Тема уроку: Множення чисел 2,3,4,5 (повторення)
Задачі уроку:
Корекційно-розвивальна: розвивати пам'ять, логічне мислення, навички самостійної праці, пізнавальну активність учнів;
Навчально-корекційна: формувати вміння давати оцінку своїм знанням;
Удосконалювати обчислювальні навички множення та ділення, вміння розв’язувати задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів;
Корекційно-виховна: виховувати турботливе ставлення до птахів.
Тип уроку: урок закріплення та застосування знань, умінь, навичок.
Хід уроку
I.Організація учнів до уроку.
1 . Технологія ,, Ранкові зустрічі’’ Діти, я дивлюсь на вас і бачу ваші усміхнені обличчя. Я хочу, щоб посмішка та гарний настрій були вашими супутниками протягом всього уроку.
НПП: Я хочу, щоб сьогодні на уроці ви : Швидко – міркували Правильно – відповідали Точно - лічили- Гарно- писали!
ІІ. Актуалізація опорних знань і дій учнів, необхідних для творчого рішення поставлених завдань.
-Кінцевий результат число 19.
ІІI. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку. На уроці ми з вами повторимо та закріпимо знання таблиць множення і ділення на 2,3,4,5.
5.Математичний диктант. -Записуйте тільки відповіді.
-Знайдіть третину числа 15.
-перший множник 5, другий 2. Зайдіть добуток.
-Множники 3 і 5. Знайдіть добуток.
-Птахи звели 4 гніздечка, в кожному по 5 яєчок. Скільки всього яєчок в гніздечках?
-Знайдіть добуток чисел 5і 5
-Перше число 5, а друге у 6 разів більше. Знайдіть друге число.
-Знайдіть добуток чисел 5 і 7
-перший множник 5. Другий 8. добуток
-Знайдіть добуток чисел 5 і 9
-Знайдіть різницю чисел 60 і 10
Перевірка за записом на дошці
- Перевірте правильність виконання диктанту за записом
5 10 15 20 25 30 35 40 45 50
Ж а й в о р о н о к
-Подивіться уважно на результати диктанту і скажіть, яку закономірність має цей ряд чисел?
(Кожне число збільшилося на 5
6. Гра «Пташка видзьобала число».
1 стовпчик фронтально,
2 стовпчик самостійно.
… · 4 = 8 2 · … = 14
3 · 5 = … …: 3 = 3
…: 2 = 4 … · 8 = 16
… * 8 = 16 5 · …= 10
Фізкультхвилинка.
Пташенята міцно сплять,
В своїх гніздах всі сидять.
А проснуться на зорі -
Будуть пурхать у дворі.
Полетіли, полетіли
І додому прилетіли.
ІV. Розвиток математичних знань.
А зараз пограємо в гру. Порівняйте вирази і вставте знаки більше або менше.
- Перший стовпчик запишемо на дошці. А другий - самостійно.
5 · 6….5 · 5 5· 7….5· 6
5 · 8….5 · 9 5 ·5….5 ·4
3.задача ст.11 № 33
а) Вправа « Мозковий штурм».
- Яку дію виконаємо, якщо сказано: «на … більше», «на … менше»?
- Яку дію виконаємо, якщо сказано: « у …рази більше», « у… рази менше»?
Задача
« На озері плавало 27 чорних лебедів, а білих у 3 рази менше. Скільки всього лебедів плавало на озері?»
5 .Робота над логічним завданням .
Скільки очей у двох котів? Скільки лап у 3 собак? Скільки коліс у 4 машин?
Скільки лапок у 3 павуків? Скільки вух у 4 зайців? Скільки крил у 5 горобців?
Скільки вух у 6 мавп? Скільки ніг у 3 страусів? Скільки очей у 7 мишок?
Скільки лап у 5 слонів?
V. Рефлексія. Що найбільше сподобалося на уроці? -Що запам’яталося?
Над чим треба попрацювати?
VI. Підсумок уроку. Які таблиці множення повторили на уроці? Оцінювання.
VII. Домашнє завдання.
Повторити таблицю множення і ділення на 2,3,4.