Множення і ділення в межах 1000

Про матеріал

Мета: перевірити рівень знань учнів щодо позатабличного множення і ділення чисел в межах 1000, вміння розв'язувати задачі вивчених видів; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Перегляд файлу

Дата :

Урок : математика

Тема :  Контрольна робота № 6

Мета: перевірити рівень знань учнів щодо позатабличного множення і ділення чисел в межах 1000, вміння розв’язувати задачі вивчених видів; виховувати культуру оформлення письмових робіт.

Оладнання : карти з завданнями (варіанти), контрольні зошити

Тип уроку : Урок контролю та корекції знань, умінь та навичок

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми і мети уроку

1.Підготовча робота.  

Визначаємо вимоги до виконання роботи:

ознайомлюємося зі змістом ,

короткий інструктаж щодо виконання кожного завдання;

оформлення запису; 

 дотримання орфографічного режиму.

ІІІ . Контрольна робота. Самостійне виконання роботи учнями.

1 варіант

1. Обчисліть значення виразів.

240 : 4 + 40 ∙ 2                                                                                                                                                                                            970120 • 7                                                                                                                                                                                                480 : 8 + 330

2. Виконайте дії з іменованими числами.

1 кг – 420 г  =        г                                                    3 м – 3 дм =                         дм

3. Ширина прямокутника 2 см, а довжина на 3см  більша від його ширини. Знайдіть суму всіх сторін прямокутника. (Периметр) Записати вираз та накреслити прямокутник.

4. Знайди значення виразу 16 · а + 230 · а, якщо а = 3.                 

5. Розв’яжіть задачу.                                                                                                                                                                                             У магазині привезли 7 мішків борошна, по 50 кг у кожному, і 6 мішків гречки, по 60 кг у кожному. На скільки кілограмів більше гречки  ніж борошна?

6. Завдання підвищеної складності

Робітник виготовляє 5 деталей за  2 год 30 хв. Скільки хвилин він  затрачає  на кожну  деталь?

2-й варіант

1. Обчисліть значення виразів.

240 : 6 + 30 • 2                                                                                                                                                                                            840120 • 6                                                                                                                                                                                                  450 : 9 + 230

2. Виконайте дії з іменованими числами.

4 м – 8 дм  =               дм                                               1 кг – 530 г =                   г

3. Довжина прямокутника 8 см, а ширина на 2 см менша від його довжини. Знайдіть суму всіх сторін прямокутника. (Периметр) Записати вираз та накреслити прямокутник.

4. Знайди значення виразу 17 • а + 240 • а, якщо а = 2.

5. Розв’яжіть задачу.

До їдальні привезли 8 мішків рису, по 20 кг у кожному, і 9 мішків гречки, по 30 кг у кожному. Скільки всього крапи привезли до їдальні?

6. Завдання підвищеної складності

Робітник виготовляє 7 деталей за  2 год 20 хв. Скільки хвилин він  затрачає  на кожну  деталь?

IV. Підсумок уроку

— Які завдання викликали труднощі? (Відповіді вчителя на запитання)

 

docx
Додано
5 березня 2018
Переглядів
3835
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку