

 

 Перша команда.

 

  1. Зайчик Хрусь щоденно їсть

На обід морквинок 6.

Скільки він за серпень зїв?

Знаєш, скільки в серпні днів?

( 186 морквинок )

 

  1. Мурахи великий будинок звели.

У тому мурашнику сходи були.

Чи скажете, сходинок скільки усіх,

Якщо 240 – третина лиш їх?

( 720 сходинок)

 

Друга команда.

 

  1. Мавпа через джунглі йшла,

Повний гаманець знайшла.

47 монет – третина.

Скільки всіх? Рахуй, дитино.

(141 монета)

 

  1. Мурахи ще більший будинок звели.

І сходи там, звісно, ще довші були.

648 – лише половина.

А скільки ж усіх, порахуєш, дитино?

( 1296 сходинок)

 

Фізкультхвилинка.

Що це ви засумували?

Нумо, швидше повставали!

Вгору добре потяглись

І навшпиньки піднялись.

Опустились легко вниз,

І подув в обличчя бриз.

Як дерева захитало:

Вправо-вліво, вліво-вправо.

Біля парти всі присіли,

Потім встали й полетіли.

Боки в руки узяли,

На всі боки повели.

Рученята опустили

І за парти тихо сіли.

 

4-й конкурс « Капітанський»

Учитель роздає капітанам команд картки із завданнями конкурсу.

Капітани самостійно працюють біля дошки. Учні самостійно розвязують приклади у зошитах.

За правильне розвязання прикладів капітани приносять своїй команді 5 балів ( кожна правильно виконана дія -  1 бал).

Завдання капітану першої команди :

1 576 × 3 + 2 030 × 7

( 10 000 – 1 943 ) × 3

 

Завдання капітану другої команди :

5 700 × 5 + 4 088 × 2

30 000 – 7 × 841

5-й конкурс « Естафета команд»

Учитель ознайомлює з правилами проведення естафети.

Правила

  1. Один учень розвязує приклад.
  2. Записує відповідь.
  3. Знаходить відповідну букву на годиннику.
  4. Записує букву з відповіддю.
  5. Передає крейду іншому гравцеві.

 

Учитель. Ви бачите, що на дошці зображено годинник, на якому замість цифр записані букви та приклади для команд. Кожній команді треба розвязати всі приклади, записані на дошці. Після розвязання всіх прикладів кожна команда має прочитати слово.

( Молодці ).

Учні розвязують приклади, дотримуючись правил проведення естафети.

За правильно розвязаний приклад кожний учасник приносить своїй команді 1 бал.

 

 

 

 

 

Завдання для першої команди :

324 : 54

144 : 12

800 : 80

126 : 14

171 :  57

96 : 12

98 : 14

Завдання для другої команди :

168 : 28

96 : 8

200 : 2

117 : 13

186 : 62

200 : 25

91 : 13

 

ІІІ. Підсумки КВК. Нагородження переможців.

  • Вам сподобалось у нас ?

Завітайте іще раз!

Можем гарно рахувати

І задачу розязати.

Ви приходьте всі до нас

В наш математичний клас.

Учитель організовує підрахунок балів, які отримали команди ( учні першої команди рахують бали другої команди і навпаки).

Нагороджує переможців призами. Виставляє учням оцінки за роботу на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КЗЛОР «Самбірський педагогічний коледж імені Івана Филипчака»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

                                                                                  студентка групи ПО-21

                           Шпарій Софія

 

 

 

 

 

-Самбір,2015-

doc
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
1336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку