Тема. Множення десяткових дробів.
Мета: узагальнити знання учнів про правила і властивості множення десяткових дробів, завершити формування вмінь і навичок розв'язування текстових завдань, що передбачають застосування вивчених знань.
Тип уроку: перевірка та корекція знань, навичок і вмінь
Хід уроку
I. Відтворення знань учнів
Розминка. Гра «Найкращий рахівник»
Методика проведення
На попередньому уроці вчитель повідомив, що на цьому уроці буде проходити гра під назвою «Найкращий рахівник». Вдома кожен з учнів повинен був підібрати з цієї теми по 3-4 приклади для усної лічби. Клас ділиться на 3 команди. В кожній команді вибирають «рахівника», який буде відстоювати честь свого колективу. Приклади для усної лічби пропонують «рахівнику» члени інших «команд» доти, поки він не зіб'ється. Потому його замінює інший учень з тієї ж команди, і гра продовжується. Число «рахівників» для одного тура визначається за домовленістю. Перемагає та команда, в якій була найменша кількість «рахівників», що розв'язали найбільшу кількість прикладів. Серед «рахівників» також встановлюється особиста першість.
II. Узагальнення знань
Учні розв'язують усні вправи, але головна вимога — прокоментувати виконання завдань, спираючись на відповідний тематичний матеріал.
Усні вправи
1) 3,74 · 10; 2) 3,74 · 1000; 3) 3,74 · 0,1; 4) 3,74 · 0,01.
1) 2,34 · 56 = 13104; 2) 2,34 · 5,6 = 13104.
1) 0,2 · 3; 2) 0,4 · 0,6; 3) 2,5 · 4; 4) 0,5 · 0,6.
1) 0,4 · 29 · 2,5; 2) 0,2 · 43,9 · 0,5; 3) 4,28 · 7,4 + 4,28 · 2,6.
1) 0,2а · 0,3; 2) 0,4a · 9b; 3) 0,3а + 1,2а; 4) 9,7с – 1,3с + 2,6.
III. Розв'язування вправ
1) (8,76 + 3,64) · (9,6 – 5,82); 2) 0,25 · (12,8 · 1,5 – 7,98).
IV. Самостійна робота
Тестові завдання
Варіант 1
1) 320 · 0,25; 2) 0,32 · 250; 3) 3,2 · 2,5; 4) 0,032 · 2500.
Рис. 133
1) (2,7 – 1,8) · 1,2; 2) (2,7 + 1,8) · 1,2; 3) 2,7 + 1,8 + 1,2; 4) (2,7 +1,8) · 1,2.
Варіант 2
1) 1,25 · 0,4; 2) 6,125 · 0,04; 3) 0,125 · 0,4; 4) 12,5 · 0,04.
Рис. 134
1) (32,6 + 24,9) + 1,8; 2) (32,6 + 24,9) : 1,8;
3) (32,6 + 24,9) · 1,8; 4) (32,6 – 24,5) · 1,8.
Коди правильних відповідей
№ завдання |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
В. 1 |
3 |
2 |
3 |
2 |
4 |
В. 2 |
2 |
2 |
3 |
4 |
3 |
V. Домашнє завдання
п. 31, №№ 923; 914 (4), 906; 894,
повторити: п. 17 — означення і властивості.