Множення чисел 2,3,4,5 (повторення)

Про матеріал
Розвивати пам'ять, логічне мислення, навички самостійної праці, пізнавальну активність учнів; формувати вміння давати оцінку своїм знанням; Удосконалювати обчислювальні навички множення та ділення, вміння розв’язувати задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів.
Перегляд файлу

Тема уроку: Множення чисел 2,3,4,5 (повторення)

Задачі уроку:

Корекційно-розвивальна: розвивати  пам'ять, логічне мислення, навички самостій­ної праці,   пізнавальну активність учнів;

Навчально-корекційна: формувати вміння давати оцінку своїм знанням;

Удосконалювати обчислювальні навички множення та ділення, вміння розв’язувати задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів;

Корекційно-виховна: виховувати турботливе ставлення до птахів.

  Тип уроку: урок закріплення та застосування знань, умінь, навичок.

Хід уроку

I.Організація учнів до уроку.

1 . Технологія ,, Ранкові зустрічі’’ Діти, я дивлюсь на вас і бачу ваші усміхнені обличчя. Я хочу, щоб посмішка та гарний настрій були вашими супутниками протягом  всього уроку.

НПП: Я хочу, щоб сьогодні на уроці ви : Швидко – міркували  Правильно – відповідали   Точно - лічили- Гарно- писали!

ІІ. Актуалізація опорних знань і дій учнів, необхідних для творчого рішення поставлених завдань.

  1. Усний рахунок. 2·5   10:5   2· 6    12:4   2·7   25:5   4·9   21:3   3·5+4   (19)

-Кінцевий результат число 19.

 

ІІI. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку. На уроці ми з вами повторимо та закріпимо знання таблиць множення і ділення на 2,3,4,5. 

5.Математичний диктант.  -Записуйте  тільки відповіді.

 

-Знайдіть третину числа 15.

-перший множник 5, другий 2. Зайдіть добуток.

-Множники 3 і 5. Знайдіть добуток.

-Птахи звели 4 гніздечка, в кожному по 5 яєчок. Скільки всього яєчок в гніздечках?

-Знайдіть добуток чисел 5і 5

-Перше число 5, а друге у 6 разів більше. Знайдіть друге число.

-Знайдіть добуток чисел 5 і 7

-перший множник 5. Другий 8. добуток

-Знайдіть добуток чисел 5 і 9

-Знайдіть різницю чисел 60 і 10

Перевірка за записом на дошці

- Перевірте правильність виконання диктанту за записом

5   10   15   20  25   30   35   40   45     50  

 Ж   а     й     в     о     р     о    н      о      к

-Подивіться уважно на результати диктанту і скажіть, яку закономірність має цей ряд чисел?

(Кожне число збільшилося на 5

6. Гра «Пташка видзьобала число».

1 стовпчик фронтально,

2 стовпчик самостійно.

  · 4 = 8                2 · … = 14                 

3  ·  5 = …                 …: 3 = 3                     

…: 2 = 4                  … · 8 = 16                  

  * 8 = 16             5  · …= 10   

 

Фізкультхвилинка.

          Пташенята міцно  сплять,

         В своїх  гніздах  всі сидять.

             А  проснуться  на  зорі  -

                 Будуть  пурхать  у  дворі.

                            Полетіли, полетіли

                            І  додому  прилетіли.

ІV. Розвиток математичних знань.

  1. Гра « Веселий дзьобик». Порівняння виразів.

А зараз пограємо в гру. Порівняйте вирази і  вставте знаки більше або менше.

- Перший стовпчик запишемо на дошці. А другий - самостійно.

5 · 6….5 · 5                  5· 7….5· 6

5 · 8….5 · 9                 5 ·5….5 ·4

3.задача ст.11 № 33 

а) Вправа « Мозковий штурм».

- Яку дію виконаємо, якщо сказано: «на … більше», «на … менше»?

- Яку дію виконаємо, якщо сказано: « у …рази більше»,  « у… рази менше»?

 

  1. Робота над задачею (колективно)

Задача

  « На озері плавало 27 чорних лебедів, а білих у 3 рази менше. Скільки всього лебедів плавало на озері?»

 

5 .Робота над логічним завданням .

        Скільки очей у двох котів?          Скільки лап у 3 собак?          Скільки коліс у 4 машин?

        Скільки лапок у 3 павуків?          Скільки вух у 4 зайців?      Скільки крил у 5 горобців?

        Скільки вух у 6 мавп?         Скільки ніг у 3 страусів?         Скільки очей у 7 мишок?

         Скільки лап у 5 слонів?

 V. Рефлексія. Що найбільше сподобалося на уроці? -Що запам’яталося?

Над чим треба попрацювати?

VI. Підсумок уроку. Які таблиці множення повторили на уроці? Оцінювання.

VII. Домашнє завдання.

Повторити  таблицю  множення і ділення на 2,3,4.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 квітня
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку