Мета: перевірити рівень знань учнів щодо позатабличного множення і ділення чисел в межах 1000, вміння розв'язувати задачі вивчених видів; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Дата :
Урок : математика
Тема : Контрольна робота № 6
Мета: перевірити рівень знань учнів щодо позатабличного множення і ділення чисел в межах 1000, вміння розв’язувати задачі вивчених видів; виховувати культуру оформлення письмових робіт.
Оладнання : карти з завданнями (варіанти), контрольні зошити
Тип уроку : Урок контролю та корекції знань, умінь та навичок
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Повідомлення теми і мети уроку
1.Підготовча робота.
Визначаємо вимоги до виконання роботи:
ознайомлюємося зі змістом ,
короткий інструктаж щодо виконання кожного завдання;
оформлення запису;
дотримання орфографічного режиму.
ІІІ . Контрольна робота. Самостійне виконання роботи учнями.
1 варіант
1. Обчисліть значення виразів.
240 : 4 + 40 ∙ 2 970 – 120 • 7 480 : 8 + 330
2. Виконайте дії з іменованими числами.
1 кг – 420 г = г 3 м – 3 дм = дм
3. Ширина прямокутника 2 см, а довжина на 3см більша від його ширини. Знайдіть суму всіх сторін прямокутника. (Периметр) Записати вираз та накреслити прямокутник.
4. Знайди значення виразу 16 · а + 230 · а, якщо а = 3.
5. Розв’яжіть задачу. У магазині привезли 7 мішків борошна, по 50 кг у кожному, і 6 мішків гречки, по 60 кг у кожному. На скільки кілограмів більше гречки ніж борошна?
6. Завдання підвищеної складності
Робітник виготовляє 5 деталей за 2 год 30 хв. Скільки хвилин він затрачає на кожну деталь?
2-й варіант
1. Обчисліть значення виразів.
240 : 6 + 30 • 2 840 – 120 • 6 450 : 9 + 230
2. Виконайте дії з іменованими числами.
4 м – 8 дм = дм 1 кг – 530 г = г
3. Довжина прямокутника 8 см, а ширина на 2 см менша від його довжини. Знайдіть суму всіх сторін прямокутника. (Периметр) Записати вираз та накреслити прямокутник.
4. Знайди значення виразу 17 • а + 240 • а, якщо а = 2.
5. Розв’яжіть задачу.
До їдальні привезли 8 мішків рису, по 20 кг у кожному, і 9 мішків гречки, по 30 кг у кожному. Скільки всього крапи привезли до їдальні?
6. Завдання підвищеної складності
Робітник виготовляє 7 деталей за 2 год 20 хв. Скільки хвилин він затрачає на кожну деталь?
IV. Підсумок уроку
— Які завдання викликали труднощі? (Відповіді вчителя на запитання)